Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

    Първоначално публикуван от nikman Преглед на мнение
    Като взехме да си говорим за мощност,гуми и дифове,да попитам...Някой слагал ли е дифове от 1,6-8v-моно/карбуратор на 1,6-16v?И има ли ефект спрямо мощноста на автомобила.Дали предавателните числа,ще компенсират разликата от по-големите гуми?
    На Антон (antiroad ) е с такива дифове 5,125:1
    Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
    New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

    Коментар


    • #62
      От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

      Ами те в крайна сметка май всички са такива,с изключение на дизелите и автоматиците,т.е. 8 и 16 клапанови,къси и дълги бази Витари са с такива дифове!Дифовете мощността няма как да я компенсират,но въртящият момент да-на равното няма да е бегачка/в смисъл да развива масимални скорости/,но на баира няма да издъхва толкова!
      Последно редактирано от antiroad; 29-08-10, 11:38.
      0887/400121 Антон Донев

      Коментар


      • #63
        От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

        А има ли разлика в предавателните числа на скоростните кутии?Защото ако няма остава дифовете да са с различни предавателн числа.Сравнявам обороти/километри на 8кл,16дълга и 24 дълга.На моята със стандартни гуми при 100км/ч е с 3000об.При 8кл са повече,а при 24кл. са по-малко.Това са наблюдения от няколко дни...
        Поздрави!
        Jeep Cherokee XJ 4000 Limited, 2001 year. Ducati Multistrada 1200, 2014 year

        Коментар


        • #64
          От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

          Разликите в предавателните числа на оборотомера и скоростомера, ако има такива -отчете ли ги? и щом 16в е с по-голям феродов диск най-вероятно има разлика и в раздатъчната кутия

          Коментар


          • #65
            От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

            Първоначално публикуван от trent Преглед на мнение
            Пак се вкара във филми, вие в Шумен нямате ли си друга работа, ако искаш да си направиш инжекционна започни с датчици и ламбда-сонда, те бъркат компа, това с наляганията ти е последна грижа, а за гаражните можеш, руснаците са написали как, ако не се справиш, пиши да ти пратя едни документи, отделно смени всички важни ел. възли и ги опръскай хубаво с някой технически спрей, но повече няма да стане по-мощна отколкото е, ще подобриш динамиката и ако гониш добра работа на двигателят зареждай 98, той е колкото 95, ама в чужбина
            Трофоне, пълната дигностика съм я направил на т.н. ЕЛКОН. Всичко - токове, кабели, свещи, дебитомер, делко-центровка + като я взех смених капачка и палец, компресия, ламбда и т.н.
            Редовно пръскам със WD40 всички букси които се виждат в двиг отсег, особенно когато решим да се каляме, че такъв лош спомен имам от състезанието в Глоджево че се изложих като първия .......да не казвам какъв.
            Резервоара ми е пълен с 95 но като го изразходя ще пробвам с по-висок октан.
            Само не разбрах от поста ти за горивото - от Лукойл ли зареждаш/препоръчваш?
            Последно редактирано от gen4; 30-08-10, 08:13. Причина: правопис
            TG

            Коментар


            • #66
              От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

              Първоначално публикуван от Nik16 Преглед на мнение

              За мощност: както казват колегите по-горе: кабелите да се напръскат със спрей, добро гориво (само че Трифоне бензин 98 идва малко силничко май) , почистване на въздушен филтър, ако имате катализатор - дали и той не е запушен има доста фактори, които влияят на играчките ни. Относно горивото някой беше ми предложил да сипя бенз с октан 100 но веднагически му отказах, защото крака ми е малко тежък и не исках да сменям клапани.

              Поздрави от слънчева Варна!
              Въздушния филтър го смених след едно удавяне в локвата на "Кольо" - така й викаме по нашия край
              Този който ми предложиха - Японски(не се сещам марката) не дойде и ми продадоха корейски за 18-19 лева.
              Проблема е че по същото време с Кольо уплътнихме и шнорхела(на аватара ми вижда какъв) като силиконирахме всички гумени съединения и затворихме отвора в долната утаителна част на филтърното тяло, т.к. това бе една от причините да глътна вода.
              От тогава ми се струва че взе да се задушава, въпреки че и преди не съм можел определени баири(доста стръмни) да ги качвам на бързите.
              Преди седмица обаче реших да сменя отново въздушния филтър. По стария имаше малко остатъци от калчица. Новия е Filtron. Тествах с ускорението на 5-та и същата работа. Сега съм решил да махна филтъра изцяло и да пробвам - на асфалт.

              Катализатор нямам - още Ванката се беше погрижил за този въпрос. На негово място има резонансно гърне.
              Последно редактирано от gen4; 30-08-10, 08:47. Причина: правопис
              TG

              Коментар


              • #67
                От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

                Първоначално публикуван от jaxan Преглед на мнение
                Абе колеги нали за витара говорим,кви са тез мераци за високи скорости.Аз пък до сега си мислех че силната и страна е извън пътя.......или пък греша........
                п.п. М-у другото точно вида на тази витара ме подтикна към оффроада
                Колега Джаксан, скоростта/ускорението на 5-та го давам за пример за липса или наличие на мощност.
                Аз също не съм фен на високите скорости с Витарата ми. За тях имам други коли. Витарата на асфалт я карам с 3000 оборота около 100км/ч. Така е икономична, сравнително стабилна и може да спре при опасност.
                За П.П.-то Радвам се че карам точно този джип
                Последно редактирано от gen4; 30-08-10, 08:48. Причина: грешка
                TG

                Коментар


                • #68
                  От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

                  Първоначално публикуван от antiroad Преглед на мнение
                  Така,че колега Генч или по-як мотор,или смяна на дифове,или промяна на зъбни колела в раздатката,ако искаш да не ти се задъхва на сериозните баири!
                  А за асвалта си вземи друга бегачка,успех!
                  Това ще го взема в предвид като съвет ако реша да бутна нещо - за диф и раздатка.
                  За мотора не съм решил още точно какво да направя но вариантите ми за момента са три ако реша да остана с тази Витара:
                  1. Софтуерен чип тунинг, но очаквам приятеля ми който се занимава с това да ми потвърди дали ще може.
                  2. Турбо
                  3. Нов мотор - по мощен

                  Подредил съм ги приоритетно
                  Последно редактирано от gen4; 30-08-10, 08:51. Причина: правопис и добавка
                  TG

                  Коментар


                  • #69
                    От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

                    Не мога да преопоръчам бензиностанции в Бг, според мен навсякъде е еднакъв, говорим за големите вериги, въпроса е коя колко ти отстъпва, аз ползвам карта за Лукойл и затова зареждам там, но съм слагал 100октана В-пауър на Шел и знам каква е разликата, в разход и в динамика, относно приоритетите ти:
                    1. Софтуера няма да ти помогне, от 5-10коня, само след ДИНОтест може да разбереш, но аз не бих се навил
                    2. Относно турбото, да вземем за пример тези във форума-няма отговор колко удържа двигателят турбиниран, това според мен трябва да сеправи от доста запознат с това човек, във варна и Русе познавам такива, цената няма да е под 1500лева
                    2. За тези пари като теглиш чертата можеш да си вземеш 2,5 от паджеро ако искаш да си го намърдаш в коша и да литнеш, аз така бих направил, там разликата в конете вче е в пъти, не с проценти.

                    Решението си е твое, ако искаш питай Иван Попов, той дойде с 2,5 на витара на морската сбирка, чуй и неговото мнение(става дума за оригинален мотор от новата Гранд Витара)

                    Коментар


                    • #70
                      От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

                      Не забравяйте обаче,че по-якият мотор иска и по-яки съединител,ск.кутия,раздатка и т.н./Тойотаджии ще кажат пак къде е смисъла/. При дифовете най -бавният е 5,125:1 щатен,има по-бавни тунингови,ама са едни цифри...и не забравяйте ,че се сменят и двата
                      За мен оптималният вариант е да се сменят зъбни колела в раздатката и следващият ми тунинг ще е сигурно това,макар,че не съм отварял раздатка.Оптимален имам предвид и да върши работа,и да не е скъп.
                      Знам ,че на Самурай и Джимни е правено и описано,ако някой е правил на Витара -да пише.Естесвено уточнявам,че не говорим за бегачка,а за катерачка
                      0887/400121 Антон Донев

                      Коментар


                      • #71
                        От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

                        И аз бих те посъветвал да не си даваш парите за чип,относно турбото съм леко скептичен,третата ти точка по приоритет е най удачна според мен. Мн. по-малко са неизвестните,а и щом караш в гората,трябва ти надеждност. Аз лично не бих се впуснал в приключения с неясен край относно турбинирането на атмосферен двигател. Каквото и да предприемеш,ще е интересно за всички ни,така че опиши процеса в темата. Успех.
                        http://vbox7.com/play:398e8b82

                        Коментар


                        • #72
                          От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

                          Турбо на 16v Витара не е разумно поради честите дефекти в главата .
                          Последно редактирано от Ясен; 30-08-10, 18:25. Причина: 4=ч
                          0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                          Коментар


                          • #73
                            От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

                            Първоначално публикуван от gen4 Преглед на мнение
                            Колега Джаксан, скоростта/ускорението на 5-та го давам за пример за липса или наличие на мощност.
                            Аз също не съм фен на високите скорости с Витарата ми. За тях имам други коли. Витарата на асфалт я карам с 3000 оборота около 100км/ч. Така е икономична, сравнително стабилна и може да спре при опасност.
                            За П.П.-то Радвам се че карам точно този джип
                            Здравей,нямах предвид точно тебе.Ама тука взеха да вдигат едни скорости и се притесних някой да не се пребие.
                            не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам

                            Коментар


                            • #74
                              От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

                              А дали няма да диша повече с тези 16 клапана.Какви проблеми се появяват в главата
                              Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
                              Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

                              Коментар


                              • #75
                                От: Нямам мощност на Витарата или искам прекалено много?

                                Цецоооо, казах ти вече-не се занимавай с глупости. Чипове и турбота...
                                Витарата ти си има достатъчно сила. Като за витара.
                                Ако искаш нещо по-силно-скачай на друга марка, витарата с 1,6 мотор толкова си може. Но пук е съвсем достатъчно. Всеки ден не качваш баири за да търсиш скорост на бързите, и същевременно мощност в баира.
                                Ако пък толкова искаш-вземай един V6, ще го сложим в коша. Ама стария(дето ти идва слаб...) ще ми го подариш...
                                ДСа видиш тогава бай ти Кольо как печели състезания

                                Майтап разбира се. Не влизай в тези филми, витарата ти е добра, не я разваляй насила!
                                Има ли желание-има и начин!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X