Който не иска такива "проблеми" да не си купува джипка
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Ресьори за Samurai
Свий
X
-
Те тези проблеми са решими,просто човека на когото ги описах
ми се струва че иска да постигне много с малко.Ама не става.
Йори проблемите с двг.-то са бая по-големи.Давай добър майстор
по двигатели че много се ядосвам нещо....
Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
Селска фурна аспух нема. Пак същият.
В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки
Коментар
-
Той Стефан Джипка си има. Сега си е купил за допълнение към нея Самурай... А той е като Вранглера - конструктор ЛегоПървоначално публикуван от Yordan KolevКойто не иска такива "проблеми" да не си купува джипка
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
ми ще кажа че който го е страх от мечки не ходи в гората. половината самураяджии които познавам са с SOA, другата половина с домашно направен лонг арм и пружиниПървоначално публикуван от stevancochev
ВИЕ КАКВО ЩЕ КАЖЕТЕ

това всичкото са били сузукита които не са слушали какво им казват
Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related
Коментар
-
Добре де обяснете ми плюсове и миноси при качването на ресьорите върху мостовете [ЗАЩО ЯПОНЦИТЕ НЕ СА ГО НАПРАВИЛИ]Първоначално публикуван от миткоми ще кажа че който го е страх от мечки не ходи в гората. половината самураяджии които познавам са с SOA, другата половина с домашно направен лонг арм и пружиниПървоначално публикуван от stevancochev
ВИЕ КАКВО ЩЕ КАЖЕТЕ

това всичкото са били сузукита които не са слушали какво им казват
И НЯМАМ СТРАХ ОТ МЕЧКИ
Коментар
-
Няма минуси. Виж например УАЗ-а. Неговите ресори са върху моста и никога нищо не чупи затова че са отгоре. Като конструкция Самурая е същия. Виж всички камиони. И там ресорите са върху мостовете просто защото нямат работа отдолу.
Качваш ресорите отгоре и с желание си довършваш всичко останало което е необходимо. Имам чувството че повечето тук им се ще от небето да им паднат офроуд чудовища и ако може да е до довечера или максимум до утре. Е не става така. Сядате и правите. Аз преди да подкарам съм работил всекидневно 26 месеца. И затова успях.
Коментар
-
виж сега, плюсове/минуси... има достатъчно ресурси из нета. ако нещо ти се прави - правиш го. бъркаш. преправяш. продължаваш докато не си доволен. това е начина- поне според мен.Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related
Коментар
-
Май ще се задоволя само с шпренгване на ресьорите...Първоначално публикуван от stevancochevИ аз исках да кача ресьорите на моста ама ми казаха това
А за качването в/у
мостовете се приготви за един куп проблеми:фланци на карданите
защото като го качиш много малко се застъпват в шлиците,даже изпадат.Задните амортисьори остават без ход-трябва да местиш
стойките надолу.Корекция на кормилна щанга и демфера ,а също
така и на спирачна система/идват къси меките накрайници/.
Изхвърляш стабилизиращата щанга.Естествено качва се нагоре
центъра на тежеста и става по неустойчив джипа/при мен още
повече че му сложих по-тежък двг.и вдигнат по-високо/.Абе
приготви се за бая главоболки.Аз го направих това и сега мисля как
да го разчекна повече за да не се търкалям като топка....и отивам
май на мах широки гуми и джанти с мнооого ---ЕТ.
ВИЕ КАКВО ЩЕ КАЖЕТЕ
Коментар
-
Това е най-лесното и неправилно решение.Държи няколко по-сериозниПървоначално публикуван от GBМай ще се задоволя само с шпренгване на ресьорите...Първоначално публикуван от stevancochevВИЕ КАКВО ЩЕ КАЖЕТЕ
каранета и после пак почваш да мислиш какво и как.
Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
Селска фурна аспух нема. Пак същият.
В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки
Коментар
-
Да.Първоначално публикуван от GBКакво означава това, че ще се изправят отново и Самурая пак ще "клекне"?
Карах наскоро ресорен Патрол с шпренгвани ресьори. Вярно, по-добре от уморените, но осезаемо далеч от новите.
Коментар
-
Ще се самоцитирам:Първоначално публикуван от GBМай ще се задоволя само с шпренгване на ресьорите...
Помисли добре, защото после ще отваряш тема как се възтановяват корпусите на каретата или в най добрия случай защо се трошат каретата.Шпренгаването при Самурая води до трошене на карданите тъй като изчезва свободния ход на шлиците.
Коментар
-
така и така ще сваляш ресорите, поне направи/купи нови. шпренгването е малко като да масажираш дървен крак
Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related
Коментар
-
да, в общи линии това означава. в зависимост колко е уморен материала толкова по бързо ще се изправят. ето ти пример: тази пролет на диването счупих няколко листа. и понеже нямаше нови налични, а сезона почваше, отидох в един завод и ми направиха по 2 нови листа(основните носещи). със 4 лифт, съответно сичко как си требе. 2 разходки - и се изправиха. и тогава вече си купих нови комплект ресори с 4 лифт, само $500 - до ден днешен не са мръднали.Първоначално публикуван от GBКакво означава това, че ще се изправят отново и Самурая пак ще "клекне"?Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар