Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Витара с цял преден мост

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Витара с цял преден мост

    Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
    Нови захвати?
    Разбрах те за какво питаш но не става.
    Надлъжния наклон на шенкела спомага самозавръщането на колелата в права позиция. Надлъжния наклон на шенкела трябва да е в границите (-2 ,+5 градуса). Съотношениетомежду ъглите на завиване на управляемите колела има значение за управляемоста на автомобила и осигуряване на нормално търкаляне в завой.Неможе да направиш кардана съосен без да промениш наклоните(освен ако не си в заводски условия). На Повдигнатите окачвания се монтира "кастор кит"(това са тампоните с изместен център) за да се изравни моста до нормална позиция.
    Прикачени файлове
    Последно редактирано от banjo; 23-09-08, 20:12.
    Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
    Дий Снайдер

    Коментар


    • #32
      До: Витара с цял преден мост

      Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
      Разбрах те за какво питаш но не става.
      Надлъжния наклон на шенкела спомага самозавръщането на колелата в права позиция. Надлъжния наклон на шенкела трябва да е в границите (-2 ,+5 градуса). Съотношениетомежду ъглите на завиване на управляемите колела има значение за управляемоста на автомобила и осигуряване на нормално търкаляне в завой.Неможе да направиш кардана съосен без да промениш наклоните(освен ако не си в заводски условия). На Повдигнатите окачвания се монтира "кастор кит"(това са тампоните с изместен център) за да се изравни моста до нормална позиция.
      Разбрах те и аз. Благодаря за информацията.

      Коментар


      • #33
        До: Витара с цял преден мост

        Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
        Разбрах те за какво питаш но не става.
        Надлъжния наклон на шенкела спомага самозавръщането на колелата в права позиция. Надлъжния наклон на шенкела трябва да е в границите (-2 ,+5 градуса). Съотношениетомежду ъглите на завиване на управляемите колела има значение за управляемоста на автомобила и осигуряване на нормално търкаляне в завой.Неможе да направиш кардана съосен без да промениш наклоните(освен ако не си в заводски условия). На Повдигнатите окачвания се монтира "кастор кит"(това са тампоните с изместен център) за да се изравни моста до нормална позиция.
        ...Скюзми,ама този тампон какво точно изравнява???
        0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

        Коментар


        • #34
          До: Витара с цял преден мост

          Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
          ...Скюзми,ама този тампон какво точно изравнява???
          При някой лифтовани окачвания е с тампони (При Patrol,Land Cruiser,Discovery) а при други са регулируеми щанги (Wrangler),всичко зависи как е конструирано окачването.
          Опитах се да нарисувам какво точно се променя,дано да е разбираемо (рис2).
          С червените линии съм обозначил наклоните на шенкела и оста на пиньона.Това са наклоните при лифтовано окачване без ползване на "Кастор кит".С черните линии е след ползване на "Кастор кит".След ползване на тампоните с изместен център (за окачване с рамо ,виж снимка 3 ) наклона на шенкела се връща в нормална позиция.При окачване с щанги се постига чрез нови регулируеми елементи (снимка 4). По-добре са нещата при параболичното окачване и с носачите,там след лифтоване не се променят наклоните.
          Прикачени файлове
          Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
          Дий Снайдер

          Коментар


          • #35
            До: Витара с цял преден мост

            Чакай,чакай,то това-ясно.Слагаш тампони с изместен център.ОК.За отзад става идеално-ще завъртиш моста нагоре-по посока на раздатката.Обаче като ги сложиш и отпред-решаваш проблема с кардана,обаче се появява проблем с управляемоста.В смисъл,че ще почне да завива "надолу".Защо мислиш,че е по лесно да се "лифтне" джип с независимо отпред окачване?Като Тойотата на Явор.Говорим за голям лифт.Над 6 инча...На целите мостове трябва да се въртят сферите нагоре.На някои мостове може,защото там са отделен елемент.На Тойота или Нисан не са...
            Та,пак да питам:
            ...Скюзми,ама този тампон какво точно изравнява???
            0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

            Коментар


            • #36
              До: Витара с цял преден мост

              Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
              ... По-добре са нещата при параболичното окачване и с носачите,там след лифтоване не се променят наклоните.
              Ужас...колко много не знам. Ще взема да си купя един учебник на стари години.
              Ако ти се занимава, или пък на някой друг, разкажете повече за различните окачвания.
              Аз за съжаление знам само зависимо, независимо.

              Коментар


              • #37
                До: Витара с цял преден мост

                Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                Чакай,чакай,то това-ясно.Слагаш тампони с изместен център.ОК.За отзад става идеално-ще завъртиш моста нагоре-по посока на раздатката.Обаче като ги сложиш и отпред-решаваш проблема с кардана,обаче се появява проблем с управляемоста.В смисъл,че ще почне да завива "надолу".Защо мислиш,че е по лесно да се "лифтне" джип с независимо отпред окачване?Като Тойотата на Явор.Говорим за голям лифт.Над 6 инча...На целите мостове трябва да се въртят сферите нагоре.На някои мостове може,защото там са отделен елемент.На Тойота или Нисан не са...
                Та,пак да питам:
                Така, пак да повторя.Като се монтира "Кастор кит" не накланяш пиньона по посока на раздатката а въстановяваш първоначалния наклон на шенкелите за да няма проблем с управляемоста(точно обратното на това което си писал). Проблема с кардана се решава със сдвоения шарнир на Хук(Както обещах пускам снимка на въпросния шарнир който е монтиран на бойната Тойота с която се състезаваме).Лифта на независимото окачване е по лесен защото там предния диференциял е отделно от окачването.Там може да наклониш диференциала по посока на раздатката.При Бигфута на Явор окачването е лифтнато без да се променят наклоните на шенкелите.
                При окачването с ресьори също не се променя наклона на шенкелите,макар че за тях съм виждал да се монтират клиновидни подложки но се слагат само на задните мостове.
                Прикачени файлове
                Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                Дий Снайдер

                Коментар


                • #38
                  До: Витара с цял преден мост

                  Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                  При окачването с ресьори също не се променя наклона на шенкелите,макар че за тях съм виждал да се монтират клиновидни подложки но се слагат само на задните мостове.

                  Наклона на шенкела си ги има независило моста как е окачен към шасито ( ресьори или пружини )
                  Все пак като пуснеш волана трябва гумите сами де се "изправят"
                  Налкона на шенкела е същото както предната гума на велосипеда ! там предната "вилка" е наклонена по същата причина зада следва лесни пътя и като пуснеш дръжките да се движи направо !
                  А клиновете на ресьорите се слагат ( отзад ) зада врътнат пиньона нагоре по посока на кутията !
                  Проблема с каретата се решава само с двоини карета ! На Тoyota-ta сме с ДВЕ двойни !!!
                  Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                  Коментар


                  • #39
                    До: Витара с цял преден мост

                    Даа... интересно!
                    Аз го разбрах така: Вдигаме нагоре рамата и щангите стават къси. Ако се монтират така се завърта моста и се променя ъгъла на шенкелите. За да се удължът щангите се монтират тези кастор тампони, които изправят моста. Тогава обаче ъгъла на кардана става много голям и се налага връзката да стане със здвоени карета.
                    Интесно ми е карал ли е някой със завъртян преден мост повече от допустимото и какъв е ефекта?

                    Коментар


                    • #40
                      До: Витара с цял преден мост

                      Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                      Чакай,чакай,то това-ясно.Слагаш тампони с изместен център.ОК.За отзад става идеално-ще завъртиш моста нагоре-по посока на раздатката.Обаче като ги сложиш и отпред-решаваш проблема с кардана,обаче се появява проблем с управляемоста.В смисъл,че ще почне да завива "надолу".Защо мислиш,че е по лесно да се "лифтне" джип с независимо отпред окачване?Като Тойотата на Явор.Говорим за голям лифт.Над 6 инча...На целите мостове трябва да се въртят сферите нагоре.На някои мостове може,защото там са отделен елемент.На Тойота или Нисан не са...
                      Та,пак да питам:
                      И на целия мост има лек има една джаджа утре ще ти я снимам да видиш как са решили проблема Австралийците, капачката с оста на лагера на сферата е с изместен център и от там коригират ъгъла им и така на завива на долу
                      Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                      Така, пак да повторя.Като се монтира "Кастор кит" не накланяш пиньона по посока на раздатката а въстановяваш първоначалния наклон на шенкелите за да няма проблем с управляемоста(точно обратното на това което си писал). Проблема с кардана се решава със сдвоения шарнир на Хук(Както обещах пускам снимка на въпросния шарнир който е монтиран на бойната Тойота с която се състезаваме).Лифта на независимото окачване е по лесен защото там предния диференциял е отделно от окачването.Там може да наклониш диференциала по посока на раздатката.При Бигфута на Явор окачването е лифтнато без да се променят наклоните на шенкелите.
                      При окачването с ресьори също не се променя наклона на шенкелите,макар че за тях съм виждал да се монтират клиновидни подложки но се слагат само на задните мостове.
                      Соти дава пример с Говедото, не със Стъпката и за това не се разбирате. Той има в предвид монтиран кастор кит на Нисан Y60 примерно завърташ моста и почва да завива на долу

                      Коментар


                      • #41
                        До: Витара с цял преден мост

                        Лагерен шенкел с изместен център...
                        0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                        Коментар


                        • #42
                          До: Витара с цял преден мост

                          Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                          Лагерен шенкел с изместен център...
                          Абе утре ще ти го покажа спи спокойно

                          Коментар


                          • #43
                            До: Витара с цял преден мост

                            кастер китовете казват че ограничаат усукването може и без тях като се сложат нови носачи като самите носачи са
                            проектирани да върнат моста в заводското си положение въпреки лифта при мен е 10 см и съм с такива носачи отпред а
                            отзад само завъртат прасето да гледа към раздатката и въпреки това съм с усилен кардан и двойно каре откъм раздатката.
                            по скъпо е но пък един чогунен носач го закачаш на един камък малко по рязко е се чупи като солетка а от тръбна конструкциа се огъват в най лошия случай така не свършва киното а продължава купонa където и да си.
                            при сериозния тунинг се използват мостове с висок изход на пиньона например като на Иво (дана 60 про рок)едни от най добрите и въпреки това пак задължително двоийни кръстачки от към раздатката.
                            поздрави

                            Коментар


                            • #44
                              До: Витара с цял преден мост

                              Първоначално публикуван от zenit Преглед на мнение
                              кастер китовете казват че ограничаат усукването може и без тях като се сложат нови носачи като самите носачи са
                              проектирани да върнат моста в заводското си положение...
                              Чакай сега че пак се обърка работата.
                              Като няма кастор моста е завъртян. Тези нови носачи връщат шенкела, и оттам кормилното управление, или връщат моста?
                              Пусни снимки ако имаш.
                              Поздрави.

                              Коментар


                              • #45
                                До: Витара с цял преден мост

                                Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
                                Чакай сега че пак се обърка работата.
                                Като няма кастор моста е завъртян. Тези нови носачи връщат шенкела, и оттам кормилното управление, или връщат моста?
                                Пусни снимки ако имаш.
                                Поздрави.
                                Няма нищо объркано.Представи си че черния носач от схемата се закрепи на рамата как ще бъде завъртян диференциала,и шенкелите. Червения насяч е с променена геометрия а черния е стандартен.С новия носач може да не се ползва "кастор кит"
                                Прикачени файлове
                                Последно редактирано от banjo; 25-09-08, 10:25.
                                Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                                Дий Снайдер

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X