Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дюзи ТЛК 120

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Дюзи ТЛК 120

    Първоначално публикуван от Attila Преглед на мнение
    Айде да ви дам малко инфо да размишлявате.Защо същия мотор 3.0/1KD/ на Hilux ,този проблем с дюзите го няма?А и да Lc120 ,който са с фабричен чип на мотора 200к.с се чупят по малко.От наблюдение все по се предлага рециклирне на дюзите,но дали всеки го може както трябва.Самата електроника на инжектора почти не се поврежда,масово се сменят разпрасквачи и после калибрация дали могат да я докарват,корекции ще докарат ами предпръскане и темподобни настройки.Да не стане така че колата да чука пак преди интервала 2000 оборота.Проблеми с дюзите имат не само моторите 1КД ,не мислете че само те страдат .Новите Лц150 и В8 нямат такъв проблем/изключение правят първите ЛЦ150/.
    Повечето майстори,които ремонтират дюзи правят Бош и др.,но с Денсо имат проблеми точно с настройките.Много от сервизите ползват услугите на такива местни майстори и за това един колега по-горе беше писал,че са свалили неговите,чакал е да ги рециклират и за това цената му е била под 2000лв.Но успеваемостта там е доста малка.Тези които предлагат в Тойота с 1год.гаранция са рециклирани в завода производител,а там едва ли няма да се справят с настройките.

    Коментар


    • #47
      От: Дюзи ТЛК 120

      Ще видим и ще пробваме да видим и там какво се случва.Та и от уж Електро Дизел Балкан ООД е единствен в България дистрибутор за Денсо,и там се бере ядове с рециклажа/и там не стават/.

      Коментар


      • #48
        От: Дюзи ТЛК 120

        Какво е това обучение на дюзите? Как се прави?
        Т5
        Crossrunner

        Коментар


        • #49
          От: Дюзи ТЛК 120

          Всяка дюза има отпечатан код на пластмасата отгоре , в която се включва буксата . Този код се въвежда в Ecu-to с програмата за диагностика и така компютърът си прави оптималните времена за впръскване . Тези кодове би трябвало да се отпечатват автоматично от стенда , който прави някакви измервания , защото 2 еднакви дюзи няма , винаги имат някакво минимално отклонение една спрямо друга. Та така , рециклират дюзата , сменят разпръсквача с оригинален (40 паунда) , но новият код , който е генериран за дюзата не може да се каже дали е верен , защото никой не разполага с такава апаратура. В София дизел център уж ги рециклират , но ми е интересно как генерират новия код и къде го отпечатват след това , дават го на хвърчаща бележка или изтриват стария и отпечатват новия на дюзата?
          Ето я опцията - http://prikachi.com/images.php?images/326/6456326C.jpg
          Последно редактирано от iovkito; 01-05-14, 11:33.
          Toyota Avensis 1ad-ftv 2007
          Toyota Rav4 2ad-ftv 2014 awd

          Коментар


          • #50
            От: Дюзи ТЛК 120

            А така да си дойдем на думата.

            Коментар


            • #51
              От: Дюзи ТЛК 120

              В Пловдив прави ли се ?
              А тези простотии се правят от името на всички ни.
              Даника
              Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

              Коментар


              • #52
                От: Дюзи ТЛК 120

                Аз имам програмата за диагностика! Значи ако се наложи мога да се справя сам, и без това трябва да се свиква!
                Дюзи За 120 гледах някъде за около 500 лв от Англия. ТМ ауто много ме стресират с тези цени....
                Т5
                Crossrunner

                Коментар


                • #53
                  От: Дюзи ТЛК 120

                  Защо и ТЛКто? Защо?
                  Един от последните бастиони на истинските машини.
                  Демек и при тях важи правилото: било каквото било до към края на 90тте. години (последните ТЛК 80/90/95/100), а след това потоп...
                  Кой'т не скача е червен, кой'т не скача е червен!

                  Коментар


                  • #54
                    От: Дюзи ТЛК 120

                    Никаква драма няма с тия инжектори. Всички инжектори, независимо от какъв тип са искат ремонт към 150 хил. км. Всички инжектори КР система искат ремонт към 150 хил. км. Цената на ремонта в алтернативни сервизи на всички КР инжектори е такава. Цената на ремонта на всички КР инжектори в оторизирани сервизи е такава. Цената на нови КР инжектори от не оторизирани доставчици е такава. Цената на нови КР инжектори от оторизирани доставчци е такава. Тоест, не е до марката, до сегашните реалности на пазара е.
                    А технологията на трошенето на тоя ДВГ е друга тема и касае самите инжектори най малко.
                    Една забележка - не всички инжектори, включително и на някои от моделите на ТЛК120 подлежат на ремонт и в тези случаи само нови.
                    Последно редактирано от Аndro 160; 02-05-14, 09:45.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Дюзи ТЛК 120

                      Тези дюзи (Denso) могат ли да се сложат на стенд и да се пробват на 300-400 бара как работят или няма да се разбере нищо? На тракторските с просто око се вижда какво е състоянието на разпръсквачите , но не съм виждал таква дюза на живо как трябва да пръска , когато е изправна и съответно развалена. Също така , ако това е възможно , къде във Варна има такъв сервиз , говорим само за проверка , а не за ремонт.
                      Toyota Avensis 1ad-ftv 2007
                      Toyota Rav4 2ad-ftv 2014 awd

                      Коментар


                      • #56
                        От: Дюзи ТЛК 120

                        Първоначално публикуван от iovkito Преглед на мнение
                        Тези дюзи (Denso) могат ли да се сложат на стенд и да се пробват на 300-400 бара как работят ....
                        Разбира се, че може. Може и да гледаш как работи, може и да гледаш всички параметри измерени през електрониката при много по големи натоварвания от 300-400 бара. Пусни си търсачката и гледай клипове в нета.
                        Във Варна не знам за съжаление кои тества и ремонтира Денсо.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Дюзи ТЛК 120

                          Т5
                          Crossrunner

                          Коментар


                          • #58
                            От: Дюзи ТЛК 120

                            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                            А технологията на трошенето на тоя ДВГ е друга тема и касае самите инжектори най малко.
                            .
                            Каква е технологията?

                            Коментар


                            • #59
                              От: Дюзи ТЛК 120

                              Писано е вече, прочетете темата за 120.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Дюзи ТЛК 120

                                Точно една от причините е тази.За дихтунките е другата.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X