До: Витара с цял преден мост
	
		
			
			
				
	
Разбрах те за какво питаш но не става.
Надлъжния наклон на шенкела спомага самозавръщането на колелата в права позиция. Надлъжния наклон на шенкела трябва да е в границите (-2 ,+5 градуса). Съотношениетомежду ъглите на завиване на управляемите колела има значение за управляемоста на автомобила и осигуряване на нормално търкаляне в завой.Неможе да направиш кардана съосен без да промениш наклоните(освен ако не си в заводски условия). На Повдигнатите окачвания се монтира "кастор кит"(това са тампоните с изместен център) за да се изравни моста до нормална позиция.
					
					Първоначално публикуван от Andro_Pajero
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнение
								
							
						
					
				
				
			
		Надлъжния наклон на шенкела спомага самозавръщането на колелата в права позиция. Надлъжния наклон на шенкела трябва да е в границите (-2 ,+5 градуса). Съотношениетомежду ъглите на завиване на управляемите колела има значение за управляемоста на автомобила и осигуряване на нормално търкаляне в завой.Неможе да направиш кардана съосен без да промениш наклоните(освен ако не си в заводски условия). На Повдигнатите окачвания се монтира "кастор кит"(това са тампоните с изместен център) за да се изравни моста до нормална позиция.


 . Благодаря за информацията.
. Благодаря за информацията.
							
						

 . Ще взема да си купя един учебник на стари години.
. Ще взема да си купя един учебник на стари години.

 има една джаджа утре ще ти я снимам да видиш как са решили проблема Австралийците, капачката с оста на лагера на сферата е с изместен център и от там коригират ъгъла им и така на завива на долу
 има една джаджа утре ще ти я снимам да видиш как са решили проблема Австралийците, капачката с оста на лагера на сферата е с изместен център и от там коригират ъгъла им и така на завива на долу  
 


 
							
						 
							
						
Коментар