Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Франко

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: И аз съм вече с Витара.

    Нарочно ли си оставил А-рамото и него да пясъкоструиш, не му ли се накъса маншона и не се ли повредиха резбите?
    Сега е момента да вземеш от старата рама парченце с номера и да го присъдиш на новата. После с грунда, бои и прочие нищо няма да личи.
    OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

    Коментар


    • От: И аз съм вече с Витара.

      идеята ти коле е правилна .ама не беше ли по добре планката в/у рамата да надлъжна ,както и заврките. колегата TEF4O е прав . ама карай нали си го направил и така ще издържи ,няма да я караш 100 години я. аз почти привършвам с моята и ако имаш нужда от помощ свиркай. ти стигни до лагерите ,като ги изкараш може да се търси по тънък вариант. В ИТРАМА(SKF и т.н.) са ми познати все ще се измисли нещо.
      899180483

      Коментар


      • От: И аз съм вече с Витара.

        Отговарям поред.

        Тефчо, знам, че по метални конструкции не се допускат шевове напреки на профила, но ако не пусна планката до горния и долния ръб има опасност ламарината на рамата да поддаде. Нали знаеш колко е тънка. ТА затова искам да хване по напречните за усилието стени.

        Иван Попов:

        Днес набих и тръба. За сведение на тези които искат да си сложат и те тръби за подсилване-външния диаметър на тръбата за вложка е 42 мм. Влиза си долу-гпре плътно. За другата тръба-която държи стойките за задните амортисьори размера е 32 мм. И тя си влиза плътно. Братята японци са мислили за нас, че ще искаме да си подсилваме рамите, и са сложили подходящи по вътрешен диаметър тръби
        Славин:
        А-рамото го оставих на място заради болтовете. Като знам как не мърдат на надлъжните щанги реших, че и тези няма да излязат. Маншона е здрав, а резбите като им пусна по един метчик ще са като нови. За гумените детайли ми направи впечатление, че почти не се повлияват от пясъка. Само си почерняват.

        Арорен:
        Благодаря за предложението, ако има нужда ще свиркам. Ако има откъде да се изнамери някакъв подемник от рода на тези с които се вадят двигателите ще е добре. На мен ще ми трябва за да вдигна купето и да мога да го намествам по-прецизно върху рамата.

        Проблем с качването на снимките...
        Навсякъде съм вкарал тръба и е заварена в двата края, и с електронит на няколко места по дължина на тръбата.
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • От: И аз съм вече с Витара.

          Давай Коле.............пък да видим този път що за мутант ще сътвориш--проходим като Витарка и здрав като Патрол!
          driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

          Коментар


          • От: И аз съм вече с Витара.

            Лека полека започваш да виждаш къде е истината

            Ето и снимките качени във външен сайт:

            Здраво укрепено ухо за задния амортисьор:



            В извитата тръба за ауспуха вкарах от двете страни по-яка тръба, заварих ги, а на кривката сложих огъната шина. Засега е заварена само от едната страна, като обърна рамата ще я заваря и отдолу.



            Електронитовете:


            За тези които не знаят какво е това да поясня: С доста мощен режим на заваряване се държи на едно мяси ръкохватката. Ваната става все по-голяма, и в един момент пробива тръбата. Ако отдолу няма друга тръба-ще имаме една голяма дупка. Но понеже има-разтопеният метал стопява и долната тръба и се получава кръгла заварка.

            Укрепването на ботушите за предните амортисьори:



            Обаче тази вечер като разгледах старата рама видях, че събирането на горния край на амортисьорите не е вследствие на огъване на ботушите, а самата рама е мръднала. За това допринася не само усилието от амортисьорите при скок, а и това, че двигателя с тежестта си действа в синхрон с амортисьорите. Утре ще направя снимка на рамата как е огъната.
            А и ще подсиля новата на тези места.
            Досега съм сложил някъде към 20-25 килограма допълнителни железа. А и си мисля за клетка, тази витара няма да може да тръгне
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • От: И аз съм вече с Витара.

              ЕЕЕЕЕ Гробарю, много го ядеш този Кольо.
              GSM 0877 08 99 19
              Jeep Grand Cherokee 5.2 V8

              Коментар


              • От: И аз съм вече с Витара.

                Първоначално публикуван от barzashki Преглед на мнение
                ЕЕЕЕЕ Гробарю, много го ядеш този Кольо.
                Няма такова нещо просто ме е яд и го съжелявам като се чупи на почти всяка по хард разходка....дано този път се получи така желаната здравина!Макар че каретата и полуоските пак ще са неизбежен консуматив/при неговото"нежно"каране/
                driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                Коментар


                • От: И аз съм вече с Витара.

                  Коле, вземи сложи една напречна тръба на макферсона, мисля, че ще помогне доста.
                  Вчера зяпах моята, върти ми се като идея да се пуснат две успоредни тръби с по-малък диаметър, примерно 36мм, с лека чупка пред блока на моното. При мен ще стане, ама аз имам малко бодилифт, не знам ако не вдигаш купето дали няма да пречат на капака.
                  Така де, тия сметки ще са чак след като сглобиш всичко.
                  О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                  Коментар


                  • От: И аз съм вече с Витара.

                    Пу, пу пепел ти на езика...

                    Нали за това ги правя тези ремонти за да е здрава и да няма проблеми с каретата. При мен проблема идваше от крива геометрия и малко по-големия от обичайното лифт. Сега при истинската геометрия не би трябвало каретата да се товарят толкова. А и ще намаля височината на подложките за предните пружини-от 55 мм ще ги сваля на 40. Амортисьорите също ще мръднат-от 50 на 30 мм. Така ще огранича хода надолу. В комбинация със сваления надолу преден диференциал каретата вече не би трябвало да са толкова натоварени.
                    Монтирането на постоянен блокаж в задния диференциал също ще помогне за превземането на екстремите от първи опит без много засилка. Засиката обикновено завършва със скок и карето реве...

                    Нека да я сглобя, пък ще видим кое-как...

                    @тефчо:
                    Разпънката е предвидена. Без нея няма да подкарам витарата по баирите. И бодилифта е предвиден, само се чудя дали да започвам тежки преговори с Тони от Сливен, или да си търся решението сам.

                    Виждал съм на една витара, че подложките между купето и рамата са от тръба, като са запазени оригиналните тампони за мекота на връзката. Може и така да направя. Нека да я докарам до слаганме на купето...

                    А се замислям и за смяна на купето, че старото е много гнило...
                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар


                    • От: И аз съм вече с Витара.

                      Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                      А се замислям и за смяна на купето, че старото е много гнило...
                      Браво, Кольо, айде че идва и моят ред, ама с една друга Витара, звънкай да помагам, ако има нещо, а относно купето-бях писал нещо по-горе, нали знаеш че съм виждал разглобена витара преди тебуспех

                      Коментар


                      • От: И аз съм вече с Витара.

                        Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                        ... И бодилифта е предвиден, само се чудя дали да започвам тежки ...
                        Да ти кажа, моя вариант стана доста удачен. Малко повече заигравка и е еднопосочен (в смисъл, че после няма как да си свалиш купето обратно долу без ъглошлайф), но пък си е с оригиналните тампони и е здраво, колкото си иска. И е на цената на 2 педи ламарина, 1 диск за рязане и 1 ден играчка. Мисля, че си го виждал.
                        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                        Коментар


                        • От: И аз съм вече с Витара.

                          Първоначално публикуван от trent Преглед на мнение
                          Браво, Кольо, айде че идва и моят ред, ама с една друга Витара, звънкай да помагам, ако има нещо, а относно купето-бях писал нещо по-горе, нали знаеш че съм виждал разглобена витара преди тебуспех
                          Явно съм спал като съм чел. Я пак се изкажи? Може и на лични, може и по телефона. Както ти е удобно.

                          Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                          Да ти кажа, моя вариант стана доста удачен. Малко повече заигравка и е еднопосочен (в смисъл, че после няма как да си свалиш купето обратно долу без ъглошлайф), но пък си е с оригиналните тампони и е здраво, колкото си иска. И е на цената на 2 педи ламарина, 1 диск за рязане и 1 ден играчка. Мисля, че си го виждал.
                          Виждал съм витарата ти, но не съм я заглеждал под полата
                          Я и ти се изкажи по-ясно. С тези две педи ламарина ме заинтригува. Дисковете и играчката с тях ми е любимо занимание...
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                            Първоначално публикуван от trent Преглед на мнение
                            Евала, за което, но Ванка, Кольо има по-голям проблем, закърпването е лесна работа и не е проблем за него, витарката е на издихание, шасито е 50%мъртво, купето е попиляно, аз също имам тези части и не съм ги пуснал за продан, тъй като не са в завидно състояние, и съм си ги оставил за критични състояния, но все пак нека Кольо си каже и един модератор да направи отделна тема и да премести мненията, не касаещи тази там, че я оспамихме
                            'Попиляно' означава: дърто+гнило+Кольо

                            Коментар


                            • От: И аз съм вече с Витара.

                              Хихи,Трифоне,ама си лош

                              Коле, при мен почти всички крепежи на купето си бяха отишли, без предните. И след като така или иначе трябваше да ги правя практически от нулата (на практика заради тях изобщо се вкарах във филма с кърпенето), реших да ги направя малко по височки, да не се занимавам в последстие с тампони, подложки и прочее красоти, като хакна по-големи гуми.

                              На най-задните, преместих стойките на рамата нагоре - понеже сменях и задната тръба, та всичко пасна идеално. Средните 4 практически нямаше нищо оцеляло по купето, та изрязах всичката гнилоч и сгънах нови, по-високи гредички, че и част от праговете.
                              Най-предните са си оригиналните, там вече сложих подложки, но там самото закрепване е лесно, а и имах подходящия материал под ръка.
                              Всички тампони и крепежи са оригиналните, освен болтовете на 2та предни, но пак са стандартни, има ги на магазина.
                              Нищо сложно. Аз го оставих на 35mm по-високо от оригиналното, но не е проблем да се вдигне и на 50 или на колкото искаш, просто мен толкова ме устройва. Става здраво и без стругарски заигравки. Абе въпрос на вкус
                              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                              Коментар


                              • От: И аз съм вече с Витара.

                                Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                                Разпънката е предвидена. Без нея няма да подкарам витарата по баирите. ...
                                Коле виж това http://www.offroad-bulgaria.com/show...10#post1443110 може да ти е от полза.
                                Аз също съм на линия ако мога да помогна с някоя резервна част.
                                TG

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X