Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

    Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
    Извинявай, ама не разбрах . Ако всичко си е у ред що да бълбука ?!
    За разликите в показанията, ремонта и тарирането на датчика за маслото и индикатора е тук
    https://forum.ih8mud.com/
    Оригиналните са безбожно скъпи, мерихме с външен манометър и край. Да, ама не- после доп фланец под филтъра с доп. датчици и индикатори за температура и налягане, дрън дрън...
    макар, че те нямат такива двигатели, мисля, че и за охл. с- май пак е тук.
    Не успява бързо да върне цялата изхвърлена течност в двигателя след загряване до температура на отворяне на клапана в капачката към преливника, образуват се мини възд възглавници, там се нагрява повече и се пука при допир с охл.течност.
    В друга тема съм показвал преправена корола.
    Но и колегите са прави- газ и много безаварийни
    А тези простотии се правят от името на всички ни.
    Даника
    Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

    Коментар


    • #77
      От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

      Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
      Ванка...Казах ти неведнъж да не се филмираш, а да си караш колата...Обясних ти и на колко стотици хиляди бе моята, и кондицията ѝ при адекватно отглеждане...Относно стрелката за налягането на маслото- при 90 на сто от тези коли лъже и дава каквито си иска показания на таблото, при истинно налягане каквото си трябва.., Особено при проблем с някоя маса, тогава уредите "полудяват"...
      Благодаря Дани, наистина имах нужда от тези думи

      Първоначално публикуван от veskov Преглед на мнение
      За разликите в показанията, ремонта и тарирането на датчика за маслото и индикатора е тук
      https://forum.ih8mud.com/
      Оригиналните са безбожно скъпи, мерихме с външен манометър и край. Да, ама не- после доп фланец под филтъра с доп. датчици и индикатори за температура и налягане, дрън дрън...
      макар, че те нямат такива двигатели, мисля, че и за охл. с- май пак е тук.
      Не успява бързо да върне цялата изхвърлена течност в двигателя след загряване до температура на отворяне на клапана в капачката към преливника, образуват се мини възд възглавници, там се нагрява повече и се пука при допир с охл.течност.
      В друга тема съм показвал преправена корола.
      Но и колегите са прави- газ и много безаварийни
      Благодаря и на теб колега. Ще я карам за сега така пък, дано всичко да си е в реда на нещата. За датчика късно снощи и аз четох. Май по-натам ще си монтирам един обикновен тип ключ на налягане и ще го опроводя с някоя от свободните контролни ламБи на таблото. Да ми е мирна главата. Но за сега няма да се занимавам. Ако е решила да не качва масло и пожелавам успех. Така или иначе имам отлежаващо 1.9тди в гаража . Пу-пу, да не дърпам дявола за опашката.

      Поздрави момчета

      Коментар


      • #78
        От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

        Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
        ...
        Призовавам най смирено преместване на темата в раздел Тойота.
        така със сигурност темата ще е по добре оценена.

        Благодаря за вниманието.
        Land Rover Discovery II, V8 4.0
        VW Golf VI variant
        Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

        Коментар


        • #79
          От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

          Първоначално публикуван от rosen_offroad Преглед на мнение
          Призовавам най смирено преместване на темата в раздел Тойота.
          така със сигурност темата ще е по добре оценена.

          Благодаря за вниманието.
          Ще пиша на модератор

          Коментар


          • #80
            От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

            Здравейте, днес имах премеждие с койотата.
            Историята - ставам да тръгвам за работа, качвам се паля и Оо.. Изнензада - държи 50п оборота, птекъсва и се мъчи да изгасне. Загасих я веднага. Малко размисли и пак паля - пак същото. Неиска да се изфорсира дори.
            Тръгнах си за работа и я зарязах. Обаче в размислите си мисля - преди 2 дни когато за последно я карах заредих ДИЗЕЛ, сигурен съм на 100%,тъй като винаги гледам кой пистолет ще хване бендзинджията. Изминах около 6-7км. Като я загасих за кратко. След това при последващо палене запали след 2-3 завъртания на стартера - а иначе пали от четвъррт. Викам си хмм, нещо се е бъгнало тук. Еми ето на показа си рогцата тази сутрин. Единствено се насочих с тези симптоми към наличието на примеси и най-вече бензин в дизела.
            И отварям капачката - буф и мириз на бензин. Точа от филтъра - има доловима миризма на бензин.
            Добре пе резервоара има пробка та тя взе и че се разви. Източих горивото, източих и филтъра горивния.
            Налях нова нафта, подкачих и О! Чудо, тойотата врътна от четвърт и замърка на 900об/мин. Като персийско коте.
            Утре ще ходя да ги видя тия убавци кво са объркали, но съм почтиубеден че нещо са намешали цистерните.

            Та те така. Лека вечер

            Коментар


            • #81
              От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

              Малко гориво су имал в резервоара, затова,,,Аз на гръцката граница заредих дордето се усетя 10 литра бензин, но имаше и 50 кила нафта в резервоара...После "избели" ауспуха и изобщо не се разбра за тоя бензин...
              0899 шест5313нула
              За всекиго по нещо

              Коментар


              • #82
                От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

                Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
                Малко гориво су имал в резервоара, затова,,,Аз на гръцката граница заредих дордето се усетя 10 литра бензин, но имаше и 50 кила нафта в резервоара...После "избели" ауспуха и изобщо не се разбра за тоя бензин...
                Абсолютно!
                ЛамБичката ми светна и заредих 20l. Тоест 90% от това дето сами сипали си е било бъркоч.
                Абе майната му, ще я изгоря като добавка в повечко нафта.

                Поздрави!

                Коментар


                • #83
                  От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

                  Карам същия 4runner 2l-t, от една година, влюбен съм в тази Тойота от първия ден и до днес, никога не съм имал проблеми със греене, стрелката е като нарисувана по средата, малко е тромав мотора, но ако искам да се състезавам по светофарите ще си взема BMW.
                  Така че карай си спокойно рънера и си свиркай.

                  Коментар


                  • #84
                    От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

                    Първоначално публикуван от emilkg Преглед на мнение
                    Карам същия 4runner 2l-t, от една година, влюбен съм в тази Тойота от първия ден и до днес, никога не съм имал проблеми със греене, стрелката е като нарисувана по средата, малко е тромав мотора, но ако искам да се състезавам по светофарите ще си взема BMW.
                    Така че карай си спокойно рънера и си свиркай.
                    Благодаря колега!
                    В последно време се срещам с хора притежаващи различни тойоти с 2l-t. Кой мърляч, кой още по-голям. Главно ловждии и разни гъбар-ентусиасти. Всичките притежават машините си от 5+ години и всичките изказват само суперлативи колко невероятно здрав бил този мотор [emoji849].
                    Дано и моя да се окаже такъв.
                    В прочем днес понагласих ГНП-то и спря да пуши. Същевременно чакам сондата да видя ЕГТ температурите и колко бууст ще и стъкмя.

                    Коментар


                    • #85
                      От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

                      Колега, карай си койота и си свиркай.
                      Машинката е корава, сигурна и дуракоустойчива.
                      С 31-ци нема ник'ви ядове, с малко междинна газ става по-пъргава.
                      И до Тасос го разхождах моя убАвец, и къде ли не.
                      Ако грее, измий радиатора или му припои дупките.
                      Не знам кой какво не му харесва на двигателя, за габаритите, килограмите и предавките на рънъра е напълно достатъчен.
                      Е, свиквай, че за 100км/час ти трябват 3000 оборота. ма няма ядове на дълги баири и натоварен.
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:viber image3.jpg
Прегледи:1
Размер:125.2 КБ
ID:5785829Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20170107_152411.jpg
Прегледи:1
Размер:322.8 КБ
ID:5785830
                      Най-елементарното правило за употреба на пълния член е да го слагаш отзад на извършителя на действието!

                      Коментар


                      • #86
                        От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

                        Първоначално публикуван от gadeff Преглед на мнение
                        Колега, карай си койота и си свиркай.
                        Машинката е корава, сигурна и дуракоустойчива.
                        С 31-ци нема ник'ви ядове, с малко междинна газ става по-пъргава.
                        И до Тасос го разхождах моя убАвец, и къде ли не.
                        Ако грее, измий радиатора или му припои дупките.
                        Не знам кой какво не му харесва на двигателя, за габаритите, килограмите и предавките на рънъра е напълно достатъчен.
                        Е, свиквай, че за 100км/час ти трябват 3000 оборота. ма няма ядове на дълги баири и натоварен.
                        [ATTACH=CONFIG]954303[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]954304[/ATTACH]
                        Живи и здрави и тоя може да стигне някога там

                        Коментар


                        • #87
                          От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

                          Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
                          Малко гориво су имал в резервоара, затова,,,Аз на гръцката граница заредих дордето се усетя 10 литра бензин, но имаше и 50 кила нафта в резервоара...После "избели" ауспуха и изобщо не се разбра за тоя бензин...
                          Тераното нищо не избелва при количества до 10:50 бензин/нафта. 2 зими (без последната) вече сипвам по спешност по 10 литра и допълвам с нафта. Разлика поне аз не мога да усетя, освен че проблемите със желирана нафта приключват почти веднага след сипването.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #88
                            От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            Тераното нищо не избелва при количества до 10:50 бензин/нафта. 2 зими (без последната) вече сипвам по спешност по 10 литра и допълвам с нафта. Разлика поне аз не мога да усетя, освен че проблемите със желирана нафта приключват почти веднага след сипването.
                            Тука незнам каква е пропорцията и също нищо не е побеляло.

                            Ходих да се разправям с идиотите на бензиностанцията - поне ми улекна. Като видях дебелия врат на единия от собствениците и тъпата му физиономия просто загубих желание да си губя времето. Освен да бях излял тубата по С-класата му и да я подпаля друго не ми мина през акъла.

                            Аз сипвам само нафта на г@зпр@м и досега не съм имал дертове. Зимата от скъпата. Миналата зима като при нас задържа - 25*C постоянно за седмица много народ изрева. Аз си направих труда да напълня по литър от всички близки бензиностанции. И само на горепосочената, но скъпата не побеля след час на студа.

                            Поздрави!

                            Коментар


                            • #89
                              От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

                              И на Тераното преди, и на Койота сега слагам най-простата нафта от проверени бензиностанции и, като се сетя - БДС ;-)
                              Като тръгне да пада под нулата, задължително бензин 5%, стигал съм до 10% - никакви ядове.
                              А на Койота, като го взех, мих картера, че братята 'талянци бяха докарали маслото до мармалад. И после спря да пушляви.
                              Нормално е да пропушва преди 1800 оборота като стъпиш на газта, щото турбината не се е развъртяла. Сменяй предавките на 2500 оборота с малко междинна газ - и ще върви и няма да пуши.
                              Голям минус е, че 31-ца не влиза като резервна гума, ма няма пълно щастие.
                              Карай си машинката със здраве и кеф.
                              Най-елементарното правило за употреба на пълния член е да го слагаш отзад на извършителя на действието!

                              Коментар


                              • #90
                                От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

                                Първоначално публикуван от gadeff Преглед на мнение
                                И на Тераното преди, и на Койота сега слагам най-простата нафта от проверени бензиностанции и, като се сетя - БДС ;-)
                                Като тръгне да пада под нулата, задължително бензин 5%, стигал съм до 10% - никакви ядове.
                                А на Койота, като го взех, мих картера, че братята 'талянци бяха докарали маслото до мармалад. И после спря да пушляви.
                                Нормално е да пропушва преди 1800 оборота като стъпиш на газта, щото турбината не се е развъртяла. Сменяй предавките на 2500 оборота с малко междинна газ - и ще върви и няма да пуши.
                                Голям минус е, че 31-ца не влиза като резервна гума, ма няма пълно щастие.
                                Карай си машинката със здраве и кеф.
                                Тенкю!

                                Днес установих, че от горния щуцер на радиатора на спойката има цепнатина около 1мм и в един много определен режим пуска от там 2 или 3 капки антиффриз докато изстива. Като е топла няма проблем. Напълно изстинала също. Много се чудя дали да си чепкам г@за да го запоявам или да следя нещата така. За около 1500 км, няма никаква видима загуба на антифриз.
                                Първото инженерно правило - че това което работи не се пипа ме кара да не го пипам, а дяволпето в мен - да го опитам...
                                Незнам как да постъпя...

                                Инапе новите пружини са на път . Пък да виидм какво ше излезне

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X