От: Студен двигател-ниски обороти(витара)
Ако центровката е изместена, както при колегата (само че той кара на газ и за него не е проблем, даже е желателно да е с по-голямо изпреварване по принцип), може да ти прави тоя номер. Не с цял зъб, то тогава или изобщо не пали или работи ужасно, достатъчно е с няколко градуса.
Датчика - все пак мисля, че става дума за температурния датчик на компа. Аз съм виждал 2 вида, но щом колегата казва, че са три - най-вероятно е така. Самия датчик представлява един най-обикновен терморезистор, тоест нещо, което си мени собственото съпротивление в зависимост от температурата. Явно различните датчици са с различна стойност (предполагам, за различни серии ECU) и от там също може да се пообъркат нещата.
Ако компа реши, че двигателя е загрял (а той всъщност не е), нормално е да се получи някаква такава гадост. Затова някъде по-горе бях писал, че е добра идея да се проверят стойностите на датчиците (има ги по книжките).
Самия датчик директно не управлява нищо, но може да подведе компа с грешна информация. Намира се зад термостата - този на самия термостат е за стрелката на таблото.
Ако центровката е изместена, както при колегата (само че той кара на газ и за него не е проблем, даже е желателно да е с по-голямо изпреварване по принцип), може да ти прави тоя номер. Не с цял зъб, то тогава или изобщо не пали или работи ужасно, достатъчно е с няколко градуса.
Датчика - все пак мисля, че става дума за температурния датчик на компа. Аз съм виждал 2 вида, но щом колегата казва, че са три - най-вероятно е така. Самия датчик представлява един най-обикновен терморезистор, тоест нещо, което си мени собственото съпротивление в зависимост от температурата. Явно различните датчици са с различна стойност (предполагам, за различни серии ECU) и от там също може да се пообъркат нещата.
Ако компа реши, че двигателя е загрял (а той всъщност не е), нормално е да се получи някаква такава гадост. Затова някъде по-горе бях писал, че е добра идея да се проверят стойностите на датчиците (има ги по книжките).
Самия датчик директно не управлява нищо, но може да подведе компа с грешна информация. Намира се зад термостата - този на самия термостат е за стрелката на таблото.

пуснал съм ви ЛС-та за фирмата с датчика,защото тук не ми позволяват да публикувам (сигурно,защото е реклама) ,за което се извинявам и на модераторите за несъобразителността и им благодаря,че ме повишиха и вече имам ЛС,което значи,че повече няма да се излагам така!
Коментар