Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Повдигане на Витара къса база от Славин

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

    Да колега има .На испанката не можеш да сложиш по голяма подлошка от 35 мм щото вьтрешнитае карета си ебават мамата .

    Коментар


    • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

      Първоначално публикуван от Ruse Преглед на мнение
      http://www.drive2.ru/cars/suzuki/esc...0376152521198/
      Към всички,които са ползвали идеите на колегата Славин и са поставяли този лифт и лично към автора на идеята(моите уважения).Споделете, ако обичате подложката от последните снимки на линка, тази под А-рамото с изместен център дали ще е по удачна или е безмислено.
      Не съм ги виждал тези снимки и стигнах сам до този вариант изпълнен точно така.
      Искам да кажа, че според мен не е удачен. Изместването на центрите на болтовете се прави уж за да се облекчи работата на задното каре, като се намали ъгъла на пречупване. То и на снимките се вижда как прасето сочи нагоре. Обаче се нарушава друго важно условие за правилната работа на кардан, че предната и задната ос на фланците на каретата, по принцип трябва да се запазват успоредни при движение на задния мост нагоре-надолу. Аз имах усещането, че се появи лека вибрация в кардана.
      На всичко отгоре успях да изкривя и самата подложка, изпълнена по този начин.
      Така че я изхвърлих и вече над година съм само с по един пръстен 20мм под всеки болт към дифа. Колкото да не е без хич. Съответно и болтовете са сменени с по-дълги, с доказан произход и материал.

      Коментар


      • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

        Първоначално публикуван от boby2 Преглед на мнение
        Да колега има .На испанката не можеш да сложиш по голяма подлошка от 35 мм щото вьтрешнитае карета си ебават мамата .
        Колега не съм сигурен ,че е така...Моята е испанска..Разбирайте сантана...91 година с 50мм подложки съм вирната е много ...нямам проблеми...май проблемите идва при фейс лифта (ако не се лъжа) което май беше около 96-97 година...Така съм чувал просто...
        за моята поръчах всичко ,дойде и просто го сложих...Никакви грижи до днес
        Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

        Коментар


        • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

          По мои наблюдения витарите след 96-та с десен волан са с калпавите карета, останаките се вдигат спокойно с 50мм подложки .
          0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

          Коментар


          • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

            Първоначално публикуван от ctef Преглед на мнение
            Обаче се нарушава друго важно условие за правилната работа на кардан, че предната и задната ос на фланците на каретата, по принцип трябва да се запазват успоредни при движение на задния мост нагоре-надолу.
            И аз така съм чувал, и чел. Но като слагах УАЗ-овия мост отпред се оказа, че на УАЗ не е така. Пиньона си е вирнат нагоре, макар и не с много. Отначало го бях докарал като оригиналния, но после срязах всичко, и направих двете оси(на раздатката и на пиньона) успоредни. Без да се загледам в някоя УАЗка заварих яко всичко което имаше да се заварява. И чак после се загледах да видя как е в оригинал. Ами двете оси си се пресичат... Но вече беше късно за преправяне, и сега карам така.

            На Дискавъри също има пресичане на двете оси, та започвам да се замислям дали правилото за успоредност е толкова важно...

            Друго-на зания мост на моята витара също съм сложил кормилен накрайник от УАЗ. Поради някакви причини сега моста е с доста вирнат нагоре пиньон, и не виждам никакъв проблем в работата на кардана. Каретата са си здрави, не се обаждат, а не е като да не карам като враг на витарите
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
              На Дискавъри също има пресичане на двете оси, та започвам да се замислям дали правилото за успоредност е толкова важно...
              Това правило важи ако кардана е с две карданни съединения а при диското не е така (отзад).
              До колкото си спомням при теб окачването не позволява завъртане на моста при движението му нагоре-надолу, така че това правило не може да бъде осигурено при теб (както и при диското). Могло е да вирнеш малко носа на "прасето".
              Каквато и машина да използвам за движение сред природата, най-приятно си остава ходенето пеш...

              Коментар


              • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

                Не знам, казвам само моите наблюдения. Получи се лека вибрация която се чуваше като леко бръмчене на по-висока скорост. Сега това го няма.

                Коментар


                • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

                  Ами според мен е много яко с накрайник от УАЗ понеже след като си завариш и гайката за А-рамото получаваш 2 допълнителни опции :можеш да си го сменяш ,можеш и да си регулираш ъгъла на пиньона ,а минуса според мен е ,че много бързо се разбиват тия новите накрайници които продават сега ,но пък е само 17 лв
                  Има ли желание, има и начин , няма ли желание - намираме оправдания!!!!!

                  Коментар


                  • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

                    На дискавъри 200TDI кардана е с две метални карета. Е, не знам дали е вирнат по съшия начин, но като изляза на разходка с един колега-ще се наведа да погледна как е при него. А окачването на предния мост копира почти 1:1 дискавъри, не би трябвало да има завъртане на моста при ход нагоре-надолу.

                    @ камарашев-и аз съм с такъв накрайник, но при мен се изтръгна резбата на втулката в която се навива накрайника. Заварих го уж временно, ама досега си карам така. И вече не мога да регулирам нищо, трябва да се реже, ама ще видим кога.
                    Според Иван Попов кормилен накрайник от бус форд бил със същия конус, но издържал много повече от УАЗ-овия. Ако не те мързи-може да си смениш шарнира. Резбата не знам дали е същата. Ако е-супер, ама надали...
                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар


                    • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

                      аз мисля да го направя там по друг начин и да не е с шарнир ,но засега ще почакам да се затопли
                      Има ли желание, има и начин , няма ли желание - намираме оправдания!!!!!

                      Коментар


                      • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

                        Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнение
                        Правил съм такава Витара със спортно окачване и за съжаление трябва да се сменят и четирите пружини и амове за да се получи желания краен резултат. Возията определено се променя ! Виждам , че си от София и ако имаш нужда от помощ за съвет , части или монтаж звънкай.
                        Здравейте приятели. Търся 2бр. предни пружини от Вартбург. Оказа се трудна мисия. Също така ми трябват 2бр стандартни предни пружини за Витара къса база. Къде мога да намеря? Колко ли ще струват?
                        0888 61 88 57
                        goro78@mail.bg

                        Коментар


                        • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

                          Аз като търсих също се указа трудна работа...в варбург форума ми искаха по 20лв на парче...Накрая мой съсед ми намери от негов колега за шише мастика Ама търсих 1 месец...
                          Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

                          Коментар


                          • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

                            наистина не е лесно да се намерят пружини от вартбург а мен ме е яд много понеже един съсед държа блъснат вартбург 5 год пред къщи ама аз тогава карах тропър ,а и аз самия се научих да карам на вартбург 353 и са минали през ръцете ми поне 7-8 ама кой ти е знаел тогава
                            Има ли желание, има и начин , няма ли желание - намираме оправдания!!!!!

                            Коментар


                            • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

                              Витарови май има при мен , но И. Попов ти е по-близо .
                              0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                              Коментар


                              • От: Повдигане на Витара къса база от Славин

                                За пружини за вартбург - отваряш техният форум, търсиш раздела за коли на части и почваш да звъниш. Мойте с транспорта стъпиха под 40лв.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X