Абе признавам си, от тия снимки НИЩО не схванах. Това въже от къде идва и къде заминава? Направо от "дюзата" ли ще изскача и за чих чеп е тая тръба там, дето въжето минава през нея, след дюзата? Това отгоре електрическата лебедка ли е или аз нещо бъркам? Коле, после направи малко по-читави снимки на светло, че ми обърка съвсем фантазията...
Иначе, на Вальо на гегата май е от халумин по спомен, ма се държи, въпреки че доста народ я урочасваше, че ще се изтрие за 2 тегления. Що пък от бутален болт да не държи?
О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...
Пояснявам-дюзата отпред се вижда ясно, там няма какво да не е ясно. Отгоре се вижда електричката, засега няма да я махам. Да стои там за страх.
След дюзата въжето влиза в тръбата, която минава между двигателя и рамата, влиза в купето до краката на навигатора, минава под седалката му, и след нея свършва пак с дюза. Другата половина от буталния болт... След втората дюза отива на барабана.
Сега по-ясно ли е?
На снимката с червено съм очертал болта към който с планка е хваната тръбата. Същия болт държи и раздатката към рамата. След планката назад тръбата е дълга нещо като 25-30 см, и завършва с дюза(на снимката още не е сложена) за да не се прореже тръбата от въжето. Защото лебедката е по-високо, и въжето се издига нагоре, и опира в ръба на тръбата. Та ако ще се огъва нещо-именно от това място ще е-до планката. Ма ще го подсиля ако рече да се дръвчи нещо...
Корегирай ъгъла на тръбата за въжето, така че то да не се пречупва. Ако още на входа не е съосно, освен загубите в триене ще изкриви тръбата или ухото и, пък и болта може да скъса. Друг вариант е откъм лебедката тръбата да е свободна и да се самонагажда. Тя, все пак има само защитни функции. Така и въжето ще се води по-лесно по барабаня.
"Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Корегирай ъгъла на тръбата за въжето, така че то да не се пречупва. Ако още на входа не е съосно, освен загубите в триене ще изкриви тръбата или ухото и, пък и болта може да скъса.
Подкрепям, а решението според мен е лебедката да се снеме надолу.
Място надолу няма. Всъщност има, но ако лебедката е електричка. Ако понеча да сваля тази надолу, под купето ще стане гора от кардани.Не, че сега не е, но не се кръстосват.
А ако огъна тръбата нагоре въжето ще започне да се трие вътре в тръбата, което не е добро решение според мен. След 20-30 лебедки може да протрие тръбата, и още по-лошо. Сега се трие в дюзата и мисля, че няма да я протрие, нали затова е от бутален болт. Абе все едно отпред, като ъгъла на пречупване е доста по-малък, ако отпред въжето се закачи някъде доста встрани от джипа.
Абе проби му е майката...
@ Стефан-това дето се вижда на снимката е задния край на тръбата. Тръгва от предната дюза, минава покрай двигателя, влиза в купето, после минава под седалката и свършва с дюза точно в краката на пътника отзад. Лебедката е нависоко-на нивото на багажника, а тръбата е в ниското, затова и този ъгъл на въжето. Няма как да го направя по друг начин освен с няколко ролки, ама не ме кефи.
Оф, чак сега видях за коя снимка става въпрос... Това на тази снимка е дюзата отпред бе. Самата дюза е вкарана във втулка, която втулка е заварена към рамата. Щото не искам да заварявам дюзата-тази стомана е доста крехка, и като види зор може да се изкърти. Тръбата започва зад дюзата, не се вижда. А въжето е под такъв ъгъл щото е закачено на куката за теглене. Нали все някъде трябва да я закача за да не се мандахерца насам-натам.
Коле, май с Тефчо говорите за различни тръби, ти му обясняваш за тази дето минава през купето а той те пита за тая дето е увиснала върху въжето на снимката (под водача на електрическата лебедка). ей това дето съм го оградил с черно
Иван го е казал. Точно такова е, ама аз като го знам какво е не ми прави впечатление...
Днес направих първата проба. Първи неуспех. Вутре в редуктора всичко е на бронзови втулки, и едната която играе ролята и на аксиален лагер работила неправилно. Вследствие червяка я разпетназил, оттам се измества и самия червяк и вече не е точно по радиуса на червячното зъбно колело, ами леко по тангента, и започва да товари здраво. Греста започна да пуши, не ти е работа... Сега червяка е разглобен и утре ще се води на стругар да правят нова бронзова втулка, този път работеща както трябва.
Иска ми се вместо втулки да сложа лагери и семеринги за да мога да налея масло в редуктора, ама няма материал за разстъргване, та пак ще е с втулки и грес.
Кажете каква грес да сложа? Трябва да е някаква дето държи на високи натоварвания, че като гледам как е разплескан бронза явно вижда доста зор там. Графитната дали ще върши работа, знам, че е за по-сериозно натоварени механизми, но там все пак има и по-високи обороти-в някои случаи може да достигнат и до 2000-3000.
Иван снима с фотото, ама аз пък го забравих в гаража, тъй, че снимки и видео утре, а най добре на следващата проба, че трябва да е по-успешна
Коментар