Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Франко

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: И аз съм вече с Витара.

    Е, не четеш!!!
    Мнение 350 Даже е със снимки....
    о 88 з 417 оо 4 - Стоян

    Коментар


    • От: И аз съм вече с Витара.

      Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
      Датчика сложих в барабана на задното дясно колело.
      Като буксуваш , няма ли да те обърква ?
      RAV 4
      F650GS

      Коментар


      • От: И аз съм вече с Витара.

        Бърка не бърка-засега не е измислен друг вариант.
        Пък да буксувам, да буксувам, колко да буксувам?.. Нали е витара, не и трябва много буксуване за да излезе от калта

        Майтапа настрани, но трипчето се справи много добре. Като забележка мога да кажа, че навигатора(голямото лапе) забеляза, че при ниска скорост-отчитането на метрите е точно, но при по-висока-дава по-малко разстояние. Но все пак е доста по-добре от това да караш без никаква ориентация за изминатия път.

        А като буксуваш в отсечката между две точки просто ще имаш едно наум, че следващата точка ще е след 600 метра вместо на 550 примерно. И това само за тази отсечка. На следващата точка се занулява, и грешаката се изчиства.
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • От: И аз съм вече с Витара.

          Как се представи витаралясника на Трявна?Блокажа помогна ли?
          Този път какво строши???
          driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

          Коментар


          • От: И аз съм вече с Витара.

            Блокажа е добре, само дето ме хвърли настрани в едно леко деренце, та се наложи да опъвам лебедка. Но ако карах по-бавно можеше и да мина без проблем, но мястото беше със страничен наклон, и беше поразорано, та какво остава да ме завлчече надолу.

            А какво съм строшил-това което видях е счупеното ухо на корпуса на предния диференциал. Но блъскането и тракането май няма да са оттам. Като отворя ще си покаже.
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • От: И аз съм вече с Витара.

              Здравей Кольо. Днес докато те видях на долния завой с многото кал и ми изчезна. Ходих и до витарата, но и там те нямаше. Остава да с бил при кебапите и бирата. Дано не са сериозни щетите на джипката.
              GSM 0877 08 99 19
              Jeep Grand Cherokee 5.2 V8

              Коментар


              • От: И аз съм вече с Витара.

                Коле, намери ли си номера? Или заминаха едни пари към КАТ...?
                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                Коментар


                • От: И аз съм вече с Витара.

                  Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                  Коле, намери ли си номера? Или заминаха едни пари към КАТ...?

                  Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                  ......Също така искам специално да благодаря на русенския екипаж който е видял и е спрл за да вземе номера изпаднал от моята витара. Предали са го на Вера, и джипката ми пак има два номера.
                  LZ1PER

                  Коментар


                  • От: И аз съм вече с Витара.

                    Именно. И тук да благодаря на колегите които въпреки, че са на състезание са спряли и прибрали номера. Иначе ме чакаше голям филм. Нямам документ за рамата...

                    Днес свалих предния диференциал, отворих кожуха за проверка дали вътре всичко е наред(наред е), измих го с водоструйката, и е готов за ремонт. Ето снимка от телефона на счупеното ухо:

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение0066.jpg
Прегледи:1
Размер:84.9 КБ
ID:5262346

                    Има дваварианта за ремонт-да заваря цяло парче алуминий на мястото на счупеното(ще махна остатъците от оригиналното), или да опаша частта от кожуха на мястото на ухото с желязна скоба направена от шина 6 или 8 мм. Аз съм за втория вариант. Мисля си да пробия няколко отвора, да нарежа резба в тях, и на съответните места на кожуха да направя по един конус със свредло. Стопорни болтове с конус на върха би трябвало да държат скобата против узвъртане, а там натоварването на завъртане не е много голямо, та си мисля, че ще свърши работа. Към шината ще заваря някакви неща за захващане към тампона.

                    Въпрос-някой знае ли каква е дебелината на стената на кожуха в мястото през което трябва да мине скобата? Да не би да пробия алуминия докато правя конусите. Понеже там е леглото на лагер, и имайки предвид, че материала е алуминий си мисля, че няма да е малка, но знам ли...
                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар


                    • От: И аз съм вече с Витара.

                      Не го ли беше хванал със желязна скоба за гредичката?

                      Коментар


                      • От: И аз съм вече с Витара.

                        Първоначално публикуван от Румен Милков - FREEFLYER Преглед на мнение
                        Като буксуваш , няма ли да те обърква ?
                        няма как да го бърка защото задния диф е блокиран както и да буксува ще му дава една скорост
                        Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                        Коментар


                        • От: И аз съм вече с Витара.

                          Не съм бе. Понеже досега си беше здраво. Чак се чудя как издържа толкова време при положение, че е толкова слабо място. Не знам за олекотяване ли е, но вместо да е плътен метал, японците са направили две кухини в ухото. Вярно, че издържа при обикновено каране, но ако зависеше от мен там бих сложил по-здрава конструкция.
                          А това което съм намислил ще е временно, ако се сбъднат едни планове които започнах да си правя, но засега няма да ги казвам да не ги урочасам
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • От: И аз съм вече с Витара.

                            Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение
                            няма как да го бърка защото задния диф е блокиран както и да буксува ще му дава една скорост
                            Това няма значение. Представи си ситуацията витарата да легне на корем, и да се мъчиш да излезеш. Буксуват и двете колела в синхрон, датчика отчита въртене, метрите се трупат, а реално изминато разстояние няма. И на всяко минаване на магнита покрай рид ампулата тя отчита един оборот на колелото. Без значение накъде се върти то.
                            Но не е страшно, защото грешката е само за тази отсечка. След зануляване на следващата точка всичко започва отначало.
                            Има ли желание-има и начин!

                            Коментар


                            • От: И аз съм вече с Витара.

                              ,6
                              3265,384
                              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                              Именно. И тук да благодаря на колегите които въпреки, че са на състезание са спряли и прибрали номера. Иначе ме чакаше голям филм. Нямам документ за рамата...

                              Днес свалих предния диференциал, отворих кожуха за проверка дали вътре всичко е наред(наред е), измих го с водоструйката, и е готов за ремонт. Ето снимка от телефона на счупеното ухо:

                              [ATTACH=CONFIG]312665[/ATTACH]

                              Има дваварианта за ремонт-да заваря цяло парче алуминий на мястото на счупеното(ще махна остатъците от оригиналното), или да опаша частта от кожуха на мястото на ухото с желязна скоба направена от шина 6 или 8 мм. Аз съм за втория вариант. Мисля си да пробия няколко отвора, да нарежа резба в тях, и на съответните места на кожуха да направя по един конус със свредло. Стопорни болтове с конус на върха би трябвало да държат скобата против узвъртане, а там натоварването на завъртане не е много голямо, та си мисля, че ще свърши работа. Към шината ще заваря някакви неща за захващане към тампона.

                              Въпрос-някой знае ли каква е дебелината на стената на кожуха в мястото през което трябва да мине скобата? Да не би да пробия алуминия докато правя конусите. Понеже там е леглото на лагер, и имайки предвид, че материала е алуминий си мисля, че няма да е малка, но знам ли...
                              коле предполагам че стената няма да е по дебела от 5мм
                              Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                              Коментар


                              • От: И аз съм вече с Витара.

                                Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                                Това няма значение. Представи си ситуацията витарата да легне на корем, и да се мъчиш да излезеш. Буксуват и двете колела в синхрон, датчика отчита въртене, метрите се трупат, а реално изминато разстояние няма. И на всяко минаване на магнита покрай рид ампулата тя отчита един оборот на колелото. Без значение накъде се върти то.
                                Но не е страшно, защото грешката е само за тази отсечка. След зануляване на следващата точка всичко започва отначало.
                                е то и с оригиналния километраж да си като боксуваш пак ще те лъже
                                Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X