Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

    Първоначално публикуван от poni7 Преглед на мнение
    От известно време лампата за блокиран среден диф. започна да мига по-дълго време преди да загасне.Обикновенно,като дам на контакт,светваше с другите лампи,мигва 4-5 пъти и загасва заедно с тях.Сега започна все по-често да остава да мига дори и след като запаля ,дори понякога и след като потегля. Загасва след около минута....???
    Първоначално публикуван от Стефан ERA Преглед на мнение
    Виж да нямаш спукана гума или голяма разлика в налягането и да се лъже,че пребуксуваш !
    Не е от това, щом го прави при палене. Лампите мигат, докато системата се тества. Явно има някакъв проблем(най-вероятно електрически), може би в зародиш, но по-добре отиди при някой, който може да я тества и да я оправиш преди да ти изчезне блокажа. Ако не си ползвал блокажа дълго време, може да опиташ да включиш и да покараш малко с блокаж, но гледай да е на прав участък. Така като включваш, караш и изключваш няколко пъти, може и да се оправи.
    http://www.nakladkibg.com
    накладки, спирачни дискове, съединители

    088 8613380

    Коментар


    • От: Нужда от практични съвети за автоматика на ТЛК120

      Първоначално публикуван от hotsnail Преглед на мнение
      Може да дими по много причини - центровка, издухан двигател . Намери някой дето отбира от дизелови мотори
      Колега ,то ако е това което си споменал все някой щеше да го разбере от изброените сервизи/маслото неми гори,изчистени на 120% колектори и ЕГР-клапан,нови дифтунги ,филтри масла аеробион /
      Колкото е по-добър джипа ти, толкова по-надалеч ще ходиш пеша за ТРАКТОР !!!!!

      Коментар


      • От: Нужда от практични съвети за автоматика на ТЛК120

        Колеги , след като изчетох мненията ви , съвсем се отказах да си карам колата докато не сменя дюзите с нови. Направих един преход от 5000 км , но не съм си позволявал много големи скорости по магистралите , защото изпитвах лек страх от писаното тук за гръмнали двигатели при проблемна дюза. Моите стойности не са толкова лоши като споменатите тук по-горе , но все пак има леко причукване при ускорение , което с увеличаване на километрите се увеличава и в оборотите все по-нагоре. В началото причукваше при 1300-1400 ,(на около 160 000 км), след това и към 1500-1600 (на около 200 000км), а сега (235 000км)причукването спира чак след 2200 оборота. Това пушене го имате постоянно или само при палене? Моята пуши само при ускорение , а при поддържане на скорост и празен ход , пушек няма.
        Toyota Avensis 1ad-ftv 2007
        Toyota Rav4 2ad-ftv 2014 awd

        Коментар


        • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

          Отварям дискусия на тема;

          Колективна поръчка на оригинални дюзи с цел по-добра цена и гарантирано качество....

          Давайте идеи,
          - определяне на вида на дюзите?
          - от къде?
          - как?
          - монтаж и настройка?
          - счетводни документи?
          - финансиране на проекта?

          Нека си решим проблемите сами!
          Т5
          Crossrunner

          Коментар


          • От: Нужда от практични съвети за автоматика на ТЛК120

            Определянето е лесно. Има откъде и цената ще е добра. Монтажа също не е проблем.
            За мен основният проблем е гаранцията. Ако дефектира дюза или още по-лошия сценарий - в следствие на това ако гръмне двигател. Нека видим какво ще кажат от Тойота за мойте дюзи и тогава ще го мислим.
            http://www.nakladkibg.com
            накладки, спирачни дискове, съединители

            088 8613380

            Коментар


            • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

              Първоначално публикуван от niki p Преглед на мнение
              Не е от това, щом го прави при палене. Лампите мигат, докато системата се тества. Явно има някакъв проблем(най-вероятно електрически), може би в зародиш, но по-добре отиди при някой, който може да я тества и да я оправиш преди да ти изчезне блокажа. Ако не си ползвал блокажа дълго време, може да опиташ да включиш и да покараш малко с блокаж, но гледай да е на прав участък. Така като включваш, караш и изключваш няколко пъти, може и да се оправи.
              Tака смятам да направя.Блокажа не съм го ползвал никога,само веднъж,като я купих ,за проба.

              Коментар


              • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

                Има едни клапани на помпата - SCV - на първата генерация 1КД са два, на втората 1. Тия клапани пряко отговярят за налягането в рейла и коствено за момента на впръскване. Даже в сервизната книга се водят "клапан за изпреварване ъгъла на впръскване".
                Та нагледно си го предствете така:
                Натиснали сме здраво газта и компа е отворил широко дюзите. Обаче, нялягането и изпреварването са по малко от колкото трябва. Какво ли ще излезе през аспуха ....
                Не съм сигурен разбира се, само давам съвет, че и в тая посока може да се копае.

                Коментар


                • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

                  Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                  ....
                  Не съм сигурен разбира се, само давам съвет, че и в тая посока може да се копае.
                  Андро, Занимаваш ли се с Тойота?

                  Най-хубаво е ако човека може да ти я докара да проверите някои подобни теории. Тия в официалния сервиз не ги виждам, да развиват теории за това от къде идва проблем и да мислят как да направят постановка за да го проверят. Вероятно начина на организация не им дава време за подобен задълбочен анализ

                  Коментар


                  • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

                    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                    Има едни клапани на помпата - SCV - на първата генерация 1КД са два, на втората 1. Тия клапани пряко отговярят за налягането в рейла и коствено за момента на впръскване. Даже в сервизната книга се водят "клапан за изпреварване ъгъла на впръскване".
                    Та нагледно си го предствете така:
                    Натиснали сме здраво газта и компа е отворил широко дюзите. Обаче, нялягането и изпреварването са по малко от колкото трябва. Какво ли ще излезе през аспуха ....
                    Не съм сигурен разбира се, само давам съвет, че и в тая посока може да се копае.

                    Колега,ако е така както казваш на техният тестер дали ще покаже някаква грешка ,защото при мен няма записани грешки има само пушек !!!
                    Колкото е по-добър джипа ти, толкова по-надалеч ще ходиш пеша за ТРАКТОР !!!!!

                    Коментар


                    • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

                      С диагностичния софтуер могат да се видят исканото и получено налягане в рейла , както и самата работа на клапана. Записана грешка за самия клапан може да има при изваден кабел и даване на контакт. Когато се повреди напълно , колата започва да пали много трудно , като е възможно да запали чак от 10-тия или 20-тия път. Припалва и изгасва след 1 секунда. Тества се дали проблемът е в клапана , когато се загрее с пистолет за горещ въздух от голямо разстояние. Ако колата запали студена безпроблемно след подгряване на клапана , значи е за подмяна. На двигателите 1ad-ftv i 2ad-ftv има нов модел клапан , защото със стария има проблеми. При подмяната му трябва да се направи и update на софтуера на ecu-to .
                      Toyota Avensis 1ad-ftv 2007
                      Toyota Rav4 2ad-ftv 2014 awd

                      Коментар


                      • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

                        Първоначално публикуван от iovkito Преглед на мнение
                        С диагностичния софтуер могат да се видят исканото и получено налягане в рейла , както и самата работа на клапана. Записана грешка за самия клапан може да има при изваден кабел и даване на контакт. Когато се повреди напълно , колата започва да пали много трудно , като е възможно да запали чак от 10-тия или 20-тия път. Припалва и изгасва след 1 секунда. Тества се дали проблемът е в клапана , когато се загрее с пистолет за горещ въздух от голямо разстояние. Ако колата запали студена безпроблемно след подгряване на клапана , значи е за подмяна. На двигателите 1ad-ftv i 2ad-ftv има нов модел клапан , защото със стария има проблеми. При подмяната му трябва да се направи и update на софтуера на ecu-to .

                        Моята пали винаги за сега/лято зима/ и топла и студена значи няма да е от него!!! Незнам какво да правя и къде да я водя !!
                        Колкото е по-добър джипа ти, толкова по-надалеч ще ходиш пеша за ТРАКТОР !!!!!

                        Коментар


                        • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

                          Първоначално публикуван от ivoj_bg Преглед на мнение
                          Моята пали винаги за сега/лято зима/ и топла и студена значи няма да е от него!!! Незнам какво да правя и къде да я водя !!
                          Това, че пали, не значи че тия клапани работят на 100%. Достатъчно е 10% по ниски стойности и ето ти промяна в налягането и момента спрямо зададената сила. Такива разлики вероятно и компа няма да отчете като грешни и чека няма да светне.
                          Пак казвам, не съм сигурен дали това е проблема, но тук се казва "всичко е ОК, а колата пуши". Ами значи не всичко е ОК и някъде по системата има проблем. Като не са дюзи, значи е друг проблем в гор. система, системата на турбокомпресора и смукателния тракт, изпускателната система и т.н. Все от някъде трябва да се почне.
                          Аз тия капани съм ги сменявал, защото наистина джипа не палеше и проблема се реши със смяната на клапаните. Това което категорично си спомням е, че собственика на тая ТЛК ми каза, че след смяна на клапаните разхода паднал с 2л!!! Имал съм и оплаквания от "пушене", сменявал съм и дюзи, но за съжаление не си спомням това оплакване от пушене кога се реши - след смяна на дюзите, или след смяна на клапаните. Тия дни ще се свържа с хората и ако може да кажат категорично ще пиша.
                          Иначе на въпроса "дали ги правя тия ТЛК", ами правя ги. Няма дизелов ДВГ на ТЛК, който да не съм раглобил и ремонтирал в детаили. Че даже са идвали и в насипно състояние ...
                          Проблема ми е, че нямам дилърски скенер, и с моя не мога да чета всички живи данни, което си е проблем при такива завързани случай. Сега съм взел един уж "дилърски", ама не ми остава време да го пробвам и да видя какво може. Като го пробвам и ако върши работа ще пиша.
                          Поздрави!

                          Коментар


                          • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

                            На някои чупила ли му се е задната стабилизираща щанга или аз съм за сефте ?

                            Коментар


                            • От: Нужда от практични съвети за автоматика на ТЛК120

                              Първоначално публикуван от niki p Преглед на мнение
                              Нека видим какво ще кажат от Тойота за мойте дюзи и тогава ще го мислим.
                              Ники,какво казаха за дюзите в Тойота,или още не си ходил?Че нали и аз ги сменях със същите и горе долу по същото време.

                              Коментар


                              • От: Нужда от практични съвети за автоматика на ТЛК120

                                Ходих и мериха дюзите. Едната показа отклонение 3.2 на студено и 1.7 на топло. След консултация с някой, от който зависи рекламацията ме записаха за по-сериозни тестове - мерене на компресия(можело да имам спукано бутало), ЕГР, запис на теста на студено и топло, запис при ускорение от 0 до 100км/ч(или до 300), ..., налягане на резервната гума, изгоряла крушка, драскотини по боята и още куп простотии. Според диагностика проблема е в дюза или дюзи, но някой им даваше наставления да продължават да търсят проблем в колата. В крайна сметка, не откриха нищо и ми казаха, че ще му изпратят всички данни, за да се вземе решение дали да признаят или да продължават с тестовете. Та сега чакам присъдата. Всъщност това ще покаже, дали може да се разчита на гаранцията на Тойота или не.
                                http://www.nakladkibg.com
                                накладки, спирачни дискове, съединители

                                088 8613380

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X