От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T
За разликите в показанията, ремонта и тарирането на датчика за маслото и индикатора е тук
https://forum.ih8mud.com/
Оригиналните са безбожно скъпи, мерихме с външен манометър и край. Да, ама не- после доп фланец под филтъра с доп. датчици и индикатори за температура и налягане, дрън дрън...
макар, че те нямат такива двигатели, мисля, че и за охл. с- май пак е тук.
Не успява бързо да върне цялата изхвърлена течност в двигателя след загряване до температура на отворяне на клапана в капачката към преливника, образуват се мини възд възглавници, там се нагрява повече и се пука при допир с охл.течност.
В друга тема съм показвал преправена корола.
Но и колегите са прави- газ и много безаварийни
Първоначално публикуван от I.Stoyanov
Преглед на мнение
https://forum.ih8mud.com/
Оригиналните са безбожно скъпи, мерихме с външен манометър и край. Да, ама не- после доп фланец под филтъра с доп. датчици и индикатори за температура и налягане, дрън дрън...
макар, че те нямат такива двигатели, мисля, че и за охл. с- май пак е тук.
Не успява бързо да върне цялата изхвърлена течност в двигателя след загряване до температура на отворяне на клапана в капачката към преливника, образуват се мини възд възглавници, там се нагрява повече и се пука при допир с охл.течност.
В друга тема съм показвал преправена корола.
Но и колегите са прави- газ и много безаварийни


Коментар