Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моето Сузуки Джимни

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Здравей! Поздрави за теб и твоите хора!
    Искам България чиста!

    Коментар


    • Реших да продължа процедурата, която направих в задната част на купето и отпред - разглабяне, почистване от ръжда, изолиране срещу шум, вибрации и термоизолация... абе да санираме джипа (ама не по евро проект)
      Този път стана само за един ден, а не за два.

      Основното изненадващо за мен в случая беше, че поне под седалките са сложили малко битум братята Японци (за разлика от задницата, която си беше буренце)
      Неприятната изненада беше, че мокета беше позалепнал и се наложи доста стъргане.


      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PHOTO_20200816_151139.jpg
Прегледи:1325
Размер:603.7 КБ
ID:6636998

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PHOTO_20200816_185007.jpg
Прегледи:1314
Размер:633.2 КБ
ID:6636999

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PHOTO_20200816_185039.jpg
Прегледи:1277
Размер:618.2 КБ
ID:6637000
      Suzuki Jimny; +4'' Black Raptor / Pro comp; Maxxis Bighorn 30/9.5R15; 9500lbs Winch
      Георги Кандиларов 0889/705-106

      Коментар


      • Браво Жоре , много добра работа ! Ще кажеш зимата какъв е ефекта..
        Който търси , намира !
        Човекът е човек, когато е на път !

        Коментар


        • Кольо
          Кольо коментира
          Редактиране на коментар
          На мен ми е интересно дали е намалял шума.

      • Това дето е залепено битумно ли е? Малко прилича на микропоресто за въздуховоди? Файъруола изолирал ли си, ако не си там ще падне доста шума от двигателят?
        Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
        Ford Fiesta 1.4 Tdci

        Коментар


        • Честно казано най голям ефект имаше от изолирането на задната част и от вратите... От пода под предните седалки не чак толкова.
          Не знам дали е битум ама така го кръстих
          Suzuki Jimny; +4'' Black Raptor / Pro comp; Maxxis Bighorn 30/9.5R15; 9500lbs Winch
          Георги Кандиларов 0889/705-106

          Коментар


          • Битумът, който се ползва по този начи от доста време всъщност е бутил. От покриване на 100% от повърхността има слаб ефект, спрямо по-стратегическо покриване на по-малка площ. Ефектът му е да намали вибрациите по металните панели, които предават доста звук.
            Ако се търси истинско поглъщане на звука и топлината - различни комбинации от пяна с отворена и затворена клетка, според това дали има опасност от намокряне.
            Например https://www.avitel-bg.com/silent-coa...ound-insulator (затворена клетка - не попива вода, поглъща по-малко звук)
            https://www.avitel-bg.com/silent-coa...-absorber-15mm (отворена клетка - "пие" вода, но поглъща и много звук

            Коментар


          • Здравейте колеги, имам малко нужда от съвет. Моето джимни издуха гарнитура как да процедирам да сменя двигателя или да го отремонтирам? Двуумя се между двигател от игнис или 1.6🤔

            Коментар


            • Първоначално публикуван от S.Jimny Преглед на мнение
              Здравейте колеги, имам малко нужда от съвет. Моето джимни издуха гарнитура как да процедирам да сменя двигателя или да го отремонтирам? Двуумя се между двигател от игнис или 1.6🤔
              Е то ако всеки сменяше двигател заради една гарнитура...Продават и резервни по магазините.
              Ford Maverick II 2.3 XLT
              Ford Mondeo MK5

              Коментар


              • cnc82
                cnc82 коментира
                Редактиране на коментар
                Бат Кольо нямам на предвид повторно стягане . А точно това за което обясняваш после , стягане до определен момент , отпускане , пак стягане и т.н. , това не е изпълнено по схемата , дали това е причината мога само да гадая но в това се съмнявам. Първия път като наду , цялостта на гарнитурата не беше нарушена .
                Другото което евентуално може да е , е това което Спарки споменава но по-малко вероятно според мен.

              • Asen Kushlev
                Asen Kushlev коментира
                Редактиране на коментар
                Кольо, че ще литне ще литне. Но не се казва какво се търси - ремонт, използване на момента за нови сили или какво. Отделно смяна на двигател с такъв от друг модел документално е доста мъки. За в гората ли е джипа, за по пътя и т.н. въпроси. Иначе можем да си гадаем каква е целта на въпроса. Малко звучи като спуках гума, да си купя ли друга кола?

              • Кольо
                Кольо коментира
                Редактиране на коментар
                Тъй де. И аз това казвам-какво се търси със смяната на двигателя?

            • Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20200925_183144.jpg
Прегледи:1073
Размер:534.8 КБ
ID:6649408 Здравейте колеги отново, днес започнах да разглобявам моето джими мисля да шлайфам главата и блока заради това пропадане между цилиндрите и смяна на гарнитурата. Някой който е ремонтирал с опит да изкаже мнение. Благодаря, лека вечер!

              Коментар


              • MMB
                MMB коментира
                Редактиране на коментар
                Здравей.
                Макар че темата се казва "Моето Джимни" всъщност я започнах, за да споделя и да може да се проследи развитието на моето Джимни... ей онова синьото
                Иначе не, не съм ремонтирал това, което те интересува.

            • Нов собственик на джимни съм и в голямо недоумение се озовах...
              Смених гумите с нови китайчета /кални/ и започна да дърпа наляво - добре балансирани с 20, 30, 50 гр. Въртяхме гумите всякак, смениха се предните с друга марка гуми - същото... Проверка на стенд за предницата - същото.
              Сменил съм амортисьорите и подложки на пружините.С предишните зимни гуми след подмяната карах и вървеше все направо , даже оставях волана и ръчках по тел.
              Дайте акъл, моля...

              Коментар


              • kbot
                kbot коментира
                Редактиране на коментар
                Аз бих отишъл на друг стенд. Имах случка с един пасат: Всичко в норма, а дърпа на ляво. На другия стенд се оказа, че наистина е в нормата, ама в левия и край, и с широките гуми се усеща яко.

              • I.Stoyanov
                I.Stoyanov коментира
                Редактиране на коментар
                +1, на мен до сега на повече от 5 лични автомобила, стендовете са ми се получавали минимум от 2-рия път. При нас е голяма трагедия с читав стендаджия (то май навсякъде е така де с редки изключения). Та всеки път се налага първоначална "сверка" на която всичко е в зелено, тесдрайв и после донътъкмяване по мои указания, ха наляво ха на дясно, че да се озоват стойностите в средата на "зеленото".

            • Аз да подновя малко темата, че виждам има нужда от новини по Джимни проекта ми мина вече 2 месеца от последния ъпдейт
              След множество други подобрения, къде нужни, къде пожелателни, най сетне дойде ред и на едно от най важните подобрения, които човек може да направи по джипката си за офроуд.
              Отделихме 2 дена в гаража да сложим избираем въздушен блокаж на задния диференциал!

              Натиснете снимката за да я уголемите  Име:121559974_4589889264386423_8144200579089518282_o.jpg Прегледи:0 Размер:368.2 КБ ID:6659917

              Процедурата накратко казано е следната.
              Разглабяш колелата и барабаните, издърпваш полуоските и така освобождаваш дифа.

              Натиснете снимката за да я уголемите  Име:C0082.00_01_39_46.Still002.jpg Прегледи:0 Размер:873.5 КБ ID:6659918

              Източвате маслото от моста, сваляте кардана и вадим дифа.
              Разкачаме го откъдето можем, че да достигнем старата касета.

              Натиснете снимката за да я уголемите  Име:C0082.00_02_19_44.Still003.jpg Прегледи:0 Размер:805.7 КБ ID:6659919

              Трябва да се извадят 2 лагера (освен ако не сте си намерили нови, с които да смените) и се набиват на въздушния блокаж, на който се пренася и короната.

              Натиснете снимката за да я уголемите  Име:C0082.00_02_48_04.Still004.jpg Прегледи:0 Размер:740.2 КБ ID:6659920

              Да не забравяме една красива дупка да предвидим и разпробием, докато всичко е разглобено.

              Натиснете снимката за да я уголемите  Име:C0082.00_03_07_41.Still005.jpg Прегледи:0 Размер:871.8 КБ ID:6659921

              Смело с ръка се оформя пътя, по които ще минава медната тръбичка.

              Натиснете снимката за да я уголемите  Име:C0082.00_03_42_03.Still006.jpg Прегледи:0 Размер:850.6 КБ ID:6659922

              Един бърз тест на сухо с компресор да видим дали се включва и обратно всичко по местата

              Натиснете снимката за да я уголемите  Име:C0082.00_03_56_11.Still008.jpg Прегледи:0 Размер:789.9 КБ ID:6659923

              Място за компресора при двигателя има дори при варианта на Джимни с ABS

              Натиснете снимката за да я уголемите  Име:C0082.00_04_01_58.Still009.jpg Прегледи:0 Размер:820.1 КБ ID:6659924

              Единственото логично място за копчетата според мен е тук

              Натиснете снимката за да я уголемите  Име:C0082.00_04_05_46.Still010.jpg Прегледи:0 Размер:860.2 КБ ID:6659925

              Има още доста детайли по монтирането, за които си има изписана цяла инструкция сумати и страници, идваща в кутията.
              Това което няма в кутията обаче е визуално показано как стават нещата и затова заснех видео!.
              След толкова четене из интернет вече имената на всичките части са ми по познати на английски, отколкото на български език, затова и видето е на англ.
              Но и без звук пак става ясно как се прави, и може би ще е полезна инструкция, за тези които планират подобна процедура.

              Suzuki Jimny; +4'' Black Raptor / Pro comp; Maxxis Bighorn 30/9.5R15; 9500lbs Winch
              Георги Кандиларов 0889/705-106

              Коментар


              • Валери Недялков
                Валери Недялков коментира
                Редактиране на коментар
                Блокажа АРБ ли е?
                Много добре е станало.

              • MMB
                MMB коментира
                Редактиране на коментар
                Няма пари за АРБ
                Евтино китайче HF

              • MMB
                MMB коментира
                Редактиране на коментар
                И 4 месеца по късно мога да кажа, че си работи нормално и надеждно, засега няма проблеми, ще видим дали ще се задържи така

            • Браво и ЧНБ (честит нов блокаж)

              Коментар


              • MMB
                MMB коментира
                Редактиране на коментар
                ех този Кольо, никога не му е дсотатъчно

              • Кольо
                Кольо коментира
                Редактиране на коментар
                Абе колкото е разликата между никакъв блокаж и само един(отзад обикновено)-толкова е и разликата между блокаж само отзад и два блокажа.
                С два блокажа по баирите и гадните терени става като танк, няма спиране.

                Докато не легне по корем

              • MMB
                MMB коментира
                Редактиране на коментар
                Тествах вече известно време блокажа и не мога да усетя голяма нужда от преден. Може би това е специфика на късата база, не знам, но когато тръгна да катеря стръмен склон, цялата тежест пада на задния мост и предните колела така или иначе не дърпат - въпроса е задните дали въртят... Сподели според теб кога, защо, как е нужен и ползваш преден блокаж

            • 2 коментари

              • #235.1
                kbot коментира
                21-10-20, 10:41
                Аз бих отишъл на друг стенд. Имах случка с един пасат: Всичко в норма, а дърпа на ляво. На другия стенд се оказа, че наистина е в нормата, ама в левия и край, и с широките гуми се усеща яко.
                • Уведоми

              • #235.2
                I.Stoyanov коментира
                21-10-20, 10:48
                +1, на мен до сега на повече от 5 лични автомобила, стендовете са ми се получавали минимум от 2-рия път. При нас е голяма трагедия с читав стендаджия (то май навсякъде е така де с редки изключения). Та всеки път се налага първоначална "сверка" на която всичко е в зелено, тесдрайв и после донътъкмяване по мои указания, ха наляво ха на дясно, че да се озоват стойностите в средата на "зеленото".
              Благодаря за бързите отговори! След решаване на проблема, значи ли, че след поставяне на другия комплет гуми ще ,,дърпа''?

              Коментар


              • Какъ е блокажа и тези два дена в сервиза плътно работа или само след работно време и с бира в ръка :O
                о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                Коментар


                • MMB
                  MMB коментира
                  Редактиране на коментар
                  Блокажа е китаец - HF
                  А времето, което е нужно зависи от това дали някоя част няма да реши да не се развие/излезе в нашия случай ден и половина работни

              • Аз да споделя кадри от последното приключение с Джимнито от поминалия уикенд в Балкана.
                Вече забелязахте, че преминах от снимки на видеа, така че ето линк към youtube и клипчето, за което много се постарах:



                Приятно гледане! Дано ви хареса.

                П.С. И все пак направих и една две снимки

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:DSC00525.jpg Прегледи:0 Размер:1.66 МБ ID:6672998

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:DSC00536.jpg Прегледи:0 Размер:1.82 МБ ID:6672999
                Suzuki Jimny; +4'' Black Raptor / Pro comp; Maxxis Bighorn 30/9.5R15; 9500lbs Winch
                Георги Кандиларов 0889/705-106

                Коментар


                • 19R
                  19R коментира
                  Редактиране на коментар
                  Еееееееееее и снимката и клипчето са МНОГО ДОБРИ!

                • MMB
                  MMB коментира
                  Редактиране на коментар
                  Мерси ако знаеш колко пъти се спира за кадри

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X