Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

    Стига се плаши от писанията по форумите, покарай стотина хиляди километра и се радвай на машинката, тогава кажи какво и що ..
    0899 шест5313нула
    За всекиго по нещо

    Коментар


    • #62
      От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

      Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
      Стига се плаши от писанията по форумите, покарай стотина хиляди километра и се радвай на машинката, тогава кажи какво и що ..
      Ами освен така да направя

      Коментар


      • #63
        От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

        Баджанак ми има същото такова нещо само че вишнево.
        Още като го купи си грееше,най-вероятно за това са му я продали.
        Набедихме главата и я сменихме.До ден днешен няма проблем а минаха повече от 5 години.
        На старта глава нямаше нищо видимо но определено проблема беше в нея.
        Много готина колица обаче си е мъртвец тоя 2,4 турбо дизел.
        Бяхме купили една цяла за части обаче не знам какво остана.

        Коментар


        • #64
          От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

          Първоначално публикуван от Петьо Джартов Преглед на мнение
          Баджанак ми има същото такова нещо само че вишнево.
          Още като го купи си грееше,най-вероятно за това са му я продали.
          Набедихме главата и я сменихме.До ден днешен няма проблем а минаха повече от 5 години.
          На старта глава нямаше нищо видимо но определено проблема беше в нея.
          Много готина колица обаче си е мъртвец тоя 2,4 турбо дизел.
          Бяхме купили една цяла за части обаче не знам какво остана.
          Моя да чукна на дърво не грее.
          Днес минах предницата на стенд - нямаше нужда да я регулираме в нито едно направление.

          Остана време да погледнем и климатика - изпускаше от пробките за пълнене. Напълнихме го и оправихме теча. Сега духа студено и колата умря още толкова с влючен климатик . Ах... Дано да ми хареса добичето с времето.

          Въпрос - манометъра на маслото на колко атмосфери трябва да стои на загрял двигател при празен ход?

          Коментар


          • #65
            От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

            Нямам представа в кои чуждоземни форуми четеш негативи за 2LT, но като цяло L моторите при Ленд Крузер си имат своите добри качества. Не случайно са на оборудване до 120та серия включително, след това не съм се интересувал. Типично, тези двигатели са с изключително консервативна настройка. Определено има мегдан за подобрение, стига двигателят да е в добро здраве все пак. Нямаш поводи за отчаяние, така, че си карай.

            Коментар


            • #66
              От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

              Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
              Нямам представа в кои чуждоземни форуми четеш негативи за 2LT, но като цяло L моторите при Ленд Крузер си имат своите добри качества. Не случайно са на оборудване до 120та серия включително, след това не съм се интересувал. Типично, тези двигатели са с изключително консервативна настройка. Определено има мегдан за подобрение, стига двигателят да е в добро здраве все пак. Нямаш поводи за отчаяние, така, че си карай.
              Благодаря ти човече, ти и Дани ми давате моралната подкрепа от която имам нужда. Аз не искам самолет, нито бегачка. Имам си и терано и лека кола дизелова с "леки" подобрения. Но някак си, ми се ще като се изнасям от кръстовище, освен пушилката зад мен да се усеща и някакво ускорение. Ще поработя определено по този въпрос. Само да дойде сондата и го почвам. Двигателя работи меко, плавно и без никакви странични шумове. За сега за около ~500км, не е намалил маслото изобщо. Малко ме озадачават показанията за уреда за налягане на маслото, но моля да сподели някой с такава какви са неговите показания.


              Поздрави !
              п.п. Яро, въпрос. Тъй като и клиатикаджията потвърди, че колата е с допълнително насаждан климатик - джипа е само и единствено с фабричното виско, отпред няма допълнителна перка. Има ли нужда да търся и салгам една малка пред климатичния? Иначе днес макар и не много топлно, но все пак жега я понапънах по един баир с 90-100км/ч и температурата не помръдна от средата с включен климатик ...

              Коментар


              • #67
                От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

                Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
                Благодаря ти човече, ти и Дани ми давате моралната подкрепа от която имам нужда. Аз не искам самолет, нито бегачка. Имам си и терано и лека кола дизелова с "леки" подобрения. Но някак си, ми се ще като се изнасям от кръстовище, освен пушилката зад мен да се усеща и някакво ускорение. Ще поработя определено по този въпрос. Само да дойде сондата и го почвам. Двигателя работи меко, плавно и без никакви странични шумове. За сега за около ~500км, не е намалил маслото изобщо. Малко ме озадачават показанията за уреда за налягане на маслото, но моля да сподели някой с такава какви са неговите показания.


                Поздрави !
                п.п. Яро, въпрос. Тъй като и клиатикаджията потвърди, че колата е с допълнително насаждан климатик - джипа е само и единствено с фабричното виско, отпред няма допълнителна перка. Има ли нужда да търся и салгам една малка пред климатичния? Иначе днес макар и не много топлно, но все пак жега я понапънах по един баир с 90-100км/ч и температурата не помръдна от средата с включен климатик ...
                Ако виското работи не му е нужно допълнително охлаждане . На моята 77-ца е с оригинален климатик , няма вентилатор за охлаждане и климатика си работи яко .
                Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                Коментар


                • #68
                  От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

                  Ако имаш път към София, се обади, ще те запозная с човек, който си направи неговият 2LT да върви прилично. Ще останеш впечатлен.
                  Относно охлаждането, аз не бих правил нищо освен да възстановя оригиналното охлаждане, ако то не работи. Виско-то е консуматив и е добре да се смени ако не зацепва добре. Оригиналното не е скъпо. Отделно, тойота имат виско, при което се регулира прага на зацепване, по-рано, по-късно и т.н. Не съм се интересувал дали го има при 7ма серия, но при 80 се предлага. Нищо друго не ти е необходимо, решения с вентилатори от моргата са нефелни в случая.

                  Коментар


                  • #69
                    От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

                    Първоначално публикуван от New hope Преглед на мнение
                    Ако виското работи не му е нужно допълнително охлаждане . На моята 77-ца е с оригинален климатик , няма вентилатор за охлаждане и климатика си работи яко .
                    И моя си работи яко, върпоса е в големите жеги как ще е.

                    Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                    Ако имаш път към София, се обади, ще те запозная с човек, който си направи неговият 2LT да върви прилично. Ще останеш впечатлен.
                    Относно охлаждането, аз не бих правил нищо освен да възстановя оригиналното охлаждане, ако то не работи. Виско-то е консуматив и е добре да се смени ако не зацепва добре. Оригиналното не е скъпо. Отделно, тойота имат виско, при което се регулира прага на зацепване, по-рано, по-късно и т.н. Не съм се интересувал дали го има при 7ма серия, но при 80 се предлага. Нищо друго не ти е необходимо, решения с вентилатори от моргата са нефелни в случая.
                    Виското се държи коретно, сутри зацепва за минута-две, дам ли газ повече отцепва и сприа да фучи. Като стигне малко под средата температура се чува леко ако я карам по нанадолно или на празен ход спира да фучи. Ако я сръчкам, темепратурата стига средата, а виското се чува как фучи и направо разбутва листата под колата. Неможе да бъде спряно с вестник или друг вид подобни. Знам че не е скъпо, нито пък че смяната е някакъв зор. Но това ми се чини че работи коректно и няма нужда да го сменям. Мисля че скоро е сменяно, поне така изглежда
                    Път към София незнам кога ще имам, но координати на човека никога не са излишни, поне да си набавям необходимите части докато се видя с него. За сега ми се въртят идеи от сорта на бууст контолер, който да регулира актуатора много по - коректно от сегашното полужение. Реглаж на помпата по стойности на широколентова ламбДа сонда и стойности на температурата на изгорелите газове. Монтаж на интеркулер също обмислям, но капака си НЯМА да режа в ниаккъв случай . Това поне са моите разсъждения. Но вече от одавна спрях да се трепя да откривам топлата вода. Що да не питам някой минал по тоя път


                    Поздрави и благодаря на всички за подкрепата

                    Коментар


                    • #70
                      От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

                      Може и да си го видял, но за главите на 2td и 2,4td освен, че го пишат по форумите(и е вярно, но зара, дават и лечението- като за всички с този тип охл. с-ма: друг подходящ за монтаж в конкрения автомобил разш. съд с 2 щуцера, но с капачка за предписаното ориг налягане, оригиналната кпачка се заменя с такава без клапани. Преливника си е преливник, връщащия от новия съд се включва където е удобно по входа на помпата, примерно с доп тройник в изхода на парното
                      Купувал съм и двете глави (в Бг били на неестествено висока цена, а и ги нямало). След това не е проблем да надуеш турбото, но си е куца, особено ако вдигнеш и гумите.
                      Като не тичаш е вечна.
                      Прикачени файлове
                      А тези простотии се правят от името на всички ни.
                      Даника
                      Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                      Коментар


                      • #71
                        От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

                        И каква е идеята на това нещо .

                        Освен, че грееш/охлаждаш повече вода ефект не виждам. Ще се промени хистерезиса на системата към лошо или към добро само с опити би се разбрало. Заменянето на капачка, на която клапана е конструиран да отваря на определено налагане, с такава която няма да отвори ще резултира само в спукано водно съединение в най-добрия случай.
                        Ако охладителната система не работи коректно, дори и 1 тон вода да и включиш в охладителния кръг все някога ще заври и прегрее. За сега не мисля да прибягвам към каквито и да било интервенции по охладителната уредба.

                        Нарочно чакам сондата да пристигне, че да мога да добия реална представа за това какво всъщност излиза от двигателя. Така ще знам кой параметър да корИгирам, че да стана магията

                        Коментар


                        • #72
                          От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

                          Да не бълбука. Като има мехур и там пръсне ,,ледена" +100° охл. течност е ясно, че ще се спука. Като при турбото.
                          А тези простотии се правят от името на всички ни.
                          Даника
                          Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                          Коментар


                          • #73
                            От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

                            Първоначално публикуван от veskov Преглед на мнение
                            Да не бълбука. Като има мехур и там пръсне ,,ледена" +100° охл. течност е ясно, че ще се спука. Като при турбото.
                            Извинявай, ама не разбрах . Ако всичко си е у ред що да бълбука ?!

                            Коментар


                            • #74
                              От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

                              Карай смело и не е мисли тая "глава". Ако всичко ти е наред, трудно ще спукаш главата. Аз си следя антифриза, наблюдавам виското, два пъти ми си запушва маркуча между капачката и разширителния съд, лятото си почиствам радиатора от треви и листа. И най-важното според мен, никога след катерене, буксуване, каране бързо не гася веднага двигателя, изчаквам поне мин. да спре турбината и да се завърти антифриза и охлади главата... На моята Тойота оригиналната глава е сменена на 330000 км. в момента е на 400000 км. и съм много доволен. Наистина е бавна но за това всеки от нас си има и лека кола....
                              LJ73, 2L-T, BFG-MT 32-11.5-15, Superwinch OX-24V,фланци 30 мм, ЕТ-10,Окачване без произход.
                              E23,E36,E46,E39,E61.

                              Коментар


                              • #75
                                От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

                                Ванка...Казах ти неведнъж да не се филмираш, а да си караш колата...Обясних ти и на колко стотици хиляди бе моята, и кондицията ѝ при адекватно отглеждане...Относно стрелката за налягането на маслото- при 90 на сто от тези коли лъже и дава каквито си иска показания на таблото, при истинно налягане каквото си трябва.., Особено при проблем с някоя маса, тогава уредите "полудяват"...
                                Последно редактирано от sonda; 11-04-18, 23:21.
                                0899 шест5313нула
                                За всекиго по нещо

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X