Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Постоянни проблеми с Нива...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Постоянни проблеми с Нива...

    На мен за бензина ми е ясно,мотора е 1.6,днес като пак не запали,отворих капака,налях бенз директно в карба,запали си,после пуснах метана и си тресна на четвърт.Мисля,че си обясних обаче защо хълца и не пали при пълен акумулатор.От предварението е... Преди да е достигнало ГМТ буталото,пуска искра и тръгва да се възпламенява сместа,обаче...това го бута надолу,а стартера иска да го качи на горе,прехълца,качи го до горе,така 2-3 пъти и накрая се задави и толкова....Следва познатия сценарий. Решението май е аванс коректор,кажете какъв и от къде и да го монтирам,защото ми писна зимата да е неизползваема...
    Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
    feikot@abv.bg
    Обратно дороги - НЕТ !

    Коментар


    • От: Постоянни проблеми с Нива...

      Първоначално публикуван от feikot Преглед на мнение
      На мен за бензина ми е ясно,мотора е 1.6,днес като пак не запали,отворих капака,налях бенз директно в карба,запали си,после пуснах метана и си тресна на четвърт.Мисля,че си обясних обаче защо хълца и не пали при пълен акумулатор.От предварението е... Преди да е достигнало ГМТ буталото,пуска искра и тръгва да се възпламенява сместа,обаче...това го бута надолу,а стартера иска да го качи на горе,прехълца,качи го до горе,така 2-3 пъти и накрая се задави и толкова....Следва познатия сценарий. Решението май е аванс коректор,кажете какъв и от къде и да го монтирам,защото ми писна зимата да е неизползваема...
      Светна ли я с стробоскоп???
      П.П Чел съм, че може да се сложи и аванс коректор и на обикновени газови и имало ефект, някой запознат може ли да каже има ли смисъл и къде да го намеря това чудо??
      Последно редактирано от Борис Хаджиценев (bob4oo); 09-12-13, 23:27.
      За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
      Honda Dominator 650
      088ЧЧ93979-->Борис
      0878956Ч38-->Борис

      Коментар


      • От: Постоянни проблеми с Нива...

        Първоначално публикуван от Борис Хаджиценев (bob4oo) Преглед на мнение
        Светна ли я с стробоскоп???
        П.П Чел съм, че може да се сложи и аванс коректор и на обикновени газови и имало ефект, някой запознат може ли да каже има ли смисъл и къде да го намеря това чудо??
        На Нива няма смисъл, освен за метан. А за метана трябва по-засукан аванс-коректор, който да се гласи по обороти и освен да дава аванс да може и да взема.

        Коментар


        • От: Постоянни проблеми с Нива...

          Центровка за блондинки
          За начало провери изправността и хлабината на токопрекъсващата група. Охлаби фиксацията на делкото. След това докарай шайбата на КВ на първия белег по посока на въртенето. Това е моментът на запалване на първи или четвътри цилиндър. В случая е без значение кой от двата е на компресия. Извади кабела от бобината и го приближи на около 8мм от маса. Включи контакт. Завърти делкото по посока на въртенето около 1/4 оборот. След това го върти БАВНО в посока, обратна на въртенето му. Където прескочи искра го стегни. Покарай жигулатора и ако ти харесва как върви го остави така. За свое спокойствие можеш да го завъртиш още 2-3 градуса в посока обратна на въртенето му за да работи по-правилно на газ. Имай изпонапредвид, че разпределителният вал, респ. делкото се върти точно 2 пъти по-бавно от КВ.
          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

          Коментар


          • От: Постоянни проблеми с Нива...

            Пролетта джаснах задната гума в една качествена дупка. Аз всеки ден си ги джаскам дупките, ама тоя път направо изкривих джантата! След известно време протече семеринга на полуоската на това колело. Смених го, кара до тия дни и пак протече. Мислите ли, че е случайно? Чудя се да не е станало нещо друго, дето да прецаква семеринга? Да не се е изкривила нещо полуоската? Аз не усещам нищо, по какво мога да преценя?

            Коментар


            • От: Постоянни проблеми с Нива...

              Кривил съм едновременно и двете джанти (в дупка пред ЛТУ) , но масло не протече. Оста ти едва ли е крива, по вероятно е от некачествен или лошо сложен семеринг.
              ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

              Коментар


              • От: Постоянни проблеми с Нива...

                Също е възможно диференциалът или лагерът да са тръгнали и да пускат стружки.

                Коментар


                • От: Постоянни проблеми с Нива...

                  Първоначално публикуван от ladamosc Преглед на мнение
                  Пролетта джаснах задната гума в една качествена дупка. Аз всеки ден си ги джаскам дупките, ама тоя път направо изкривих джантата! След известно време протече семеринга на полуоската на това колело. Смених го, кара до тия дни и пак протече. Мислите ли, че е случайно? Чудя се да не е станало нещо друго, дето да прецаква семеринга? Да не се е изкривила нещо полуоската? Аз не усещам нищо, по какво мога да преценя?
                  Провери лагера на полувала на въпросното колело да не е разбит или превъртял в полувала.
                  Обикновенно семеринга протича при голяма хлабина в следствие на превъртял или разбит лагер.
                  Другото нещо е да си провериш отдушника за всеки случай.

                  Коментар


                  • От: Постоянни проблеми с Нива...

                    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                    Също е възможно диференциалът или лагерът да са тръгнали и да пускат стружки.
                    Ясене, направо не искам да си го помислям, това за което пишеш... Москвичът ми е на 30тина години и над 300000 км и никога не е е страдал от диференциал! Не че не е възможно, но някакси не ми се ще.
                    Последно редактирано от ladamosc; 14-12-13, 23:20.

                    Коментар


                    • От: Постоянни проблеми с Нива...

                      Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
                      Провери лагера на полувала на въпросното колело да не е разбит или превъртял в полувала.
                      Обикновенно семеринга протича при голяма хлабина в следствие на превъртял или разбит лагер.
                      Другото нещо е да си провериш отдушника за всеки случай.
                      Пролетта като сменях въпросния семеринг лагерът изглеждаше ОК, леглата също. Това за отдушника е идея. Семерингът протече веднага след като оправих теч от семеринга на кардана. Ако отдушника не е работел - налягането се е освобождавало през и без това течащият семеринг на кардана. Нали така? Не че ми се вярва решението да е толкова просто и да ми се размине разглабянето...
                      Как да проверя обаче отдушника дали е изправен? Никога не ми се е случвало да го разглабям и разглеждам.

                      Коментар


                      • От: Постоянни проблеми с Нива...

                        Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
                        Кривил съм едновременно и двете джанти (в дупка пред ЛТУ) , но масло не протече. Оста ти едва ли е крива, по вероятно е от некачествен или лошо сложен семеринг.
                        Дано не е крива... По-вероятното е семерингът да е некачествен, отколкото да съм го сложил неправилно. А ти къде намираш такива качествени дупки, че по две навъднъж да кривиш

                        ...аз поне живея на село...

                        Коментар


                        • От: Постоянни проблеми с Нива...

                          Първоначално публикуван от ladamosc Преглед на мнение
                          Пролетта като сменях въпросния семеринг лагерът изглеждаше ОК, леглата също. Това за отдушника е идея. Семерингът протече веднага след като оправих теч от семеринга на кардана. Ако отдушника не е работел - налягането се е освобождавало през и без това течащият семеринг на кардана. Нали така? Не че ми се вярва решението да е толкова просто и да ми се размине разглабянето...
                          Как да проверя обаче отдушника дали е изправен? Никога не ми се е случвало да го разглабям и разглеждам.
                          Просто го развий с 13ка и виж дали всичко е изправно, трябва да пропуска въздух, много често е целият в кал и е мазало
                          За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
                          Honda Dominator 650
                          088ЧЧ93979-->Борис
                          0878956Ч38-->Борис

                          Коментар


                          • От: Постоянни проблеми с Нива...

                            Първоначално публикуван от Борис Хаджиценев (bob4oo) Преглед на мнение
                            Просто го развий с 13ка и виж дали всичко е изправно, трябва да пропуска въздух, много често е целият в кал и е мазало
                            Развих го и го продухах - работи. Явно не е от него! Явно ще се разглобява за нов семеринг. Този път мисля да натегна малко пружинката. Какво мислите по-въпроса?

                            Коментар


                            • От: Постоянни проблеми с Нива...

                              Недей да я натягаш. Вземи читав.

                              Коментар


                              • От: Постоянни проблеми с Нива...

                                Виж да не е направил канал семеринга
                                ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X