Нема начин читава Нива да не запали от студ. Провери ли по бензинопровода да няма някъде лед? Ако преди мразовете не си я поразходил със малко спирт, сипан в резервоара с бензин, вината си е твоя.
ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"
Ако всичко ти е наред и пак не пали лесно, пробвай тоя фокус от времето на ладите - гаси я "на смукач" (малко преди да я угасиш за последно през деня, дръпни смукача).
ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"
За зимата - резервоара до горе и половин литър спирт за горене в него, иначе конденз, замръзване, ядове... А на смукач вечер гасяхме Вартбург и Трабант. За 4-тактова машина дали е актуално?
Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
За зимата - резервоара до горе и половин литър спирт за горене в него, иначе конденз, замръзване, ядове... А на смукач вечер гасяхме Вартбург и Трабант. За 4-тактова машина дали е актуално?
Когато има вода в бензина, тя се утаява в резервоара. Спиртът е много хигроскопичен - разтваря се във водата, тя олеква, смесва се с бензина и заедно минава през мотора и навън. Обикновено това се усеща като кратко придръпване.
ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"
Ако всичко ти е наред и пак не пали лесно, пробвай тоя фокус от времето на ладите - гаси я "на смукач" (малко преди да я угасиш за последно през деня, дръпни смукача).
Това е пиниза за гасене и лесно палене сутрин на студ. Важи и за 4 тактовите.
Каква вода? от повече от 20г. само на нафта карам личните коли. Не съм имал проблеми за сега. _ над 600 000км!
Значи знаеш каква нафта да сипваш. Ти си един от малкото, които са нямали проблеми със "зимна" нафта.
Какъв е твоя пиниз да нямаш проблеми вече 20 години?
Значи знаеш каква нафта да сипваш. Ти си един от малкото, които са нямали проблеми със "зимна" нафта.
Какъв е твоя пиниз да нямаш проблеми вече 20 години?
Коментар