Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ресьори за Samurai

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Който не иска такива "проблеми" да не си купува джипка
    http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

    Коментар


    • #17
      Те тези проблеми са решими,просто човека на когото ги описах
      ми се струва че иска да постигне много с малко.Ама не става.
      Йори проблемите с двг.-то са бая по-големи.Давай добър майстор
      по двигатели че много се ядосвам нещо....
      Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
      Селска фурна аспух нема. Пак същият.
      В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от Yordan Kolev
        Който не иска такива "проблеми" да не си купува джипка
        Той Стефан Джипка си има. Сега си е купил за допълнение към нея Самурай... А той е като Вранглера - конструктор Лего
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от stevancochev

          ВИЕ КАКВО ЩЕ КАЖЕТЕ
          ми ще кажа че който го е страх от мечки не ходи в гората. половината самураяджии които познавам са с SOA, другата половина с домашно направен лонг арм и пружини



          това всичкото са били сузукита които не са слушали какво им казват
          Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
          http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
          http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от митко
            Първоначално публикуван от stevancochev

            ВИЕ КАКВО ЩЕ КАЖЕТЕ
            ми ще кажа че който го е страх от мечки не ходи в гората. половината самураяджии които познавам са с SOA, другата половина с домашно направен лонг арм и пружини



            това всичкото са били сузукита които не са слушали какво им казват
            Добре де обяснете ми плюсове и миноси при качването на ресьорите върху мостовете [ЗАЩО ЯПОНЦИТЕ НЕ СА ГО НАПРАВИЛИ]
            И НЯМАМ СТРАХ ОТ МЕЧКИ

            Коментар


            • #21
              Няма минуси. Виж например УАЗ-а. Неговите ресори са върху моста и никога нищо не чупи затова че са отгоре. Като конструкция Самурая е същия. Виж всички камиони. И там ресорите са върху мостовете просто защото нямат работа отдолу.
              Качваш ресорите отгоре и с желание си довършваш всичко останало което е необходимо. Имам чувството че повечето тук им се ще от небето да им паднат офроуд чудовища и ако може да е до довечера или максимум до утре. Е не става така. Сядате и правите. Аз преди да подкарам съм работил всекидневно 26 месеца. И затова успях.
              http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

              Коментар


              • #22
                виж сега, плюсове/минуси... има достатъчно ресурси из нета. ако нещо ти се прави - правиш го. бъркаш. преправяш. продължаваш докато не си доволен. това е начина- поне според мен.
                Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                Коментар


                • #23
                  Първоначално публикуван от stevancochev
                  И аз исках да кача ресьорите на моста ама ми казаха това


                  А за качването в/у
                  мостовете се приготви за един куп проблеми:фланци на карданите
                  защото като го качиш много малко се застъпват в шлиците,даже изпадат.Задните амортисьори остават без ход-трябва да местиш
                  стойките надолу.Корекция на кормилна щанга и демфера ,а също
                  така и на спирачна система/идват къси меките накрайници/.
                  Изхвърляш стабилизиращата щанга.Естествено качва се нагоре
                  центъра на тежеста и става по неустойчив джипа/при мен още
                  повече че му сложих по-тежък двг.и вдигнат по-високо/.Абе
                  приготви се за бая главоболки.Аз го направих това и сега мисля как
                  да го разчекна повече за да не се търкалям като топка....и отивам
                  май на мах широки гуми и джанти с мнооого ---ЕТ.

                  ВИЕ КАКВО ЩЕ КАЖЕТЕ
                  Май ще се задоволя само с шпренгване на ресьорите...

                  Коментар


                  • #24
                    Първоначално публикуван от GB
                    Първоначално публикуван от stevancochev
                    ВИЕ КАКВО ЩЕ КАЖЕТЕ
                    Май ще се задоволя само с шпренгване на ресьорите...
                    Това е най-лесното и неправилно решение.Държи няколко по-сериозни
                    каранета и после пак почваш да мислиш какво и как.
                    Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                    Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                    В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                    Коментар


                    • #25
                      Какво означава това, че ще се изправят отново и Самурая пак ще "клекне"?

                      Коментар


                      • #26
                        Първоначално публикуван от GB
                        Какво означава това, че ще се изправят отново и Самурая пак ще "клекне"?
                        Да.
                        Карах наскоро ресорен Патрол с шпренгвани ресьори. Вярно, по-добре от уморените, но осезаемо далеч от новите.

                        Коментар


                        • #27
                          Първоначално публикуван от GB
                          Май ще се задоволя само с шпренгване на ресьорите...
                          Ще се самоцитирам:
                          Шпренгаването при Самурая води до трошене на карданите тъй като изчезва свободния ход на шлиците.
                          Помисли добре, защото после ще отваряш тема как се възтановяват корпусите на каретата или в най добрия случай защо се трошат каретата.
                          http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                          Коментар


                          • #28
                            така и така ще сваляш ресорите, поне направи/купи нови. шпренгването е малко като да масажираш дървен крак
                            Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                            http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                            http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                            Коментар


                            • #29
                              Като компрес на умрял
                              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                              Коментар


                              • #30
                                Първоначално публикуван от GB
                                Какво означава това, че ще се изправят отново и Самурая пак ще "клекне"?
                                да, в общи линии това означава. в зависимост колко е уморен материала толкова по бързо ще се изправят. ето ти пример: тази пролет на диването счупих няколко листа. и понеже нямаше нови налични, а сезона почваше, отидох в един завод и ми направиха по 2 нови листа(основните носещи). със 4 лифт, съответно сичко как си требе. 2 разходки - и се изправиха. и тогава вече си купих нови комплект ресори с 4 лифт, само $500 - до ден днешен не са мръднали.
                                Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                                http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                                http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X