От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.
След смяна на всички тампони, няколко шарнира и амортисьори отпред се появи доста отчетливо чукане при маневри или спиране с волан наляво (предимно).
В крайна сметка се оказа, че има хлабина при болта на горният ляв носач. Не стана с натягане на място. Наложи се да се разглоби всичко и да се събере отново. Без подмяна на каквото и да е сега нещата са ОК. Отдавам го на калпав монтаж (да не споменавам къде, щото се сещате)
След смяна на всички тампони, няколко шарнира и амортисьори отпред се появи доста отчетливо чукане при маневри или спиране с волан наляво (предимно).
В крайна сметка се оказа, че има хлабина при болта на горният ляв носач. Не стана с натягане на място. Наложи се да се разглоби всичко и да се събере отново. Без подмяна на каквото и да е сега нещата са ОК. Отдавам го на калпав монтаж (да не споменавам къде, щото се сещате)
Коментар