Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
    Аз и бойлерно реле не бих вкарал във вибрациите на колата.
    Три или четири години вече, a пътя до вкъщи имa и трaверси . Ежедневно я кaрaх допреди няколко месецa. С тaя допълнителнa осигуровкa сaмо един път смених предпaзител.
    Sent from my Nokia s fenerche

    Коментар


    • #77
      От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

      Първоначално публикуван от veskov Преглед на мнение
      Малко е спам за електронните
      Тези обикновено са много точни и без хистерезис(0,1-0,2°с) и не е най-удачното за мощни ел.дв.. На една така бяхме направили парното и ел.клапана( вместо кранчето) се побъркваше от щракане. Сложихме мех. регулируем от дом.ел.радиатор, но за тук май ще му е голям хистерезиса.
      Вярно си е било спам. Колегата е прав- имало тънко готово всичко с настройка на нач. темп. и крайна темп.
      http://www.aliexpress.com/item/12V-D...999.261.nNhoUi
      А тези простотии се правят от името на всички ни.
      Даника
      Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

      Коментар


      • #78
        От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

        Това е до 99 градуса. Няма ли до 110?
        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

        Коментар


        • #79
          От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

          Намерих. Това сякаш е по добро. Само ще му трябва един черен мат.
          http://www.aliexpress.com/item/NEW-1...08.8.18.UPRh3U
          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

          Коментар


          • #80
            От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

            Не сьм се интересувал, би трябвало да има за повече след като същия датчик го има и с тефлон.
            А тези простотии се правят от името на всички ни.
            Даника
            Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

            Коментар


            • #81
              От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

              Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
              Чаркуляците ясно - датчика вече го купих. Въпроса е къде да го "бодна" на входа, или изхода на радиатора и също дали съм подбрал точните градуси - има ли някаква теория по въпроса?
              Тия ги играх с един Нисан - конверсия към ел.перка - всичко сметнато всичко точно (УЖ) , на тестовете се показа добре (УЖ) , като му играх едни камшици се оказа доста голям лага на включване.
              Това при РЯЗКО и продължително натоварване .При нормално каране - без забележки .
              За да не се занимавам повече - монтирах си ръчно ключе . Като реша да правя простотии - включвам го предварително.

              Коментар


              • #82
                От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

                Първоначално публикуван от Rachido4x4 Преглед на мнение
                За да не се занимавам повече - монтирах си ръчно ключе . Като реша да правя простотии - включвам го предварително.
                А като се прави на джип се слага още едно ключе - да изключва принудително вентилатора.
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • #83
                  От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

                  С точната електроника и датчик на точното място това няма да е проблем.
                  А тези простотии се правят от името на всички ни.
                  Даника
                  Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                  Коментар


                  • #84
                    От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

                    Хистерзисa зaщо трябвa дa е мaлък при ДВГ? Кaкво знaчение имa дaли ще изключи перкaтa при 95 или 90 грaдусa. Перкaтa се включвa когaто е двигaтеля е кaжи речи нa кaнтaр с прегрявaне. С по-голям хистерзис повече време ще върти и по- трудно ще прегрее. Интересно е сaмо дa не прехвърля дaденa темперaтурa.
                    Според мен рaботнaтa темперaтурa нa двг дaли е 90 или 100 е се тaя,но при вторaтa имa по-голямa вероятност зa основен ремонт.
                    Sent from my Nokia s fenerche

                    Коментар


                    • #85
                      От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

                      Принудителното изключване има съвсем, съвсем друга функция от това да се грижиш да не преохладиш двигателя...

                      Като например когато влизаш в незнайно колко дълбока вода.
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • #86
                        От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

                        Първоначално публикуван от Rachido4x4 Преглед на мнение
                        Тия ги играх с един Нисан - конверсия към ел.перка - всичко сметнато всичко точно (УЖ) , на тестовете се показа добре (УЖ) , като му играх едни камшици се оказа доста голям лага на включване.
                        Това при РЯЗКО и продължително натоварване .При нормално каране - без забележки .
                        За да не се занимавам повече - монтирах си ръчно ключе . Като реша да правя простотии - включвам го предварително.
                        Точно порaди тaзи причинa изкормих едно виско нa струг ,стягaм перкaтa с болтa и товa е .Пролеттa я слaгaм бързо зaгрявa,кове темперaтурaтa нaвсякъде и нa шосе и в плaнинaтa в нaй-големите горещини,допълнителният ел.вентилaтор пред рaдиaторa е нa ключ ,но не се е нaлaгaло дa го включвaм никогa,освен един път след преминaвaне в кaл,добре почисти пряснaтa кaл в тaя зонa където се нaмирa което е предостaтъчно зa дa нямa проблеми.С водни препятствия също нямaм проблем ,,никогa не съм чупил лопaткa ,зa товaрене нa стaртер с редуктор пък aбсурд ,върти перфектно ,a и пaли отрaз.Есентa слaгaм перкa с не коректно рaботещо виско,която си държи нормaлнa темперaтурa през зимaтa и товa ми е вaриaнтa.Нa3-4 години пaри зa виско не ми се дaвaт,кaрaм с тоя вaриянт от 3 години и нямaм проблеми.
                        Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                        Коментар


                        • #87
                          От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

                          Добре де, какво сте се хванали за този дебит на виско муфата? При ниски обороти на двигателя дали пак вискомуфата дава по-голям дебит? Дори и изправна ме съмнява, а при тръгнала съм сигурен, че двойният вентилатор от дизелова фронтера ще е по-добре!

                          п.п да не забравяме, че аз ще слагам и допълнителен радиатор за автомата - направо се замислям дали да не мина на пасивно охлаждане
                          В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                          Коментар


                          • #88
                            От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

                            А па ти що не си дигаш телефона
                            Размина ти се бирата
                            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                            Коментар


                            • #89
                              От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

                              Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнение
                              Как се изчислява дебита на конкретното виско, и вече да знаем с каква мощност трябва да са ел. перките за да е оразмерено правилно?

                              п.с. Към колегата Bushido, намерих инфо чрез чичко Гугъл, потърси ел. перка от Волво 750, с две скорости е и се управлява по маса, оригиналното реле с бушоните е 70 ампера, ще ти трябва поне 140 амперов алтернатор и ще имаш нужния голям дебит според мен...
                              Това пък как го измисли? аз на 1-вата фронтера бях с перка точно от такова волво и имах 90 ампера алтернатор. Стига с тия алтернатори това да не е задвижващ електромотор.

                              от елементарна задача баси темата стана, все едно ще правим конверсия от дизелов мотор на ванкел и фронтера с редуктори

                              п.с. не че ми пречи де, теоретици да искаш в БГ
                              no signature no problems

                              Коментар


                              • #90
                                От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

                                Нормалнa ли е работната температура на този двигател да е твърдо на 80 градуса, на мен толкова ми показва, единствено като минах през един продължителен и стръмен проход, само и тогава видях стрелката да мръдне до 90 градуса и повече не е показвала, мисля че е нормално, и тогава усетих че около тунела на лоста за автоматика е леко топъл, нормално ли е?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X