До: Витара с цял преден мост
Разбрах те за какво питаш но не става.
Надлъжния наклон на шенкела спомага самозавръщането на колелата в права позиция. Надлъжния наклон на шенкела трябва да е в границите (-2 ,+5 градуса). Съотношениетомежду ъглите на завиване на управляемите колела има значение за управляемоста на автомобила и осигуряване на нормално търкаляне в завой.Неможе да направиш кардана съосен без да промениш наклоните(освен ако не си в заводски условия). На Повдигнатите окачвания се монтира "кастор кит"(това са тампоните с изместен център) за да се изравни моста до нормална позиция.
Първоначално публикуван от Andro_Pajero
Преглед на мнение
Надлъжния наклон на шенкела спомага самозавръщането на колелата в права позиция. Надлъжния наклон на шенкела трябва да е в границите (-2 ,+5 градуса). Съотношениетомежду ъглите на завиване на управляемите колела има значение за управляемоста на автомобила и осигуряване на нормално търкаляне в завой.Неможе да направиш кардана съосен без да промениш наклоните(освен ако не си в заводски условия). На Повдигнатите окачвания се монтира "кастор кит"(това са тампоните с изместен център) за да се изравни моста до нормална позиция.
Коментар