Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Франко

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: И аз съм вече с Витара.

    Пусто баш тогава не снимаха, сигурно ги е било срам...
    Първите дърпания бяха на баирите нат лозевските траяли. По пътчето дето се образува нагоре, през овразите. Две дискавърита излчзоха(Данчо и Ицо), ама Стоян не можа(може би заради кобрите) та се наложи вадене с лебедка. Застанах с предните гуми в една вдлъбнатина(че диското тежи бая повее от витарата), и го извадих без проблем.

    Второто вадене беше на новата придобивка на Цецо-тойотата. На 50 метра встрани. Гумите са стария модел на BF Goodrich, уж за кал, ама...

    Третото-на пясъчната кариера над градище-пак Цецо се окантари на една бабуна. Искаше само едно лашване с въже, ама нали имам нова лебедка...
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • От: И аз съм вече с Витара.

      Първоначално публикуван от antiroad Преглед на мнение
      Цена от AS METAL -30 лв .
      Тони, аз планирам цялата промяна на окачването да ми струва толкова...
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • От: И аз съм вече с Витара.

        Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
        Пусто баш тогава не снимаха, сигурно ги е било срам.....
        жалко че няма доказателства.....
        driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

        Коментар


        • От: И аз съм вече с Витара.

          Коле, можеш ли да снимаш счупеното А-рамо да видя от къде го трошиш така често.
          TT-Tuning Team
          АСК Добрич

          Коментар


          • От: И аз съм вече с Витара.

            То моето е модифицирано. Няколко пъти. Все на различни места се чупи. Първия път излезе ябълката от леглото си. Това на оригиналното А-рамо. Някой беше писал, че сложил кормилен накрайник от УАЗ, и това сложих. След обръщането в Трявна миналата година , и приземяването на една задна гума самия болт се скъса. Не обвинявам руските части, той накрайника не е предвиден да работи на удар след обръщане на скорост...
            После сложих кормилен накрайник от ГАЗ 53. На шуменското състезание и той сдаде багажа, и последно сложих накрайник от някакъв мерцедес. НАистина, накрайника е здрав, но ламарината на А-рамото не издържа. Скъса се точно до заварката. Има един термин в заваряването-"зона на термично влияние". Та точно в тази зона се получават скъсванията, когато материала е по-тънък от шева.
            Мислих да си направя самоделно А-рамо, с наличния накрайник(мерцедес е, не е майтап работа), но мисля, че с 4 линково окачване ще е по-добре. Гумените тампони ще обират първия най-як удар, а после здравината на щангата ще е задоволителна за да не се скъса.
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • От: И аз съм вече с Витара.

              Коле ко ще стане ако на кома се монтира хидро помпа а на барабана се сложи хидро мотор .Демек хидравлична лебетка да се направи.Предполагам че минусите ще са маркучите .Плюсовете ще са че можеш да сложиш барабана където пожелаеш отпред или отзад на джипа.И като изпълнение като ли че ще е по лесно.И всичко го има в магазина за трактори.....
              ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...

              Коментар


              • От: И аз съм вече с Витара.

                Първоначално публикуван от meha1971 Преглед на мнение
                в магазина
                Ей тва е ключовата думичка. Там искат пари, а Кольо и без това е пред изхвърляне от къщи.

                То ако ще е хидравлика и КОМ не ти трябва - тия неща се слагат отпред на ремъка.

                Коментар


                • От: И аз съм вече с Витара.

                  На КОМ-а е по-добре според мен. Помпата ще се върти само когато ти трябва, а не постоянно.
                  Хидравлична лебедка е най-удачния вариант според мен Може да се сложи и още една помпа, но задвижвана от електромотор. На камиончето е направено точно така, двигателя е колкото на по-голямшка лебедка.
                  Смисълът е, че даже и да ти угасне двигателя в някоя река, или ако си обърнат и не бива да палиш мотора заради маслото-можеш да се дърпаш известно време на ток. Както с обикновена електрическа лебедка. Иначе като основен движител ще се използва големия двигател. Електрическият ще е само за застраховка.

                  Меха, преди да започнеш работа по хидравличната лебедка първо седни и сметни оборотите. Хидромоторите са си бавнообортни, може да се окаже, че ти трябва редукция не повече от 2-3.
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • От: И аз съм вече с Витара.

                    Хидравличната помпа закачена на ремъка може да я "прекараш" през електромагнитен съединител и пак да работи само когато ти искаш. Така загубите на мощност ще са минимални.
                    о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                    Коментар


                    • От: И аз съм вече с Витара.

                      Първоначално публикуван от stojan_defender-a Преглед на мнение
                      Хидравличната помпа закачена на ремъка може да я "прекараш" през електромагнитен съединител и пак да работи само когато ти искаш. Така загубите на мощност ще са минимални.
                      Стояне , стандартните електромагнитни съединители / от климатик например / няма да издържат на натоварването , хидравличната помпа работи без проблем на празен ход при наличието на сливен клапан и механичните загуби на мощност са много малки .
                      По добре да се помисли за това , че много от помпите не могат да се въртят директно от ремъчна шайба заради конструкцията си и се налага отделен вал с шайба и към него куплирана самата помпа .
                      VEREYA MOTORSPORT TEAM

                      Коментар


                      • От: И аз съм вече с Витара.

                        Първоначално публикуван от stojan_defender-a Преглед на мнение
                        Хидравличната помпа закачена на ремъка може да я "прекараш" през електромагнитен съединител и пак да работи само когато ти искаш. Така загубите на мощност ще са минимални.
                        за улеснение - помпа от кормилна хидравлика като нищо ще има достатъчни параметри.

                        Коментар


                        • От: И аз съм вече с Витара.

                          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                          за улеснение - помпа от кормилна хидравлика като нищо ще има достатъчни параметри.
                          С изключение на помпа от Дифендър май другите нямат достатъчно дебит и мощност ...
                          VEREYA MOTORSPORT TEAM

                          Коментар


                          • От: И аз съм вече с Витара.

                            Нещо помпата на хидроусилвателя ... сякаш малко смешна ми идва за истинска хидравлична лебедка.
                            Ако е нещо среден габарит (колкото обикновените тракторни) електрическия съединител трябва да е бая ячък, пък и ремъка ... де да знам, на тракторите ги слагат на твърд привод и има защо. Но помпата едва ли е проблема де. По-интересната част е хидромотора. Трябва да го има. На магазина са скъпи пущиняците. Маркучите не са проблем. Има много фирми, които правят каквито маркучи искаш, на каквато дължина искаш и не са безкрайно скъпи.
                            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                            Коментар


                            • От: И аз съм вече с Витара.

                              Аз понеже искам барабана да е отпред съм склонен на този монтаж .Ще търся инфо коя помпа и кой мотор ще са ми най-удачни.Малко скъпа може да ми излезе тоз вариант-но пък да прекарам кардан със точности да нямам после проблеми със него ми се вижда по трудна задача.
                              ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...

                              Коментар


                              • От: И аз съм вече с Витара.

                                Първоначално публикуван от meha1971 Преглед на мнение
                                Аз понеже искам барабана да е отпред съм склонен на този монтаж .Ще търся инфо коя помпа и кой мотор ще са ми най-удачни.Малко скъпа може да ми излезе тоз вариант-но пък да прекарам кардан със точности да нямам после проблеми със него ми се вижда по трудна задача.
                                Нищо няма да намериш така. Тръгваш от редуктора, предавателното число, тонажа който ти трябва и нужните обороти в минута . Според тонажа избираш мотора, а според оборотите-помпата.
                                За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                                Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X