Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Х5, Туарег или ХС90

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Х5, Туарег или ХС90

    Джамбазов, визирах, че това в никакъв случай не са леки автомобили, за мен СУВ-ове. поради тази причина и преди няколко седмици в една друга, вече заключена тема негодувах, че се прави сравнение между ТЛК120, Паджеро, туарег и МЛ. За мен последните две са сувове, а първите автомобили на рама, което автоматично ги причислява към ТЛК200, която визираш.

    Въпреки всичко това са съвсем различни класове автомобили, които лично аз ги деля по следния начин -
    лек автомобил- икономичен, бързо и динамично придвижващ се, постоянни проблеми с гуми и джанти, не се качва по бордюрите. Не става да кривнеш от пътя, или поне рискуваш да го потрошиш дори на спящ полицай.
    СУВ- донякъде компромисен към динамика и бързина, идеален за града, бордюри и леко лоши атмосверни условия. Приятен за аграрен, селски и лек офроуд тип пикник. За момента най-резонното при нас, с оглед на пътищата и инфраструктурата ни като цяло.
    Джипове -на рама, по възможност с два цели моста, лоша динамика, неикономични, нестабилни, но с добри качества за офроуд, както и лесно преправяне в инстински офроуд монстери с относително малко пари...
    ТКЗС за цял живот

    http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D0%BD%D0%B0_%D0%94%D1%8A%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%9A%D1%80%D1%8E%D0%B3%D0%B5%D1%80

    Коментар


    • #17
      От: Х5, Туарег или ХС90

      Напълно съгласен и с двамата!
      "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

      Коментар


      • #18
        От: Х5, Туарег или ХС90

        Сещам се за няколко "бизнеса", в които е важно каква кола караш... Обаче нито един от тях не е законен...
        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

        Коментар


        • #19
          От: Х5, Туарег или ХС90

          Ако навлезем в детайли няма напълно законен бизнес и такъв без нарушения според законодателството. Въпроса е колко дълбоко се копае.
          "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

          Коментар


          • #20
            От: Х5, Туарег или ХС90

            Според мен темата се отклони много с последните постове, но в спора се ражда истината. Мои клиенти, включително и част от нашата работа е свързана с ТЕЦ-ове, ВЕЦ-ове, разни минни дела и тн... Ами пълни сме с джипове, което не ни прави престъпници. Просто някъде, все пак, се използват и по предназначение да изкарват пари И са все от "премиум марка и клас", както обичаме да се изразяваме по трънски, тъй като мутрите ни изсипаха в мозъците, че тези превозни средства са само за имидж и страхопочитание. А именно те не ги карат по предназначение...
            ТКЗС за цял живот

            http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D0%BD%D0%B0_%D0%94%D1%8A%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%9A%D1%80%D1%8E%D0%B3%D0%B5%D1%80

            Коментар


            • #21
              От: Х5, Туарег или ХС90

              Споделям индиректни впечатления.XC90 на шефа ми,закупено от Мото Пфое ново,след две години счупи мотор и скорости,като нито е юркано,нито е неподържано!Общо взето и мнението на механиците е ,че доста малко в него е останало от славата на едновремешните Волв-а!VW-много лоши отзиви и за б ,и за 10 цилиндровите дизели,както и за окачването..особено въздушната му компонента!БМВ-проблеми с автомата и стария дизел 3.0..не знам този 184-коньовия дали е второ поколение!Не мога да разбера защо сред избраните не присъства ТЛК 200 или 150?Може би причината е анти-Японска настройка...,което технически е малко безперспективно мислене!
              0899 шест5313нула
              За всекиго по нещо

              Коментар


              • #22
                От: Х5, Туарег или ХС90

                Колега Сонда, ТЛК200, или 150 струват средно между три и пет пъти повече от изброените автомобили, на които се е спрял авторът
                ТКЗС за цял живот

                http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D0%BD%D0%B0_%D0%94%D1%8A%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%9A%D1%80%D1%8E%D0%B3%D0%B5%D1%80

                Коментар


                • #23
                  От: Х5, Туарег или ХС90

                  Струват така като втора употреба. Като нови даже са по ефтини...

                  Странно, защо ли...
                  "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Х5, Туарег или ХС90

                    Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                    Струват така като втора употреба. Като нови даже са по ефтини...

                    Странно, защо ли...
                    Като за начало 150 и 200 са горе-долу на цените на трите изброени като нови. Разлика в цените при модели на Х90, Х5 и туарег, спрямо 150 и 200 няма голяма, ако са от една и съща година на производство. В нашия случай е малко безсмислено да ги сравняваме като цени, защото тези тойоти са модели след 2008-ма, а коментираните три са първо почти базови, особено туарег с трошачката на рапани 2.5, както и х5 със 184 коня. За волвото не съм в час, но при всички случаи са модели от 2003-та до 2006-та и няма как да са на цените на тойотите. Да не коментираме, че повечето предлагани 150 и 200 втора ръка са топ модели. Нищо, че интериорно са като дачия дъстър с рисуван "махагон" върху пластмаса и "алуминиеви" орнаменти пак от пластмаса, боядисани с бронз за печки, който пада на второто потъркване Дано са по-надеждни от 120-ката, от 100-цата едва ли ще излезнат по-читави... Апропо, виж за 100-цата можем да обобщим, че на тези години е по-скъпа от наборите си бмв, туарег и волво, има защо!!!
                    ТКЗС за цял живот

                    http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D0%BD%D0%B0_%D0%94%D1%8A%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%9A%D1%80%D1%8E%D0%B3%D0%B5%D1%80

                    Коментар


                    • #25
                      От: Х5, Туарег или ХС90

                      Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                      На туарега с Р5 174 к.с. за да му регулираш клапани се сваля двг. Мой приятел кара такъв вече 5 год.
                      Клапаните се регулират на двигателите в музея.
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:040220111361.jpg
Прегледи:1
Размер:133.9 КБ
ID:5460047
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:040220111362.jpg
Прегледи:1
Размер:148.4 КБ
ID:5460048
                      Последно редактирано от Stefan Dimov; 07-03-13, 19:20. Причина: sn. R5

                      Коментар


                      • #26
                        От: Х5, Туарег или ХС90

                        Значи Туарега отпада изцяло. Остават Х5 и 90. За да отговаря на въпросите по-горе ще кажа, че джипа като цяло няма да се използва за тежък оф-роуд. Както написа колегата, ще се излиза от пътя за пикник, а зимата ще се ходи на ски, има няма 5000-8000 км. на година. Нямам анти-японска настройка, но оборудването на ТЛК от тези години (2002-2004) е изключително спартанско.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Х5, Туарег или ХС90

                          Х-а си бръмчи безгрижно по разни черни пътчета. Разбира се не става за кални коловози и тежък терен, но може повече, от колкото изглежда. Аз не бих се спрял на дизел, щото са скъпи за ремонт и не им понася гадната нафта, която се продава/това важи за всички нови дизели сякаш/. Все пак този дизел е по-добре от предишния, преди фейс лифта. По-скоро бенз/газ, особено за толкова малко км на година. В сняг се справя чудесно, ако и повече от 20тина см да не съм газил. Аз съм доволен, не бих казал и да вози твърдо, но може би щото задницата е с въздушно. Волвото не го знам лично, но не съм чел и чувал особено добри неща за него, а и далеч не е така разпространено, та части на старо сигурно няма да има, примерно. Имам смътен спомен, че раздатката /или бяха скоростите/ му е слаба, но това изобщо не е меродавно мнение.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Х5, Туарег или ХС90

                            Щом държиш на 2002-2004г,защо не погледнеш някоя наточена ТЛК 100?Не бих определил като "спартанско" оборудването и,а за здравината не е необходимо да се полемизира!
                            0899 шест5313нула
                            За всекиго по нещо

                            Коментар


                            • #29
                              От: Х5, Туарег или ХС90

                              Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
                              Х-а си бръмчи безгрижно по разни черни пътчета. Разбира се не става за кални коловози и тежък терен, но може повече, от колкото изглежда. Аз не бих се спрял на дизел, щото са скъпи за ремонт и не им понася гадната нафта, която се продава/това важи за всички нови дизели сякаш/. Все пак този дизел е по-добре от предишния, преди фейс лифта. По-скоро бенз/газ, особено за толкова малко км на година. В сняг се справя чудесно, ако и повече от 20тина см да не съм газил. Аз съм доволен, не бих казал и да вози твърдо, но може би щото задницата е с въздушно. Волвото не го знам лично, но не съм чел и чувал особено добри неща за него, а и далеч не е така разпространено, та части на старо сигурно няма да има, примерно. Имам смътен спомен, че раздатката /или бяха скоростите/ му е слаба, но това изобщо не е меродавно мнение.
                              Точно пък Х5 е автомобилът за който най-горещо може да се препоръча дизела. Мощен , икономичен , нечуплив. Става за чипосване. Дизеловия Х5 не върви много по-слабо от бензина 4,4, но е драстично по икономичен. Аз още не съм виждал счупен такъв дизел. Издържа дори и на много по-тежкия Range Rover без проблеми.

                              А дето Туарега бил тесен и нисък е поредния хит във форума.
                              Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                              Коментар


                              • #30
                                От: Х5, Туарег или ХС90

                                Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение

                                А дето Туарега бил тесен и нисък е поредния хит във форума.

                                Изразих субективно мнение за усещането вътре сравнено с останалите два, човека иска мнение от различни хора, с различни гледни точки, ако искаше точни данни щеше да си ги сравни като Технически параметри.

                                Хитовете във форума го правят интересен и развлекателен, ако някой ги измери и не съм прав ОК , ..
                                Т5
                                Crossrunner

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X