Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Постоянни проблеми с Нива...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Постоянни проблеми с Нива...

    Акумулатора е добре.Баща ми е пробвал (след като е запалил на тикане) като кара по инерция,да я загаси и да запали на стартер,но и тогава не е могла,пак същите признаци.
    Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
    feikot@abv.bg
    Обратно дороги - НЕТ !

    Коментар


    • От: Постоянни проблеми с Нива...

      Това не е достатъчно. За да е сигурна проверката, вземи ток от друг акумулатор
      ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

      Коментар


      • От: Постоянни проблеми с Нива...

        Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
        Това не е достатъчно. За да е сигурна проверката, вземи ток от друг акумулатор
        Добър съвет. Опитай!
        Да нямаш някой консуматор , който при даване на контакт да дърпа тока?
        Имах допълнителна перка с принудително пускане. Като я забравя пусната (тя е много тиха) после при палене само "щрака" включвателя и не завърта.
        Като се усетих и изключих перката всичко си дойде на място.

        Коментар


        • От: Постоянни проблеми с Нива...

          Ако се окаже, че акумулатора е здрав, както твърди колегата може да се провери и шалтера. Медната плочка, която свръзва накъсо силовите контакти постепенно нагаря. Като се даде на късо с една отвертка или щанга между двата медни болта ще се провери хем дали акума наистина е читав хем дали има още четки. Това да се прави при изключена от скорост кола и дръпната ръчна(за всеки случай).
          Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
          Из "Златния телец"

          Коментар


          • От: Постоянни проблеми с Нива...

            Аз днес демонтирах стартера и го пробвах на акумулатора направо да видя дали ще завърти-не,не завъртя,само котвата изхвърля зъбното.Ама може и да бъркам по принцип де с пробата.Как точно се пробва,кое се слага на + и кое на -,да видя дали съм сбъркал ?
            Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
            feikot@abv.bg
            Обратно дороги - НЕТ !

            Коментар


            • От: Постоянни проблеми с Нива...

              Най-добра работа ще ти свършат кабели за подаване на ток. Настъпваш стартера, за да не побегне. Единия кабел от "-" на акумулатора го закачаш на едно от ушите за болтовете. С другия кабел захапваш медния болт от който си свалил плюсовия кабел от акумулатора. С по-тънко кабелче можеш да подадеш "+" на малката клема от която си откачил тънкия кабел за шалтера. При такова връзване стартера ще завърти ако всичко е наред. Ако е нагоряла контактната плочка в шалтера само ще щрака. За да видиш дали има четки и здрав колектор на ротора, подаваш плюс с дебелия кабел на другия меден болт, от който една шина влиза в статора. При такова захранване стартера трябва да завърти и без да изхвърля бендикса. Повтарям, че през всичкото това време трябва да си настъпил стартера за да не побегне и даде на късо. Ако и сега не завърти то процедурата е ясна - или разглобяване и ремонт или нов. Успех!
              Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
              Из "Златния телец"

              Коментар


              • От: Постоянни проблеми с Нива...

                По-точно няма накъде!!!
                А на място в колата - с отвертката между двата дебели болта, без да се допира някъде до маса!

                Коментар


                • От: Постоянни проблеми с Нива...

                  Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
                  Настъпваш стартера, за да не побегне.
                  Така се чупят пръсти и стават пожари.

                  1. Стартерът се стяга в шлосерска стиска ("менгеме").
                  2. Ток от акумулатора се подава с добре закрепени кабели, като се внимава да не стане късо съединение между + и -

                  Коментар


                  • От: Постоянни проблеми с Нива...

                    Прочети пост 243!
                    Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                    Коментар


                    • От: Постоянни проблеми с Нива...

                      Адаш по фамилия,не съм ти пренебрегнал поста това го направих онзи ден,когато го свалях пак,въпроса е,че както работеше и се окоти...Поръчах да дойде "нов" и утре ще видим какво ще е. Иначе правилно съм пробвал стартера и само изхвърли.А и добре че не е завъртял,че го държах с една ръка а то явно май трябвало да се държи по-могъщо...
                      Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
                      feikot@abv.bg
                      Обратно дороги - НЕТ !

                      Коментар


                      • От: Постоянни проблеми с Нива...

                        Мисля,че качвах някакви снимки,но с риск да се повторя,ей-това е стартера на лада родно производство,редукторен:

                        Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                        Коментар


                        • От: Постоянни проблеми с Нива...

                          Проблем,дадох стартера на баща ми да го видят в завода където работи и ей сега ми се обади,че си въртял и всичко било наред,даже го пробвали на слаб акумулатор.Значи започваме да търсим по колата....на мен ми е интересно,как изведнъж станаха тия неща.

                          Казаха стартерни релета някакви до делкото да съм погледнел и къде е тоя шалтер,от който излиза малкия кабел с кабелната обувка за стартера ?
                          Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
                          feikot@abv.bg
                          Обратно дороги - НЕТ !

                          Коментар


                          • От: Постоянни проблеми с Нива...

                            Ами шалтера си е на стартера - цилиндричната част, от която стърчат двата медни болта. И кабелчето се закача към по-малката клема а не излиза от там.
                            П.П. Този ти пост ме навежда на мнението, че вчера нещо не си пробвал стартера по описания от мен начин.
                            Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                            Из "Златния телец"

                            Коментар


                            • От: Постоянни проблеми с Нива...

                              Най-вероятно...щом не завъртя в моите ръце или пък се е разлопал докато баща ми го занесе и е тръгнал,знам ли,тя тая нива има собствено мнение за всичко.Едно нещо,което съм правил по нея,не е станало от раз,а пък хич да не е,съм правил доста неща по другите мои и чужди коли и до сега никакъв проблем.

                              Мислих,че шалтера е някъде другаде,за това казах излиза кабел.

                              Добре,единия болт,на който се слага +вия кабел е ясен,че идва захранване в него.Малкия кабел подава сигнал от ключа,а другия меден болт е,когато шалтера вътре залепне и така подава + към мотора на стартера,греша ли?

                              Тогава не може ли просто да сложа + на вътрешния меден болт,този който от него излиза кабела и отива в стартера и минус на корпуса и да завърти ? Тоя шалтер вътре,се явява по-мощно реле просто.
                              Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
                              feikot@abv.bg
                              Обратно дороги - НЕТ !

                              Коментар


                              • От: Постоянни проблеми с Нива...

                                Да, можеш да подадеш плюс на вътрешния болт, но само за пробата. Когато стартера е на колата, точно шалтера подава чрез медната плочка, която е в него +, за да завърти стартера. При положение, че плочката е нагоряла, само ще щрака и няма да върти.
                                Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                                Из "Златния телец"

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X