Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

    Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
    Ще ми съдействаш ли за още 2 такива платки?
    Не бих го направил, имам поне три причини за това...
    ОФА КБ X20SE + метан

    Коментар


    • #62
      От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

      Първоначално публикуван от VladimCho Преглед на мнение
      Не бих го направил, имам поне три причини за това...
      И какви са ако не е тайна?
      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

      Коментар


      • #63
        От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

        Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
        И какви са ако не е тайна?
        1. Не те познавам.
        2. Живееш във Варна, аз в София.
        3. Понякога пратки се губят.
        4. Понякога се случва нещата да не работят, или да са счупени. Схемата, която използвам за доставка на стоките е еднопосочна, не мога да върна развалено нещо.
        5. Губил съм лични средства с идеята да услужа на един човек.

        Днес много хора пазаруват по интернет, едва ли нямаш някой приятел, или познат от Варна, който да ти свърши услугата.
        Достатъчно наспамихме темата, ако още нещо искаш да ми кажеш по този въпрос давай на лични.
        ОФА КБ X20SE + метан

        Коментар


        • #64
          От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

          Разбирам. Прав си.
          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

          Коментар


          • #65
            От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

            Targa, не мрънкай
            https://www.google.bg/#q=xh-w1+401&gws_rd=cr

            Може аз да заръчам 2-3, ама отсега да намекна че не ми изглеждат автомобилно изпълнение и трябва сам да се погрижиш за това.

            Коментар


            • #66
              От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

              Не мрънкам бре. Ако ще купуваш гледай да са до 110 градуса.
              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

              Коментар


              • #67
                От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

                Това пък защо? По температура на двигателя?

                Коментар


                • #68
                  От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

                  Защото Врангела в Стара Загора го докарахме 3 пъти до 140 градуса.
                  За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                  Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                  Коментар


                  • #69
                    От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

                    Според мен перката трябва да се е включила много преди това, независимо от начина на управление.

                    Ако отделно от това искаш цифров термометър, има по-сгодни решения.

                    Коментар


                    • #70
                      От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

                      Между другото, след като маслото на автоматика също се охлажда от водния радиатор, и ако температурата на антифриза-двигателя се покажи то и маслото на ACK-то също ще е по-горещ а това не е на добре, та мисълта ми е, че може би виското наистина ще е най-добро решение, не само заради по-мощния и дебит, но и заради това че постоянно се върти перката в зависимост от натоварванията и като поддържа плавна, горната и долната граница на температурата, нещо което с ел. перките няма как да се получи, те се включват само при определени температури, но не могат да допринесат с плавни температурни граници както е при постоянно въртящото се виско...

                      Коментар


                      • #71
                        От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

                        Електрическите се държат много по-добре по отношение на температурата на двигателя - АКО са оразмерени правилно. Отделно допълнителни ползи ако са двустепенни.
                        Ако има други радиатори за спасяване (маслен, климатик, интеркулер) е лесно - слагат се датчици на всичките охлаждани вещества.

                        Коментар


                        • #72
                          От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

                          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                          Електрическите се държат много по-добре по отношение на температурата на двигателя - АКО са оразмерени правилно. Отделно допълнителни ползи ако са двустепенни.
                          Ако има други радиатори за спасяване (маслен, климатик, интеркулер) е лесно - слагат се датчици на всичките охлаждани вещества.

                          Как се изчислява дебита на конкретното виско, и вече да знаем с каква мощност трябва да са ел. перките за да е оразмерено правилно?

                          п.с. Към колегата Bushido, намерих инфо чрез чичко Гугъл, потърси ел. перка от Волво 750, с две скорости е и се управлява по маса, оригиналното реле с бушоните е 70 ампера, ще ти трябва поне 140 амперов алтернатор и ще имаш нужния голям дебит според мен...
                          Последно редактирано от Еделвайс; 01-06-16, 17:51. Причина: п.с.

                          Коментар


                          • #73
                            От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

                            Нека да кажем, че виско и ел. перки се смятат по различен начин. И за едното, и за другото, обикновено се прави някакъв компромис.

                            Иначе обемът на перката по брой лопати по обороти грубо дава дебит (ама много грубо).

                            Коментар


                            • #74
                              От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

                              Нa тези дигитaлните нaтикaни в кошa според мен много - много доверие не трябвa дa се имa.
                              Бяхa побъркaли един познaт с еърлес мaшинa зa боядисвaне/ нещо кaто водоструйкa която пръскa боя/. Две-три тaкивa нови смени и нaкрaя опря пaк до мехaничен регулaтор.
                              В мaзaтa имaм едно нaвързaно към пaрното, регулируемо, голямо колкото половин кутия цигaри,мехaнично зa 20 лв. от aл..ти. 30-90 грaдусa. Въпрос нa едно зaгрявaне нa двигaтеля зa дa се нaстрои кaквaто ти кефне темерaтурa дa държи двигaтеля.
                              Дa не говоря че стaвa и с нaй -обикновен дaтчик с изнесенa сондa зa бойлер ,и реле. Вече 3 години.
                              Sent from my Nokia s fenerche

                              Коментар


                              • #75
                                От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

                                Аз и бойлерно реле не бих вкарал във вибрациите на колата.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X