Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Х5, Туарег или ХС90

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Х5, Туарег или ХС90

    Ами дайте да направим един тест с жигата и Х-а... на по каса бира, щото нещо много ме напушва смях... аз пия бяла бира

    Коментар


    • #62
      От: Х5, Туарег или ХС90

      Първоначално публикуван от HTR Преглед на мнение
      Точно това е абсолютна глупост! Платформата е разработена от Порше!!!

      П.С.
      Това е поредно неадекватно мнение от Ваша страна
      Неадекватно ??? Кой ми го написа ?
      Това е като яйцето и кокошката, кое е първо, ами ПЪРВО НА ПАЗАРА ИЗЛИЗА ТУАРЕГ!!! Ако ще не от порше, а да е разработен от НАСА, фактът си е факт! За първи път излиза СУВ на VAG групата ТУАРЕГ, а НЕ Порше Кайен! Много обичам някой да ми обяснява колко съм неадекватен! А не се погледне отстрани!
      ТКЗС за цял живот

      http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D0%BD%D0%B0_%D0%94%D1%8A%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%9A%D1%80%D1%8E%D0%B3%D0%B5%D1%80

      Коментар


      • #63
        От: Х5, Туарег или ХС90

        Само 2 пъти са ме возили на кайен от първите и ми направи впечатление, че окачването е много твърдо даже за нашите вълнообразни първокласни пътища.
        За първото си помислих, че нещо има проблем, но и следващия път беше същото.
        Може би много съм привикнал с мазното клатене на WJ но определено тОВАрег-а вози по-приятно от порша.
        Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

        "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

        Коментар


        • #64
          От: Х5, Туарег или ХС90

          А какво ще кажете за Гранда след 2004г.

          Коментар


          • #65
            От: Х5, Туарег или ХС90

            Към автора: Аз лично не бих взел нито една от тези изброени в началото. Това което виждам като тяхна алтернатива е X5 след 2004 3.0d. Както вече не веднъж беше казано, скоростната кутия е друга, мощността е по-голяма, изглежда значително по-добре след фейса и има перфектна сглобка. Всички разходи по поддръжка и ремонти са съизмерими с другите SUV-та в своя клас. (на едната едни накладки може да са 200лв., а на другата 50лв., но при първата едни амортисьори може да са 500лв., а при втората 1000лв.)

            От трите коли безспорно с най-големи възможности извън пътя е Туарега, на асфалт цар е БМВ, на сняг - не бих могъл да кажа.

            Към форума: Аз лично не робувам на никоя марка, но съм много разочарован за неверните неща, които се казват тук и най-вече за Land Cruiser - а, защо? Обяснението е много просто, защото имам живия пример с LK d4d - 2001г. - тази кола подмина 310х. к. навървяни в България с българска нафта и карана хиляди километри по ниви, черни пътища, по общински пътища, осеяни с дупки и т.н. и ако съдим по мненията тук тя или вече се е разпаднала тотално или ръждата я е изяла до изчезване и от нея са останали само фаровете пълни с вода. Е да, само че колата си е в перфектно състояние, никога не е имала сериозни проблеми и се е изплатила многократно. За мен ЛК си остава работна кола и доста неща от лукса и липсавт, но считам, че практичността тук е взела превес.
            Не бъдете водени от емоции и предпочитания, създавайки една фалшива фасада, защото просто не сте обективни!

            Коментар


            • #66
              От: Х5, Туарег или ХС90

              За мен Х-а преди фейс-а е най-красив, та въпрос на вкус... Инак дизела след фейс-а е определено по-сполучлив, ако ще е дизел, определено да е след 2004.

              Има много писано за гранд тук. За мен е може би най-сполучливото съчетание м/у асфалтов и проходим 4х4. Реално може много. Само да не е дизел .

              Коментар


              • #67
                От: Х5, Туарег или ХС90

                Първоначално публикуван от veselin_stef Преглед на мнение
                А какво ще кажете за Гранда след 2004г.
                Има комфорта на BMW-то и Туарега. Извън пътя е по-добър от Туарега. X5 и XC90 не съм карал.
                О, ефимерност! О, най-безсилно и позорно време в живота на моя народ — времето от разсъмване до отварянето на магазините за спиртни напитки! Колко излишни бели косми е вплело то във всички нас, в бездомните и страдащи шатени!

                Коментар


                • #68
                  От: Х5, Туарег или ХС90

                  Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                  тОВАрег-а вози по-приятно от порша.
                  И аз имам такива впечатления, но не можах да разбера дали е само от окачването, или от това, че кайенът беше на големи джанти и ниски гуми.
                  ТКЗС за цял живот

                  http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D0%BD%D0%B0_%D0%94%D1%8A%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%9A%D1%80%D1%8E%D0%B3%D0%B5%D1%80

                  Коментар


                  • #69
                    От: Х5, Туарег или ХС90

                    Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                    .... Х5 е чист паркетник, да не казвам лек автомобил, една жигула с вискои гуми е по проходима от него...
                    Да направо в десетката с това сравнение и то категорично заявено от човек, който "с това се занимава и дава информация от 1-ва ръка"
                    Тя жигулата особено с празен багажник не стъпва на земята а направо лети та някакво Х5 ще и се опре ...
                    То в наше време не е обидно да нямаш личен опит с жигула, но да я сравняваш с BMW идва малко в повече за сериозен разговор.
                    Когато човек твърди нещо е редно да каже "Това е така защото ...." и ако след "защото" следва пълно мълчание или мъгляви сравнения, това са си празни приказки и загубено време както за този който пише така и за тези които четат. Лошото е че това става в технически форум ...

                    Апропо, това означава ли, че един "чист паркетник" като например Х5 с високи гуми ще е по-проходим от "истинските" джипове които се коментират във форума?
                    И ако е така защо колегите които са ги купили и наливат луди пари в различни ъпгрейди не вземат да купят по един "паркетник, да не казвам лек автомобил" и да инвестират в един комплект "високи гуми" с което да ликвидират въпроса? То излезе, че с подходящи обувки ще скриеш топката и на спайдър мен ако съм те разбрал правилно.

                    Коментар


                    • #70
                      От: Х5, Туарег или ХС90

                      Първоначално публикуван от Л. Мечков Преглед на мнение
                      И аз имам такива впечатления, но не можах да разбера дали е само от окачването, или от това, че кайенът беше на големи джанти и ниски гуми.
                      Единия кайен е на 19, за другия не знам, защото беше докаран от Германия за търговия.
                      Р5 е на 19 също, а V6 е стандартно на 18, возил съм се многократно и в двата включително и по лош път с остатъци от трайна настилка и съм уверен, че возят по-приятно от порша.
                      Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                      "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                      Коментар


                      • #71
                        От: Х5, Туарег или ХС90

                        Сетих се нещо доста важно, че 2.5 Р5 и 3.0V6 нямат разлика само в двигателите, а и в спирачките и главините, до колкото знам на Р5 са като на мултиван, което за мен също не е малка разлика. Стандартните джанти за Р5 са 16", за В6 17", като 18" вече са опция в моя случай заради втория акумулатор в багажника, който върви с автономна печка, ме задължиха да съм на 18". кайена, на който се возех беше на 20 И от него се качих на туарег със 17" зимни и си мислех, че съм изгубил сетивност...
                        ТКЗС за цял живот

                        http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D0%BD%D0%B0_%D0%94%D1%8A%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%9A%D1%80%D1%8E%D0%B3%D0%B5%D1%80

                        Коментар


                        • #72
                          От: Х5, Туарег или ХС90

                          Като цяло знам, че фейса на Х5 е най-добрия вариант, но за нея не мога да се класирам финансово. Днеска гледах един Р5, но беше без въздушно, фул екстри, ръчни скорости, не знам само дали няма да ми е муден в сравнение с Х5 (само от нея имам наблюдение).

                          Някой спомена, че Х5 има нивомат. Това да не е след 2004? Другото което видях в бавареца са едни като компресори при резервната гуми с маркуч към амортисьорите, това ли е въпросния нивомат и от къде се регулира?

                          Коментар


                          • #73
                            От: Х5, Туарег или ХС90

                            Х-а може да е на 4 пружини или на 2 + 2 въздушни възглавници, задни или с 4 въздушни възглавници. Ако са 4 можеш да вдигаш и сваляш с копче колата. Не е след 2004 само. Задните възглавници са по около 300 лева, предните са по 1300 или нещо подобно, но над 1000... Ако нямаш пари за втория дизел, по-добре си вземи бензин. Ако се спреш на Х естествено. Иначе да, компресора е при резервната гума, над акумулатора.

                            Коментар


                            • #74
                              От: Х5, Туарег или ХС90

                              А какъв е бюджета?Сега гледам в мобиле-то Х5-ца 4.6 347к.с от 2002-ра 20 000 левчета обявена цена...само отзад е на възглавници!С един газов инжекцион ще похарчва колкото дизела!
                              0899 шест5313нула
                              За всекиго по нещо

                              Коментар


                              • #75
                                От: Х5, Туарег или ХС90

                                Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
                                ... Задните възглавници са по около 300 лева, предните са по 1300 или нещо подобно, но над 1000...
                                Номенклатурен номер : 37116761443
                                Описание : АМОРТИСЬОР ПРЕДЕН ЛЯВ
                                Ед.цена (с ДДС) : 1540.00 BGN
                                Има наличност
                                Дару Кар АД си запазва право за промени в цените

                                Номенклатурен номер : 37121095579
                                Описание : ПНЕВМАТИЧНА ПРУЖИНА - ЛЯВА
                                Ед.цена (с ДДС) : 397.75 BGN
                                Има наличност
                                Дару Кар АД си запазва право за промени в цените

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X