Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

    Бушидо, я най-напред пробвай да оправиш радиатора. Защото затапването на ламелите има двояк ефект-едно, че не охлажда водата, и друго, че не може да пропусне потока горещ въздух за да "разбере" виското, че радиатора е топъл, и трябва да се задейства.
    Ако обаче примачканите ламели не са на голяма площ-най-вероятно няма да е от това.
    А за изправянето не се тревожи, правил съм го няколко пъти с обикновена отвертка, хем заострена, че да ми е по-лесно. И това на камионски радиатор, който е бая по-голям, и бая по-скъп, та ако го скапя... Иска се малко сръчност и много търпение. Тръбичките изобщо не се пипат, само подхващаш огънатата ламела и я изправяш. И така няколкостотин пъти...
    Обаче трябва да ти е удобно. Ако не може на място-свали го пустия радиатор. И не вярвай на това което виждаш през капачка за наливане, там обикновено винаги е чисто. Няколко сантиметра встрани може да е много по-различно.
    Ако сваляш радиатора-добре е да му пуснеш обилна струя вода наобратно, все ще ма полза, ако и да не е от това проблема ти.
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
      То става и рапидка за 20 стотинки да се фиксира виското.
      Иначе космическото идва когато почнеш да караш колата сериозно офроуд. Което на фруктиерите рядко се случва де
      Тъй де ! Нали затова ми е тезата , че въпросните трансплантации по тази причина са излишни.
      Не че нещо му забранявам на човека да си ръчка по колата де ....негова си е
      Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

      Коментар


      • От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

        Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
        Бушидо, я най-напред пробвай да оправиш радиатора. Защото затапването на ламелите има двояк ефект-едно, че не охлажда водата, и друго, че не може да пропусне потока горещ въздух за да "разбере" виското, че радиатора е топъл, и трябва да се задейства. ...
        Много на място е тази забележка.
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

          Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
          Моя колега си купи Фронтерата със скапано виско и мотора грееше. Една седмица по- късно (щот естествено така не може да се кара), без да пуска теми във форума (не се засягай - имам предвид без да пита публично и да чака 100 акъла) ,отиде при кварталния монтьор и онзи му реши проблема с ел перки от морга за стотина кинта със все дудуците , плюс работата.
          Нищо космическо няма .



          Гледам , че са ти отговорили вече . Само да уточня нещо : перката за охлаждане , независимо от начина на задвижването и , се изчислява така че да осигури определен дебит на преминаващия през радиатора въздух , достатъчен за охлаждането му . При това - в в доста широк диапазон на оборотите , започващ още от 700-800 нагоре .
          С други думи : дали с виско муфа , дали с ел перки , електромагнитен съединител или просто зацепване с ремък , ако е изправна , фабрично перката би трябвало да осигурява нормално охлаждане на мотора .

          Ако последният все пак грее , то кучето е заровено някъде другаде .
          Силно се съмнявам, че масрафа насаждане на ел. вентилатори може да струва 100 лв!Иначе освен, че публично съм питал, публично и доста хора са ми отговорили, повечето ценни съвети идеи, опит - ходенето на майстор не е измежду тези неща, обаче не рабрах защо очакващ да се засегна?!?
          В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

          Коментар


          • От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
            То става и рапидка за 20 стотинки да се фиксира виското.
            Иначе космическото идва когато почнеш да караш колата сериозно офроуд. Което на фруктиерите рядко се случва де
            Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
            Тъй де ! Нали затова ми е тезата , че въпросните трансплантации по тази причина са излишни.
            Не че нещо му забранявам на човека да си ръчка по колата де ....негова си е
            Понякога простите решения са..... най-прости!
            В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

            Коментар


            • От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
              Бушидо, я най-напред пробвай да оправиш радиатора. Защото затапването на ламелите има двояк ефект-едно, че не охлажда водата, и друго, че не може да пропусне потока горещ въздух за да "разбере" виското, че радиатора е топъл, и трябва да се задейства.
              Ако обаче примачканите ламели не са на голяма площ-най-вероятно няма да е от това.
              А за изправянето не се тревожи, правил съм го няколко пъти с обикновена отвертка, хем заострена, че да ми е по-лесно. И това на камионски радиатор, който е бая по-голям, и бая по-скъп, та ако го скапя... Иска се малко сръчност и много търпение. Тръбичките изобщо не се пипат, само подхващаш огънатата ламела и я изправяш. И така няколкостотин пъти...
              Обаче трябва да ти е удобно. Ако не може на място-свали го пустия радиатор. И не вярвай на това което виждаш през капачка за наливане, там обикновено винаги е чисто. Няколко сантиметра встрани може да е много по-различно.
              Ако сваляш радиатора-добре е да му пуснеш обилна струя вода наобратно, все ще ма полза, ако и да не е от това проблема ти.
              Абе и аз това си мислех, но мерих с инфраред термометър и показва 85гр. на въздухът удащ към виското. М/у другото то си се върти и следва оборотите на двигателя, но при 85-6 гр. го спирам с дебело намотан парцал на ръката, а май не би трябвали да мога, ако е изправно... трябва да сравня на някой със 100% работещо...
              В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

              Коментар


              • От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

                Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
                Абе и аз това си мислех, но мерих с инфраред термометър и показва 85гр. на въздухът удащ към виското. М/у другото то си се върти и следва оборотите на двигателя, но при 85-6 гр. го спирам с дебело намотан парцал на ръката, а май не би трябвали да мога, ако е изправно... трябва да сравня на някой със 100% работещо...
                С дебело намотан парцал ще спреш и ел вентилатор,ако не вярваш пробвай.
                Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
                Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
                Враца

                Коментар


                • От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

                  Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
                  Абе и аз това си мислех, но мерих с инфраред термометър и показва 85гр. на въздухът удащ към виското. М/у другото то си се върти и следва оборотите на двигателя, но при 85-6 гр. го спирам с дебело намотан парцал на ръката, а май не би трябвали да мога, ако е изправно... трябва да сравня на някой със 100% работещо...
                  Виското никога не зацепва „твърдо“ и може да се спре.
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

                    С този термометър няма как да измериш температурата на въздуха,можеш да мериш t на предметите! Измери радиатора дали е еднакво топъл в ширина, мериш на една височина три пъти, горе в средата и долу!
                    ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                    Коментар


                    • От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

                      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                      Виското никога не зацепва „твърдо“ и може да се спре.
                      Да бе ясно, ама колко силно зацепва изпрвното виско е въпроса?

                      Първоначално публикуван от auto_marin Преглед на мнение
                      С този термометър няма как да измериш температурата на въздуха,можеш да мериш t на предметите! Измери радиатора дали е еднакво топъл в ширина, мериш на една височина три пъти, горе в средата и долу!
                      Мерих с пойнтера насочен пред вискомуфата, към радиатора...
                      Последно редактирано от bushiDO; 05-06-16, 11:44.
                      В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                      Коментар


                      • От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

                        С ръка всяко, дори напълно изправно ще спреш, а и не е здравословно. Да загрее повче и с един дебело скънат вестник трябва да е зор спирането. И разните модели са доста различни.
                        А тези простотии се правят от името на всички ни.
                        Даника
                        Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                        Коментар


                        • От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

                          Виското на Фронти и на Фронтака съм ги тествал вече по най-лесния начин, при достигане на работна температура, оставям да работи докато се отвори и големия кръг и при напълно отворен термостат, и както съм над двигателя усещам по едно време как почва да фучи виското и да духа яко на пулсации в началото, после постоянно силно за кратко и по някое време като поохлади пак почва да фучи, при Фронтака освен при работа на място, включих нарочно и климатика и пак по същия начин я тествах успешно, всички опити с вестници и спиране на виското за проверка на съпротивлението му е несериозно според мен.

                          Коментар


                          • От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

                            Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
                            Мерих с пойнтера насочен пред вискомуфата, към радиатора...
                            Нищо не си измерил.

                            Коментар


                            • От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

                              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                              То става и рапидка за 20 стотинки да се фиксира виското.
                              Иначе космическото идва когато почнеш да караш колата сериозно офроуд. Което на фруктиерите рядко се случва де
                              Дa бе нa Фронтиерите рядко се случвaло.Товa е гоуемa немско-японскa уaзкa ,сaмо дето не се троши толковa често кaто тaкaвa!Инaче с рaпидкa труднa рaботa, пробвaно .Вътре във вискосъединителя имa стомaненa демпфер шaйбa и нямa пробивaне с кобaлтовa,нaрезвaх с резбa в aлуминиевaтa стенa нa външния корпус,пробвaх и с рaпидкa и нaкрaя се врътнa нa стугa един нож ,изкормих всичко виско и всичко излишно остaнa сaмо дупкaтa зa болтa в средътъ и вентилaторa ,демек олекотенa яко ,вее тa се пушек вдигa под Фронтиерaтa охлaждa перфектно и си зaгрявa бързо и нормaлно .Тa с рaпидкaтa ден до плaдне и почвa пaк дa си буксувa .Виско зaцепи ли кaкто трябвa при обороти трябвa дa се чувa нaрaвно с двигaтеля,яко фучене ,товa е ,не се ли чувa знaчи е aут!
                              Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                              Коментар


                              • От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

                                Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнение
                                Виското на Фронти и на Фронтака съм ги тествал вече по най-лесния начин, при достигане на работна температура, оставям да работи докато се отвори и големия кръг и при напълно отворен термостат, и както съм над двигателя усещам по едно време как почва да фучи виското и да духа яко на пулсации в началото, после постоянно силно за кратко и по някое време като поохлади пак почва да фучи, при Фронтака освен при работа на място, включих нарочно и климатика и пак по същия начин я тествах успешно, всички опити с вестници и спиране на виското за проверка на съпротивлението му е несериозно според мен.
                                E! по слух по-сериозно ли е да съдиш за с-ето на виското?!? То си имаше няакквъ стандартен тест, ама не мога да се сетя къде го гледах и как се правеше...

                                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                                Нищо не си измерил.
                                Защо?
                                В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X