След много стъргане вече вертикалните ъгли са както трябва минах и стенд . От шенкела направо отрязах парче , така че да стане равен от зад , а дупките на амортисьора след разпробиване с 16мм по още около 4мм с пилата .
.travellingДо: Още една Витара ще се повдига
След много стъргане вече вертикалните ъгли са както трябва минах и стенд . От шенкела направо отрязах парче , така че да стане равен от зад , а дупките на амортисьора след разпробиване с 16мм по още около 4мм с пилата .
Е с това последното направо изби рибата
От шенкела направо отрязах парче , така че да стане равен от зад , а дупките на амортисьора след разпробиване с 16мм по още около 4мм с пилата . - На тия два болта 12 мм ти виси цялата кола заедно с хората в нея
Хора не се ебавайте с живота си , че резервни части за човеци няма .
След много стъргане вече вертикалните ъгли са както трябва минах и стенд . От шенкела направо отрязах парче , така че да стане равен от зад , а дупките на амортисьора след разпробиване с 16мм по още около 4мм с пилата .
Виж дали нямаш събиране на шасито от пред след лек удар. И.Попов е прав НЯМА ЧАСТИ ЗА ЧОВЕЦИ и в Авто части
Според мен здравината изобщо не е променена ,а долния отвор не е пипан . Колата е с оригинална боя и не е удряна ,преди лифта геометрията и беше добре с гумите съм минал доста километри и са износени равномерно. След лифта и разпробиване с 16мм гумите видимо бяха събрани в долния край . При следващото пилене свалях амортисьора 4 пъти за допиляване и накрая знаех колко иска от другата страна-там стана от първия път , като я нагласях на око и то до упор на амортисьора в шенкела и болта в отворите , а не да го държат сили на триене .
На стенда ми казаха че съм я нацелил все едно сега е излязла от завода.
На мен много ми хареса как се получи и как се държи на пътя , вдигна се доста и изглежда добре от пред . Тези дни ще направя снимки, дано скоро успея да я вдигна и от зад .
Ами така е с тия големи лифтове които гониш
Не мога да преценя от снимката но подложките колко дебели ги направи.Над 50мм ли са? Да не претовариш каретата.
И две думи за материала на подложката.Фирма Явор се оказа че има филиал и в София. В началото на Илиянско шосе.Имат разни диаметри и се продава и на парче на кг.
И още нещо. Някой знае ли какви са разликите м-у ляв и десен преден амортисьор? Има ли разлики в геометрията?Или само ухото за маркучето?
Подложките на пружината са точно 50мм на ама 60мм.
Точно защото режат и не плащаш за рязане от полиамида излиза по-евтино, при Ангел Стоилов ряза на ф110 е 10лв , а трябват два.
Разликата между амовете видимо е само в ухото .
Според мен здравината изобщо не е променена ,а долния отвор не е пипан . Колата е с оригинална боя и не е удряна ,преди лифта геометрията и беше добре с гумите съм минал доста километри и са износени равномерно. След лифта и разпробиване с 16мм гумите видимо бяха събрани в долния край . При следващото пилене свалях амортисьора 4 пъти за допиляване и накрая знаех колко иска от другата страна-там стана от първия път , като я нагласях на око и то до упор на амортисьора в шенкела и болта в отворите , а не да го държат сили на триене .
На стенда ми казаха че съм я нацелил все едно сега е излязла от завода.
На мен много ми хареса как се получи и как се държи на пътя , вдигна се доста и изглежда добре от пред . Тези дни ще направя снимки, дано скоро успея да я вдигна и от зад .
Ало МАЙНА първо ЯКА проба--- и тогава ЩЕ ти хареса или НЕ
здравейте колеги не знам да ли е на място но имам един вьпрос -стават ли тези подложки и за гранд витара 2002 ТД-110 к.с. - понеже не съм чел из форума за този модел да се пише за сиромашки лифт.
благодаря предварително
Шасито няма никаква корозия , а и яка проба няма да има - тя ще е през годините . Целта на тази кола е винаги да разчитам на нея (друга кола нямам) и от време на време като тръгна към някоя хижа да ме закара според пътя по моя предценка. Нямам идея като видя локва да се хвърлям в нея , като свиня , ако отстрани е сухо .
Лифта е завършен. Отзадф е с пружини от Вартбург + гумени подложки 25мм, имах ги и реших да сложа и тях , за да не упира пружинта в металната планка горе. Задни амове от опел астра маслени - воаията е по мека и се люшка приятно на мен ми харесва повече от преди с газовите. За спорно каране не става , но за мен няма и смисъл .
Ето и погложката на А-рамото
монтирах я преди няколко дни разлика за сега не съм усетил
освен по-добрия ъгъл на шарнира
Заварих и шайби на разпробитите отвори на предните амове , защото единия започна да шава .
Още един вариант за опора на А-рамото.
Целта ми е да се получи по-добра успоредност на предната спрямо задна ос на кардана. Аз си го мислих, а и Павле беше споменал някъде, че е експериментирал и е установил, че при лифт се нарушава геометрията на каретата на кардана.И това скъсява живота им. За това беше удължил опашката на ябълковидния болт.
Аз пък разминах горните и долни отвори на опората с около 5-6мм. както се вижда от снимката. Целта е леко повдигане на "зурлата" на дифа за постигане на максимално възможна успоредност с оста на раздатката.
П.п. За тези които не знаят,усилени болтове и гайки със ситни резби(включително и за глави и лагери), в София могат да се намерят в магазина на ъгъла на Сливница/Раковска.
Коментар