От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.
Kлиматика ми се ебава нещо бачка и изключва , A/C почва да мига това го прави доста пъти за един ден , след което бачка нормално . Миналия месец пак го направи този номер, виках техник обаче мищо не видя нередно !
От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.
Вижте да не е препълнен. Когато е, на малко по-хладно време няма проблем, но баш в жегите прави точно това - вероятно изключва по налягане. Като ми препълниха моя на тераното правеше точно това.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.
Повиках майстора който ми пълни климатика преди 2 месеца (защото зимата забравям да го пускам и на пролет е за пълнене ) гледа и се мае работи всичко , питам го да не си сложил по малко фреон ,погледна някаква таблица и се оказа че е сложил 650гр. а в таблицата пише че дългата база с заден климатик побира 800 - 900гр , изпразнихме системата ,и сипахме 850гр. и сега не знам дали ще прави пак така !
От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.
Има един много печен майстор Вальо, под моста чавдар е от 100г тва си бачка. Аз съм имал ядове с тръбичките се прецакват при скобите. Заварчик на тръбички пък е брачеда Питър всички го знаят На служебната тойота не включваше перката се беше прецакала и от нея изключваше.
От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.
Кам всички колеги със 120-ци ,АЙ чистито - ШАСИТАТА на голяма част от глобалната J120 платформата са идвали от същия Хамерикански производител който е доставял и дефектните за Тундра и Секвоя т.с. очаква се много ръжда ,после дупки и накрая чупене. ReCall ще има само със сигурност за USDM 5-та генерация рънери ,GX470 и други ,зе Европа според би било прецедент Тойота да се навие да сменя без пари шасита на 12 годишни джипки...
Информацията ми е от от сигурен източник Тойота ,дано да ме е излъгал ама до сега се верни неща ми е подшушвал
То живота на шасито е 12 години, та ако до сега не са изгнили 12 годишните, всичко е наред. Всяка година след 10 е бонус и без друго.
ПП имам и един нисан на 14 години стана, ми той си е пред разпад. Освен ако не е карана колата на някое място дето няма зима и химикали, шаситата повече от това не изкарват. За туй на горубляне само италианки с издухани мотори виждаме.....щото другите на 10-12 години са изгнили
Последно редактирано от hotsnail; 05-08-14, 07:49.
Кам всички колеги със 120-ци ,АЙ чистито - ШАСИТАТА на голяма част от глобалната J120 платформата са идвали от същия Хамерикански производител който е доставял и дефектните за Тундра и Секвоя т.с. очаква се много ръжда ,после дупки и накрая чупене. ReCall ще има само със сигурност за USDM 5-та генерация рънери ,GX470 и други ,зе Европа според би било прецедент Тойота да се навие да сменя без пари шасита на 12 годишни джипки...
Информацията ми е от от сигурен източник Тойота ,дано да ме е излъгал ама до сега се верни неща ми е подшушвал
Колега , специални поздрави да изпратиш на твоя "източник Тойота" от нашият форум.
Кам всички колеги със 120-ци ,АЙ чистито - ШАСИТАТА на голяма част от глобалната J120 платформата са идвали от същия Хамерикански производител който е доставял и дефектните за Тундра и Секвоя т.с. очаква се много ръжда ,после дупки и накрая чупене. ReCall ще има само със сигурност за USDM 5-та генерация рънери ,GX470 и други ,зе Европа според би било прецедент Тойота да се навие да сменя без пари шасита на 12 годишни джипки...
Информацията ми е от от сигурен източник Тойота ,дано да ме е излъгал ама до сега се верни неща ми е подшушвал
Колега , специални поздрави да изпратиш на твоя "източник Тойота" от нашият форум. Сигурен съм, че на всички "български" ТЛК 120 шаситата са правени в САЩ.
Коментар