Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Покупка на Субару

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Покупка на Субару

    Принципно нивото на маслото в кутията се мери при работещ двигател.

    Коментар


    • От: Покупка на Субару

      Претрисането на празен ход> свещи, кабели, инжектор. Може и от кутията да е.

      Някакво запушване на дюзите в кутията, вероятно се нуждае от профилактика.Това само на студено ли е или и като поработи? Предполагам маслото е препоръчаното.
      Това което ни липсва ни кара да мечтаем.

      Коментар


      • От: Покупка на Субару

        Първоначално публикуван от agogov Преглед на мнение
        По родните пътища такъв проблем не може да има. А се появи, а го нЕма........
        Дали? Веднъж ни изскочи елен-лопатар... Разминахме се на косъм... Лошото е, че не стои на пътя, а притичва "с пълна газ" и не можеш да го видиш преди да стъпи на пътя заради дърветата...
        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

        Коментар


        • От: Покупка на Субару

          Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
          Дали? Веднъж ни изскочи елен-лопатар... Разминахме се на косъм... Лошото е, че не стои на пътя, а притичва "с пълна газ" и не можеш да го видиш преди да стъпи на пътя заради дърветата...
          Това е старо и трябваше да е шега, Тедо....Все пак любопитно ми е къде се случи, ма на ЛС, че а споделиш тук, а го нЕма....
          Това което ни липсва ни кара да мечтаем.

          Коментар


          • От: Покупка на Субару

            agogov, тя няма кабели , директно 6 бубини върху свещите. Свещите са иридиеви, ако вярвам на фактурите и сервизната книжка са сменени , преди около 20 х.км, сменят се на 100 хил. км.
            Точно гадното е , че всичко това се проявява от време на време, без някаква закономерност и само като е студена. Претрисането е много дискретно, само аз го усещам, съпругата ми не , даже и да я накарам да се опита да го долови. Маслото на кутията също е сменено и е бистро и розово-червено.
            Колата е обслужвана само в субару, като изключим смяната на маслото на мотора - от мен , с масло закупено от представителя на субару. Ама я гевезя а?
            Честно казано ще я карам така , докато се постопли, ако проблемите се задълбочат , може и да я вкарам в бокса на аверчето арабела - там е топло и има всички условия за работа, а и учудващо ме търпят все още...Може и да не са направили нещо като хората в субару , кат знам кви проблеми имат след сервизиране във волво сервиз..Маслото на кутията ще го проверя на загрял и работещ мотор , отдавна се каня ...
            Не ми се проверяват дали са сменили всички свещи , че като знам какъв секс е да ги смениш....
            П.П , един приятел разправя история преди много години, как си карал москвича между две села. Кара си и хоп на пътя заек, прас с москвето , спира и в багажника, тръгва-на пътя пак заек, прас .. и в багажника. И пак заек на пътя... и т.н. Накрая се изцепи-багажника се препълни и се върнах на село да взема резервния багажник!
            Поздрави!

            Коментар


            • От: Покупка на Субару

              Сега разбрах какъв ти е мотора и не му познавам странностите , приказките са ми по принцип..... При някои двигатели на Субару има едно едва доловимо претрисане, по-скоро съвсем леко люшкане при температура малко преди да се достигне работната. Дали то е особеност на модела или се появява с времето, не знам.
              Това което ни липсва ни кара да мечтаем.

              Коментар


              • От: Покупка на Субару

                Относно слабото претрисане на студено- не се притеснявай...ако е от свещ ,щеше бая по-осезаемо да го усетиш, и бубина не е. И моята прави по някой път така, когато сменя бензина. Но-о-о...тоя мотор не обича продължителното каране на ниски обороти и "влаченето" в градски режим постоянно. Хубаво му е при над 3000 об/мин и ако си го коткал по-дълго му направи една тренировка. Относно скоростите...най-вредното нещо за автоматичната трансмисия е даването на газ когато е студена . Дори и индикатора за температура на двигателя да се покачи до нивото на работна температура, то това не означава, че АТФ-а е загрял достатъчно за максимално натоварване. Твоя е с 5-степенен автомат, който е малко по-слаб от стария, но въпреки всичко не би следвало да има проблеми при пробег като твоя..рано и е още. А явяването на проблемите в този вид автомати, споделено от щатските форуми, е обикновено именно след смяна на масло. Логиката е , че по-рано "изнасилената" или прегрята кутия "реализира" проблемите си при наливането на нов флуид, с по-високи хидравлични налягания и характеристики, сравнено със старото, изгубило качествата си масло. Нивото на маслото следва да е в норма, като особено вредно е препълването на кутията. С две думи- дай време на кутията да загрее, преди да я настъпваш...на студено-малко газ, особено при вашите температури, а като стана въпрос- печка има ли колата ?
                0899 шест5313нула
                За всекиго по нещо

                Коментар


                • От: Покупка на Субару

                  То сериозно-хубаво му е на мотора след 3000 оборота-и на мен ми е хубаво тогава особено , като тръгне от 4500 на горе, обаче в нормални условия кутията превключва на невероятно ниски обороти - около 1800 - 2000 оборота на мотора. И да искам / в същност не съм се опитвал в ръчен режим, а и не съм чак такъв джалатин да го правя/, като е студена , тя сама си се пази- и да е на кикдаун , превключва на около 3000 оборота докато е студена, колкото повече загрява , толкова повече покачва оборотния диапазон, като влезе в режим превключва при 7000 оборота при кикдаун. Даже и се чудя как успява да си зареди акумолатора , при такива обороти на мотора.
                  Относно печката, предполагам имаш предвид бензинова печка, за съжаление няма. То и да има , не виждам как ще я ползвам с моето каране по 15 минути дневно или около 3 км в едната посока. Със сигурност ще и клекне акумолатора. Имам електрически подгрев на мотора-още не съм си изяснил дали топли маслото или водата, ама нямам достъп до ток. Нагревателя влиза до масления филтър, ниско в блока. И двете вероятности са възможни. Не съм и пробвал дали работи, ама най - вероятно работи. Направих си сметка и финансово не ми е изгодно да и наемам паркомясто с контакт. Иначе има и контакт на 220 волта в купето за вентилаторна печка, но всичко това е монтирано тук, не е произведена така.
                  Значи викаш да я изкарам на магистралата и да и издухам сополите от ауспуха.

                  Коментар


                  • От: Покупка на Субару

                    Първоначално публикуван от kikimora Преглед на мнение
                    Значи викаш да я изкарам на магистралата и да и издухам сополите от ауспуха.
                    Точно така, но дръпни такаа..поне 5-600 километра. С това ежедневно коткане за 3 километра ще я хване задух колицата
                    0899 шест5313нула
                    За всекиго по нещо

                    Коментар


                    • От: Покупка на Субару

                      За жалост обаче няма кога, а и къде. Най много на лято , да натоваря жената и децата на самолета , а аз да се прибера с колата, да и отпуша кюнците по магистралите в немско, че тука не може да се кара. Само , че няма да и хареса ..на съпругата.

                      Коментар


                      • От: Покупка на Субару

                        Е доживяхме и това:

                        http://fakti.bg/avto/86497-parviat-b...aign=firstpage

                        Да не се чудите вече, ако някой псува " Н6 " ....
                        0899 шест5313нула
                        За всекиго по нещо

                        Коментар


                        • От: Покупка на Субару

                          Че те и досега ги псуваха.
                          "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                          Коментар


                          • От: Покупка на Субару

                            Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                            Че те и досега ги псуваха.
                            Що ?
                            0899 шест5313нула
                            За всекиго по нещо

                            Коментар


                            • От: Покупка на Субару

                              Тaкa дa попитaм и aз гледaм темaтa е зa субaру но освен зa aутбекa 3.0 нищо зa другите.Имaм нaмерение дa си зaкупя еднa импрезa комби но с мaлкия двигaтел 1.6 90к.с. интересувa ме системaтa 4x4 същaтa ли е кaто нa другите субитa гледaм имa и бaвни .Колaтa е зa основно aсвaлт и до вилaтa около 4-5 км.черен път ,не търся колa с спортни нaклоности

                              Коментар


                              • От: Покупка на Субару

                                Здравейте колеги. Решил съм да си купувам Субару Аутбек модел 2003-2009 с ръчни скорости - следователно вариантите са 2,5i /бензин или бензин+газ/ и 2.0D, като бюджета ми е до около 18 000 лв. макс. В тази връзка искам да попитам собствениците на такива автомобили и хора с преки впечатления да дадат съвет/мнение по следните въпроси
                                1. Има ли начин да се проверят реалните километри на колата ако се закачи скенер/компютър и кой може да го направи
                                2. По-старите коли от 2003-2005 страдат ли от ръжда, защото доста коли внос от Австрия и Германия /не са Субару/ които съм гледал са доста ръждиви отдолу че даже и под капака на двигателя
                                3. Има ли съществени разлики след фейслифта през 2006-та, и по точно за двигателя 2,5 бензин до тогава е само с 1 разпределителен вал на глава а след това с 2 вала на глава и някаква система за променливо газоразпределение която е доста капризна към маслото. По стария двигател има ли такава система или е само с хидравлични повдигачи на клапаните.
                                4. За варианта 2,5i чист бензин - с оглед на това че е най разпространения вариант на тази кола дали сервизът и частите са по достъпни и разпространени. Нужно ли е да се сваля целия мотор при замяна на свещи и съединител, нужно ли е да се смени и водната помпа при подмяна на ангренажния ремък. Може ли да дадете ориентировъчни цени за труд и части за смяна ремък, свещи и съединител като се ползват части от качествени марки.
                                5. За варианта 2,5 бензин+газ - истина ли е че модификацията Би-Фюел е "оригинална заводска", как може да се познае ако е така, какъв е модела и има ли кой да я поддържа и обслужва в България. Колко литра е бензиновия резервоар при този вариант, трябват ли по специални свещи /иридий - платина/ и на какъв пробег се сменят. Има ли разлика по ауспуховата система и не гние ли доста по-бързо спрямо бензиновата? Имат ли резервна гума или са с кит за лепене и компресорче? Колко по висок е разхода спрямо чисто бензиновия?
                                6. За варианта 2.0 дизел - как се справят с българската нафта, има ли някакви проблеми. Всички ли варианти са снабдени с ФАП филтър или има и такива без, и по какво се различават. Може ли ФАП филтъра да се премахне хардуерно+софтуерно и има ли къде да се направи? Долива ли се някаква течност към горивото заради филтъра както е при пежо-ситроен /питам защото баща ми има ситроен с5 2.2 HDI от първите и бра страшни ядове с тая кола именно заради ФАП-а/. Добър ли е филтъра за фино пречистване, има ли подгрев /от обратната нафта или електрически/ има ли отделител за вода /автоматичен, ръчен/? Всички варианти ли са без лостчето за бавни? Нужно ли е да се вади мотора при смяна на дюзи, подгревни свещи и съединител? Колко километра изкарва ангренажната верига и подменя ли се на някакъв интервал. Има ли сервиз за този мотор в България?
                                7. Има ли качествен сервиз в София за Субару където да си разбират от работата и да я вършат като трябва. С оглед на експлоатация на автомобила 4-5 год. и пробег 40-50 000 км от първоначалната цена на колата+данък+застраховки излиза че бензиновата и газовата излизат еднакви като дизеловата е малко по-скъпа но там и колите са по-нови като година. Разлика във вървеното и на 3-е според мен няма съществена. Кой е на удачния вариант за нашите условия с оглед безпроблемност+надежност и възможност за бърз и качествен ремонт ако се наложи?
                                УАЗ 452АЭ 1975г.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X