Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Х5, Туарег или ХС90

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Х5, Туарег или ХС90

    Първоначално публикуван от Л. Мечков Преглед на мнение
    Не смея вече да давам положителни мнения за туарег, защото го имам и се спекулира с това. Тук не ги харесват особено, но е лошо, че го сравняват с не по-малко проблемни себеподобни. Като двигател 2.5 е пълно безобразие, дали се чупи и как, нямам наблюдения, но съм имал удоволствието да го карам и на туарег и на мултиван. Страшен бучащ туч, харчи много и върви колкото да ти свърши работа, което през 21-ви век ми се струва недобре...
    Като за 2003-2005 си беше много добра кола.
    Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

    Коментар


    • #47
      От: Х5, Туарег или ХС90

      счупила му се бронята ала-бала... При ПТП 100 пъти предпочитам да съм в СУВ от изброените, а не в някой ламаринен офроудер, в който може да си разбиеш главата, ако не си с каска... Във втория единственото здраво нещо е шасито, което не пази пътниците... Няма усилвания на самото купе.
      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

      Коментар


      • #48
        От: Х5, Туарег или ХС90

        Първоначално публикуван от droba Преглед на мнение
        Някой има ли представа колко точно става клиренса на Туарега на въздушни възглавници в максимално повдигнато положение? В нета има доста противоречиви мнения, като най-често се споменава 22-30 см.
        За X5 с нивомат на двата моста и автоматично регулиране на височината има възможност да се зададат 3 позиции

        Standard - положение при експлоатация в нормални условия (клиранс) 20 cm.
        Off-road - преодоляване на препятствия + 25 mm. над стандартното положение (автоматиката го поддържа само при скорости до 50 km/h)
        Access - положение за лесен достъп до автомобила или товарене/разтоварване - 35 mm. под стандартното положение (автоматиката го поддържа само при скорости под 25 km/h)
        При автомобили оборудвани серийно със Sport package автоматиката позволява да се "смъкне" автомобила по-ниско при високи скорости, като се отчита състоянието (неравности) на пътната настилка.
        При всички режими управлението на нивомата независимо от избрания режим е динамично според пътните условия.

        Не вярвам при Туарега да е много по-различно като стойности (ако има разлика тя е по-скоро в управлението). 22-30 cm. разлика ми се струват твърде много та дори и само за хода на амортисьорите, но все пак нямам лични наблюдения и не мога да съм сигурен

        Коментар


        • #49
          От: Х5, Туарег или ХС90

          Първоначално публикуван от Л. Мечков Преглед на мнение
          То аватарът ти показва на какво си фен, но не е лошо и да си малко по-обективен, защото "на еднакви километри" и "години" не се гледа, купуваш я от магазина и започваш да даваш мнения тогава. В една друга тема бях писал, че ще снимам отвсякъде ТЛК100, ТЛК120 и туарег и ще постна. Коли на еднакви РЕАЛНИ километри, с еднакво обслужване и карани по еднакво предназначение, за да ви поприземя малко... Защото тука се вкарват туарег втора ръка с всички екстри с много проблеми, за да им се види евтин на гъзарите и после се реве... Тойота , та тойота, свърши тая, само гемии... Ето това не е правилно - човекът дори НЕ Е СПОМЕНАЛ за ТОйота!!! Обаче винаги се изсипвате да я пробутвате!
          По стречение на обстоятелствата и двете съм ги взел нови и съм ги карал по 200 000км.
          Интересно е наистина да направиш тези снимки, ако имаш възможност го направи.
          Тойотата ми създаде само един проблем и той беше ужасно скъп, защото правих основен ремонт на двигателя. Но това се случи, защото в Тойота Благоевград (Монца) като ми сменяха ангренажния ремък ми подмениха дюзите. След това колата изведнъж започна да пуши и да работи неравномерно, в ТМ Ауто София ми казаха да слагам добавка в горивото и "дюзите щели да се оправят" и така... 30 000км. След това буталото се проби. Но това го отдавам от една страна на измамниците в Тойота Благоевград, от друга страна на некомпетентния приемчик в ТМ Ауто, но тогава все още нямаха много опит с този проблем с дюзите.
          След това ТМ Ауто ме компенсираха за проблема, тъй като колата беше закупена и обслужвана само при тях, независимо, че не беше вече в гаранция.

          Коментар


          • #50
            От: Х5, Туарег или ХС90

            Височината на туарег при калниците максимално вдигнат от земята е 93 см., от праговете до земята 43.5см.

            Разликата е приблизително 23 см. от най-ниско до най-високо, като между комфорт, на което се кара през повечето време и максимална височина е 13см. Но има и "спорт", а има и още едно ниво под "спорт"

            Току що го измерих...
            Последно редактирано от Л. Мечков; 08-03-13, 09:53. Причина: допълване
            ТКЗС за цял живот

            http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D0%BD%D0%B0_%D0%94%D1%8A%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%9A%D1%80%D1%8E%D0%B3%D0%B5%D1%80

            Коментар


            • #51
              От: Х5, Туарег или ХС90

              Първоначално публикуван от Л. Мечков Преглед на мнение
              Точно така е, туарег излезна и след време му подмениха фаровете и стоповете и стана порше...
              Точно това е абсолютна глупост! Платформата е разработена от Порше!!!

              П.С.
              Това е поредно неадекватно мнение от Ваша страна

              Коментар


              • #52
                От: Х5, Туарег или ХС90

                Двигателя на Touarega R5TDI е много шумен,но за сметка на това е изключително здрав и надежден с проста механика и никакво обслужване освен смяна на масло и филтри.единствения проблем ,който се среща е спукване на изпускателния колектор .Турбини и помпи дюзи не създават никакви ядове.

                Коментар


                • #53
                  От: Х5, Туарег или ХС90

                  Въздушния Туарег му дават клиренс 300мм на максимално повдигане. Колкото редукторен УАЗ. Само дето на този режим не може да се кара...
                  Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                  Коментар


                  • #54
                    От: Х5, Туарег или ХС90

                    Първоначално публикуван от Stefan Dimov Преглед на мнение
                    Двигателя на Touarega R5TDI е много шумен,но за сметка на това е изключително здрав и надежден с проста механика и никакво обслужване освен смяна на масло и филтри.единствения проблем ,който се среща е спукване на изпускателния колектор .Турбини и помпи дюзи не създават никакви ядове.
                    Към колектора се добавя и водна помпа. протичаха на 80-90000км при първите туарези. Иначе мотора си е здрав помпи-дюзи, турбини са бетон.
                    Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                    Коментар


                    • #55
                      От: Х5, Туарег или ХС90

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0639.jpg
Прегледи:1
Размер:148.0 КБ
ID:5460142Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0640.jpg
Прегледи:1
Размер:116.2 КБ
ID:5460143Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0629.jpg
Прегледи:1
Размер:90.5 КБ
ID:5460144Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0631.jpg
Прегледи:1
Размер:112.5 КБ
ID:5460145Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0632.jpg
Прегледи:1
Размер:125.3 КБ
ID:5460146Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0633.jpg
Прегледи:1
Размер:116.4 КБ
ID:5460147Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0635.jpg
Прегледи:1
Размер:126.7 КБ
ID:5460148Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0637.jpg
Прегледи:1
Размер:76.6 КБ
ID:5460149Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0638.jpg
Прегледи:1
Размер:116.8 КБ
ID:5460150


                      http://www.offroad-bulgaria.com/show...25#post2092925
                      Тук са снимките от ТЛК100, двата автомобила са на еднакви километри, даже туарега се кара само градско и е с една година по-възрастен. А всеки знае в София с какво се третират улиците зимата и какво се случва отдолу...
                      Снимал съм и разликата в клиренса най-долу и най-горе на гоуфа. Най-горе, както написа колегата НЕ става за каране! Няма ход окачването, това е само в аварийна ситуация, аз съм го ползвал само веднъж, бях легнал по корем в едни пясъци...
                      ТКЗС за цял живот

                      http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D0%BD%D0%B0_%D0%94%D1%8A%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%9A%D1%80%D1%8E%D0%B3%D0%B5%D1%80

                      Коментар


                      • #56
                        От: Х5, Туарег или ХС90

                        Единствения проблем на р5 двигателя е, че е малко по шумен. Това се дължи на специфичното впръскване помпа-дюза. Но пък е икономичен и с почти никаква поддръжка. Вървежа бих го определил като съвсем нормален. Х5 е чист паркетник, да не казвам лек автомобил, една жигула с вискои гуми е по проходима от него. На 3 лит. дизела. дюзите са консуматив, все пак с това се занимавам и давам информация от 1-ва ръка. Турбини и автоматици-тоже. ХЦ-то е едно недоразумение, изключително скъпо за поддръжка, Д5 двигателя е мъртвец (в първите варианти). И тук дюзите са консуматив, както и на всеки комън-рейл впрочем с нашите горива. За проходимостта му няма и да коментирам. И за това, че вътре е като луксозно издание на Волга...
                        0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                        Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                        Суперскан България www.decbg.com
                        Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                        Коментар


                        • #57
                          От: Х5, Туарег или ХС90

                          Първоначално публикуван от TLC14 Преглед на мнение
                          По стречение на обстоятелствата и двете съм ги взел нови и съм ги карал по 200 000км.
                          Интересно е наистина да направиш тези снимки, ако имаш възможност го направи.
                          Тойотата ми създаде само един проблем и той беше ужасно скъп, защото правих основен ремонт на двигателя. Но това се случи, защото в Тойота Благоевград (Монца) като ми сменяха ангренажния ремък ми подмениха дюзите. След това колата изведнъж започна да пуши и да работи неравномерно, в ТМ Ауто София ми казаха да слагам добавка в горивото и "дюзите щели да се оправят" и така... 30 000км. След това буталото се проби. Но това го отдавам от една страна на измамниците в Тойота Благоевград, от друга страна на некомпетентния приемчик в ТМ Ауто, но тогава все още нямаха много опит с този проблем с дюзите.
                          След това ТМ Ауто ме компенсираха за проблема, тъй като колата беше закупена и обслужвана само при тях, независимо, че не беше вече в гаранция.
                          Колега не е първия D4-D трилитров на ленд крузър на който инжекторите правят проблем, пикаят в цилиндъра и цепят буталото.Последния около мене беше австрийски, на относително малко километри за такъв автомобил.Това с инжекторите и помпите на комън-рейлите важи за тях още от 98г., когато излязоха на пазара

                          имам в предвид, че важи за всички марки.
                          Всеки трети е шести

                          Коментар


                          • #58
                            От: Х5, Туарег или ХС90

                            Оставете Койотата на мира, човека иска да взема решение между тези трите. Ако намесин Койотата, че влазят и американските уазки и накрая на седма страница ще стигнем и до българските китайчета.
                            "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                            Коментар


                            • #59
                              От: Х5, Туарег или ХС90

                              Ако бях на негово място и вземах всяко едно мнение за чиста монета, нямаше да си купя ни една от трите. Но според мен везните отдавна са наклонени, просто човекът иска да чуе и другите мнения. За мен си разбрах, че явно и Волвото не е кой знае какво, което пак е кяр
                              ТКЗС за цял живот

                              http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D0%BD%D0%B0_%D0%94%D1%8A%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%9A%D1%80%D1%8E%D0%B3%D0%B5%D1%80

                              Коментар


                              • #60
                                От: Х5, Туарег или ХС90

                                Туарег едно с най-слабия бензин 3,2, до 160 000 км никакви съществени ядове, по-скоро козметични.Среден разход 13,5-15/100.След 160 000км незнам - продаден.
                                Х5-ца първата, 3 литра 184к.с., около 180 000 км - два пъти турбина.Втория път от некадърност на "майсторите".Предни носачи - 2-3 пъти за тоя пробег.
                                ХС-90 D5 - някъде към 87 000км пробег беше - задна главина лява.
                                Какво и да вземеш на късмет е.Но за мене всичко е скрап, карам до като се разпадне, после ако в момента разполагам с финанси взимам следващия, ако не - възстановявам до степен на годност за придвижване и продължавам.До сега не съм срещал кола която да не се троши, всичко влиза в сервиза, минало ми е какво ли не с какви ли не проблеми, независимо от марка и модел.Мечтаната кола с невъзможна издръжливост не съществува.

                                Малко пояснение - фаувето и волвото са от магазина, бимъра беше втора ръка.
                                Всеки трети е шести

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X