Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

    Първоначално публикуван от Jimi Преглед на мнение
    Проблема е, че като теглиш чертата със сбирщайна ти е излезнало по-скъпо и резултата не ти харесва. Личен опит.
    Съгласен. Засега правя проучване за задни пружини стандартни добинсън или някакви оригинални + 4 газови амортисьори.

    Пък да видим..

    Коментар


    • #47
      От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

      Явно климатика не е оригинал а е слаган в Италия, както и на много 70тки.
      Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

      Коментар


      • #48
        От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

        Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
        Явно климатика не е оригинал а е слаган в Италия, както и на много 70тки.
        Явно да, много подръчно направено ми се вижда всичко. Не че не изглежда фабрично но..
        Мисля че установих повредата в климатика - пробката за пълнене на фреон (където е игления клапан) е присъединен с преходен щуцер, разбирасе щуцера беше разхлабен, а във системата има съвсем малко остатъчно налягане.

        Днес продължих с съживяването на тойотката. Разбира се по закона на гадостите алтернатора ми спря да зарежда . Лампата на таблото свети при контакт след това не. Релерегулатора с четкодържателя се свалят на място, свалих ги и поръчах нови. В понеделник ще монтирам и ще стискам гъз@ да тръгне, че заради климатика свалянето на алтернатора е ужАст.
        Моторчето за парното тръгна перфектно. Изчистих пространството под чистачките и подкалниците, че всичко беше в гадости. Смазах и регулирах всички врати. Свалих механизма на задното стъкло.

        Утре май ще е почивен Благовец и в понеделник след работа ще продължа.
        В багажника намерих оргиналните инструменти Тойота и оригиналниия теглич.

        Поздрави

        Коментар


        • #49
          От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

          Продължавам с механизма на задния джАм. Клеясал от тук оттам, но главния проблем - 2 подкосени зъба на моторчето, както и много износената текстолитова втулка. Направих медна ремонта втулка на оста на зъбчатката, която да лагерува на текстолита. Нов О-пръстен и възстановяване на зъбите.
          Тругна неочаквано добре, утре досмазване и ако генератора тръгне (дано е релето стискайте палци) ще го мяткам и него.
          Малко фотоси:

          Коментар


          • #50
            От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

            С механизма го ядох дебел. При откачането н моторчето не съобразих да бележа двата зацепени зъбни механизма. Сехюга сглобих всичко, но стъклото се движи с единия край по-високо и посредата заклинява.
            Много идиотска история е това стъкло.
            Утре ще го мисля как да го презацепя, че днес след 5тия опит се отказах...

            Как мразех предмета твория н машините и механизмите в института, така сега ми се връща тъпкане

            Коментар


            • #51
              От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

              В крайна сметка механизма на задния джАм отвися за в скоро време. По-съшествено ми е да направя алтернатора.
              Днес смеених реле регулатора и нещата не се промениха, ама хич. На празен ход 12.2V в обороти 13.5V. С фарове и парно 12.2V.

              Утре ше сменям и диодната плочка..
              Нещата се развиха така..

              Коментар


              • #52
                От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

                Виж му лагерите на генератора. Да не го сваляш пак.

                Nissan Terrano 2,7 TDI

                Коментар


                • #53
                  От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

                  Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
                  Виж му лагерите на генератора. Да не го сваляш пак.
                  Перфектни са. Въртях го.

                  Коментар


                  • #54
                    От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

                    Такаа, да си докладвам.
                    След едноседмични терзания най-налрая тръгна (пу-пу).
                    След като свалих алтернатора и смених диодния блок - имаше 4 проболи диода, сглобих всичко, сложих новото реле и тествах на стенда - 14.4V. Е да де ама извод ламБа така и не намерих кой е. Викам си - то японска му работа.
                    Монтирах обратно. Всичко сглобих и... Давам контакт нищо не светва, дори подгрева. Паля - зареждане има. Псувах, мерих... Нищо. Смених старото реле - давам контакт всичко свети. Паля - продължава да свети , зареждане йок.
                    Днес поръчах ново реле, монтирах и заспа - с всички консуматори - 13.9V, което е странно за японски хавтомобил с 60А алтернатор [emoji23]

                    Ии така. Сглобих и задния прозорец, япончето е оставило белези акк да се зацепят зъбчатките, ама много финни и кой да види. Презацепих, сглобих и ураа.
                    Сега чакам микро релета за модула за задния джам, че сега работи само с удар

                    Ами това е за сега, ааа и замалко да забравя - пристигнаха 235/85/R16 - бая големи гумета, но скромно тесни. На джанти от патрол. В най - скоро време ше се разбере дали няма да ошират някъде.

                    Ето и малко снимки:

                    Коментар


                    • #55
                      От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

                      Гумите (235/85/16) с патролските джанти заспаха, даже и офсета нацелих. Както и централния отвор - капачките от тойотата си паснаха.

                      Релетата за модула за задното стъкло смених днес и всичко заспа. Най-накрая ѝ свих едно кръгче - до гумаджията .
                      Ся джама работи на гръм, да видим до кога - ахахаах.
                      Остава да дойдат пружините от англи, амортисьори съм намерил - KYB на стокова височина, газови и дяойно действащи.


                      Малко снимки:

                      Коментар


                      • #56
                        От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

                        За тия джанти си приготви едно криво железо за да можеш да ги чистиш от кал отвътре , че като се натрупа и баланса го нема . С подобна форма ми бяха на стария Хайлукс Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка2083.jpg
Прегледи:1
Размер:496.6 КБ
ID:5785028...минах през едни лозя , и после излизам на пътя и като почна едно тресене ...докато не изчегъртах калта не може да се кара нормално.
                        На нас клиренс ни трябва , не скорост

                        Коментар


                        • #57
                          От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

                          Алеле с какви инструменти работиш по платките!
                          Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                          Из "Златния телец"

                          Коментар


                          • #58
                            От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

                            Първоначално публикуван от aldr Преглед на мнение
                            За тия джанти си приготви едно криво железо за да можеш да ги чистиш от кал отвътре , че като се натрупа и баланса го нема . С подобна форма ми бяха на стария Хайлукс [ATTACH=CONFIG]953010[/ATTACH]...минах през едни лозя , и после излизам на пътя и като почна едно тресене ...докато не изчегъртах калта не може да се кара нормално.
                            Да ти кажа с всички джанти като се набърбуцаш в някоя кал е така. Минал съм по тоя път, даже и мивкаджията вече има подходяща крива дюза за пароструйката
                            Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
                            Алеле с какви инструменти работиш по платките!
                            Кокич - ЧшшшЪТ . Някой път ще разкрия тайната [emoji23][emoji23][emoji23].


                            Поздрави

                            Коментар


                            • #59
                              От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

                              Такаа, плафонът и шофьорското стъкло са готови.
                              Плафонът се беше разнитил на 2 от нитованите съединения. Запоих с медна жиза и всичко заспа.

                              Шофьорското стъкло не се сваляше заради абсолютно същия проблем като това на задната врата - изгнила фискираща зегерка и разбита втулка на оста. Но аз вече имах разработена технология за ремонт, така пр за няма и 20тина мин. го подкарах. Сега всичко е ток.
                              Прилагам и бяколко снимки с новите обуща :

                              Коментар


                              • #60
                                От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

                                Здравейте, не съм попълвал темата известно време. Това е така заради физическата липса на време да влизам във форума, а и поради празничните и почивни дни. Но това не значи, че не работя по машината.
                                На дневен ред беше монтажа на централно заключване, както и монтажа на ново аудио, че старото нещо хич го нямаше.
                                Централното си намери идеално място и сега вече дори задното стъкло се сваля с дистанционното .

                                Аудио колоните грачеха, като ги свалих наистина се разбра защо.


                                За сега всичко е в норми, смятам новите пружини и ще ги пускам в Крън. Английските се оказаха малко мижава история и отпадна поръчката от там за сега. Много пуши до 2к оборота завалийката и в скоро време ще я настройвам. Много ме блазни идеята да и вдигна с 200мБара налягането на турбокомпресора, но с всичките писания за глави, прегрявания и щуротии вече се отчайвам. Понякога си мисля, че сгреших с избора си, в други дни съм щастлив . Многото негативи от разни чуждоземни форуми ми дойдоха в повече май. Прехваления 3-литров дизел и недодялания умрял 2L-t , постоянно ми убиват кефа. Самоуспокоявам се с някой други лични разсъждения, но все пак . Пустото, пали от четвърт и работи по-тихо от леката кола. Чак пък толкова недодялан да е този двигател...
                                Както и да е, чакам от колега да дойде една широколентова сонда, дето мери до 30:1 и ще я понастроя, пък може и да се изкуша за маалко по-високо налягане, както казва един приятел - еб@л съм му майката, газ до ламаприната, па ако Умре че му турим 1.9TDi от голфо [emoji38].

                                Остана да я мина на стенд преден мост, което ако не ми мине котка пътя ще е днес. Да напълня климатика и климатикаджията да смени изпускащия холендър на компресора на климатика. Да монтирам покривния багажник и да изпера салона. Да сменя спуканото табло и някоя друга ламБичка по уредите. Ааа и като дойдат пружините и амортесьорите да ги монтирам . Май, май остана още доста. Дано накрая само да си заслужава, стискайте палци


                                За сега всичко е в норми, смятам новите пружини и ще ги пускам в Крън. Английските се оказаха малко мижава история и отпадна поръчката от там за сега. Много пуши до 2к оборота завалийката и в скоро време ще я настройвам. Много ме блазни идеята да и вдигна с 200мБара налягането на турбокомпресора, но с всичките писания за глави, прегрявания и щуротии вече се отчайвам. Понякога си мисля, че сгреших с избора си, в други дни съм щастлив . Многото негативи от разни чуждоземни форуми ми дойдоха в повече май. Прехваления 3-литров дизел и недодялания умрял 2L-t , постоянно ми убиват кефа. Самоуспокоявам се с някой други лични разсъждения, но все пак . Пустото, пали от четвърт и работи по-тихо от леката кола. Чак пък толкова недодялан да е този двигател...
                                Както и да е, чакам от колега да дойде една широколентова сонда, дето мери до 30:1 и ще я понастроя, пък може и да се изкуша за маалко по-високо налягане, както казва един приятел - еб@л съм му майката, газ до ламаприната, па ако Умре че му турим 1.9TDi от голфо [emoji38].

                                Остана да я мина на стенд преден мост, което ако не ми мине котка пътя ще е днес. Да напълня климатика и климатикаджията да смени изпускащия холендър на компресора на климатика. Да монтирам покривния багажник и да изпера салона. Да сменя спуканото табло и някоя друга ламБичка по уредите. Ааа и като дойдат пружините и амортесьорите да ги монтирам . Май, май остана още доста. Дано накрая само да си заслужава, стискайте палци

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X