Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Студен двигател-ниски обороти(витара)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Студен двигател-ниски обороти(витара)

    Здрвейте ! В интерс на истината мислех да сложа за проба на мястото двата датчика по 5.5 КОм -а , та да видя как ще запали "на студено". Само да ми се отвори свободно и хубаво време.
    Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

    Коментар


    • #77
      От: Студен двигател-ниски обороти(витара)

      Ъъъ ... аз всъщност не предлагам резистое с фиксирана стойност. Просто знам какви леви резби са в Миркат и ако му изтресат някаква безумна цена или срок или и двете - по-добре да си ковне един терморезистор с нужното съпротивление, компа никога няма да се усети.

      Иначе щом става и с потенциометър - що пък не? Просто ще иска малко нагласистика от време на време.

      П.П. Наздраве!
      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

      Коментар


      • #78
        От: Студен двигател-ниски обороти(витара)

        " да сложа за проба на мястото двата датчика по 5.5 КОм -а"

        Около 5.5 КОм и за двата датчика е стйност за температура 0 градуса.
        Става въпрос "за проба " за 8-10 минути , сигурен съм, че нищо няма и стане на колата. Нямам намерение да карам така.
        По-скоро не съм сигурен че проблема с ряското падане на оборотите е от датчитите.
        Последно редактирано от иж-12; 14-02-11, 23:48.
        Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

        Коментар


        • #79
          От: Студен двигател-ниски обороти(витара)

          колеги на мен основният проблем с изфорсирането ми се оказа от сегменти!-7, 8,9,7 компресия,на 900км от основен ремонт!(евала на "японските части")!Но след всички ми проби и подмени,съм убеде,че проблема с оборотите е от датчика за темп. на въздуха(няма го никаде),който колегата "иж-12" е показал на снимката!Ако и това не помогне остава единствено компютъра!Успех
          Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

          Коментар


          • #80
            От: Студен двигател-ниски обороти(витара)

            На колата със сигурност нищо няма да и стане.
            Вчера като мерих моя, показваше около 2.7к на приблизително 25 градуса на колектора, но температурата е на око, или по-скоро на пипане. Иначе тръгна от 4.7к, навън да е било 7-8 градуса плюс. Мерих го откачен, чек инджина светна веднага, но не се разсърди особено. Пробата беше на газ де. На бензин не се сетих да видя какво ще стане.

            Щом ще е само за пробата, по-добре сложи потенциометри, както предложи адаша. И да не забравиш да вържеш по един постоянен резистор последователно! Да речем 100-200 ома. Предполагам, че от компа през фиксиран резистор се пуска +5V и с датчика образуват делител, който се мери от някакво АЦП. Не вярвам да изгори нещо, дори и да завъртиш потенциометъра до край, но все пак е добре да има някакво ограничение, принципно.

            Прави ми впечатление и друго - моята малко и разбъзиках "бензиновата част" и сега върви като бЕсна на бензин ... естествено и разхода се вдигна ... но като е студен двигателя, доста чувствително започна да забива муцуната при рязко подаване на газ от ниски обороти. По тоя повод се чудя, дали да не поекспериментирам малко и аз с датчиците, щото на газ си работи без проблем.

            П.П. @Крейзи_Емо: мерихте ли цилиндрите преди ремонта? Ако са на яйце, сегментите няма да помогнат.
            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

            Коментар


            • #81
              От: Студен двигател-ниски обороти(витара)

              мерихме ги,но допуснах грешка,че дадох на грешен човек да ги слага(сещият,който ми размести делкото) и няма да се учудя и да не са сложени правилно!Аз много време и желание хвърлих и май това сложи край на нашата връзка! ...купих и турбина и тя явно се уплаши!Преди 900км колата беше на 12 компресия (кофти сегменти)...съдба просто!
              Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

              Коментар


              • #82
                От: Студен двигател-ниски обороти(витара)

                Значи на газ тия упражнения с датчиците няма как да пвлияят, защото работата на инжектора е изключена, а той се командва косвено от тях чрез компютъра. Като писах по-горе, те влияят и на автоматичния смукач чрез обогатяване на сместа през инжектора и ОТВАРЯНЕ НА ДРОСЕЛОВАТА КЛАПА, което вече влияе и на работата на газ. При мене тази функция нещо се бъгна и сега автоматичния ми смукач работи за много кратко време, и се изключва преди колата да е достигнала оптимална температура. Отдавам го на датчика за водата, но все още не съм го мерил.

                Коментар


                • #83
                  От: Студен двигател-ниски обороти(витара)

                  Адаш, сигурен ли си, че ... как да го кажа... другия автоматичен смукач ти е в ред? Оня, дето си работи само от водата и не му дреме от електрониката? При мен беше обратното - форсираше се над 3000 оборота, та се наложи да го посвия малко, сега е ОК.
                  О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                  Коментар


                  • #84
                    От: Студен двигател-ниски обороти(витара)

                    Крайно време е да прегледам основно цялата система, но понеже карам само на газ тоя проблем не ми е много голям. А и на бензин иначе си работи нормално.

                    Коментар


                    • #85
                      От: Студен двигател-ниски обороти(витара)

                      Здравейте колеги моята Витара е добре за момента нямам някакви фрапиращи проблеми,само да посъветвам колегите от Варна за въпросният елконаджия Ицо така наречената (Инжекция) и другия такъв МИРО под моргата на Иван по пътя за Каменар с две думи че НЕ съм доволен от тях да не се подлъгват да отиват там може навсякъде другаде но не и там лично съм ги изпитал на колата си,за пари не коментирам защото просто няма смисъл.Това е лично мое мнение,не товаря никой с него просто предупреждавам колегите от Варна и околията.

                      Коментар


                      • #86
                        От: Студен двигател-ниски обороти(витара)

                        а някой може ли да ми обясни как действа автоматичния смукач на Витара 1.6 моно в смисъл на ток или на бакуум ,че моята я карам само на къси разтояния и неможе да загрее а на газ не и трябва тоя смукач
                        Има ли желание, има и начин , няма ли желание - намираме оправдания!!!!!

                        Коментар


                        • #87
                          От: Студен двигател-ниски обороти(витара)

                          Първоначално публикуван от kamarashev25 Преглед на мнение
                          а някой може ли да ми обясни как действа автоматичния смукач на Витара 1.6 моно в смисъл на ток или на бакуум ,че моята я карам само на къси разтояния и неможе да загрее а на газ не и трябва тоя смукач
                          На антифриз. Като вдигнеш капака и погледнеш корпуса на моното, в долния край има леко разширение, завършващо с капачка с 3 винта отпред и с маркуч отзад. Ако погледнеш вътре, ще видиш и няколко отвора над и под дроселната клапа. Автоматичния смукач е едно малко термостатче, което на студен двигател е свито и пропуска въздух от отвора над дроселната клапа към отвора под дроселната клапа. Като започне да загрява двигателя, част от антифриза минава през гореспоминатото маркучле, покрай "пълнежа" на автоматичния смукач - въпросното термостатче - и през един канал на смукателния колектор заминава към главата. Посоката може и да е обратната, не съм се замислял.
                          Ефекта е, че колкото по-горещ става антифриза, толкова повече се разпъва термостатчето и отвора, през който въздухът е заобикалял дроселната клапа, се затваря плавно Грубо на около 60 градуса, би трябвало да се затвори съвсем.

                          Тоест, нито на ток, нито на вакуум. Ако си съвсем сигурен, че не ти трябва, пробвай да завиеш регулатора (една странна гайка под капачката с 3те болтчета) докрай и може да се изненадаш

                          Отделно от това, има още 2 системи за вдигане и поддържане на обороти. Едната е байпаса - едно стърчащо, отстрани на инжектора, ако ти е по-дърта Витарата, трака като лудо, ако е от по-новите, издава тихо жужене докато (ако) работи. Това чудо работи винаги, когато пуснеш газта и се стереми да ти поддържа оборотите в приемливи граници. На по-старите модели, с "тракачките", системата не е особено добре направена, но това е друг въпрос.
                          Второто е вакуумната клапа с втория ограничител на дросела, но тя е по-скоро за улеснено палене.
                          И Вакуумната клапа, дето е под лостовата система на дроселната клапа, но тя е повече за облекчено палене сякаш.
                          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                          Коментар


                          • #88
                            От: Студен двигател-ниски обороти(витара)

                            веднага отивам да проуча нещата и дано се получи
                            благодаря предварително на tef4o че си е направил труда да ми обясни
                            Има ли желание, има и начин , няма ли желание - намираме оправдания!!!!!

                            Коментар


                            • #89
                              От: Студен двигател-ниски обороти(витара)

                              Финтирай глупоста дето Стефан ти казва , капачката с 3-те винта .
                              Лудак

                              Коментар


                              • #90
                                От: Студен двигател-ниски обороти(витара)

                                Първоначално публикуван от demo_1 Преглед на мнение
                                Финтирай глупоста дето Стефан ти казва , капачката с 3-те винта .
                                то хубаво да я финтирам ,но как да изключа смукача по друг начин ?
                                Има ли желание, има и начин , няма ли желание - намираме оправдания!!!!!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X