Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Витара с цял преден мост

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Витара с цял преден мост

    Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
    Няма нищо объркано.Представи си че черния носач от схемата се закрепи на рамата как ще бъде завъртян диференциала,и шенкелите. Червения насяч е с променена геометрия а черния е стандартен.С новия носач може да не се ползва "кастор кит"
    Сега прочетох темата на колегата Zenit, на когото между другото поздрави за ентусиазма. Грешката е моя, мислех че говори за окачване с щанги. Поздравления за уменията да чертаеш, така нещата са много по ясни.

    Коментар


    • #47
      До: Витара с цял преден мост

      При лифтовано окачването с щанги нещата стоят така; нагласянето на наклона на шенкела (в червено) се наглася в нужните стойности от -2 до +5градуса от регулируема щанга (в лилаво).Това със стандартните щанги няма как да стане разбира се.
      има и друг момент ако може някой да промени ъгъла между пиньона и шенкела (в заводски условия)ще е най-добре.Явор даде пример за изместване на шенкелната ос спрямо пиньона чрез капачките на лагерите ,но по този начин ще се променя и страничния наклон при завой което пак ще наруши сходимоста.
      Прикачени файлове
      Последно редактирано от banjo; 25-09-08, 16:35.
      Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
      Дий Снайдер

      Коментар


      • #48
        До: Витара с цял преден мост

        Първоначално публикуван от zenit Преглед на мнение
        кастер китовете казват че ограничаат усукването може и без тях като се сложат нови носачи като самите носачи са
        проектирани да върнат моста в заводското си положение въпреки лифта при мен е 10 см и съм с такива носачи отпред а
        отзад само завъртат прасето да гледа към раздатката и въпреки това съм с усилен кардан и двойно каре откъм раздатката.
        по скъпо е но пък един чогунен носач го закачаш на един камък малко по рязко е се чупи като солетка а от тръбна конструкциа се огъват в най лошия случай така не свършва киното а продължава купонa където и да си.
        при сериозния тунинг се използват мостове с висок изход на пиньона например като на Иво (дана 60 про рок)едни от най добрите и въпреки това пак задължително двоийни кръстачки от към раздатката.
        поздрави
        А как се определя дали двойното каре да е при раздатката или при диференциала? Мисля тук и ми изглежда все едно как ще е
        о 88 з 417 оо 4 - Стоян

        Коментар


        • #49
          До: Витара с цял преден мост

          Първоначално публикуван от stojan_defender-a Преглед на мнение
          А как се определя дали двойното каре да е при раздатката или при диференциала? Мисля тук и ми изглежда все едно как ще е
          На Вранглера няма много голям избор къде да се монтира двойното каре.Там на мостовете каретата се закрепват по специфичен за американците начин (виж четвъртата снимка).
          На НИСАН нещата стоят по друг начин и двойното каре може да се монтира на моста.
          Прикачени файлове
          Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
          Дий Снайдер

          Коментар


          • #50
            До: Витара с цял преден мост

            Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
            При лифтовано окачването с щанги нещата стоят така; нагласянето на наклона на шенкела (в червено) се наглася в нужните стойности от -2 до +5градуса от регулируема щанга (в лилаво).Това със стандартните щанги няма как да стане разбира се.
            има и друг момент ако може някой да промени ъгъла между пиньона и шенкела (в заводски условия)ще е най-добре.Явор даде пример за изместване на шенкелната ос спрямо пиньона чрез капачките на лагерите ,но по този начин ще се променя и страничния наклон при завой което пак ще наруши сходимоста.
            Перфектен си.

            Коментар


            • #51
              До: Витара с цял преден мост

              Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
              Сега прочетох темата на колегата Zenit, на когото между другото поздрави за ентусиазма. Грешката е моя, мислех че говори за окачване с щанги. Поздравления за уменията да чертаеш, така нещата са много по ясни.
              благодаря колега радвам се че ви хъресва дано този проект бъде от полза и на други
              аз се гордея защото до ден днешен е първото така направено а второ такова джимни няма поне тук дори и при вас
              поздрави

              Коментар


              • #52
                До: Витара с цял преден мост

                Първоначално публикуван от stojan_defender-a Преглед на мнение
                А как се определя дали двойното каре да е при раздатката или при диференциала? Мисля тук и ми изглежда все едно как ще е
                ъгъла на раздатката е винаги по голям ако дифа сочи нагоре или с две думи там няма смисъл да слагаш двойно каре.
                на самураи и джимни раздатката е проектирана по такъв начин че карданите не страдат виж поне с патрул или джип си няма нищо общо.
                има и други тактики раздатката на джимни е фабрично наклонена към задниая диф но така страда предния кaрдан повече
                при наличието на двойно каре на задния кардан раздатката може да се наклони напред за да облекчи предния кардан
                но това е недепостимо с големи ходове примерно при мен не става защото точно под предния кардан има една греда и там ше опре сега е на косъм.а отпред усилен карадн не влиза точно по тази причина а на мен идеята за преправяне на
                шаси не ми допада камоли рязане и заварки.
                има и едно друго положение усиления кардан е по тежак което значи че на някой баир като си караш по асфалта усещаш как бързо почва да губи скорост преди с щатния не беше така.естетвено че това за мен не е проблем дори забелязвам че на къси предавки и на първа и втора някакси не гасне както преди като пусна газта върви и на леки препядствия си минава без да пипам нищо
                поздрави

                Коментар


                • #53
                  До: Витара с цял преден мост

                  Зенит мерси и на теб и на banjo
                  Явно се определя индивидуално за всеки модел и според височината на лифта
                  о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                  Коментар


                  • #54
                    До: Витара с цял преден мост

                    като почетох малко видях че някои колеги като цяло решават проблема с бутане на раздатката надоло и кастор кит ...
                    BULGARIA TROPHY 2016 ... NO LIMITS ...

                    Коментар


                    • #55
                      До: Витара с цял преден мост

                      Ako ne e трагично и така става ! но в малки градици !
                      Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                      Коментар


                      • #56
                        До: Витара с цял преден мост

                        Първоначално публикуван от CJ_ Преглед на мнение
                        Ako ne e трагично и така става ! но в малки градици !
                        Колеги, ето и размери на мостовете на:

                        Преден мост на Джимни:

                        FRONT: 1355 mm

                        На Витара:

                        FRONT: 1395 mm.

                        Доста минимална разлика и подходящ донор за проект SAS - Solid Axle Swap ако може да му се подменят короната и пиньона в дифа за да отговарят предавателните числа ?
                        DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                        Skype: pach_bs

                        Коментар


                        • #57
                          До: Витара с цял преден мост

                          Някой да сподели вьзгледи за проект с мостове от УАЗ,да обобщим нещата и неизвестните,ако може да се потвьрди с сигурност стават ли спирачките(дискови)от ГАЗ-3102,да знам да се захващам ли,или да тьрся варианти
                          LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                          Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                          Коментар


                          • #58
                            До: Витара с цял преден мост

                            Първоначално публикуван от belata Преглед на мнение
                            Някой да сподели вьзгледи за проект с мостове от УАЗ,да обобщим нещата и неизвестните,ако може да се потвьрди с сигурност стават ли спирачките(дискови)от ГАЗ-3102,да знам да се захващам ли,или да тьрся варианти
                            Във Варна има една Гранд Витара на Дяда Ваня с мостове от УАЗ ,даже и по състезания се пуска с нея.
                            Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                            Дий Снайдер

                            Коментар


                            • #59
                              До: Витара с цял преден мост

                              И вече сменя мостовете с някакви други ! Нестават за бързи състезания !
                              Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                              Коментар


                              • #60
                                До: Витара с цял преден мост

                                Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                                Във Варна има една Гранд Витара на Дяда Ваня с мостове от УАЗ ,даже и по състезания се пуска с нея.
                                Колеги, намерих преден мост от Джимни и имам следните питания:
                                Дали ще мина само със смяна на пиньона и короната от Витарата за да спазя предавателното число ? Дали размерите на короната са еднакви на Витара с Джимни, ако сменя цялото прасе дали шлиците на полуоските са еднакви? Искам да си изясня тези въпроси за да знам дали да го вземам.Преди време ходихме до Варна с Добри и тогава сравнихме прасето на Витара и Самурай 1.3, оказа се че са еднакви и нямат никакви разлики.Банджо вие с Каскадьора отваряли ли сте диф на Джимни ?
                                DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                                Skype: pach_bs

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X