Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Х5, Туарег или ХС90

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Х5, Туарег или ХС90

    Определено ако имаш само един автомобил и имаш подобни нужди, паркета е оптимален вариант. Това нашето с ръждивите железа е някаква особена форма на мазохизъм.
    "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

    Коментар


    • От: Х5, Туарег или ХС90

      Аз говоря за вариант, от завода да е излезнала колата с новия двигател и скорости, тъй като по документи е 2004 началото, а не някой да си е правил присадки.

      Коментар


      • От: Х5, Туарег или ХС90

        Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
        ...Това нашето с ръждивите железа е някаква особена форма на мазохизъм...
        За мен специално удоволствието от подготовката на един автомобил за работа (движение) екстремни условия се свежда предимно до техническата част на нещата и удоволствието от ъпгрейда който го отдалечава от така наречените тук паркетници или дори стоковите джипове. Самото "каляне" просто доказва колко добре е свършена работата и не бих го нарекъл мазохизъм а хоби и като всяко хоби носи удовлетворение от резултатите ...

        Коментар


        • От: Х5, Туарег или ХС90

          Е то за паркетник да намериш лифт кит си е постижение, толкова голямо, че пуснах тема за Х-а и подложките, които му намерих. А в САЩ доста хора искат паркетник с по-големи гуми се оказа... Но има само китове да стане по-ниска с 2" примерно. Та малко по малко сякаш и паркетите ще се сдобиват с по-големи гуми, нищо дето няма да са за гърч по коловозите.

          Коментар


          • От: Х5, Туарег или ХС90

            Първоначално публикуван от veselin_stef Преглед на мнение
            Аз говоря за вариант, от завода да е излезнала колата с новия двигател и скорости, тъй като по документи е 2004 началото, а не някой да си е правил присадки.
            При BMW автомобилите произведени след м. септември се водят модел от следващата календарна година. Там се включват някой дребни доработки които са предвидени за модела от следващата година. Напр. моята Х5 е произведена на 11.11.2002 и се води модел 2003 но си е със същия двигател скорости и т.н. и има минимални разлики в оборудването и електрониката, нова версия на LCM - (лайт модула) серийни въздушни възглавници на задните врати и по продължение на страничните арки на тавана и т.н.
            Според мен е невъзможно такива значителни промени като двигател и скорости както и чисто визуални промени по екстериора (фейс лифт) да се пуснат предварително а и по документи колата не е произведена в периода септември - декември за да е на границата.
            Съвета ми е да я провериш по VIN
            Последно редактирано от tsb_bg; 10-03-13, 10:56.

            Коментар


            • От: Х5, Туарег или ХС90

              Видях тази кола за която говорех. По VIN излиза, че е 184к.с., а в оригиналния италиански талон пише, че е 218. Карах я, определено си е с 5 скорости. Произведена е 11.08.2003, първа регистрация 02.12.2004. Проблема, е че ще се плаща данък с 50лв. по-вече, което е тъпо.

              Коментар


              • От: Х5, Туарег или ХС90

                Нормално е да е регистрирана по-късно, но не е нормално да е повече коне от това. Все пак аз ще си остана на мнение, че е по-добре бензинов. Успех с покупката.

                Коментар


                • От: Х5, Туарег или ХС90

                  Първоначално публикуван от veselin_stef Преглед на мнение
                  .... Произведена е 11.08.2003, първа регистрация 02.12.2004....
                  Нормално е да има някаква разлика между дата на производство и първа регистрация, но 16 месеца са твърде много.
                  Не забравяй, че автомобили от този клас не се купуват от шоу рум а се поръчват с определени екстри а за BMW специално се предлагатдори така наречените INDIVIDUAL конфигуриране при което определени екстри и съчетания между тях не се предлагат при нормални поръчки т.е. колата е конфигурирана за конкретния клиент преди да се качи на поточната линия.
                  Освен това съхранението и консервацията на автомобила за такъв период ще го оскъпи сериозно и никой дилър няма да се наеме да го предлага ...

                  Коментар


                  • От: Х5, Туарег или ХС90

                    Аз съм имал кола произведена 91-ва и регистрирана за 1-ви път 96та... отне ми време да осъзная, че нещо не е ок... но пък е Тойота и никога нищо не и се счупи

                    Коментар


                    • От: Х5, Туарег или ХС90

                      "оригиналния италиански талон" може да е made in bulgaria, ако се сещаш, VIN-a може да е рисунка и т.н. Все пак сме в България не го забравяй.......Ако ти харесва взимай и не му мисли толкова...Кола и жена на късмет е казал народа...
                      Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....

                      Коментар


                      • От: Х5, Туарег или ХС90

                        Koлега по-добре да се видиш с някой, дето вече има такава машина! Еуфорията, както и не познатата материя пречи да избера човек адекватно. А и ще имаш поне база за сравнение. Тепърва ще падат цените на тези машини. Преди години като купих диското не беше популярно и бяха скъпи и като начална инвестиция и като части и труд. Нямаше и много кой да питаш. Сега има мнооого дисткавърита и цените им са смешни. Същото гледам се случва с Х5. Каквото и да се говори по форумите, машинката си е готина и дори да е експлоатирана повечко, си струва. Все пак по-добре да си спестиш няколко хилядарки като обмениш опит с някой, дето вече е минал тоя път. Цените им падат и доста се навъдиха само за последните 2-3 години. И за пореден път ще кажа, че по-добре да си вземеш бензин! Тезата на Дядо Владо е правилна, купуваш най-скъпата конфигурация, просто щото човек, дето е кихнал много пари за нещо дето харчи много не е пестил и от поддръжка! Пък и цените на голям бензин са по-прилични. Освен това ако не ти се дават пари за скъпо гориво има газ, а БМВ-тата поемат ГИ без проблеми, поне в тези години...

                        Коментар


                        • От: Х5, Туарег или ХС90

                          Първоначално публикуван от ПрофесионалистА Преглед на мнение
                          ...А изпърделите патрули и "неподготвени" са си голям компромис за всекидневно ползване и дълги пътувания...
                          Mного спорно твърдение, колега, що се касае до дългите пътувания.
                          Ако трябва да избирам джип за дълги пътувания, 100 пъти ще предпочета да тръгна с моя "изпърдел" Патрул, отколкото с някой "нов" 7-8 годишен паркет. Разликата е, че с моя ще стигна, макар и по бавно и с цената на повече гориво. С паркета може да стигна по бързо и с по малко гориво, ама може и да не стигна.
                          Ако пък трябва да се пътува по третия свят, тръгването със съвременен паркет граничи с безумието.
                          По същия начин и ако трябва да пътувам с лека кола.

                          Коментар


                          • От: Х5, Туарег или ХС90

                            Кое в леката кола те притеснява. Никой не може да ме накара да се кача на закуска на 60ката да направя Бургас-София , да имам две-три срещи и да си бъда в Бургас същия ден за вечеря. И това с 6/100 нафта, без да съм уморен. Всяко желязо си има предназначението.
                            "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                            Коментар


                            • От: Х5, Туарег или ХС90

                              Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                              ... Никой не може да ме накара да се кача на закуска на 60ката да направя Бургас-София , да имам две-три срещи и да си бъда в Бургас същия ден за вечеря. И това с 6/100 нафта, без да съм уморен...
                              При това условие и мен не може да ме накарат да тръгна с Патрула. Но пък държа в гаража една друга 20 г. класика, с която спокойно тръгвам.
                              При такива "бизнес" пътувания само нов паркет, перфектно обслужван и от най реномирана марка.
                              Обаче тук става дума за незнайна втора употреба паркет, на границата на ресурса си.
                              Ако трябва при тия условия да ходя на екскурзия с "джип" си предпочитам стария тарялясняк.

                              Коментар


                              • От: Х5, Туарег или ХС90

                                E aз като луд ненормалник запалих паркета до Франция преди година, таман купен. Просто щото диското освен паметник тогава, не можеш да ме накараш да го карам 1 седмица за 3к км, а и на границита щяха да ме спрът гаранция. И паркета стигна, счупи се и ме върна, счупен. Вижте последните епизоди на Топ Гиър кфо правят в Африка с леки автомобили. Също можем да спрем да говорим на ангро. А също има и тоя фактро наречен късмет, дето още не подлежи на нормативи и никой не го е вкарал в разумните граници. За всеки ден и пътната мрежа на страната предпочитам Х-а, за блъскане в гората нещо на шаси и с цели мостове. Ако живея в град некфа въшка с минимален разход на гориво. А ако ще товаря, бус или камьон. Мразя да летя, но самолети има, също и други фърчилки. Как всичко може да е еднотипно? Масово хората карат с гадни гуми, пък не бива. И още маса неща не е добре да ги има, но се случват. Живот, кфо да го правиш... Платформа с паркетник и хард офроудър си е бая оптимална комбинация също, а по третия свят бих тръгнал с Унимог или Зил/Урал, в зависимост къде точно... Кое е границите на ресурса на дадена машина? Като я купуваш на старо, не се знае дали е или не е в тия граници, след година или 2 и знаеш и кътните зъби и си правиш, каквото ти скимне с нея...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X