Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Рама за раздатката-дискусия

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Рама за раздатката-дискусия

    От четене на форума стигнах до извода, че рано или късно ще се наложи да се прави такава рама. Това захващане за пода без никакво усилване е голяма недомислица и защо руснаците не са помислили и въвели тази или подобна конструкция при последното обновяване на колата е меко казано странно.
    Случайността е съвпадение на обстоятелства, предварително обмислени и организирани!

    Коментар


    • #47
      До: Рама за раздатката-дискусия

      Първоначално публикуван от fireman160 Преглед на мнение
      От четене на форума стигнах до извода, че рано или късно ще се наложи да се прави такава рама. Това захващане за пода без никакво усилване е голяма недомислица и защо руснаците не са помислили и въвели тази или подобна конструкция при последното обновяване на колата е меко казано странно.
      пода можеш да го подсилиш от горе с дебела ламарина.тази рама ще тежи поне 7 килограма

      Коментар


      • #48
        До: Рама за раздатката-дискусия

        Реално погледнато проблемът със захващането идва,когато подът изгние-това се случва след 15-тата година,е ако колата хич не се стопанисва може и по-рано.Иначе това,че още на втората година сме скъсали хилавите шпилки не е проблем-просто дупчим,подлагаме от вътре в купето по една широка и дебела шайба 10мм., пускаме също толкова дебели болтове и край.Като изгние пода вече раздатката има реални условия да провисне и тогава се налага сериозно кърпене и усилване на точките на захващане.

        Коментар


        • #49
          До: Рама за раздатката-дискусия

          Преди два дни с баща ми мерихме и размишлявахме относно проблема с намаляването на клиренса при раздатката. Смея да твърдя, че открихме добро дизайнерско решение - ще направим предложения модел на рамата от руския сайт не с правоъгълна тръба, а с винкелно желязо. С дебелина на желязото 3мм и страна на винкела 45мм ще стане перфектно. С дребни проблемни зони (например оста, която излиза от тампоните на раздатката) при които ще се наложи рязане на улеи - всичко останало е 1:1 с руския вариант. Намаляването на клиренса ще е с дебелината на винкела - само 3мм.

          Тук е момента да задам важен въпрос към вас - колко горе долу тежи раздатъчната кутия на Нива? Питам, защото варианта с дебел винкел, който сме избрали ще направи рамата доста по-тежка.

          Тези дни ще нарежем и заварим рамата и ще пуска снимки. Монтажът ще бъде по-късно, но все пак ще добиете представа за какво става дума.

          Коментар


          • #50
            До: Рама за раздатката-дискусия

            Първоначално публикуван от philipp Преглед на мнение
            Преди два дни с баща ми мерихме и размишлявахме относно проблема с намаляването на клиренса при раздатката. Смея да твърдя, ч:1 с руския вариант. Намаляването на клиренса ще е с дебелината на винкела - само 3мм.

            Тук е момента да задам важен въпрос към вас - колко горе долу тежи раздатъчната кутия на Нива? Питам, защото варианта с дебел винкел, който сме избрали ще направи рамата доста по-тежка.
            Около 25-30 кг. Носиш си я сам спокойно .

            Коментар


            • #51
              До: Рама за раздатката-дискусия

              Значи няма да е сериозен проблем натоварването. Щом четири болта носят 25кг, то по-големите 12ки трябва да носят 35 без проблем. Страх ме беше да не натежи прекалено много. Но и в такъв случай можеше да се сложи по-тънък винкел. Ще заложа на здравото и тежкото. Нива е все пак

              Прикачвам първоначалната гледна точка на основната част от рамата. Дългите греди обаче ги "сбъркахме" или по-точно - измислихме по-хитър начин да направим чупката с по-малко заварки (ще изрежем ъгълче от едната страна на винкела и ще го сгънем).
              Прикачени файлове

              Коментар


              • #52
                До: Рама за раздатката-дискусия

                Не искам да ти разваля удоволствието от рационализирането на този така уважаван от нас автомобил но съм длъжен да споделя. Пробвал съм три варианта на укрепване на раздатка и моя скромен опит сочи следното а то е, че без допълнителни тампони шумът и вибрациите ще си ги има, друг е въпроса, че рамата дава допълнителна здравина и съответно спокоиствие при определени натоварвания.
                Land Rover Discovery II 3,9 V8
                Лада Нива 21214 1,7i

                Коментар


                • #53
                  До: Рама за раздатката-дискусия

                  След като се направи рамата и се види реално как са вибрациите, много лесно може да се сложи допълнителен тампон за стабилизиране.

                  Коментар


                  • #54
                    До: Рама за раздатката-дискусия

                    Вибрациите винаги ще си ги има - въпросът е къде отиват. В стандартното решение отиват в сравнително тънка ламарина на пода, която при определена скорост дори резонира. В другия случай се захваща за носещите греди - масата и твърдостта там е много по-голяма и поради това са инертни. Там резонанс не може да се получи. Така, че рамата няма за цел да спира вибрациите - тя ги пренася в инертна среда.

                    Коментар


                    • #55
                      До: Рама за раздатката-дискусия

                      Вибрацийте най вече идват от това, че при натоварване независимо дали при тръгване,изкачване на стръмен наклон и т.н.,раздатъчната кутия се мести нагоре-надолу по напречната си ос- или иначе казано двата закрепващи тампона са оста,а раздатката мърда в предния и задния край и от там тази съосност ,за която говорим м/у раздатката и скоростите се губи.С поставяне на трети тампон това й движение се ограничава и съответно вибрацийте намаляват значително.
                      0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                      Коментар


                      • #56
                        До: Рама за раздатката-дискусия

                        Първоначално публикуван от vladyas Преглед на мнение
                        Вибрацийте най вече идват от това, че при натоварване независимо дали при тръгване,изкачване на стръмен наклон и т.н.,раздатъчната кутия се мести нагоре-надолу по напречната си ос- или иначе казано двата закрепващи тампона са оста,а раздатката мърда в предния и задния край и от там тази съосност ,за която говорим м/у раздатката и скоростите се губи.С поставяне на трети тампон това й движение се ограничава и съответно вибрацийте намаляват значително.
                        ВИБРАЦИИТЕ при нива никога няма да намалеят ЗАЩОТО НЯМА РАМА.при автомобили с рама агрегатите са отделени от купето с тампони

                        Коментар


                        • #57
                          До: Рама за раздатката-дискусия

                          Ами колега Токарев, при нивата всички аграгати са хванати на тампони, няма нищо хванато директно на рамата. А и мисля че Нивата си е на рама. Цялата работа с тези вибрации идва от недомислието на Руснаците за направата на този възел или просто ги е мързяло да конструират нов агрегат СК с раздатка в едно, защото вече са имали СК от другите ВАЗ-ове.

                          Коментар


                          • #58
                            До: Рама за раздатката-дискусия

                            [QUOTE=toni188;1013440]Ами колега Токарев, при нивата всички аграгати са хванати на тампони, няма нищо хванато директно на рамата. А и мисля че Нивата си е на рама. Цялата работа с тези вибрации идва от недомислието на Руснаците за направата на този възел или просто ги е мързяло да конструират нов агрегат СК с раздатка в едно, защото вече са имали СК от другите ВАЗ-ове.[/QUOTE на тампони е.ама скорестна кутия и раздатка са хванати на ламарина под краката ти.правиш ли разлика между рама и самоносеща консрукция.
                            Последно редактирано от токарев; 26-01-10, 21:33. Причина: редаве

                            Коментар


                            • #59
                              До: Рама за раздатката-дискусия

                              Грешката е моя Нивата е на самоносеща конструкция.

                              Коментар


                              • #60
                                До: Рама за раздатката-дискусия

                                Първоначално публикуван от токарев Преглед на мнение
                                ВИБРАЦИИТЕ при нива никога няма да намалеят ЗАЩОТО НЯМА РАМА.при автомобили с рама агрегатите са отделени от купето с тампони
                                Чукаме ли бас ,че могат да изчезнат?
                                0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X