Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Студен двигател-ниски обороти(витара)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Студен двигател-ниски обороти(витара)

    Ако центровката е изместена, както при колегата (само че той кара на газ и за него не е проблем, даже е желателно да е с по-голямо изпреварване по принцип), може да ти прави тоя номер. Не с цял зъб, то тогава или изобщо не пали или работи ужасно, достатъчно е с няколко градуса.

    Датчика - все пак мисля, че става дума за температурния датчик на компа. Аз съм виждал 2 вида, но щом колегата казва, че са три - най-вероятно е така. Самия датчик представлява един най-обикновен терморезистор, тоест нещо, което си мени собственото съпротивление в зависимост от температурата. Явно различните датчици са с различна стойност (предполагам, за различни серии ECU) и от там също може да се пообъркат нещата.

    Ако компа реши, че двигателя е загрял (а той всъщност не е), нормално е да се получи някаква такава гадост. Затова някъде по-горе бях писал, че е добра идея да се проверят стойностите на датчиците (има ги по книжките).

    Самия датчик директно не управлява нищо, но може да подведе компа с грешна информация. Намира се зад термостата - този на самия термостат е за стрелката на таблото.
    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

    Коментар


    • #62
      От: Студен двигател-ниски обороти(витара)

      правилно колега!именно това имам впредвид и именно от там идват най-често проблеми с работата на бензин!Един хубав датчик е в порядъка на 20-30лв и е хубаво жичкаджия да ти замери съпротивлението и да види на какви стойности отговаря и по номера на двг да се купи правилният датчик!Ако някой от София не може да се справи проблема,винаги ще го заведа при мойте хора,да се пробваме да я оправим!
      Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

      Коментар


      • #63
        От: Студен двигател-ниски обороти(витара)

        А къде се продават качествените датчици, че и аз имам съмнения за моя?

        Коментар


        • #64
          От: Студен двигател-ниски обороти(витара)

          Да кажете къде се продават или от какво може да пасне датчик,че като сложиш 2-ра употреба не го знаеш какъв е.

          Коментар


          • #65
            От: Студен двигател-ниски обороти(витара)

            Първоначално публикуван от Dankov Преглед на мнение
            Да кажете къде се продават или от какво може да пасне датчик,че като сложиш 2-ра употреба не го знаеш какъв е.
            Питай Трент, при неговите съседи май имаше, но не мога да ти обясня къде се намират, скаран съм с Варненската география.
            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

            Коментар


            • #66
              От: Студен двигател-ниски обороти(витара)

              пуснал съм ви ЛС-та за фирмата с датчика,защото тук не ми позволяват да публикувам (сигурно,защото е реклама) ,за което се извинявам и на модераторите за несъобразителността и им благодаря,че ме повишиха и вече имам ЛС,което значи,че повече няма да се излагам така! Ако някой друг има интерес или нужда да ми пише на ЛС!Успех за сега
              Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

              Коментар


              • #67
                От: Студен двигател-ниски обороти(витара)

                Благодаря, линка стигна до мен. Само ще кажа, че има много магазини в София и страната. Който се интересува,съобщението се вижда в профила ми.

                Сега по темата. Сетих се и още нещо, има и датчик който мери и температурата на постъпващия въздух, който също се поврежда и прави номера. Намира се на колектора близо до водния датчик.

                Коментар


                • #68
                  От: Студен двигател-ниски обороти(витара)

                  Първоначално публикуван от ctef Преглед на мнение
                  Благодаря, линка стигна до мен. Само ще кажа, че има много магазини в София и страната. Който се интересува,съобщението се вижда в профила ми.

                  Сега по темата. Сетих се и още нещо, има и датчик който мери и температурата на постъпващия въздух, който също се поврежда и прави номера. Намира се на колектора близо до водния датчик.
                  По-скоро се зацапва, моят на карбураторката беше целият в налепи и менеше оборотите

                  Коментар


                  • #69
                    От: Студен двигател-ниски обороти(витара)

                    Аз за сега нямам проблеми при мен цялата работа се оказа от разцентрован ТПС.

                    Коментар


                    • #70
                      От: Студен двигател-ниски обороти(витара)

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11022011811.jpg
Прегледи:1
Размер:80.0 КБ
ID:5253167Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11022011815.jpg
Прегледи:1
Размер:88.0 КБ
ID:5253168При мен на датчика за темп. на въздуха му е счупен корпуса на измерителната част. Сигурно по тази причина показанията му са промени - в средната част на графиката показва с 20 градуса "по-топъл" двигател. Лошото е , че в Миркат е само с поръчка на доста висока цена, в Евро-07 го нямат и незнам къде да го тъся. А някой е купувал такъв да помага ?!
                      Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                      Коментар


                      • #71
                        От: Студен двигател-ниски обороти(витара)

                        Ей сега слизах да погледна какво показва датчика - оставам с впечатлението, че е най-обикновен терморезистор, предполагам от сорта на 2 -3 килоома на 20 градуса, при това не особено чувствителен. Мързи ме да го свалям и да го "готвя", но все някъде трябва да е дадена конкретната стойност.
                        От тази гледна точка е малко странно да показва разлика само в една част от диапазона?
                        Виж все пак, поразрови, и ако наистина е само терморезистор, отиваш в най-близкия магазин за електронни елементи и си купуваш един за бясната цена от 20 стотинки. Малко ТНТМ с корпуса и си в играта. Обикновено не издържат на температури над 120 градуса, но то ако там стане над 120 градуса, тоя датчик ще ти е последната грижа

                        Има известна вероятност и да не съм прав, но ... едва ли.
                        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                        Коментар


                        • #72
                          От: Студен двигател-ниски обороти(витара)

                          Около 1/3 част от корпуса му липсва (на първата снимка се вижда ) ,термоелемента е " открит" по тази причина и по-бързо си променя показанията според мен.Температурните графики са на стр. 91 в описанието. Залях с двукомпонентно лепило, но с нищо не се промени работата на двигателя при студено палене. Мислех да вържа последователно съпротивление около 500 ома , но ще се промени цялата графика . Явно датчика трябва да се смени .

                          П.П. Е , ако не намеря ще пробвам ТНТМ-то на Стефан...!!!
                          Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                          Коментар


                          • #73
                            От: Студен двигател-ниски обороти(витара)

                            Виждаш му стойноста от спецификацията и слагаш подобен потенциометър. Нагласяш някаква средна зимна стойност и караш. За лятото-лятна и това е.
                            Но поне моите наблюдения са, че колата е много по-чувствителна към показанията на датчика за водата.

                            Коментар


                            • #74
                              От: Студен двигател-ниски обороти(витара)

                              На студен двигател дали няма да откачи съвсем? Не съм проверявал, просто ми е интересно, ако си правил тестове?
                              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                              Коментар


                              • #75
                                От: Студен двигател-ниски обороти(витара)

                                Да, аз карам с потенциометър. За това казвам, че трябва да има летен и зимен режим. А въздуха все пак не може да промени драстично температурата си минавайки през колекторите на студен и на загрял двигател. Но виж, сезонните условия влияят. Това разбира се е едно компромисно решение, както и твоето с резистора, където задаваш една фиксирана температура. Но ако се кара на газ няма почти никакво значение. Единствено за работата на автоматичния смукач.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X