Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

    Първоначално публикуван от Близнаците Преглед на мнение
    А дали няма да диша повече с тези 16 клапана.Какви проблеми се появяват в главата
    като остане без антифриз или се задъни радиатора до последно, се пука 1 минута по-рано от 8V-то... засега това са ми наблюденията.

    Генч, намери си едно Балено с 1.8 мАтор и го слагай ... тъкмо ще кажеш става ли или не, да не се чудим тука само

    П.П. Ако подаряваш стария двигател на Кольо, подари му и каска, че не знам докога коравата му шуменска тиква ще е по-яка от стъклата...
    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

    Коментар


    • #77
      От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

      П.П. Ако подаряваш стария двигател на Кольо, подари му и каска, че не знам докога коравата му шуменска тиква ще е по-яка от стъклата... [/QUOTE]

      Това ми хареса, много...

      Коментар


      • #78
        От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

        Първоначално публикуван от trent Преглед на мнение
        Не мога да преопоръчам бензиностанции в Бг, според мен навсякъде е еднакъв, говорим за големите вериги, въпроса е коя колко ти отстъпва, аз ползвам карта за Лукойл и затова зареждам там, но съм слагал 100октана В-пауър на Шел и знам каква е разликата, в разход и в динамика, относно приоритетите ти:
        1. Софтуера няма да ти помогне, от 5-10коня, само след ДИНОтест може да разбереш, но аз не бих се навил
        2. Относно турбото, да вземем за пример тези във форума-няма отговор колко удържа двигателят турбиниран, това според мен трябва да сеправи от доста запознат с това човек, във варна и Русе познавам такива, цената няма да е под 1500лева
        2. За тези пари като теглиш чертата можеш да си вземеш 2,5 от паджеро ако искаш да си го намърдаш в коша и да литнеш, аз така бих направил, там разликата в конете вче е в пъти, не с проценти.

        Решението си е твое, ако искаш питай Иван Попов, той дойде с 2,5 на витара на морската сбирка, чуй и неговото мнение(става дума за оригинален мотор от новата Гранд Витара)
        А относно турбото се обаждам понеже едната от турбо витарите е наша и смея да твърдя че е доста издръжливо и вече два три пъти е сменяно масло демек над 20000 км и отгоре.Така че сами си правете изводите.Пробвано е на налягане 1.5 бара тогава витарата върви като лека кола та даже и повече и се конкурира със коли над 150 коня даже и ги надминава.Според мен варианта с турбото е най удачен понеже няма да вадиш мотор да напасваш после 100 ядове ще има с новия мотор, а така си е чиста работа.Ако имате въпроси питайте.Вече имаме някакви наблюдения как се държи колата.Караме си на газ и то като всекидневна кола.За цената в момента се продава един от турбо китовете за по малко от хиляда лева не правя реклама просто си заслужава да се помисли
        Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
        Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

        Коментар


        • #79
          От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

          Първоначално публикуван от Близнаците Преглед на мнение
          А относно турбото се обаждам понеже едната от турбо витарите е наша и смея да твърдя...
          Стига де, откога чакам някой да го сложи това J18 на Витара, не разваляйте експеримента
          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

          Коментар


          • #80
            От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

            Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
            Стига де, откога чакам някой да го сложи това J18 на Витара, не разваляйте експеримента
            Нещо не те разбрах
            Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
            Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

            Коментар


            • #81
              От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

              Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
              Стига де, откога чакам някой да го сложи това J18 на Витара, не разваляйте експеримента
              Това 1,8 на тясната рама ли се слага?Защото 2.0V6 е с по-широка рама.Впредвид годините от които се монтира,предполагам е на тясната....
              Дали закрепването към скоростите е идентично с 1,6-16в ?
              Накрая всеки иска повече мощност.....Луда работа...
              Jeep Cherokee XJ 4000 Limited, 2001 year. Ducati Multistrada 1200, 2014 year

              Коментар


              • #82
                От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

                Аз запалих Стефан по тази идея и съм длъжен да споделя, че проучих малко нещата, свързах се с това момче от следната тема: http://suzukibg.com/fsuzuki-2591.html и ако продам 1,6 карбуратора минавам на този вариант, тогава ще пиша

                Коментар


                • #83
                  От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

                  Първоначално публикуван от Близнаците Преглед на мнение
                  Нещо не те разбрах
                  да се напъха J18 на мястото на оригиналния G16A/B, Трент си е признал без бой чия беше първоначалната идея

                  Първоначално публикуван от trent Преглед на мнение
                  Аз запалих Стефан по тази идея и съм длъжен да споделя, че проучих малко нещата, свързах се с това момче от следната тема: http://suzukibg.com/fsuzuki-2591.html и ако продам 1,6 карбуратора минавам на този вариант, тогава ще пиша
                  Така и така режа и заварям юнашки по Витарника, ако нещо трябва да се донаглася по тампони, рами и прочее, сега е момента да подсказваш
                  Генч нещо се стресна от предложението за друг мАтор ... то си е малко за стряскане де.
                  О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                  Коментар


                  • #84
                    От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

                    Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                    Генч нещо се стресна от предложението за друг мАтор ... то си е малко за стряскане де.
                    Не толоква стряскането колкото не мисля че ще имам времевата възможност да го направя освен ако не се окажем късметлии и мотора не пасне дирктно

                    Затова и съм приоритизирал нещата от чип, турбо до мотор.......
                    TG

                    Коментар


                    • #85
                      От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

                      Имам и едно притеснение че този мотор не толкова разпространен и ще се бере гайле с резервните части....или поне с тези на старо!
                      TG

                      Коментар


                      • #86
                        От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

                        Първоначално публикуван от gen4 Преглед на мнение
                        Имам и едно притеснение че този мотор не толкова разпространен и ще се бере гайле с резервните части....или поне с тези на старо!
                        Тук се лъжеш, слага се предимно на Балено и е разпространен достатъчно, частите са сравнително евтини, а мотора е доста здрав

                        Коментар


                        • #87
                          От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

                          Първоначално публикуван от trent Преглед на мнение
                          Аз запалих Стефан по тази идея и съм длъжен да споделя, че проучих малко нещата, свързах се с това момче от следната тема: http://suzukibg.com/fsuzuki-2591.html и ако продам 1,6 карбуратора минавам на този вариант, тогава ще пиша
                          Привет!
                          Момчета момчета...пусти Български мераци от пръдня боя да правим...хайде сега и двигатели ще сменяте...ама колко лев излиза цялата кондика...
                          Казвате, че 1,6литровия матор ви идва малък...малък я...аз на кого разправях...
                          Те такива разлики съм забелязал...
                          1,6 моно пържи се лесно и бързо, но до там...
                          1,6... 16 винтила по добре от от 8 клапановата...по добре ускорява и има малко по голяма максимална скорост...
                          2 литра маторя, но 4 цилиндъра много по добре...почти идентични характеристики с 2 литра и 6 цилиндъра...
                          Например мен с моята Витара навремето ме хванаха със 180 км на Витиня можеше и още, но пък едвам удържах жипката на магистралата...тогава бях с оригиналното окачване и гуми 195/65/15...
                          След като сложих окачването на Иван Попов така и не я пробвах с този размер гуми...винаги съм ви съветвал да правите окачването на Иван Попов...много ама много по добро поведение на жипката на пътя или по черно...
                          Сега съм с гуми 245/75/16 Гудиър MTR ами пробвах веднъж на магистрала това лято хем участъка беше равен но повече от 170 не ми показа километража...хем бях сам...ама като се има в предвид с колко по големи гуми съм сега...значи скороста е била по голяма...
                          Обаче даже и на двулитровия матор като му сложите големите гуми и разликата в демаража на маторя се усеща...(демараж...от френската думичка демар...сиреч отлепям)
                          Навремето като взех моята витара и още докато беше с мъничките гуми бая мангизи взех на добричките келеши...после се усетиха...в интерес на истината с двулитровия матор и малките гуми Витарата ускорява по добре от БМВ 320...това без майтап...даже едното хайванче ми е съседче и още мърда усни като ме види...ама на глас не смее...аз пък се кефя..е имал бол пари...дал ми триста лева...аз на сила не съм му ги взимал...
                          Така, че мислете ако ще сменяте маторя...този 1,8 ми се вижда афиф...ама Иван Попов да си каже...май го има монтиран на американското изпълнение...ама не съм сигурен де...
                          Пожелавам ви успех момчета...
                          Последно редактирано от hun_ter; 02-09-10, 18:44.
                          Историята на цивилизацията може да се опише с шест думи: колкото повече знаеш, толкова повече можеш.
                          .................................................................................................
                          Е. Абу

                          Коментар


                          • #88
                            От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

                            Аха, има го серийно, ама не за Европата
                            Относно цената - абе ... хайде да си говорим честно, Витарката на мен лично ми струва в пъти повече от всяка друга кола, която съм имал. Говоря за съотношението на цената на самия автомобил, съотнесена към цената на експлоатационните разходи на същия този автомобил.

                            На никоя друга кола, освен старото ми Москве, не съм включвал в графата "експлоатационни разходи" такива дивотии като основен ремонт на двигател или кърпене на диференциал (естествено, преден).
                            Никога не съм си играл и да кърпя моя кола.
                            Като започне да ръждясва - на скрап и следващата. Витарника е единствено изключение, тъкмо в момента с това се занимавам.
                            И така нататък, всички се забавляваме по един или друг начин с любимите си играчки, всички знаете за какво говоря. Та по въпроса за парите - толкова.
                            С наличния 8V моно съм катерил доста страшнички места, справя се, но това въобще не е нещо, което да ме спре да мисля за смяна на двигателя, а при малко повече свободни пари и шибано, вечно липсващо време - да го направя.

                            Засега единственото, което ме притеснява е, че нямам представа как се държи J18 в ниските обороти, все пак си говорим за джипка...
                            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                            Коментар


                            • #89
                              От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

                              Със 180км в час на Витиня,ама по нанадолното !?! Колега,знам че продаваш Витарата,но погледни малко по реално на нещата...Правил ли си сметка че:245/75/16 са с 14 см. по-голям диаметър от споменатите 195/65/15.....и че,при показание на километража 78км в час,ти всъщност се движиш със 100км в час !!! А сега си сметни при тези 170 км/h ,със гуми 245/75/16 , с каква скорост си се дви жил с Лифтвана Витара - КЪСА БАЗА !?! ПП. По мои груби сметки с над 215км/h !!! Незнам защо,но... немога да повярвам....А.. tef4o ме е изпреварил....
                              SUZUKI "GRAND VITARA" 2.0 (16V)-J20A + MITSUBISHI "OUTLANDER"-2.4- AUTOMATIC

                              Коментар


                              • #90
                                От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

                                Първоначално публикуван от vadoiv Преглед на мнение
                                Със 180км в час на Витиня,ама по нанадолното !?! Колега,знам че продаваш Витарата,но погледни малко по реално на нещата...Правил ли си сметка че:245/75/16 са с 14 см. по-голям диаметър от споменатите 195/65/15.....и че,при показание на километража 78км в час,ти всъщност се движиш със 100км в час !!! А сега си сметни при тези 170 км/h ,със гуми 245/75/16 , с каква скорост си се дви жил с Лифтвана Витара - КЪСА БАЗА !?! ПП. По мои груби сметки с над 215км/h !!! Незнам защо,но... немога да повярвам....А.. tef4o ме е изпреварил....
                                Привет!
                                Въобще не съм си правил сметката просто казвам неща които са си истина, а на Витиня ме хванаха като ходих до София не като се връщах...гледам и ти си с матор J 20 А само, че твоя матор е 128 коня, а раната версия е 132 коня...разлика в килограмите м/у мен и теб са около 300 кила барем...
                                Пък за гумите може и да си прав, но е хубаво да прочетеш и линка който е даден от Трент и там се споменават някакви цифри...
                                Между другото сега се сетих да проверя, че оригиналният размер гуми за моята модификация е 215/65/16...
                                Значи и твоите сметки са грешни...пък за лифта на Иван Попов повярвайми приятелю поведението на жипката става в пъти по добро...
                                Тефчо за това ви казах да питате Иван Попов той по едно време имаше такава с двигател 1,8 литра при него...
                                Успех...
                                Последно редактирано от hun_ter; 02-09-10, 22:32.
                                Историята на цивилизацията може да се опише с шест думи: колкото повече знаеш, толкова повече можеш.
                                .................................................................................................
                                Е. Абу

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X