Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дюзи ТЛК 120

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Дюзи ТЛК 120

    Първоначално публикуван от niki p Преглед на мнение
    Цената е 2700лв ( с ДДС) за дюзи, някакви гарнитури и труд. Питах и Люцкан, цената му е добра, но без гаранция. Както и по-горе писах, специално за дюзите мисля, че гаранцията е важна.
    В различните градове представителите на Тойота с различни доставчици на части ли работят?Защото в Бургас като им казах каква цена са дали на Ники в София,ми излязоха с обяснението,че сигурно работят с друг вид рециклирани дюзи и те не могат да ми дадат по-ниска цена от 860лв.
    Ми да взема да дойда до София.Там и диагностиката може да покаже друго

    Коментар


    • #17
      От: Дюзи ТЛК 120

      Първоначално публикуван от poni7 Преглед на мнение
      В различните градове представителите на Тойота с различни доставчици на части ли работят?Защото в Бургас като им казах каква цена са дали на Ники в София,ми излязоха с обяснението,че сигурно работят с друг вид рециклирани дюзи и те не могат да ми дадат по-ниска цена от 860лв.
      Ми да взема да дойда до София.Там и диагностиката може да покаже друго
      Едва ли работят с различни доставчици. По принцип аз имам отстъпка в Тойота и сигурно оттам идва разликата. Иначе ако дойдеш в София, първо можем да я закачим на моя компютър. Това поне ще е безплатно...
      http://www.nakladkibg.com
      накладки, спирачни дискове, съединители

      088 8613380

      Коментар


      • #18
        От: Дюзи ТЛК 120

        Първоначално публикуван от niki p Преглед на мнение
        Едва ли работят с различни доставчици. По принцип аз имам отстъпка в Тойота и сигурно оттам идва разликата. Иначе ако дойдеш в София, първо можем да я закачим на моя компютър. Това поне ще е безплатно...
        Мерси,ама пусто и мен като ме е страх да я карам така.Пък и за една безплатна диагностика доста скъпичко ще ми излезе.
        Май ще рискувам без гаранция и ще опирам до Люцкан.Той дава най -добри цени.
        Пък и гаранцията в кои случаи важи?Като ти кажат,че си карал със скапана нафта иди разправяй,че нямаш сестра...

        Коментар


        • #19
          От: Дюзи ТЛК 120

          Добре де на моя змей в ТМ ги свалиха, някаква фирма с която работят ги рециклира. Калибрираха ги резиклираните и беше под 2000 бона...ама аз и други неща исках и пак им оставих торба пари....

          ккато и да е...май, юни мисля да мина да ги видим как са. Сега за сега добре върви. То аз и един резервоар не съм изкарал от ремонта.

          Пак да пиша в ТМ са силно убедени, че не трябва да се сипва скъпа нафта!

          Доколкото ми обясни младежа рециклираните дюзи са нова механика и старата електроника.

          Аз от гърците сипвах ама те вероятно слагат добавки да намалят разхода, пък това как се отразява на дюзите на ТЛК-то не е никак ясно....днес сипах от ОМВ...сега и за това ме притеснихте.....пък и една колежка ме притесни, като ми обясни как майка и всъшност ходи и преглежда горивата по бензиностанциите (имало и такава служба) и бензинаджиите я дебнели, кога къде ще ходи, да са изрядни, пък иначе яко ментосвали...

          Коментар


          • #20
            От: Дюзи ТЛК 120

            Изнудихме бургаските тойотаджии с офертата на Ники и се оказа,че и те могат да я дадат същата.Записан съм за след празниците,да видим....Предполагам,че при слагането на рециклирани дюзи,а не на нови,твоите не ти ги връщат.Така ли е?

            Коментар


            • #21
              От: Дюзи ТЛК 120

              Първоначално публикуван от poni7 Преглед на мнение
              Изнудихме бургаските тойотаджии с офертата на Ники и се оказа,че и те могат да я дадат същата.Записан съм за след празниците,да видим....Предполагам,че при слагането на рециклирани дюзи,а не на нови,твоите не ти ги връщат.Така ли е?
              Да. Даже имали пет дневен срок да ги изпратят, т.е. от момента на доставка трябва да ги сменят и изпратят в рамките на пет дни.
              http://www.nakladkibg.com
              накладки, спирачни дискове, съединители

              088 8613380

              Коментар


              • #22
                От: Дюзи ТЛК 120

                Добре де, някой разбрал ли е до сега къде и кой ги рециклира тези дюзи? Къде и при кой ги пращат?
                Много ми е интересно.

                Коментар


                • #23
                  От: Дюзи ТЛК 120

                  Вероятно до завода-производител се изпращат.Или до доверено/дъщерно предприятие.Не в България.
                  Младежи, уважавайте старостта - тя е вашето бъдеще...
                  0887/осемпет 66 4осем

                  Коментар


                  • #24
                    От: Дюзи ТЛК 120

                    Виждал съм дюзи от 120-ка при един човек,който се занимава с рециклирането им,находящ се в гара Яна,Софийска област.
                    Личният му автомобил също е 120-ка.
                    Приятел си беше занесъл дюзите на Пежо,комън рейл там и беше доволен.За дюзите на Пежо му взеха 440 лева за четирите.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Дюзи ТЛК 120

                      СПИДИ, може и така да е.Как ли си уреждат гаранцията на рециклираните дюзи, тогава?Това по-скоро ми изглежда като "местно" решение на "черно".Съмнявам се японците да са одобрили човека от гара Яна.А иначе сигурно е кадърен и точен.
                      Младежи, уважавайте старостта - тя е вашето бъдеще...
                      0887/осемпет 66 4осем

                      Коментар


                      • #26
                        От: Дюзи ТЛК 120

                        Факт е, че дизела няма нищо общо, било то от Шел, ОМВ или Лук оил.
                        Това е едно тъпо прехвърляна на вината на трети лица. Имам Рено Мастер на 12 000 км, зареждам само в Шел с карта, като му светна проблем в дюзите от Рено казаха, че Шел ми бил проблема. Оплаках се в Шел с цел да ми плащат Буса, от Шел отидоха в Рено да им търсят сметка, Рено се извиниха на Шел, приемчика не бил компетентен, аз бях никой...в цялата схема.

                        В други форуми в други страни хората споделят, че техните ТМ Аутота изкарвали лошото им локално гориво като основен проблем. Това е за Англия и за Австралия. Значи какво излиза, България, Австралия и Англия с най-лошото гориво в света. А дюзите на Тойота най-яките.

                        Явно на 60 000 трябва да се сменят дюзи! Но при тия пари е невъзможно.

                        4 дюзи за около 2000 рециклиране ми изглежда така, 300 лв куриер, 200 лв труд, 200 лв консумативи 1000 печалба и ДДС.
                        При новите дюзи само мога да гадая каква печалба си начисляват. Това си е бинес хора!
                        Т5
                        Crossrunner

                        Коментар


                        • #27
                          От: Дюзи ТЛК 120

                          Не знам какви надценки си слагат в оторизираните сервизи,като лежат на факта,че от тяхните части по-оригинални няма,а и те правят доста шашми.
                          Преди два месеца сменях съединител,и този,който ми прати Ники (Айсин)по нищо не се различава от оригиналния,който свалих (също Айсин).Колко по-оригинален могат да ми предложат в Тойота Б-с,като с отстъпката цената им беше точно х2 от тази на която аз го взех.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Дюзи ТЛК 120

                            В един сервиз ми предложиха ремонт на цена около 1700лв с гаранция 6 м. Въпроса е какво поемат? Ако стане беля с двигателя, пак ли гаранцията ще е само на дюзите?
                            В Тойота също ми предложиха ремонт за около 1400лв, но без гаранция. Носели дюзите на външен изпълнител и той не им давал гаранция. Не вярвам да е точно така, но както и да е, не ме устройва.
                            http://www.nakladkibg.com
                            накладки, спирачни дискове, съединители

                            088 8613380

                            Коментар


                            • #29
                              От: Дюзи ТЛК 120

                              Първоначално публикуван от СПИДИ Преглед на мнение
                              Виждал съм дюзи от 120-ка при един човек,който се занимава с рециклирането им,находящ се в гара Яна,Софийска област.
                              Личният му автомобил също е 120-ка.
                              Приятел си беше занесъл дюзите на Пежо,комън рейл там и беше доволен.За дюзите на Пежо му взеха 440 лева за четирите.
                              Човека от гара Яна може да е само Иван-за мен той е най-добрия дизелджия в Бг от много години!
                              И не се нуждае от сертифициране-по-скоро той би могъл да сертифицира
                              много автомати-слаби резултати!

                              Коментар


                              • #30
                                От: Дюзи ТЛК 120

                                Колеги,май се очертава мнение,че Дизела е за "селско-стопански" и "пътно-транспортни" машини!
                                JEEP Grand Cherokee ZJ 4.0,Toyota LC90 1KZ-TE
                                BMW X5 E70 4.8is

                                "Да бъдеш втори означава да си пръв сред загубилите" Аертон Сена

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X