От: Какво направих днес за любимата "Витара"
235 /75/15
235 /75/15
.
. Та така - 20% по-малък разход и 15% повече мощност си е направо за празнуване.
.
. Та така - 20% по-малък разход и 15% повече мощност си е направо за празнуване.
. Иначе разхода го засичам винаги пълно/пълно и при всяко зареждане. И винаги карам на ръчка, щото Витарата и тогава не върви.
. След като минах в тая конфигурация (гумите) беше почнала да дава 15 до 15.5 и градско, и извънградско. А маршрута по който минах тия 200км и направих засичането е същият като преди 2 седмици. С разликите, че тогава бяхме 2ма (а сега само аз) и тогава карах по-бавно
.
.
. Друго интересно нещо което мога да споделя е, че авансите на газ и на бензин доста се разминават. При 2000 оборота иска почти пълните аванси. До края се качват с 3-4 градуса. А на бензин далеч не е така. Та за правилно горене на газта си трябва някой дето да управлява авансите правилно. С тези за бензин дори с TAP работата няма как да стане идеално.
. Мегата работи самостоятелно - т.е. можеш да премахнеш заводското ЕКУ. Управлява аванси, смеси, корекции по тях и всичко останало. Можеш да вържеш широколентова сонда към нея и винаги да имаш перфектните смеси. На практика може да управлява самостоятелно почти всеки бензинов мотор.
.
. Надявам са до 2 седмици да карам с Megasquirt.
. Имай в предвид, че тия аванси важат за LPG. И авансите са реални - т.е. ако мегата показва 10 градуса - толкова трябва да се вижда и на шайбата на коляновия вал като я светнеш.Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар