Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Още една Витара ще се повдига :)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • леко го завъртат,турските са 110 лв.

    като не се смята пътя до турция
    Последно редактирано от Чавдар (V93); 14-07-09, 07:55.

    Коментар


    • До: Още една Витара ще се повдига

      Първоначално публикуван от gtauto1964 Преглед на мнение
      размерите са по английски модел
      Ще споделиш ли размерите градски. Може и на лично. Обещавам, че няма да търгувам, просто обичам да си правя сам нещата по Витарата.
      OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

      Коментар


      • До: Още една Витара ще се повдига

        След много стъргане вече вертикалните ъгли са както трябва минах и стенд . От шенкела направо отрязах парче , така че да стане равен от зад , а дупките на амортисьора след разпробиване с 16мм по още около 4мм с пилата .
        0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

        Коментар


        • До: Още една Витара ще се повдига

          .travellingДо: Още една Витара ще се повдига
          След много стъргане вече вертикалните ъгли са както трябва минах и стенд . От шенкела направо отрязах парче , така че да стане равен от зад , а дупките на амортисьора след разпробиване с 16мм по още около 4мм с пилата .

          Е с това последното направо изби рибата

          От шенкела направо отрязах парче , така че да стане равен от зад , а дупките на амортисьора след разпробиване с 16мм по още около 4мм с пилата . - На тия два болта 12 мм ти виси цялата кола заедно с хората в нея
          Хора не се ебавайте с живота си , че резервни части за човеци няма .
          0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

          Коментар


          • До: Още една Витара ще се повдига

            Първоначално публикуван от travelling Преглед на мнение
            След много стъргане вече вертикалните ъгли са както трябва минах и стенд . От шенкела направо отрязах парче , така че да стане равен от зад , а дупките на амортисьора след разпробиване с 16мм по още около 4мм с пилата .
            Виж дали нямаш събиране на шасито от пред след лек удар. И.Попов е прав НЯМА ЧАСТИ ЗА ЧОВЕЦИ и в Авто части
            [I]Георги Дим. Попов :Самоков тел.0882567867[/I]

            Коментар


            • До: Още една Витара ще се повдига

              Според мен здравината изобщо не е променена ,а долния отвор не е пипан . Колата е с оригинална боя и не е удряна ,преди лифта геометрията и беше добре с гумите съм минал доста километри и са износени равномерно. След лифта и разпробиване с 16мм гумите видимо бяха събрани в долния край . При следващото пилене свалях амортисьора 4 пъти за допиляване и накрая знаех колко иска от другата страна-там стана от първия път , като я нагласях на око и то до упор на амортисьора в шенкела и болта в отворите , а не да го държат сили на триене .
              На стенда ми казаха че съм я нацелил все едно сега е излязла от завода.
              На мен много ми хареса как се получи и как се държи на пътя , вдигна се доста и изглежда добре от пред . Тези дни ще направя снимки, дано скоро успея да я вдигна и от зад .
              0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

              Коментар


              • До: Още една Витара ще се повдига

                Ами така е с тия големи лифтове които гониш
                Не мога да преценя от снимката но подложките колко дебели ги направи.Над 50мм ли са? Да не претовариш каретата.
                И две думи за материала на подложката.Фирма Явор се оказа че има филиал и в София. В началото на Илиянско шосе.Имат разни диаметри и се продава и на парче на кг.

                И още нещо. Някой знае ли какви са разликите м-у ляв и десен преден амортисьор? Има ли разлики в геометрията?Или само ухото за маркучето?

                Коментар


                • До: Още една Витара ще се повдига

                  Само ухото за маркучето е разликата, но това не е фатално може и без него
                  Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
                  Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

                  Коментар


                  • До: Още една Витара ще се повдига

                    Подложките на пружината са точно 50мм на ама 60мм.
                    Точно защото режат и не плащаш за рязане от полиамида излиза по-евтино, при Ангел Стоилов ряза на ф110 е 10лв , а трябват два.
                    Разликата между амовете видимо е само в ухото .
                    0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                    Коментар


                    • До: Още една Витара ще се повдига

                      Първоначално публикуван от travelling Преглед на мнение
                      Според мен здравината изобщо не е променена ,а долния отвор не е пипан . Колата е с оригинална боя и не е удряна ,преди лифта геометрията и беше добре с гумите съм минал доста километри и са износени равномерно. След лифта и разпробиване с 16мм гумите видимо бяха събрани в долния край . При следващото пилене свалях амортисьора 4 пъти за допиляване и накрая знаех колко иска от другата страна-там стана от първия път , като я нагласях на око и то до упор на амортисьора в шенкела и болта в отворите , а не да го държат сили на триене .
                      На стенда ми казаха че съм я нацелил все едно сега е излязла от завода.
                      На мен много ми хареса как се получи и как се държи на пътя , вдигна се доста и изглежда добре от пред . Тези дни ще направя снимки, дано скоро успея да я вдигна и от зад .
                      Ало МАЙНА първо ЯКА проба--- и тогава ЩЕ ти хареса или НЕ
                      [I]Георги Дим. Попов :Самоков тел.0882567867[/I]

                      Коментар


                      • До: Още една Витара ще се повдига

                        Първоначално публикуван от MiTaKa_ Преглед на мнение
                        Ало МАЙНА първо ЯКА проба--- и тогава ЩЕ ти хареса или НЕ
                        Мисалта ми е шасито да няма-КОРОЗИЯ
                        [I]Георги Дим. Попов :Самоков тел.0882567867[/I]

                        Коментар


                        • До: Още една Витара ще се повдига

                          здравейте колеги не знам да ли е на място но имам един вьпрос -стават ли тези подложки и за гранд витара 2002 ТД-110 к.с. - понеже не съм чел из форума за този модел да се пише за сиромашки лифт.
                          благодаря предварително

                          Коментар


                          • До: Още една Витара ще се повдига

                            Първоначално публикуван от MiTaKa_ Преглед на мнение
                            Мисалта ми е шасито да няма-КОРОЗИЯ
                            Шасито няма никаква корозия , а и яка проба няма да има - тя ще е през годините . Целта на тази кола е винаги да разчитам на нея (друга кола нямам) и от време на време като тръгна към някоя хижа да ме закара според пътя по моя предценка. Нямам идея като видя локва да се хвърлям в нея , като свиня , ако отстрани е сухо .
                            0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                            Коментар


                            • До: Още една Витара ще се повдига

                              Лифта е завършен. Отзадф е с пружини от Вартбург + гумени подложки 25мм, имах ги и реших да сложа и тях , за да не упира пружинта в металната планка горе. Задни амове от опел астра маслени - воаията е по мека и се люшка приятно на мен ми харесва повече от преди с газовите. За спорно каране не става , но за мен няма и смисъл .
                              Ето и погложката на А-рамото



                              монтирах я преди няколко дни разлика за сега не съм усетил
                              освен по-добрия ъгъл на шарнира


                              Заварих и шайби на разпробитите отвори на предните амове , защото единия започна да шава .
                              0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                              Коментар


                              • До: Още една Витара ще се повдига

                                Още един вариант за опора на А-рамото.
                                Целта ми е да се получи по-добра успоредност на предната спрямо задна ос на кардана. Аз си го мислих, а и Павле беше споменал някъде, че е експериментирал и е установил, че при лифт се нарушава геометрията на каретата на кардана.И това скъсява живота им. За това беше удължил опашката на ябълковидния болт.
                                Аз пък разминах горните и долни отвори на опората с около 5-6мм. както се вижда от снимката. Целта е леко повдигане на "зурлата" на дифа за постигане на максимално възможна успоредност с оста на раздатката.
                                П.п. За тези които не знаят,усилени болтове и гайки със ситни резби(включително и за глави и лагери), в София могат да се намерят в магазина на ъгъла на Сливница/Раковска.
                                Прикачени файлове

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X