Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво направих днес за любимата "Витара"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

    Значи разкачваш цялата електроника на двигателя,откачват се също и маркучите на спирачките и накрая развиваш осемте тампона на които ляга купето.Незнам ти с какво мислиш да го дигаш но наи добре с лебедка защото сие бая тешко.
    [SIZE=4][COLOR=red]Искам България чиста[/COLOR][/SIZE]

    Коментар


    • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

      Първоначално публикуван от trent Преглед на мнение
      Ами, приключих преди малко, че трудно се свалят пластмасите за задните пети, гледам да са здрави, че ги обещах
      Чакам ги аз капачките.
      Ето и снимка на моята витара. Не съм има за цел да я правя офроудър и сега съм пред дилема, дали да я пребоядисам и да не я вкарам никога в гората или да си я карам така.
      [SIGPIC][/SIGPIC]THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS

      Коментар


      • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

        Ай да видим, как ще стане! Само въпрос на време е, по добре не я боядисвай.
        Със здраве да си я караш.

        Коментар


        • Бъмпстопове

          Заради големите гуми,отрицателните джанти и пластмасовите раздувки се наложи да удължавам бъмстоповете.Отгоре дистанционно с полиамид и понеже по-дълго не може - 65мм , отдолу със залепен гумен тампон 25мм.Утре като изсъхне полиамида ще тествам,да не съм загубил от хода от другата страна.
          Възползвах се от свалянето на гумите,да си регулирам задните спирачки/ръчна
          Прикачени файлове
          Jeep Cherokee XJ 4000 Limited, 2001 year. Ducati Multistrada 1200, 2014 year

          Коментар


          • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

            И при мен така е решен проблема,само че го отчитам като грешка-намаляват се ходовете.Не ,че съм голям привърженик,но варианта е по -голям бодилифт.
            0887/400121 Антон Донев

            Коментар


            • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

              Първоначално публикуван от antiroad Преглед на мнение
              И при мен така е решен проблема,само че го отчитам като грешка-намаляват се ходовете.Не ,че съм голям привърженик,но варианта е по -голям бодилифт.
              Позамислям се,но се опитвам да го избегна.Ако ходовете са добре и не опира безпричинно в бъмповете,може и полза да има-ще се увеличи разстоянието между прага и земята при свита докрай гума.
              п.п. при бодилфт има ли варянт оригиналните брони да се наместят на сегашното им място?
              Jeep Cherokee XJ 4000 Limited, 2001 year. Ducati Multistrada 1200, 2014 year

              Коментар


              • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                Бъмповете ги удължавах точно по тази причина-почват да опират в калниците,които са ми изрязани до вратите/дълга база/ и пак опираха/при гуми 31 -ци/.От друга страна доколкото знам твоят офроуд е по софт и може да не ти се налага често използване на максимални ходове,така,че това е добър компромисен вариант!Ако вземеш да я чекнеш много,по-добре се откажи от пластмасовите брони и ги продай ,както напхравих аз ,докато бяха здрави...
                0887/400121 Антон Донев

                Коментар


                • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                  Ники какво си регулирал на ръчната? Тя се саморегулира .
                  0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                  Коментар


                  • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                    Първоначално публикуван от travelling Преглед на мнение
                    Ники какво си регулирал на ръчната? Тя се саморегулира .
                    Aаа не,не се саморегулира.Поне моята не.Те нали се оказаха няколко вида Хмм,аз си мислих,че това е нормално занимание Даже отзад на тавата си има нарочно оставена гумена тапа,под която е винта за реглаж,за да не сваляш гумата и барабана.Пускам и някоя снимка да онагледя моя вид
                    (Само незнам защо си играя да подреждам снимките,след като като ги кача,са така разхвърляни???)
                    Прикачени файлове
                    Jeep Cherokee XJ 4000 Limited, 2001 year. Ducati Multistrada 1200, 2014 year

                    Коментар


                    • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                      Този механизъм, който е под спирачния цилиндър(на втората снимка), е за саморегулиране. Ако е правилно сглобен, работи безпроблемно.

                      Коментар


                      • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                        При мен е различен с едни ситни зъбчета , като прибера накладките до край и сглобя барабана натискам няколко пъти спирачката, зъбчетата прещракват и се обира хлабината до някаква степен. И винаги е еднаква . Само се чудех дали има начин да се регулира крайния луфт ?
                        0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                        Коментар


                        • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                          Може и да са саморегулиращи,ама аз си ги дорегулирам А тапата за какво е?
                          Както и да е,не ми се влиза в спорове,аз си обирам луфта така,както ми харесва,а това е да е минимален-резултат-ръчната хваща много рано и по-добри задни спирачки.Ако е саморегулиращ,то тогава работи така,че да има по-голям луфт.Тогава ръчната започва да хваща примерно от трети зъб.
                          Сега със Стоян Дефендера тествахме подложките на бъмповете-резултата е добър и аз съм доволен от направеното.Ходовете с астровите ми амортисьори са запазени както преди.
                          Поздрави
                          Прикачени файлове
                          Jeep Cherokee XJ 4000 Limited, 2001 year. Ducati Multistrada 1200, 2014 year

                          Коментар


                          • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                            През отвора на тапата се следи дебелината на феродото,без да се сваля барабана.

                            Коментар


                            • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                              Нее,през този отвор хич не се гледа феродото,а само регулиращия механизъм.За феродото си има друг отвор с друга тапа,баш за целта.Всеки отвор с тапа си има предназначение
                              Прикачени файлове
                              Jeep Cherokee XJ 4000 Limited, 2001 year. Ducati Multistrada 1200, 2014 year

                              Коментар


                              • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                                Най-голямата полза от тези отвори е,че като се получи ръб на барабана и не може да се извади,без да изскубеш и всичкодруго..,може да бръкнеш,да събереш максимално механизма за саморегулиране,да побутнеш от тук,от там и барабана да излезе с по-малко мами,чукове и др. допълнителни елементи.
                                Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X