Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дюзи ТЛК 120

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Дюзи ТЛК 120

    Според Джамбазов 3,0 на ТЛК95 е различен от 3,0 на ТЛК120
    Кой'т не скача е червен, кой'т не скача е червен!

    Коментар


    • #77
      От: Дюзи ТЛК 120

      И аз мисля, че четири цилиндъра на 3 литра двг са малко. Но от друга страна ако приемем, че това е истински жиБ, то би трябвало да се кара леко, а не с 160-180 като лека кола. Но пак нещо не се връзва концепцията - в този случай, би трябвало да е пригоден за каране във всякакви условия - Африка, Азия и т.н. Само дето с тези капризни дюзи, няма да издържи повече от едно зареждане... или трябва да ни следва цистерна с лабораторно пречистена нафта...
      Започвам да мисля, че приказките за лошата (генерално) нафта в България са само оправдание. Справка - австралийския форум за Тойота, е пълен с оплаквания от дюзите на същия модел.
      Мой приятел има два Мерцедеса Е220 от 2007-2008 година, като и двата са на по 600 000км, че и отгоре и не им е сменявал всичките дюзи. Винаги е зареждал евтина нафта, за разлика от мен, а за добавка не са и чували.
      http://www.nakladkibg.com
      накладки, спирачни дискове, съединители

      088 8613380

      Коментар


      • #78
        От: Дюзи ТЛК 120

        Първоначално публикуван от niki p Преглед на мнение
        Започвам да мисля, че приказките за лошата (генерално) нафта в България са само оправдание. Справка - австралийския форум за Тойота, е пълен с оплаквания от дюзите на същия модел.
        Мой приятел има два Мерцедеса Е220 от 2007-2008 година, като и двата са на по 600 000км, че и отгоре и не им е сменявал всичките дюзи. Винаги е зареждал евтина нафта, за разлика от мен, а за добавка не са и чували.
        Аз, за 23г. и над 600 000км на нафта, само веднъж ми се е случвал проблем, ама не тука а в Австрия. И не, че им има нещо на дюзите, ами зааредих лятна нафта, а то все че захлади, та пушех бяло кат Трабант.

        Коментар


        • #79
          От: Дюзи ТЛК 120

          Първоначално публикуван от Dagobar Преглед на мнение
          Според Джамбазов 3,0 на ТЛК95 е различен от 3,0 на ТЛК120
          Зависи. На ТЛК 95 се монтира и 1КЗ, и 1КД. 1КД е съшия ДВГ като на ТЛК 120. В годините се променя само периферията - разлики в КР системата (ГНП, инжектори, рейл), турбо-системата. О там има и разлики в електро-управлението на тия системи и разликите в компютри, сензори и изпълнителни механизми.
          А за страните от третия свят тоя ДВГ не се предлага, а стар ТД мотор (че даже май и не беше ТД, ами атмосферен - имаше тук един такъв и съм го виждал, ама не помня и не съм му обърнал особенно внимание, че е екзотика за наште ширини) с мин. електроника.
          Последно редактирано от Аndro 160; 11-05-14, 14:41.

          Коментар


          • #80
            От: Дюзи ТЛК 120

            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
            ... а стар ТД мотор с мин. електроника....
            Май тука ще да е ключа от бараката.
            Кой'т не скача е червен, кой'т не скача е червен!

            Коментар


            • #81
              От: Дюзи ТЛК 120

              Преди малко се върнах от сервиза вече с нови дюзи (рециклирани).
              Утре на студено ще видим какво ще покажат.
              Вече си имам програма и кабел за диагностика,благодарение отново на Ники.

              Коментар


              • #82
                От: Дюзи ТЛК 120

                Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                А на мен ще ми интересно да споделиш каква е компенсацията на новите/рециклирани инжектори?
                При първо палене(студен двигател) - 23С:
                1. -0.8
                2. 1.0
                3. 0.3
                4. -1.1

                При загрял двигател - 61C:
                1. -0.4
                2. 0.4
                3. 0.3
                4. -0.7

                Показанията ми се струват приемливи. Надявам се, да се задържат така следващите стотина хиляди км.
                http://www.nakladkibg.com
                накладки, спирачни дискове, съединители

                088 8613380

                Коментар


                • #83
                  От: Дюзи ТЛК 120

                  На студено - 28С

                  1. 1,2
                  2.-1,3
                  3.-1,0
                  4. 0,3

                  Загрял - 83С

                  1. 0,9
                  2.-1,0
                  3.-0,7
                  4. о,3

                  Коментар


                  • #84
                    От: Дюзи ТЛК 120

                    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                    1КД е съшия ДВГ като на ТЛК 120.
                    Абе същия, ама май не е баш същия. Други еко норми, едно, друго. Ако помня добре Джамбазов е споменавал че 90-ките с 1KD проблем с дюзите нямат, или имат на порядък по-малко. Може и нещо да бъркам де, но това съм запомнил. Нали по едно време точех лиги за 95-ца с тоя мотор, та попивах де що чуя и прочета.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #85
                      От: Дюзи ТЛК 120

                      Само за информация да кажа( защото по горе се коментираха цени) при официалния представител на ДЕНСО има нови по-ниски цени за нови инжектори.
                      Y61

                      Коментар


                      • #86
                        От: Дюзи ТЛК 120

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        Абе същия, ама май не е баш същия...
                        Спарки, ако расъждаваме така, то и на 120 ДВГ са различни, щото през годините се сменят ГНП, инжектори, рейл, турбини, компоненти по системата на ЕГР и т.н. Тоест, за да отговаря на все по големи изисквания се подменят компоненти по няколко основни системи свързани с работата на ДВГ. Иначе, като механика няма разлики. Сега, дали заради промените в горивната система, системата на пълнене и системата за рециркулация, едните се трошат повече от другите аз не знам. Мога само да предполагам и това предположение е в две посоки - първо 95 с 1КД се произвежда само 2 г. и на практика са много малко, и второ е с имидж все още на джип и вероятно собствениците нямат амбиции да го водят като бегачка.

                        Коментар


                        • #87
                          От: Дюзи ТЛК 120

                          Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                          Спарки, ако расъждаваме така, то и на 120 ДВГ са различни, щото през годините се сменят ГНП, инжектори, рейл, турбини, компоненти по системата на ЕГР и т.н. Тоест, за да отговаря на все по големи изисквания се подменят компоненти по няколко основни системи свързани с работата на ДВГ. Иначе, като механика няма разлики. Сега, дали заради промените в горивната система, системата на пълнене и системата за рециркулация, едните се трошат повече от другите аз не знам. Мога само да предполагам и това предположение е в две посоки - първо 95 с 1КД се произвежда само 2 г. и на практика са много малко, и второ е с имидж все още на джип и вероятно собствениците нямат амбиции да го водят като бегачка.
                          Говоря по спомен от приказки на Джамбазов, на когото имам абсолютно доверие, предвид че това му беше работата. И да, и на самите 120-ки до колкото ми е известно има различни серии дюзи, и едните дават проблеми по-често от другите. Някъде по темите даже беше споменато конкретно, с номерата на дюзите им.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #88
                            От: Дюзи ТЛК 120

                            Според някои, за да се поддържат дюзите в добра кондиция, трябва да се понастъпва повечко. Не зная вярно ли е, но са ме изпреварвали по магистралите (а и не само) със скорости, вероятно около и над 150-160. Аз понеже го карам пенсионерската откакто го имам и никога не съм го карал над 130-135, а и това се случва много рядко, вероятно това е причината да запуша дюзите. Нормално на път, а и на магистрала, го карам с 100-110 и усещането ми е, че на тази скорост двигателя работи най-добре с около 2000-2100 оборота. Та предполагам, че карането с висока скорост, ако влияе добре на дюзите, което не го вярвам много, то претоварва двигателя като цяло и скъсява живота му.
                            http://www.nakladkibg.com
                            накладки, спирачни дискове, съединители

                            088 8613380

                            Коментар


                            • #89
                              От: Дюзи ТЛК 120

                              Та за дюзите на 95-ците и първите 120-ки /който дюзите са с различните букси/ издържат повече към 200 000 км.Но в предвид годините и километрите им,покупката на такъв модел ще е свързано вече с смяната им.И аз искам 95-ца с 1кд мотор къса база-как връъйй повече от 120-ка.

                              Коментар


                              • #90
                                От: Дюзи ТЛК 120

                                Първоначално публикуван от niki p Преглед на мнение
                                При първо палене(студен двигател) - 23С:
                                1. -0.8
                                2. 1.0
                                3. 0.3
                                4. -1.1

                                При загрял двигател - 61C:
                                1. -0.4
                                2. 0.4
                                3. 0.3
                                4. -0.7

                                Показанията ми се струват приемливи. Надявам се, да се задържат така следващите стотина хиляди км.
                                Малко тема за размисъл:
                                Първоначално публикуван от niki p Преглед на мнение
                                В момента имам същият проблем. Странното е, че доскоро работеха нормално. Аз имам тойотския софтуер и кабел и си ги меря сам. Последно бях ги мерил на 28.02 и бяха идеални. Преди около три седмици ми се стори, че двигателя работи малко по-остро. Закачих компютъра и показанията бяха +2.0 на втора и -1.9 на четвърта. Сложих добавки, но положението се влоши. Тази сутрин на студен двигател втора дюза е +5.0. Като мине 60 градуса започва рязко да спада и стига +2.5 ~ +3.0. Останалите дюзи компенсират с обратни стойности...
                                Прави ли ти впечетление, че 2-ра дюза отново е с най-голям + ?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X