Първоначално публикуван от slatanic
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Моето Сузуки Джимни
Свий
X
-
За едни лъжа за други истина.Всеки имал досег до гранда ми и в атмосферен вид и със суперчарджъра е видял коренна разлика спрямо стоковият такъв.
НО!При мен имаше индъкшън кит,разплетена генерация и подходящо гърне.По едно време имаше и компресор.Там разликата е ясна.
При бмв-то на което съм карал с панелен както казах коне не съм мерил.Имаше обаче осезаема разлика в респонса на двигателя.
Ама то една птичка по принцип пролет не прави.Но в никой случай не може да се отричат производители от ранга на КН ей така щото било неопровергаема истина.Ма нищо де може да си вземеш за комбайна.
Там пак ще има файда понеже хем по-лесно се поддържат хем не се сменят.Та пак ще си на далавера.А вярвам това е важно...Няма страшно в умирачката...
Страшното е да си жив!...
Коментар
-
Когато К&N направят филтър с пропускателна способниост за 8 литъра двигател, като при това не се жертва качеството на пречистване-може и да си взема.
И за трактора може да си взема.
Ама не ме тресе гъзарията, та вулгарните хартиени цилиндрични филтри са ми достатъчни.
Респонса ми е напълно достатъчен, не ми трябва повече.
За съжаление нямам добър респонс на бегачката, щото.......
-
-
Хайде сега, Джимнито и гъзарско bmw станало
Доколкото разбирам си представихте нещо подобно:
- филтър сложен на мястото на гъбката на шнорхела, опасващ всички клони в гората
- или необезпокояван в калния кош на джипа от този тип
Та затова слязох до джипа да направя малко снимки
Този спортен филтър и директен заместител на стоковия хартиен филтър
Мястото му е отново затворен в кутията
Да, основната разлика е, че може да се почиства/мие няколко пъти.
Пропускливостта му е по-висока, да, но който очаква осезаема разлика в поведението и мощността на джипа ще остане разочарован - разликата е почти неусезаема.
Капка по капка (тук филтър, там катализатор) се наслагва и може и да допринесе за осезаема разлика
Можем да кажем, че по високата пропускливост на филтъра допринася колкото да компенсира удължения въздушен път (т.е загубите) от шнорхела.
Пък и искаме най-доброто за любимото Джимни, нали така качествени продуктиSuzuki Jimny; +4'' Black Raptor / Pro comp; Maxxis Bighorn 30/9.5R15; 9500lbs Winch
Георги Кандиларов 0889/705-106
Коментар
-
Ако се мие с продукти различни от тези, които са препоръчани вероятно. Сега то е ясно че едното шишенце е обезмаслител , въпроса е колко е агресивен. Доста колеги решават ,че могат да ползват меглио вместо този в комплекта а той свършва доста по-бързо от маслото и меглиото е първият заместител под ръка. И не е много добре да се остави да се задръства много. Имам до тук 3 миенета и разликата в състоянието реално е никаква, т.е. като нов е. Ти от друга страна си с шнорхел, което е доста по-добре, смуче въздух от горе и там запрашеността е по-малка.
-
Извънредно положение е, трябва да се пазим от COVID-19 у дома. Забранени са и междуградските пътувания - тежки времена за офроуд ентусиастите.
С настъпването на глобална криза не е и момент за разходи, та да използваме, че джипките стоят по гаражите и да направим малко подобрения.
Затова ви давам идея с едно евтино и полезно занимание на закрито по време на карантина - малко грижа за синтетичното въже на лебедката, която повечето от нас редовно отлагат.
Синтетичното въже си има доста предимства пред стоманеното - много по леко е като килограми и няма да убие някой ако се скъса, а просто ще падне на земята. За тези удоволствия се плаща обаче в труд и грижа.
Защо трябва да се пере синтетичното въже? - прахолякът и песъчинките, които се набиват между влакната го захабяват и с времето накъсват, особено когато изсъхнат и опънем въжето при следващото дърпане.
Иначе с времето просто става на парцал:
Задните и по рядко използвани редове са осезаемо по чисти, но и на тях няма да им се размине банята:
Извадете цялото въже, заредете се с търпение, вземето си едно столче, може и бира... защото процедурата не е особено бърза (н.б. червено въже се пере в червена кофа, иначе не може! ) :
За да достигне водата в дълбочина трябва да съберете въжето, че да му се отвори плетката и тогава се запира много лесно и бързо.
Влиза мръсно, излиза чисто, разликата е видима
Малко да поизсъхне на въздух (те вече не гният модерните въжета ама все пак):
И е като ново
Тъжната новина е, че заедно с прахоляка пада и боята - завършихме заниманието с червена локва под джипа.
Принципно е позволено и в пералнята да го пуснете, няма да се повреди... но после трябва да се погледне филтъра й. Аз знаейки, че дори чорапите изчезват в пералнята реших да не рискувам и въжето да го захване през уплътненията. Пък и тази шепа кал, която остана накрая предпочитам да си бъде в кофата.
Suzuki Jimny; +4'' Black Raptor / Pro comp; Maxxis Bighorn 30/9.5R15; 9500lbs Winch
Георги Кандиларов 0889/705-106
- 1 like
Коментар
-
- 1 like
Коментар
-
Я мръдни на 20 метра към сушата...
На едно варненско състезание имахме отсечка 7 км по плажа. В книгата пишеше,че не се разрешава да се кара по дюните и по мокрия пясък.
По дюните никой не караше, ама някои "колеги" се изтарикатиха и караха по мокрото.
Като свърши отсечката и трябваше да минем към 50-100 метра по сухия пясък-всички пак се събрахме накуп.Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
През зимните месеци и сухия пясък е по-плътен и не се потъва така лесно.
Но все пак това е Джимни сух или мокър, лято или зима, върви си:
Тъкмо търсих един клип, където всички останали са заети с това:
а аз обикалям на осмици между тях, но за жалост само снимките намирам. Нищо де, пак си личи, че са от едно време и място
Принципно няма проблеми, но виж признавам, че като съм без блокаж все още и от време на време, при някои неравности едното колело решава да тръгне през пясъка за Китай, а другото седи и си почива...Suzuki Jimny; +4'' Black Raptor / Pro comp; Maxxis Bighorn 30/9.5R15; 9500lbs Winch
Георги Кандиларов 0889/705-106
Коментар
-
Абе ситуации различни. И аз на онова състезание си бях поизпуснал гумите, и си мислех, че витарата е лека, та ще прелитам, ама не би. И аз си се окопах до мостовете, и влезе в сила лебедката, и кой колко въже има. Ако няма въже-колко колани има. Че мястото за закачане си беше далеч.
Изобщо-карнето по пясък си иска много майсторство и опит. Поради което не ми хареса много. Аз си искам баири.
На едната снимка се вижда една мацка с яке. Явно е през зимата, то и плажа е пуст. Струва ми се, че като е студено и влажно пясъка би трябвало да е по-твърд отколкото през Август. Пробвай на същото място като напече яко, и сподели, ще е интересно да разберем как се е държало жипчетоИма ли желание-има и начин!
Коментар
-
Има наистина много тънкости при шофирането на пясък, а май само в Австралия имат достатъчно тренинг.
От последния пост първата снимка е от лятото на Паша дере (с каравани разни на заден план), втората и третата са преди 2 зими на Кара дере.
Освен сезона (както ти каза - зимата твърд и влажен, а лятото мек и сух) съм забелязал, че най-голямо значение има размера на песъчинките.
Когато са дребни се стъпкват плътно и става направо асфалт, когато са едри и се закопаваш много бързо - на всяка плажна ивица различно.Suzuki Jimny; +4'' Black Raptor / Pro comp; Maxxis Bighorn 30/9.5R15; 9500lbs Winch
Георги Кандиларов 0889/705-106
Коментар
-
Гледах клипче на австралийци и сравнение на АТ срещу МТ гуми на пясък. При един и същ автомобил и размер гуми , както и едно и също налягане АТ-тата са в пъти по-добри от МТ-тата. Просто на пясък формулата е реципрочната на калта.Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
Ford Fiesta 1.4 Tdci
Коментар
-
Suzuki Jimny; +4'' Black Raptor / Pro comp; Maxxis Bighorn 30/9.5R15; 9500lbs Winch
Георги Кандиларов 0889/705-106
Коментар
-
Коментар
-
Благодаря за хубавата тема, колега! Жив и здрав да си - върна ме към хубавото (малко по-младо) време, когато се радвах и вълнувах около моето Джимни, а то май беше едно първите десетина във форума. Но времето тече и скоро май ще се разделяме с него - по мои си и по негови причини. Поздрави!Искам България чиста!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар