Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Газова уредба на Cayenne

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Газова уредба на Cayenne

    Първоначално публикуван от 0887504600 Преглед на мнение
    ...Приемам идеи, как да си завиша още малко разходите по тази луксозна кола Омръзна ми и ми е обидно да карам еФтино
    Почни да караш "хард офроуд". Ако още е евтино, ще го мислим...
    Не чета коментари и не отговарям на такива.

    И коментаторите...

    Коментар


    • От: Газова уредба на Cayenne

      Първоначално публикуван от gogosi Преглед на мнение
      Ако сложи MT гуми нищо няма да става от кайена, нито ще може да се кара бързо нито ще стане по проходим. С хубави зимни гуми си е перфектен.
      Става си по-проходим, а като е с тях просто ще се кара по-бавно, но ще може доста повече неща... Само не знам дали ще издържат полуосите....

      Коментар


      • От: Газова уредба на Cayenne

        Според третия закон на офроуда: "Излишните неща остават в гората"
        "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

        Коментар


        • От: Газова уредба на Cayenne

          Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
          Става си по-проходим, а като е с тях просто ще се кара по-бавно, но ще може доста повече неща... Само не знам дали ще издържат полуосите....
          Kолега къде ще стане по проходим ? Този джип си е само за асвалта, вкарвал ли си такъв в гората някога ? Защото аз съм вкарвал по черен път до една вила при сравнително малки неравности оставаше на 3 гуми. Какви кални гуми, едни хубави зимни гуми и си е перфектен. С калните ще върви в пъти по зле, по тежки ще са, по снега ще се пързаля ужасно и ще се получи нещо безмислено. Ефекта ще е все едно на някое 911 да му сложиш кални гуми, то и 911 turbo e 4х4 дали ще стане по проходимо с кални гуми ?
          Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
          http://www.facebook.com/JeepBG
          LZ1GGC

          Коментар


          • От: Газова уредба на Cayenne

            Кайен с кални гуми на офроуд, това искам да го видя на живо Що хората си купуват кайен пък мислят за офроуд, все едно като си купувах черока и го дигах и т.н да си мислех, абе дали ще дигне 200 и ще е стабилен в завоите при 200

            Коментар


            • От: Газова уредба на Cayenne

              Колега вкарвам х5 в гората. Той няма бавни, няма и блокаж. И да, стана по-проходим с АТ гуми. С МТ 100% да е по-добре. Даже на кален баир се качва с метър 2 повече от диското на бавни и заключен междиден с MT/R-ите. То излиза само щото има лебедка. А на мотор 113 коня, като на диското щом му понася да движи такива думи, какво остава за такъв от 500?! Щото бмв-то е с по крехки чарколяци, но двигателя може да си позволи да търкаля и 44ки. Аз ако имам кайен ще го карам с 32ки МТ, пък нека ми се смеят. Виждал съм и диско 3 какво прави с гуми за кал и с гуми за мъгла. Тези машини може и да са кекави, но с подходящите гуми могат повече в гората, от колкото с галоши. Обратното важи с пълна сила, вдигането на 220 с гуми за гора си е самоубийство. Моите на х-а са зимния размер, който е така и така ограничен от гумата до 190, като над 150 не си е работа. За щастие 130 и новото 140 ме устройват и не горя от желание да карам с 200, щото колата може 250. Всеки луд с номера си... И изобщо не се пързалям по снега с MT/R, напротив, по-добре се справя от зимни ако има повечко снежец. Пък и сега ги карам на 0.5 атмосфера! Освен повишеното сцепление, вози и по-меко. Дори и по хасфалта се движа така. 40-50 км/ч. Не ми е проблем. Изобщо хубавите зимни гуми са доста по-зле за това, което аз правя от гумите, с които съм... Няма еднозначен отговор на тея въпроси, всичко е компромис.

              ПП То и газ на кайена било срам, а тук на село ако не е УАЗ начи не е проходимо. Ай стига предрасъдаци. Пфу...

              Коментар


              • От: Газова уредба на Cayenne

                Първоначално публикуван от gogosi Преглед на мнение
                Kолега къде ще стане по проходим ? Този джип си е само за асвалта, вкарвал ли си такъв в гората някога ? Защото аз съм вкарвал по черен път до една вила при сравнително малки неравности оставаше на 3 гуми. Какви кални гуми, едни хубави зимни гуми и си е перфектен. С калните ще върви в пъти по зле, по тежки ще са, по снега ще се пързаля ужасно и ще се получи нещо безмислено. Ефекта ще е все едно на някое 911 да му сложиш кални гуми, то и 911 turbo e 4х4 дали ще стане по проходимо с кални гуми ?
                Той Насов, ако знаеш какво е навкарал в гората!!!!, ама нещо не може да ги изкара!

                Коментар


                • От: Газова уредба на Cayenne

                  Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                  Той Насов, ако знаеш какво е навкарал в гората!!!!, ама нещо не може да ги изкара!
                  Не мога, щото му тече маслото, което няма общо с гумите

                  ПП Буса излиза само с помощ от диското, ако не е сухо... Но сега не ми трябва.
                  ПП2 С реното слизах до София, деня след като бяхте тук. Прибрах го в такава лед, че не ми се мисли. Трее си шофер, щот инак кат се разсеям и те, окопавка на лесното...

                  Коментар


                  • От: Re: Газова уредба на Cayenne

                    че можеш защо да не можеш? знаеш ли колко коли на дизел слагат и газови,просто иска да се поинтересува човек.

                    Коментар


                    • Откакто ми сложиха на Смарта газова Романо ми е много криво като ми изгори Смарта 3л/100км газ.
                      А какво остана за Кайена.

                      Вчера до Варна и обратно, на отиване с 200км/ч, а на връщане с 150км/ч, общо километри 210км не съм изгорил 42-та литра в бутилката.
                      Не че не чакам това всеки момент де
                      Това не е със Смарта

                      Sent from my BlackBerry 9900 using Tapatalk

                      Коментар


                      • От: Газова уредба на Cayenne

                        За Кайен е добре , средно около 20 на 100... и то от 200тата, на 150 сигурно е бая по-малко... Голяма зарибявка се оказа ГИ, аз не исках и да чуя за газ преди, сигурно АГУ ми е било само в главата.

                        Коментар


                        • От: Газова уредба на Cayenne

                          Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
                          Колега вкарвам х5 в гората. Той няма бавни, няма и блокаж. И да, стана по-проходим с АТ гуми. С МТ 100% да е по-добре. Даже на кален баир се качва с метър 2 повече от диското на бавни и заключен междиден с MT/R-ите. То излиза само щото има лебедка. А на мотор 113 коня, като на диското щом му понася да движи такива думи, какво остава за такъв от 500?! Щото бмв-то е с по крехки чарколяци, но двигателя може да си позволи да търкаля и 44ки. Аз ако имам кайен ще го карам с 32ки МТ, пък нека ми се смеят. Виждал съм и диско 3 какво прави с гуми за кал и с гуми за мъгла. Тези машини може и да са кекави, но с подходящите гуми могат повече в гората, от колкото с галоши. Обратното важи с пълна сила, вдигането на 220 с гуми за гора си е самоубийство. Моите на х-а са зимния размер, който е така и така ограничен от гумата до 190, като над 150 не си е работа. За щастие 130 и новото 140 ме устройват и не горя от желание да карам с 200, щото колата може 250. Всеки луд с номера си... И изобщо не се пързалям по снега с MT/R, напротив, по-добре се справя от зимни ако има повечко снежец. Пък и сега ги карам на 0.5 атмосфера! Освен повишеното сцепление, вози и по-меко. Дори и по хасфалта се движа така. 40-50 км/ч. Не ми е проблем. Изобщо хубавите зимни гуми са доста по-зле за това, което аз правя от гумите, с които съм... Няма еднозначен отговор на тея въпроси, всичко е компромис.

                          ПП То и газ на кайена било срам, а тук на село ако не е УАЗ начи не е проходимо. Ай стига предрасъдаци. Пфу...
                          Колега както споменах и 911 може да вкараш в гората и да го обуеш с кални гуми, но е безмислено. Няма да можеш да ползваш предимствата за които е предвидено. Аз имам снимка с кайена с 296 км/ч. Със слагането на кални гуми, с тези 500 коня ще можеш само да се снимаш. Няма да е нито стабилна на пътя нито ще покаже някакви впечатляващи офроуд качества. Обзалагам се, че първият самурай който хванеш с неговите 64 кончета (1.3) ще те направи смешен в гората кел файда че имаш 500 коня и кални гуми по скъпи от самурая. А за газовите и аз нямам нищо против, в момента се оглеждам за джип от подобен клас и задъжително ще бъде с газово. Знам колко харчат реално тези автомобили и не виждам защо да не спестя някой лев.
                          Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
                          http://www.facebook.com/JeepBG
                          LZ1GGC

                          Коментар


                          • От: Газова уредба на Cayenne

                            Явно говорим за различни неща. Ако не живееш в град, а терена е планински, но ти трябва паркетник/детевоз? Те гумите дето стават за 300 са по-скъпи 100%. Зимата при мен има минимум 50 см сняг на моменти, а може и повече. Диско като моето със зимни гуми съм вадил от пряспа, а на лед беше трагедия. Лятото със 19-20 цола гума по чакъла с острите камъни ще плащам гуми по 1000 /ПП и за джанти също/ лева всеки месец?! Аз не говоря за тежък офроуд, а за забежки по черното. А в тубата съм виждал кайен с гуми за мъгла, който хич не се справяше зле. Както вече казах, с гуми до 190 и каране в рамките на позволеното е супер. А ти естествено можеш и с 400 да караш ако си купиш возило дето го може, но аз не си падам да летя по пътищата с 300, намирам го за тъпо , нищо лично. А и надали ще си взема табуретка за целта, а не 911 . А самурайчето прсто кърти, но аз май трябва диското да сравнявам с него. Но то пък става за детевоз, а самурайката не... Предпочитам да имам възможност за кайен и освен газ, 100% ще му взема нещо рошаво. За х-а бях прицелил дура трак, но спуках гума извън Бг и бях принуден да си взема мишелин латитууд крос и съм много доволен, нищо дето е АТ. Не съм вдигал и 200. А ако трябва да съм честен колата си е нестабилна и със зимните 17ки като размер, трябва 19-20 за да стане работата... което в моята ситуация ще е само ако ходя извън страната, като цяло не карам често по магистрала... Та си е спрямо ситуацията, но категорично отричам ширещата се заблуда, че паркетниците не им трябват читави гуми извън пътя. Ако ще ходи там, ако няма да слиза от него, вече е друго.

                            Коментар


                            • От: Газова уредба на Cayenne

                              Ами то за тези места дето описваш не ти трябва паркетник, а нещо от рода на ТЛК 120, не виждам защо да плащам скъпо и прескъпо като вкарвам кайен в гората, след като мога да си взема ТЛК. Реално при тези скорости които описваш това ще е идеалният автомобил. Иначе всичко е възможно, само че дали има смисъл. Нито X5, нито Кайен или Туарег и другите имат някакви ходове, за какво движение извън пътя говорим. Те са направени с друга цел, за да се подготви такъв автомобил за гората трябват едни пари дето много малко хора ще могат да си позволят. А не ми се мисли и самата подръжка каква ще е ако вкарваш автомобила в гората. По горе писах на една супер малка бубуна дето минавам и с колата кайена остана на 3 гуми, отделно го пазя да не се ожули от клоните и вкарването по черния път беше по скоро инцидентно. По спомен гумите зимните ни гуми бяха около 500 лв бройката, nokian някакви, може и да бъркам, но и калните на Вранглера ми не са по евтини. И пак повтарям кални гуми на такъв автомобил е абсолютна безмислица, отделно че джаните са ни 20 ки и незнам какви кални трябва да се сложат. Всъщност на Вранглера имам 20 ки кални, но те са супер тежки, и не особено блестящи откъм проходимост, и ако ги кача на кайена съм сигурен, че при някое по рязко потегляне ще счупя нещо. На стария джантите бяха 18 ки, на турбото са 20 ки и незнам колко по малки могат да влязат заради спирачките. Та ще трябва да са някакви кални ама нископрофилни. С кални гуми най много да счупиш нещо, когато зацепи рязко някъде, докато зимните ще си драпат много хубаво. Надали ще успееш паркетник да вкараш в дълбок сняг, но дори и да успееш надали ще можеш да го изкараш та какъв е смисъла от калните незнам. Все пак са мислени за друго тези автомобили. Те са стабилни на утъпкан път, като ключовата дума е път, не са предвидени за извън пътя.
                              Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
                              http://www.facebook.com/JeepBG
                              LZ1GGC

                              Коментар


                              • От: Газова уредба на Cayenne

                                ТЛК 120 е доста по-скъпо от стар Х, може би дори и от някои издухани кайени. Освен това е огромен, куфарест и хич не ми харесва. 80ка предпочитам, но те са си олд скул и пак е голяма, тук е криво. Ходове не ми трябват, а се замислям за блокажчета на Х-а. Да ти кажа вече 1/2 година ги сравнявам с диското и съм доста изненадан от някои неща. Жалко, че за зимата х-а е в бокса. Обаче на 2 теста бие диското доволно. Пример 1: Кално баирче, така се излиза от двора. Дълко е 10 дължини на кола. Тръгва се от място, градус не знам, но е прилично. В кал става дума, тя е малко и много лъзгава. Диското с мтр гуми, на бавни и с блокаж на межднинния стига 1 дължина под х-а. Излиза, щото има лебедка. Е тука няма как, паркетника ще си седи без лебедка. Пример 2: канавка, с кал и борд 30тина см. Диското цикли и излиза само с блокаж, Х-а излиза от раз, а е с АТ гуми. Пак ти казвам, това са предрасъдаци. Предпочитам като изпреварвам да е бързо, искам да имам ускорение, а не да пердаша с високи максимални скорости. Ако намериш обут с рошави гуми Кайен и само-райче, аз съм навит да ги борим, ни е опасявам, че ще останеш разочерован... Не знам там как е с джантите, но при мен 17 е най-малкото, ако е 3ка дизел, може и 16ки. Темата беше за газ и я направихме на бъз и @ъз, но пак ще кажа. Това са предрасъдаци, че не може газ на Х, кайен и прочее... и също дето нищо не могат извън пътя и кални гуми не им трябват. А новите рейнджове, що могат? То извън пътя без гуми няма смисъл да се ходи. Виж за пазенето на боята съм съгласен, но може и да я прежалиш

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X