Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Франко

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: И аз съм вече с Витара.

    Ще го гепи друго от някъде.
    Чугуний нема.
    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

    Коментар


    • От: И аз съм вече с Витара.

      Нема...
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • От: И аз съм вече с Витара.

        Абе признавам си, от тия снимки НИЩО не схванах. Това въже от къде идва и къде заминава? Направо от "дюзата" ли ще изскача и за чих чеп е тая тръба там, дето въжето минава през нея, след дюзата? Това отгоре електрическата лебедка ли е или аз нещо бъркам? Коле, после направи малко по-читави снимки на светло, че ми обърка съвсем фантазията...
        Иначе, на Вальо на гегата май е от халумин по спомен, ма се държи, въпреки че доста народ я урочасваше, че ще се изтрие за 2 тегления. Що пък от бутален болт да не държи?
        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

        Коментар


        • От: И аз съм вече с Витара.

          Пояснявам-дюзата отпред се вижда ясно, там няма какво да не е ясно. Отгоре се вижда електричката, засега няма да я махам. Да стои там за страх.
          След дюзата въжето влиза в тръбата, която минава между двигателя и рамата, влиза в купето до краката на навигатора, минава под седалката му, и след нея свършва пак с дюза. Другата половина от буталния болт... След втората дюза отива на барабана.
          Сега по-ясно ли е?

          На снимката с червено съм очертал болта към който с планка е хваната тръбата. Същия болт държи и раздатката към рамата. След планката назад тръбата е дълга нещо като 25-30 см, и завършва с дюза(на снимката още не е сложена) за да не се прореже тръбата от въжето. Защото лебедката е по-високо, и въжето се издига нагоре, и опира в ръба на тръбата. Та ако ще се огъва нещо-именно от това място ще е-до планката. Ма ще го подсиля ако рече да се дръвчи нещо...

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture 003 (Medium).jpg
Прегледи:1
Размер:75.1 КБ
ID:5455901
          Последно редактирано от Кольо; 18-02-13, 22:39.
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • От: И аз съм вече с Витара.

            той Клето и Волфрамов карбид да сложи пак ще изпотроши всичко.....като малък са му забранили да гледа в електрода като се заварява ама той на......
            driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

            Коментар


            • От: И аз съм вече с Витара.

              Корегирай ъгъла на тръбата за въжето, така че то да не се пречупва. Ако още на входа не е съосно, освен загубите в триене ще изкриви тръбата или ухото и, пък и болта може да скъса. Друг вариант е откъм лебедката тръбата да е свободна и да се самонагажда. Тя, все пак има само защитни функции. Така и въжето ще се води по-лесно по барабаня.
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • От: И аз съм вече с Витара.

                Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                Корегирай ъгъла на тръбата за въжето, така че то да не се пречупва. Ако още на входа не е съосно, освен загубите в триене ще изкриви тръбата или ухото и, пък и болта може да скъса.
                Подкрепям, а решението според мен е лебедката да се снеме надолу.

                Коментар


                • От: И аз съм вече с Витара.

                  Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                  [ATTACH=CONFIG]550457[/ATTACH]
                  Тая тръба ми се губи къде и защо отива под тоя зверски ъгъл. Другото започна да ми просветва
                  О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                  Коментар


                  • От: И аз съм вече с Витара.

                    Място надолу няма. Всъщност има, но ако лебедката е електричка. Ако понеча да сваля тази надолу, под купето ще стане гора от кардани.Не, че сега не е, но не се кръстосват.
                    А ако огъна тръбата нагоре въжето ще започне да се трие вътре в тръбата, което не е добро решение според мен. След 20-30 лебедки може да протрие тръбата, и още по-лошо. Сега се трие в дюзата и мисля, че няма да я протрие, нали затова е от бутален болт. Абе все едно отпред, като ъгъла на пречупване е доста по-малък, ако отпред въжето се закачи някъде доста встрани от джипа.

                    Абе проби му е майката...

                    @ Стефан-това дето се вижда на снимката е задния край на тръбата. Тръгва от предната дюза, минава покрай двигателя, влиза в купето, после минава под седалката и свършва с дюза точно в краката на пътника отзад. Лебедката е нависоко-на нивото на багажника, а тръбата е в ниското, затова и този ъгъл на въжето. Няма как да го направя по друг начин освен с няколко ролки, ама не ме кефи.

                    Оф, чак сега видях за коя снимка става въпрос... Това на тази снимка е дюзата отпред бе. Самата дюза е вкарана във втулка, която втулка е заварена към рамата. Щото не искам да заварявам дюзата-тази стомана е доста крехка, и като види зор може да се изкърти. Тръбата започва зад дюзата, не се вижда. А въжето е под такъв ъгъл щото е закачено на куката за теглене. Нали все някъде трябва да я закача за да не се мандахерца насам-натам.
                    Последно редактирано от Кольо; 19-02-13, 08:27.
                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар


                    • От: И аз съм вече с Витара.

                      Коле, май с Тефчо говорите за различни тръби, ти му обясняваш за тази дето минава през купето а той те пита за тая дето е увиснала върху въжето на снимката (под водача на електрическата лебедка).
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture 005 (Medium).jpg
Прегледи:1
Размер:144.0 КБ
ID:5455951 ей това дето съм го оградил с черно
                      I'm not Lost, I'm Discovering !

                      088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                      Коментар


                      • От: И аз съм вече с Витара.

                        Що ми се струва, че това е Кольовия вариант на това дето се слага на въжето да не изплющи като се скъса ама не трябва ли да е гумено?
                        Николай Папазов

                        Коментар


                        • От: И аз съм вече с Витара.

                          Първоначално публикуван от mmtrance Преглед на мнение
                          Коле, май с Тефчо говорите за различни тръби...
                          A те точно за тая тръба ставаше въпрос.
                          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                          Коментар


                          • От: И аз съм вече с Витара.

                            Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                            A те точно за тая тръба ставаше въпрос.
                            Тежест на въжето. Има вариант и с навита гумена стелка, но се късат бързо, а с хвърлено яке не е работа.
                            Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                            Телефон - в профила!

                            Коментар


                            • От: И аз съм вече с Витара.

                              Първоначално публикуван от kokoff Преглед на мнение
                              Що ми се струва, че това е Кольовия вариант на това дето се слага на въжето да не изплющи като се скъса ама не трябва ли да е гумено?
                              Да бе, гумено. Нали Кольовата глава трябва да пази? Тръба, че да изкара повече.

                              Коментар


                              • От: И аз съм вече с Витара.

                                Иван го е казал. Точно такова е, ама аз като го знам какво е не ми прави впечатление...

                                Днес направих първата проба. Първи неуспех. Вутре в редуктора всичко е на бронзови втулки, и едната която играе ролята и на аксиален лагер работила неправилно. Вследствие червяка я разпетназил, оттам се измества и самия червяк и вече не е точно по радиуса на червячното зъбно колело, ами леко по тангента, и започва да товари здраво. Греста започна да пуши, не ти е работа... Сега червяка е разглобен и утре ще се води на стругар да правят нова бронзова втулка, този път работеща както трябва.

                                Иска ми се вместо втулки да сложа лагери и семеринги за да мога да налея масло в редуктора, ама няма материал за разстъргване, та пак ще е с втулки и грес.
                                Кажете каква грес да сложа? Трябва да е някаква дето държи на високи натоварвания, че като гледам как е разплескан бронза явно вижда доста зор там. Графитната дали ще върши работа, знам, че е за по-сериозно натоварени механизми, но там все пак има и по-високи обороти-в някои случаи може да достигнат и до 2000-3000.

                                Иван снима с фотото, ама аз пък го забравих в гаража, тъй, че снимки и видео утре, а най добре на следващата проба, че трябва да е по-успешна
                                Има ли желание-има и начин!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X