Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

    Да доложа.
    По много неочаквани обстоятелства без да искам се сдобих с нови задни пружини,чисто нови задни пружини.
    Правени са в Крън. По познатия метод 16мм тюдиаметър на телта (с 1мм повече от фабричните) и 380мм високи.
    Днес ги монтирах и задницата се вирна доста. Сега е 96см от земята до калника отзад и 93см отпред. Ноо е чо-висока от колкото ми се искаше. Очаквам слягане но да видим колко и за колко време.

    Ии така, установих и пе единият ми амортисьор попричуква, но не е изпуснал. Но така или иначе с тези пружини ин остана около 1см ход нагоре. Предвидил съм го и сега си търся други нови амове, така и така ми трябват, поне да са по-дълги.
    Тук всякакви жокери са добре дошли.

    Радиатора не се сдържах и го запоих. За сега е чук. Пупу, да не му е уроки, дано и за напред да не ми създава главоболие. Имаше много малка цепнатина - около 2мм. Незнам на какво се дължи, но беше в страни от самия щуцер. Надявам се като е запоена сега да не се разраства, защоти не ми се дупчи в краищата да спирам разпространението ѝ.

    Свалих дясната степенка че надлъжната носеща тръба беше изгнила и се позгъна като се качихме 2ма 200+ кг. Мислех да махна и лявата и да е без степенки, но сега е прекалено неудобен за качване отзад. То е към 80см високо до прага на вратата...


    - ако не виждате снимките в цял размер - контрол и - или си раздалечете процентното увеличение на мониторите

    Ето и малко снимки:
    Последно редактирано от I.Stoyanov; 18-04-18, 21:49.

    Коментар


    • #92
      От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

      Здравейте, вчера най-накрая вкарах койотата в гората. Поразкърших я стабилно, изкачих 2-3 продължителни и стръмни баира, където всичко местни "специалисти" си пробват жибките. Амии какво да кажа - най-накрая се накефих на машината. Въпреки некоректно /изпусналите/ 2 или 3 аморетесьора и факта че задните имат не повече от 1см ход, джипа се държеше изключително добре. Бавните му са МНООООоого бавни. Мислех си, че тези на черокито са бавни, но на тойотата са 2 пъти по-бавни. Като проходимост, с тези гуми, новите задни пружини и тези бавни просто няма какво да изискам повече. Разбирасе ще сменя предните амортисьори с фабрична дължина, а задните си търся по-дълги все още, че не намирам .
      Относно мощността - до където се караше нормално съм карал на 1-ва и рядко на 2ра на 4х4 бързи. Там карах предимно в ниските обороти с малко газ. Като дойдоха баирите и разораното, ми на бавни. Тук вече ми допадна още повече джипарата. На 1-ва бавна можеш да брадясаш дето се казва . Карах си на 2-ра и 3-та бавни като пазех джипа по трасето, а и все още е нов за мен и карам с едно на ум. Минах през много каменисти, разорани пътчетаи пътеки. Дълбоки кални коловози и много места където се разчекваше стабилно окачването. Доволен съм изключително. Да чукна на дърво (пу-пу) температурата стоеше като закована посредата. Виското на моменти фучеше стабилно, но така и трябва. Запаса от мощност на бавните и осезаем. Като я държа към 2300об/мин турбото се е развъртяло и готово да ми даде лек тласък. В този момент като настъпя газта и колата се изтрелва. МНого приятно, предолагам за това допринасят диференциалите с предавателно число 4.556 .

      За сега толкоз. Направи ми впечатление снощи докато се прибирах по асфалта, че понякога педала на спирачката се "заклещва" в горно положение и трябва да натисна по-силно, че да преодолее това съпротивление и след това отива на работния ход и спира нормално. След това всичко нормално. Няма течове, вакуум има, джипа спира супер. Като това се прояви 3 или 4 пъти се чува странно стържене докато педала премине свободния ход и стигне до хода при който вече има спиране. Много странно и немога да го локализирам. Всеедно в сервто нещо губи съоснос и при по-силно натискане се намества. Огледах оста на педалите и целия механизъм. Не намирам нередности. Ще го следя, дано да си покаже какво е, че да го хвана и отстраня.

      Ами за сега е това

      Коментар


      • #93
        От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

        Честито!
        Идваш на моя.. ;-)
        Най-елементарното правило за употреба на пълния член е да го слагаш отзад на извършителя на действието!

        Коментар


        • #94
          От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

          Първоначално публикуван от gadeff Преглед на мнение
          Честито!
          Идваш на моя.. ;-)
          Ами май дааа [emoji4]

          Дано да ме слуша дълго и безпроблемно.
          Машинката е бижу. Останаха някой дреболии и вече е по вкуса както ми харесва

          Поздрави

          Коментар


          • #95
            От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

            Днес убих деня с щателно разглобяване и чистене на салона. Последва пране. Мноого ми хареса как светна.

            Впрочем смених и няколко крушки по таблото. А цялото купе вече е с интериорно диодно оссетление с ТОПЛА LED светлина.

            Поздрави

            Коментар


            • #96
              От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

              Тази манипулация с хигиената и аз съм я замислил. А задните седалки махат ли се лесно?

              Коментар


              • #97
                От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

                Първоначално публикуван от Гюлето Преглед на мнение
                Тази манипулация с хигиената и аз съм я замислил. А задните седалки махат ли се лесно?
                Махат се. Ама при все че се вдигат една по една и под тях бе мноого чисто, просто не видях смисъл да ги свалям. Сега в джипа ухае мноого свежичко и приятно п.п. перящата прахусмокачка + препарат за килими астониш = на мнооого мърсотия вън от тапицерията

                Коментар


                • #98
                  От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

                  Екстра.

                  Коментар


                  • #99
                    От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

                    Днес малко я разходих... До кафенето
                    Регуширах и торсионите, че единия беше с 2.5см по слегнал ит другия. Сега вече всечко е по равно.
                    Впрочем някой да има представа дали задни амортисьори от 80 ще станат на моето бъги?

                    Коментар


                    • От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

                      Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
                      ... Впрочем някой да има представа дали задни амортисьори от 80 ще станат на моето бъги?
                      Да, но е добре да са без лифт и ползвани.

                      Коментар


                      • От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

                        Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                        Да, но е добре да са без лифт и ползвани.
                        За лифта ясно. Гледам стандартни за 80-та серия. На моята фабричните амортисьори са с параметри - 551мм в напълно разгънато положение и 331мм в напълно сгънато. Втулката на долното ухо е 19мм, а шпилката на горното закрепване е М10. Тези за 80-та серия, дето гледам по каталог са - 593мм в разгънато положение и 353мм в сгънато. Закрепването би следвало да е същото. Евентуално би имало разлика в тампоните на долните втулки, но мойте са добри и мога да ползвам тях . Това кето ме притеснява тези 22мм в повече при сгунат амортисьор дали няма да са в повече. Демек амортисьора да свършва преди бъмп стопа да може да си свърши работата. ТеорЕтично, с по-дебелата тел на пружината сега така или иначе в напълно компресирано състояние, пружините са с 12мм по-високи от стандартните. Тоест така или иначе бъмпстопа ще работи с 12мм по-малко. Остават му 10мм преди амортисьора да се сгъне окончателно. С оглед повишената товароносимост на пружините, мисля че трудно би се стигнало до това, но знам ли... Яро ако дължината пасва, защо да не си взема нови амортисьори а препоръчваш да са ползвани В прочем мисля, че спадна с около 1 см от първоначалното състояние с новите пружини. С тях возията се подобри осезателно въпреки че единият заден амортисьор е заминал

                        Коментар


                        • От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

                          Притесненията за крайно сгънато положение на 80ткия амортисьор са основателни, но можеш да коригираш позицията на бъмп стопа, така, че да предотвратиш поражение на амортисьора. 80тковите се ползват при Рънер второ поколение, когато има лифт по принцип. Ползвани, защото са поумекнали, да кажем. 80тковото окачване е за едни други килограми от при Рънера и ако сложиш съвсем нови, вероятността да втвърдиш значително отзад не е малка.

                          Коментар


                          • От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

                            Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                            .... Ползвани, защото са поумекнали, да кажем..
                            Това и аз го предположих, но да питам все пак. Но каква е вероятността да си намеря читави втора ръка.. Закс, газов в момента чисто нов е 56 лева. Познавайки моргаджийските съсловия те за 30 годишен амортисьор в незнайно състояние ще ми търсят поне толкова. Захватите нали са същите?

                            Коментар


                            • От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

                              Добре де, защо трябва да търсиш "поомекнали", като просто можеш да вземеш чисто нови двутръбни ?! Монотръбни с високо налягане за горски джип (а и не само) е голяма глупост. Аз щях да слагам от 80-ка, но минах на вариант от 100-ца, които са бая по-сериозни, като може би и при теб ще трябва да се разшири дупката за шпилката, а отдолу да направиш втулка от тръбичка, защото при 100-та долният тампон е вулканизиран, а има и интегрирана метална втулка която мисля Ф16/45mm. Да се слагат "втора употреба" износващи се части и агрегати също е голяма глупост, освен при абсолютна липса на алтернатива.
                              Последно редактирано от Джоу (x3mrjoe); 02-05-18, 13:08.
                              ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                              Коментар


                              • От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

                                Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
                                Монотръбни с високо налягане за горски джип (а и не само) е голяма глупост.
                                И поради что така?
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X