До: Да си отворя една тема с въпросчета за TLC 120
И все пак някой да знае как се сверява часовника ?
TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p. Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p. Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба
И все пак някой да знае как се сверява часовника ?
Предполагам, че тези с навигация и тези без са еднакви дисплеи.
Натискаш бутона "MODE" и го задържаш докато започне да мига нещо на екрана (мисля, че е яркост на дисплея). След това с кратки натискания на бутона "MODE" отиваш на часовника и после го сверяваш със стрелките.
Дано съм бил полезен - ако не стане пиши и пак ще го мислим...
До: Да си отворя една тема с въпросчета за TLC 120
Показа ми го колега с такава джипка, доста тъпичко е направено, натискаш два пъти бързо едно след друго МОДЕ и задържаш,след това със стрелките правиш часа и минутите,но трябва да е доста бързичко,защото при три натискания или задържане,влиза в други регионални настройки.
TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p. Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p. Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба
До: Да си отворя една тема с въпросчета за TLC 120
От тук дърпате ъпдейт на навигацията с карта за България.
TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p. Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p. Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба
От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.
Здравейте,
В един Австралийски форум разбрах, че нашите тойоти имат втори горивен филтър намиращ се под купето. Даже се цитира и номера на резервната част. Ако е така ще е добре да го подменяме и него понякога ако не и всеки 20 000 км, преди да се запуши. Утре смятам да се пъхна да го търся.
Някой знае ли нещо повече по тоя въпрос?
Re: Underbody fuel filter
Ok, the part number is; 2330030310. Desc; FILTER ASSYFUE. $92.55 incl. GST
От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.
А някъде четох, че горивният филтър (в двигателният отсек) има пробка за източване на събралата се вода. Рових, ръчках, но нищо не успях да отворя. На картинката "кранчето" се падаше, естествено, под дъното на филтъра.
Някой да е извършвал тази процедура?
А някъде четох, че горивният филтър (в двигателният отсек) има пробка за източване на събралата се вода. Рових, ръчках, но нищо не успях да отворя. На картинката "кранчето" се падаше, естествено, под дъното на филтъра.
Някой да е извършвал тази процедура?
Да там си е кранчето, наведи се повече, пластмасово бяло. последния път от там изтече мътилка...
.... Утре смятам да се пъхна да го търся.Някой знае ли нещо повече по тоя въпрос?....
Някакво "Камаро Z28 SS"е умряло на канала ми след среща с обикновен бордюр но до сряда мисля да сме го възкресили ако не си намерил филтъра, ела да го търсим (и без това има да черпя за принтера)
Последно редактирано от дядо владо; 03-10-11, 10:00.
Причина: граматика
От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.
Не вярвам да има такъв филтър. Най-вероятно е само за Австралия. Иначе, защо в Тойота да не ни взимат пари и за него...
Все пак ще си поиграя с оригиналната програма, за да видя дали дават нещо такова.
От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.
При смяна на маслото сваляйте "малкия" картер и почистете ако има отлагания по стените и цетката по някога цетката се запушва и това води до нарушено налягане на маслото от там и всияки останали проблеми .
Относно кранчето на горивния филтър на няколко резервоара е добре да се отваря за да изтече вода и друго
Начина е напомпваш на бутона и с клещи много дълги челюсти го развиваш докато потече след това затваряш крана и се повтаря аналогично на обезвъздушаване на спирачки.
погледнете си задните амортисъори където минават през рамата там отвора е почити винаги елипсовиден и фтулките износени за ремонта имам технология
От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.
Извинявам се предварително за тъпия въпрос!Един приятел кара 120 от по-новите,резервната гума е отдолу под багажника,днес решихме да я извадим и не успяхме да разберем как.Има една капачка на задната броня,махнахме я,легнах отдолу и видях че има нещо като макара и един пластмасов конус който да насочва инструмента с който да се развие макарата,но не разбрахме какъв точно е инструмента.Има ли нещо като накрайник който се слага на тея щангички с които се върти крика?В комплекта няма подобно нещо.Благодаря предварително!
Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...
Извинявам се предварително за тъпия въпрос!Един приятел кара 120 от по-новите,резервната гума е отдолу под багажника,днес решихме да я извадим и не успяхме да разберем как.Има една капачка на задната броня,махнахме я,легнах отдолу и видях че има нещо като макара и един пластмасов конус който да насочва инструмента с който да се развие макарата,но не разбрахме какъв точно е инструмента.Има ли нещо като накрайник който се слага на тея щангички с които се върти крика?В комплекта няма подобно нещо.Благодаря предварително!
Няма отделен накрайник. Като се сглобят тръбите, последната завършва с квадрат. Той върши работа на накрайник.
Коментар