Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Газова уредба на Cayenne

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Газова уредба на Cayenne

    Литрова мощност.Всички газови дюзи работещи на изпарена газ ,могат да хранят 4-цилндров мотор с мощност макс до 200 коня.Оттам насетне недохранват.И няма как.Защото са по една на цилиндър.При тебе е 8-мак и теоретично не би трябвало да имаш проблем до към 400 коня,ама...Затова ,вероятно,забива над 4000 оборота..Сложи по още една дюза ще за забравиш на какво гориво си.
    П.П. Дизели на газ вървят отдавна.И на метан , и на пропан-бутан.И там повишават мощноста.
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

    Коментар


    • #47
      От: Газова уредба на Cayenne

      Здравейте, отново съм тук.
      Не е кой знае какво Кайена, но просто ме грабна салона. Много ми хареса салона и цвета.
      Това беше 80% от причината да се спра на тази кола. Още повече ми харесва салона на новия Кайен 2011г или 10-та
      Не ми харесва Кайена от зад Предницата горе долу бива Туарег не ща и да видя. Q7 .... ами .... въпрос на вкус.
      GL беше другия вариант, но не знаех че за 70 бона може да се купи.
      Тази след всичките отстранявания на забележките ще ми седне на около 60

      Ако ми сложат по още една дюза ....., абе да не ми се смеят ако кажа това в сервиза
      Аз не му разбирам много, даже изобщо и съм лесен за ...........

      Коментар


      • #48
        От: Газова уредба на Cayenne

        Първоначално публикуван от demo_1 Преглед на мнение
        Човека иска да си кара на газ да кара !!!
        Докарай го в София в централа на Фобос там са кадърни момчета и ще ти го оправят !!!
        Като идвам към вашия край непременно ще се отбия, дано само от веднъж го нагласят.

        Коментар


        • #49
          От: Газова уредба на Cayenne

          Ако с по-големи дюзи във ниските режими работи зле, какво ли ще стане с по още една?
          Те, ако сега дюзите са недохранени по ток, като се включат по две в паралел може и да не запали изобщо на газ.

          Коментар


          • #50
            От: Газова уредба на Cayenne

            Да с 2.2 дюзи на ниски (до 2500 оборота) така придръпваше, че имаш чувството че някои цилиндри почиват.
            Сега с 2.0 до 4000 оборота е перфектна. След това забива носа все едно че е изключено захранването на ел блок.
            Когато върна газта и се оправя, и съвсем леко подавам и покачва на над 4200-4300 и отново забива.
            Отново повтарям с връщане на газта и подавам леко. така до 5000 оборота и толкова.
            Както и да "припомпваш" газта над 5000 оборота неще.

            Коментар


            • #51
              От: Газова уредба на Cayenne

              Какво е налягането газта при 5000оборота?
              Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
              АСК Ален Мак

              Коментар


              • #52
                От: Газова уредба на Cayenne

                Първоначално публикуван от 0887504600 Преглед на мнение
                Здравейте, отново съм тук.
                Не е кой знае какво Кайена, но просто ме грабна салона. Много ми хареса салона и цвета.
                Това беше 80% от причината да се спра на тази кола. Още повече ми харесва салона на новия Кайен 2011г или 10-та
                Не ми харесва Кайена от зад Предницата горе долу бива Туарег не ща и да видя. Q7 .... ами .... въпрос на вкус.
                GL беше другия вариант, но не знаех че за 70 бона може да се купи.
                Тази след всичките отстранявания на забележките ще ми седне на около 60

                Ако ми сложат по още една дюза ....., абе да не ми се смеят ако кажа това в сервиза
                Аз не му разбирам много, даже изобщо и съм лесен за ...........
                Изобщо не е кой-знае кво-ти виждал ли си Витара,Фронтера,Диско,стара Тойота,Уаз,Нива.Като ги видиш сравни ги с Кайена.
                Той човека взе да го е срам че си купил порше(и то джип).Въпросът ми е : Шасито на Поршето не е ли същото като на Туарега(така бях чул)?Един познат си купуваше накладки и други чаркалаци които били идентични с различни цени.
                П.П. Продължавай да споделяш кво става с колата.След 10ина години и те ще влязат в гората -да знаем какви проблеми може да имаме.
                Sent from my Nokia s fenerche

                Коментар


                • #53
                  От: Газова уредба на Cayenne

                  Дюзите дето стават за коли над 150 кс без да ги спъват във високите струват едни пари. Хората пестят. Или нямат такива дюзи за фобос.
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • #54
                    От: Газова уредба на Cayenne

                    Първоначално публикуван от 0887504600 Преглед на мнение
                    Както и да "припомпваш" газта над 5000 оборота неще.
                    Това на място или при ускоряване? Иначе въпросът за налягането е съвсем уместен.

                    Първоначално публикуван от Р.Якимов Преглед на мнение
                    Шасито на Поршето не е ли същото като на Туарега(така бях чул)?Един познат си купуваше накладки и други чаркалаци които били идентични с различни цени.
                    Те въобще на шаси ли са?

                    Коментар


                    • #55
                      От: Газова уредба на Cayenne

                      Шасито е същото.
                      Ясене по документите пише chasis(може да имам правописна грешка).А иначе самоносещо е.
                      В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                      Коментар


                      • #56
                        От: Газова уредба на Cayenne

                        Първоначално публикуван от vetsi71 Преглед на мнение
                        Какво е налягането газта при 5000оборота?
                        Не зная

                        Да и аз съм чувал че били на едно и също шаси, както и Q7. Говоря за шаси, не за купе.
                        Ами не ми харесва Туарега. И в салона имат разлика

                        Коментар


                        • #57
                          От: Газова уредба на Cayenne

                          Шаси е май.Доста е голямо и с доволно голям мотор.


                          Писали сме заедно.
                          Sent from my Nokia s fenerche

                          Коментар


                          • #58
                            От: Газова уредба на Cayenne

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            Това на място или при ускоряване? Иначе въпросът за налягането е съвсем уместен.


                            Те въобще на шаси ли са?
                            На място не може да се форсира, има ограничител. Аз говоря в движение. Примерно на 3-та предавка. И на 4-та е така.
                            На 5-та при 4000 оборота си се движи доста бързичко та закъде да се бърза когато си на газ
                            Това ме накара да кажа СТОП с настройките, докато не засека на това вървене колко харчи
                            Много добре се държи двигателя и колата като цяло до 4000 оборота.

                            Коментар


                            • #59
                              От: Газова уредба на Cayenne

                              Един холдинг са -защо да не е едно шасито+половината окачване.Проверете колко пъти Фолка купува Порше и после Порше купува Фолк.Там връткат едни здрави далавери пък камо ли едно шаси да не завъртят.А пък ако то не е от алуминий със сигурност ще влезе след 10 г.в гората защото нашите ще са изгнили.
                              Sent from my Nokia s fenerche

                              Коментар


                              • #60
                                От: Газова уредба на Cayenne

                                Само от любопитство, защо не ГИ с течна фаза?
                                Вярно, че са доста по-скъпи от "обикновен" ГИ, но пък не вярвам да има проблем с недохранване.
                                Даже и вечните гаври няма да имат основание да се заяждат що така уж Кайен пък на газ (за справка - да проверят защо "бедните" австралийци си слагат ГИ течна фаза по бегачките).

                                П.П. Ясене, ти още ли не си си изхърлил осцилоскопите бре?
                                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X