От: Х5, Туарег или ХС90
Джамбазов, визирах, че това в никакъв случай не са леки автомобили, за мен СУВ-ове. поради тази причина и преди няколко седмици в една друга, вече заключена тема негодувах, че се прави сравнение между ТЛК120, Паджеро, туарег и МЛ. За мен последните две са сувове, а първите автомобили на рама, което автоматично ги причислява към ТЛК200, която визираш.
Въпреки всичко това са съвсем различни класове автомобили, които лично аз ги деля по следния начин -
лек автомобил- икономичен, бързо и динамично придвижващ се, постоянни проблеми с гуми и джанти, не се качва по бордюрите. Не става да кривнеш от пътя, или поне рискуваш да го потрошиш дори на спящ полицай.
СУВ- донякъде компромисен към динамика и бързина, идеален за града, бордюри и леко лоши атмосверни условия. Приятен за аграрен, селски и лек офроуд тип пикник. За момента най-резонното при нас, с оглед на пътищата и инфраструктурата ни като цяло.
Джипове -на рама, по възможност с два цели моста, лоша динамика, неикономични, нестабилни, но с добри качества за офроуд, както и лесно преправяне в инстински офроуд монстери с относително малко пари...
Джамбазов, визирах, че това в никакъв случай не са леки автомобили, за мен СУВ-ове. поради тази причина и преди няколко седмици в една друга, вече заключена тема негодувах, че се прави сравнение между ТЛК120, Паджеро, туарег и МЛ. За мен последните две са сувове, а първите автомобили на рама, което автоматично ги причислява към ТЛК200, която визираш.
Въпреки всичко това са съвсем различни класове автомобили, които лично аз ги деля по следния начин -
лек автомобил- икономичен, бързо и динамично придвижващ се, постоянни проблеми с гуми и джанти, не се качва по бордюрите. Не става да кривнеш от пътя, или поне рискуваш да го потрошиш дори на спящ полицай.
СУВ- донякъде компромисен към динамика и бързина, идеален за града, бордюри и леко лоши атмосверни условия. Приятен за аграрен, селски и лек офроуд тип пикник. За момента най-резонното при нас, с оглед на пътищата и инфраструктурата ни като цяло.
Джипове -на рама, по възможност с два цели моста, лоша динамика, неикономични, нестабилни, но с добри качества за офроуд, както и лесно преправяне в инстински офроуд монстери с относително малко пари...
Коментар