Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Студен двигател-ниски обороти(витара)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Студен двигател-ниски обороти(витара)

    Първоначално публикуван от иж-12 Преглед на мнение
    Почистих клапана ... и нищо не се промени. На ниски обороти клапана "щтрака" постоянно.
    Той така си щрака поначало. Ако обаче продължава да чатка на топъл двигател и без да е пуснато нищо (фарове, парно, чистачки, клима, отопление на стъкла, радио), може и да имаш дребен проблем, но то по-скоро няма връзка с ниските обороти на студен двигател.

    пробва ли да отвиеш малко гайката на авт. смукач?
    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

    Коментар


    • #17
      От: Студен двигател-ниски обороти(витара)

      Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
      Той така си щрака поначало. Ако обаче продължава да чатка на топъл двигател и без да е пуснато нищо (фарове, парно, чистачки, клима, отопление на стъкла, радио), може и да имаш дребен проблем, но то по-скоро няма връзка с ниските обороти на студен двигател.

      пробва ли да отвиеш малко гайката на авт. смукач?
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:STA42900.jpg
Прегледи:1
Размер:154.4 КБ
ID:5245097Казах че като направя снимки ще пиша за да не стана объркване,снимката е на същият двигател като моя само този е с газово дано се вижда добре.Всичките детайли на снимката са почистени само ТПС-а не съм пипал и не желая да го пипам но някой преди мен го е пипал защото не е на белезите и освен проблема с ниските обороти на студено днес установих че като подам газ първо леко забива и тогава реагира.Сменени са кабели свещи дистр.капачка,палец,възд.филтър,и О-пръстена на делкото вчера смених

      Коментар


      • #18
        От: Студен двигател-ниски обороти(витара)

        Да, това са нещата. Просто байпаса ти е малко по-различен от моя и затова е станало объркването.
        Това със забиването, може да е просто сбъркана центровка на запалването или доста разместен ТПС.
        Другата вероятност е някое маркучле да не си е на мястото, но предполагам, че си ги оглеждал.
        Имаше някъде описана процедурата за центрене на ТПС-а, но ще ми трябва малко време да я открия. В руското сервизно ръководство го имаше (има го в началото на подфорум Сузуки), макар и малко по-сложно.
        Къде и как си проверявал центровката на запалването за последно?
        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

        Коментар


        • #19
          От: Студен двигател-ниски обороти(витара)

          Центровката не е проверявана,просто до днес това забиване или го е нямало или е било минимално защото не ми е правило впечатление до момента,но ще я закарам да я проверят(центровката),относно маркучите на вакумите всичките съм ги проверил на ред са,а този клапан с буксата над авт.смукач има гнездо за ключ(вътрешен шестостен) на предната ми витара от там и вдигнах оборотите че бяха ниски(нагласих ги на топъл двигател)но в сегашният случай и да ги вдигна от там няма смисъл защото като е топъл двигателя са нормални около 850 оборота,а и този същият клапан е заводско белязан с жълта боя и все още не е пипан.

          Коментар


          • #20
            От: Студен двигател-ниски обороти(витара)

            ТПС-а е преместен само от едната страна от другата не е пипан и се чудих днес дали да не го върна където е бил(личи по белезите) но знам че трудно се оправя и предпочетох да не го пипам че не съм на ясно изобщо как се центрова.Гледах един елконаджия как центрова един ТПС на компютър и видях че само от стягането на двете болтчета веднага променя стойностите,за това не посмях да го разбутвам.

            Коментар


            • #21
              От: Студен двигател-ниски обороти(витара)

              Вчера всички регулировки по моното ги "въртях" (вкючително и ТПС-са) , и Витарата пак си работи както преди на студено.
              Бих помолил за следното: ако някой има Витара която на "студено" след запалване се държи "нормално", да премери ТОЧНОТО съпротивление м/у изводи "В" и "D" на ТПС-са (на изгасен двигател) , както е показано на стр. 90 от Руското описание . Благодаря предварително!
              Последно редактирано от иж-12; 18-01-11, 22:49. Причина: редакция
              Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

              Коментар


              • #22
                От: Студен двигател-ниски обороти(витара)

                http://www.youtube.com/watch?v=eUx8tp-3YoM тази сутрин направих диагностика през чека ето и клипче мисля че кода е 12 но не съм сигурен защото в началото премигва малко по различно(премигва два пъти интервал и пак две премигвания-код 22-позиция на сензор на газта-ТПС)
                Последно редактирано от Dankov; 19-01-11, 10:12.

                Коментар


                • #23
                  От: Студен двигател-ниски обороти(витара)

                  Когато повтаря кодовете, ги повтаря всички. Освен това няма как да ти даде хем 22 хем 12.

                  @Иж12: Не мога да помогна с точното съпротивление на ТПСа, моя умишлено е изместен (и още доста неща покрай него).
                  Ако си връткал опорния болт на газта, първо трябва да нагласиш неговата позиция, след това ТПСа. Ако си бъзикал и болта на вакуумната клапа ... си се вкарал в приключение Нищо невъзможно де, но си е играчка.
                  О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                  Коментар


                  • #24
                    От: Студен двигател-ниски обороти(витара)

                    Значи това на моето клипче е код 12 един вид няма проблем,а всъщност има.Колеги имам една молба понеже нямам нужне инструменти и не съм в час с финните настройки някой от вас ако има някакви добри впечатления от майстор във Варна моля да даде кординати.Става въпрос за майстор по ТПС-и,вакуми,клапи и т.н.ако може и реглаж на клапаните да направи още по добре.Благодаря предварително.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Студен двигател-ниски обороти(витара)

                      " Нищо невъзможно де, но си е играчка. "

                      На моята Витарка също всички регулировки са въртяни някога , по маркировките с боя нищо не се разбираше. Верно е играчка , но се надявам да се справя с помощта на описанието.
                      П.П. За сега ще пазя леглото , че ме тръшна грипа.
                      Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                      Коментар


                      • #26
                        От: Студен двигател-ниски обороти(витара)

                        Два лафа набързо, за самодиагностиката по принцип. Има две крайности - едната е компа да дава грешка само когато нещо се скапе тотално и Витарата е по-скоро някъде там. Другата крайност е да свети чек-а за щяло и нещяло - немците са фенове на тоя тип компютри. И, естествено, всякакви комбинации по средата.
                        По-важното е, че на това, което компа дава като грешка, далеч не винаги може да се вярва! Не и сляпо. хайде, моното на Витарника е съвсем простичко и няма кой знае какво за следене, съответно за повреждане, но изкара ли повече от една грешка, адски добра идея е, да се провери дали наистина даденото нещо е повредено или заради един от възлите дава грешка и другаде, без въпросната грешка реално да съществува. Виждал съм на 16V да дава прецакан дебитомер заради разместен ТПС, без на практика на дебитомера да му има нещо. Само пример.

                        Съответно, напълно е възможно, да има дребни разминавки с истината, които компа да не отчита като грешка. примерно, 2-3 показателя са по ръба, но всеки поотделно си е в някаква норма. Всичките заедно обаче правят проблем, който усещате, но компа си дава 12 и толкова. Обикновено са най-елементарните неща: сбъркан вакуум някъде, изместена центровка, леко мръднат ТПС, пипано по опорните винтове и т.н.
                        Лошо е, като станат повечко неща и се налага да се чоплят едно по едно. Не е страшно, просто иска време и ровене.
                        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                        Коментар


                        • #27
                          От: Студен двигател-ниски обороти(витара)

                          Здравей колега
                          Знам за едни майстори които са добри в тази облас на мен са ми настройвали механична инжекция на две аудита 100 и съм доволен даже на сегашното ми трябва да ходя че и то нещо не ми харесва как работи .Та майсторите са в кв. Аспарухово на центъра в едната пресечка ж голям гараж ,но за сажаление нямам тяхни кординати .Мога да намина утре хем и аз да видя мойта кога да им я закарам и ще ти пусна техни кординати.
                          Suzuki Samurai 420i

                          Коментар


                          • #28
                            От: Студен двигател-ниски обороти(витара)

                            Има един човек Ицо инжекцията се казва, намира се в гаражите под 32блок на ТУ, където беше старата столова(всъщност още я има) не знам дали разбира на витари, но скоро си купи витарка с дясна дирекция и сигурно я е огледал, това е номерът му 0888744156, звънни му

                            Коментар


                            • #29
                              От: Студен двигател-ниски обороти(витара)

                              Нещо съм я пропуснал тая тема
                              Я дайте първо да се разберем кое е автоматичния смукач?
                              Каква е онази вакумна мембрана отзад на корпуса на инжектора, която повдига дроселовата клапа когато трябва? И от какво и как се командва?
                              Погледнете първо нея, когато палите на съвсем студен двигател, трябва да се отмества и да отваря леко дросела.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Студен двигател-ниски обороти(витара)

                                А това е малко информация на Английски за настройките около инжектора и TPSа. Информацията е малко заплетена м-у отделните модели, но при внимателно четене и сверяване с нещата на място по двигателя, може да се стигне до истината.
                                Прикачени файлове

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X