Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

    Чакам за час в сервиза няма как преди 1 час да е светнало и да го вържат за тестера им .........най рано в петък ,ако се освободи нещо за днес или утре ще ми се обадят .

    Коментар


    • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

      Колега провери си стоповете дали светят? Понякога заради изгоряла лампа на стопа вътре става цветомузика и няма АБС.При мен се получи като теглех ремарке и буксата му беше нещо халипава и изгоряха стоповете. Иначе тестера в сервиза ще покаже , но това което ти предлагам е бързо лесно и възможно проблемите да се решат.

      Коментар


      • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

        Благодаря за помоща всичко друго си работи !
        Последно редактирано от jazz29; 04-12-12, 16:31.

        Коментар


        • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

          Oказа се че е от кабела на датчика на abs , сега ще тъся втора употреба или вариант да го види един мой човек ако може да го оправи ,защото нов с монтажа в ТМ АУТО е 235лв. (с изписване) луда работа !

          Коментар


          • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

            Аз ще споделя развитието по моят проблем.
            Преди 2 вечери, качвам се в Крузъра, пали, тръгвам. Времето беше лошо - работиха всички консуматори - фарове основни и за мъгла, вентилацията на максимум, допълнителният нагревател, подгряване на стъклото, на огледалата и музиката свиреше силно. След 40 минути из задръстванията паркирах. 20 минутки по-късно се качих и дойде изненадата - завърта веднъж и толкова... Изключвах плафони, проверявах клеми, чаках... но без резултат. Реших да я оставя да пренощува където е и да се повозя с метрото. На сутринта, след подаване на ток запали (може би 1 минутка беше закачена докато успее да събере енергия за старт). Веднага я закарах в ТМ Ауто на Цариградско и я оставих. Тяхната проверка установи, че повредата е само в десният акумулатор и беше сменен. Оказа се, че са в гаранция, а аз и не подозирах за това. Всичко ми струваше 0,00 лв с ДДС Акумулаторита са оригинални, сухи - явно единият е дефектирал. Сега пали като чисто нова - дори скоро не я бях чувал така.
            Симптомите бяха: от известно време насам, когато пали въртеше осезаемо по-бавно, а една студена сутрин дори зловещо бавно, но после и мина. Фаровете светиха малко по-жълто от нормално. Не пали след шофиране с максимална консумация на електроенергия Пали след подаване на ток... и т.н.

            Ако някой пита защо не съм взел мерки по-рано - ами взех... но в сервиз на местна почва ми смениха ремъка и ме пратиха да си ходя. Замериха акумулаторите според тях били в нормите, зареждането също.


            П.П. Забравих да изкажа огромни благодарности на Haji и niki p, които през въпросната вечер ми предложиха помощ и съдействаха! Благодаря ви!
            Последно редактирано от getsov; 05-12-12, 20:21.

            Коментар


            • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

              Първоначално публикуван от getsov Преглед на мнение
              Аз ще споделя развитието по моят проблем.
              Преди 2 вечери, качвам се в Крузъра, пали, тръгвам. Времето беше лошо - работиха всички консуматори - фарове основни и за мъгла, вентилацията на максимум, допълнителният нагревател, подгряване на стъклото, на огледалата и музиката свиреше силно. След 40 минути из задръстванията паркирах. 20 минутки по-късно се качих и дойде изненадата - завърта веднъж и толкова... Изключвах плафони, проверявах клеми, чаках... но без резултат. Реших да я оставя да пренощува където е и да се повозя с метрото. На сутринта, след подаване на ток запали (може би 1 минутка беше закачена докато успее да събере енергия за старт). Веднага я закарах в ТМ Ауто на Цариградско и я оставих. Тяхната проверка установи, че повредата е само в десният акумулатор и беше сменен. Оказа се, че са в гаранция, а аз и не подозирах за това. Всичко ми струваше 0,00 лв с ДДС Акумулаторита са оригинални, сухи - явно единият е дефектирал. Сега пали като чисто нова - дори скоро не я бях чувал така.
              Симптомите бяха: от известно време насам, когато пали въртеше осезаемо по-бавно, а една студена сутрин дори зловещо бавно, но после и мина. Фаровете светиха малко по-жълто от нормално. Не пали след шофиране с максимална консумация на електроенергия Пали след подаване на ток... и т.н.

              Ако някой пита защо не съм взел мерки по-рано - ами взех... но в сервиз на местна почва ми смениха ремъка и ме пратиха да си ходя. Замериха акумулаторите според тях били в нормите, зареждането също.


              П.П. Забравих да изкажа огромни благодарности на Haji и niki p, които през въпросната вечер ми предложиха помощ и съдействаха! Благодаря ви!
              Разгеле. Една хубава дума за официалния сервиз. Браво!!!

              Коментар


              • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

                Момчета а къде се подава ток на левия или на десния акумулатор. (смешно е ама да питам)

                Кой акум за какво е.

                Някой може ли да препоръча мерилка на токовете, която да си монтираме по колите за следене на консумацията и състоянието на алтернатора.
                Т5
                Crossrunner

                Коментар


                • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

                  Оказа се, че няма значение. Двата акумулатора са вързани успоредно и са равнопоставени. Подава се ток на по-удобният за целта

                  Коментар


                  • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

                    Kолеги и аз го закъсах с акумолаторите вчера сутринта завъртя слабо и даде фира ,подадох ток и веднага запали ,обадих се на предшни собственик да го питам кога ги е купувал ,той ми каза преди 2години ,тази сутрин пак същия номер(през деня пали без проблем) ,въпроса ми е може ли да се е скапал само единя акумолатор ,и как да проверя дали работи ? Алтернатора зарежда перфектнно! Консуматор на ток вечер е само алармата !
                    Последно редактирано от jazz29; 09-12-12, 11:44.

                    Коментар


                    • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

                      Възможно ли е да има консумация на ток ,и от там да пада силата на акумулатора за по дълго време над 12часа , защото сега в момента не го бях палил джипа от 5 часа и запали като кибрит ,а все пак навън е -5 градуса ,ако е скапан акумулатора би трябвало да се скапе след толкова време ?

                      Коментар


                      • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

                        Възможно е.
                        "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                        Коментар


                        • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

                          Tази сутрин запали гадното говедо без проблем , ходих замериха консумацията ,няма консумация зареждането е перфектно , кво беше това изпълнение тия два дни не съм забравял плафони или нещо подобно ,абе ще чакам ако още веднъж ми направи проблем ще сменя единия акумолатор ,който според майстора заеждал повече ток което е признак че е почнал да дава фира , дали е така ще видим !

                          Коментар


                          • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

                            Сега ще смениш единия,след месец и другия.
                            My Toyota is fantastic! 0888 912 442 / 0897 912 442

                            Коментар


                            • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

                              Първоначално публикуван от jazz29 Преглед на мнение
                              Tази сутрин запали гадното говедо без проблем , ходих замериха консумацията ,няма консумация зареждането е перфектно , кво беше това изпълнение тия два дни не съм забравял плафони или нещо подобно ,абе ще чакам ако още веднъж ми направи проблем ще сменя единия акумолатор ,който според майстора заеждал повече ток което е признак че е почнал да дава фира , дали е така ще видим !
                              Тия съм ги ял с буса (MB 410D) с 2 акумулатора. Когато си реши му падаха акумулаторите и палеше само с подаване на ток. Понякога не беше пален по седмица две и палеше от четвър при -5 C, а друг път както съм го изгасил и после неще да запали. Оказа се скапан акумулатот, само единия, ама тогава имаш зелено и ги смених и двата. До ден днешен вече 4 та година няма грижи.
                              * Смени си акумулатора/ите и си гледай живота !

                              Поздрави !

                              Коментар


                              • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

                                Купих два нови 95 ампера и заспа положението ,колата работи по добре а паленето стана само един кратък тон и заспива всичко .

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X