Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво направих днес за любимата "Витара"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

    Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
    Днес пак се счупих.
    И пак каре.
    Не, не, не познахте, не е дясно външно...
    Вътрешно.
    Поне това видя Коко от Нови Пазар като залегна в калта да види що нямам предно...
    Утре като се отече калта ще измия витаралясника и ще огледам по-подробно.
    Но за Срещата трябва да е готова. Ще се борим с патроли...
    Tи за срещата да не тръгнеш без карета ей.Вземи и за на връщане.
    http://vbox7.com/play:398e8b82

    Коментар


    • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

      Коле ... да вземеш да си остържеш една тапа на мястото на предния кардан ли? Ей така, за всеки случай. Зер 220км са от Шумен до СЗ, не знам дали Витарата ще събере толкова карета

      Майтапа си е майтап, но си мисля, че геометрията на предницата ти е по-повредена, отколкото изглежда и в някакъв момент полуоската се оказва по-дълга от наличното място. Що не вземеш да махнеш пружината и да провериш кое къде и как се движи при различни положение на окачването?
      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

      Коментар


      • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

        Що се занимавате с на Кольо витарката, той има договор с японците, дефакто колата му е тестови автомобил, след известно време ще видите как ще изскочи с някой чудо на основата на старата му витара, ще се роди малкото братче на Квази-Франкейнщайн

        Коментар


        • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

          Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
          Коле ... да вземеш да си остържеш една тапа на мястото на предния кардан ли? Ей така, за всеки случай. Зер 220км са от Шумен до СЗ, не знам дали Витарата ще събере толкова карета

          Майтапа си е майтап, но си мисля, че геометрията на предницата ти е по-повредена, отколкото изглежда и в някакъв момент полуоската се оказва по-дълга от наличното място. Що не вземеш да махнеш пружината и да провериш кое къде и как се движи при различни положение на окачването?
          За да дойде къса полуоската трябва всичко да е мръднало навътре. Но не е, мръднало е назад. Онзи ден оправях това огъване(ще ти кажа как на срещата), та вчера и не беше чак толкова назад. И карето се счупи на равното докато се придвижвах от едната локва към другата. Усетих някакво изчаткване но нали беше равно-таралясника си върви. Наложи се да дърпам Коко от Нови Пазар назад, и тогава разбрах, че нямам предно. Та не е от презорване. Е, то няма от какво друго да е, но в момента на счупването карето не беше натоварено кой знае колко. И доста по-голям зор е виждало. А и вътрешните карета не са толкова натоварени колкото външните, тази повреда ме изненада. Мислех, че е пак външно, и вече си мислех, че няма да вземам повечве от тази марка, но...

          Преди малко слязох в канала да видя какво е точно, именно-карето. По-точно сепаратора е на няколко парчета. gen4 беше късал вътрешно каре, мисля си дали не е запазил другата част-да взема сепаратора, и да сглобя две в едно. Ама не си вдига телефона, нали е пресен татко...
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

            " Преди малко слязох в канала да видя какво е точно, именно-карето. По-точно сепаратора е на няколко парчета. gen4 беше късал вътрешно каре, мисля си дали не е запазил другата част-да взема сепаратора, и да сглобя две в едно. Ама не си вдига телефона, нали е пресен татко... "

            Винаги се чупи сепаратора, дори и когато се пръсне чашата !!! Ако намериш някъде да продават само сепаратори свиркай. Имам цяла кофа със сачми, чаши и кръстачки от вътрешни и външни карета.
            0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

            Коментар


            • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

              Цецо(gen4) и Антон(antiroad) са късали валчето от чашата. Та карето като цяло си е здраво. От него ще взема сепаратора, и ще го сложа на моите карантии-звездата и чашата. И съчмите де...
              Преди малко се чух с Цецо-утре ще провери дали му стои старото каре, и ако не стои-ще се моля на Тони.
              Ако пък не-ново каре. Вече виждам как витарата започва да става златна... Откъм каретата започва да блести


              Абе от толкова инжинери във форума няма ли кой да каже сепараторите от каква стомана са, и как се термообработва. За изработката мисля, че ще е по-лесно да се намери технологията. В заводите които произвеждат каретата също работят хора...
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                За твоя стил ти трябва просто някоя здрава жилава стомана ти и без това ги трошиш преди да се износят Направи една кофа сепаратори и се комбинирайте с Иван Попов.
                0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                Коментар


                • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                  Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                  ...Абе от толкова инжинери във форума няма ли кой да каже сепараторите от каква стомана са, и как ...
                  А дали няма да ти излезнат по-златни? Интересна форма имат, и точностите са интересни. Ако някой започне да ти ги прави като бутиково изделие ... не ми изглежда добра идея.
                  Не съм се зазяпвал, но дали карантията от каретата на 1.6 Балено няма да е същата? Че там карета се чупят сравнително рядко, по-бързо гният или им се скапва двигателя (обичайното - пукнат блок или нацепена глава).
                  О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                  Коментар


                  • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                    Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                    Не съм се зазяпвал, но дали карантията от каретата на 1.6 Балено няма да е същата? Че там карета се чупят сравнително рядко, по-бързо гният или им се скапва двигателя (обичайното - пукнат блок или нацепена глава).
                    Това защо? Те и на витарата каретата няма да се чупят ако окачването не е повдигано, и най-вече ако се карат по местата и начина предвидени от конструктора на машината. Решението за нашите витари е друг тип кожух на диференциала-максимално тесен за да може да се сложат по-дълги полуоски, оттам и ъгъла под който работят каретата става по-лек. Е, и носачите трябва да са хванати по-навътре от заводските витари, но вече говорим за друга машина, а не за витара...
                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар


                    • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                      Нещо като на Роби Гордън Хамъра.
                      Кольо,страхувам се ,че няма да мога да ти помогна,сигурно си забравил ,че моето вътрешно каре е от Фолксваген/вала ,който скъсах е заварен за чашата му/.
                      0887/400121 Антон Донев

                      Коментар


                      • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                        Нещо като на Роби Гордън Хамъра.
                        Кольо,страхувам се ,че няма да мога да ти помогна,сигурно си забравил ,че моето вътрешно каре е от Фолксваген/вала ,който скъсах е заварен за чашата му/.
                        Прикачени файлове
                        0887/400121 Антон Донев

                        Коментар


                        • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                          Пък се пишеш приятел...

                          Майтап Тони, аз разчитам най-вече на Цецо, но той не се обади, та май остава най-лесния вариант-ново от магазина...

                          Добре де-вала от витарското каре е заварен към чашата от вагена. А витарската чаша не стои ли?
                          Оф, валчето сигурно си го взел от строшено каре...
                          Ще се купува ново май...
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                            Ванката Попов ми прати чашата от строшено каре,а сега вътр.полуоска от пр.диф,нали съм му обещал отлежала...
                            А нали и от теб търсих...
                            0887/400121 Антон Донев

                            Коментар


                            • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                              Бе тогава нещо не бях на кеф, не си спомням точно какво беше, но те отсвирих. Не по твоя вина, имах си лични проблеми някакви...
                              Ако още искаш-да ти донеса две-три на сбирката в СЗ?..
                              Има ли желание-има и начин!

                              Коментар


                              • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                                Коле, твоя телефон освен да говориш може да се ползва и за четене на СМС-и. Т.К. знам че разчиташ основно на мен ти пратих съобщение че намерих сепаратора със съчмите (явно съм бил предвидлив в това отношение) и още утре може да бъде твой.
                                Така че на разположение съм, пък и нали част от мен/Витарата трябва да присъства на Старозагорската среща след две седмици
                                Последно редактирано от gen4; 18-01-11, 21:52. Причина: правопис
                                TG

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 5 потребители онлайн. 0 потребители и 5 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X