Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

    Твърдо зaцепенa перкa или допълнителнa отпред нa ключ.Можеш и дa остaвиш мaшинaтa дa порaботи пред вaс ,след кaто пристигнеш и се е включилa перкaтa.По принцип товa е прaвилнaтa експлоaтaция нa ДВГ в тaкивa режими,дa порaботи нa място дa си охлaди мaлко и тогaвa гaсиш.Aко имaш допълнителнa перкa нa ключ пред рaдиaторa ,можеш дa избягвaш подобни непрятности,по-нaгоре съм кaчил снимкa нa моятa пред рaдиaторa и нa оригинaлнaтa перкa с изкормено виско.Нещaтa сa прост елементaрни,но вършaт рaботa и сa безоткaтни .Кaрaм в Бaлкaнa понякогa нa бaвни с минимaлнa скорост и всичко е 6.
    Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

    Коментар


    • От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

      И двaтa aвтомобилa бяхa с ел перки. Нищо твърдо не могa дa зaцепя.
      Тъкмо когaто си уморен в крaя нa рaботния ден и вместо дa се прибереш ще.чaкaш дa се охлaждa моторa- aз не съм от тези хорa.
      Перките с ключ водят до прецaквaне нa aкумулaтори или огъвaне нa глaви.
      Десет левa и половин чaс игрaчкa и си реших проблемa-още си рaботи. Кaто се имa впредвид че оригинaлнтa системa не е рaзбутвaнa. Aко сaмоделкaтa нещо и се случи ,нa по-високи грaдуси срaботвa другaтa.
      Sent from my Nokia s fenerche

      Коментар


      • От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

        Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
        Освен виско са сложили перка и дифузор. Последните 2 години си карам безгрижно без тия авточасти. Наскоро задря след много газ, ама се беше скъсал и ремъка. Та не ги знам инджинерите какво точно са смятали....
        Баф ли го . Не съм говорил с инджинери от конструкторско бюро още , ама подозирам , че различните производители имат различна концепция . А тя е според зависи .Демек : предполагат в общ план какви ще са реалните режими на експлоатация , та да имат база за пресмятане .
        Например , две МБ 190-ки съм имал - една бензинова и една дизелова . И на двата типа немеца е сложил електромагнитен съединител . При нормална експлоатация охлаждането е сметнато така че не е необходимо перката да се включва . Требе да види голем зор ( ясно какъв ) , за да включи - и за броени минути връща температурата в нормата .

        Сега на Ц-класата , която карам ( 2,5 ТД) пък са турили виско . И у жега и при нанагорнище с яка газ и включен климатик , стрелката е закована на 80 градуса . Демек : сметнато си е виското . Е , що тогава да го кормя , да му качвам ел перки от Гоуф и "це-ка" ключета , щом всичко си е наред?!
        ... а ако рече да грее , то ще е не поради недостатък на конструкцията , а поради причини , които и с виско и с елмотор няма да отстранят проблема .

        ПС. Всъщност , според мен преминаването от виско ( когато е сдало багажа) към ел перки е по- скоро страх на собственика от цената на ново виско , а не с цел подобряване на охлаждащата система . Щото елвентилатори по моргите бол - и нали , ...по- тънка лайсна като краен резултат .

        ПС.2 ... и моля тук да не се дават за пример руски таралясници . Те не са меродавни .
        Последно редактирано от Vlado_Ts; 03-06-16, 12:19.
        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

        Коментар


        • От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

          Кое точно не е меродавно в този смисъл?

          Коментар


          • От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

            Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
            ...ПС. Всъщност , според мен преминаването от виско ( когато е сдало багажа) към ел перки е по- скоро страх на собственика от цената на ново виско , а не с цел подобряване на охлаждащата система . Щото елвентилатори по моргите бол - и нали , ...по- тънка лайсна като краен резултат...
            Всъщност въобще не си познал - виското без никакво напъване (по балъшкият начин) мога да си го докарам на цена под 250 лв. макс. Освен това явно има и варианти за ремонт (аз лично не съм запознат - чакам isuzo да сподели подробности), а се съмнявам под 200 лв може да се електрифицирам читаво.... ако бъркам, направо свиркай да идвам и да действаме!

            И пак да си повтора въпроса и лично към теб - при ниска скорост на движение, малки обороти на двигателя и сравнително голямо натоварване (примерно катерене на стръмен баир на бавни) виското ще има ли предимство пред един читав елвентилатор?
            В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

            Коментар


            • От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

              Виското има един само плюс пред ел въртилаторите и той е че по-просто за управление.
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

                Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
                И пак да си повтора въпроса и лично към теб - при ниска скорост на движение, малки обороти на двигателя и сравнително голямо натоварване (примерно катерене на стръмен баир на бавни) виското ще има ли предимство пред един читав елвентилатор?
                Въпросът е некоректен. Можеш да питаш за конкретно виско и конкретна ел. перка.

                Коментар


                • От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

                  Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение

                  И пак да си повтора въпроса и лично към теб - при ниска скорост на движение, малки обороти на двигателя и сравнително голямо натоварване (примерно катерене на стръмен баир на бавни) виското ще има ли предимство пред един читав елвентилатор?

                  Знам че не е към мен, но прост пример от преди две седмици. Не е голям баир но си се катери на бавни (орлово око) аз пълен догоре с хора и багаж РР П38 4.6 около 3+ тона. Около мен ужаски и други такива на месните също натоварени с хора. През целия път нагоре съм със 1000- 1500 оборота на едно място само вдигнах 2000 оборота, на климатик съм. И нямаше и помен от загряване с горе слушах перките на Бая джипове плюс една нива почти до върха беше с вдигнат капак.

                  Опитвам се да кажа че обичайно виско перките са огромни и са смятани за огромен дебит на ниски обороти и не им е проблем, най - голямата ел. перка която знам е от БМВ, и е леко малка в сравнение със нормално виско за голям двигател.

                  Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

                  Коментар


                  • От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

                    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                    Въпросът е некоректен. Можеш да питаш за конкретно виско и конкретна ел. перка.
                    Е, в контекста на темата - виското на 3.2 мотора и двойния вентилатор от дизеляка се сравняват.

                    Както и да - този уикенд ще слагам едно радиаторче на хавтомата, и другият викенд захващам на практика казуса виско/ел вентилатор....
                    В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                    Коментар


                    • От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

                      Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
                      ... при ниска скорост на движение, малки обороти на двигателя и сравнително голямо натоварване (примерно катерене на стръмен баир на бавни) виското ще има ли предимство пред един читав елвентилатор?
                      Този пример не бих казал, че е особено удачен. Да беше казал "лазене в софийския трафик лятото с включен климатик", да се съгласи човек. Сегашният ми автомобил е с (фабрична) конфигурация перка с виско + електрически вентилатор. Най-често последният се включва лятото в софийските задръствания.

                      Ама катерене на стръмен баир на бавни с ниска скорост никак, ама никак, не означава ниски обороти на двигателя. По-скоро е точно обратното. Точно в такива случаи зацепило читаво виско може да направи ураган.

                      Ей ти го твоят пример: катерене на стръмен баир на бавни с ниска скорост и високо натоварване. Свистенето, което чуваш, е резултат от работата на перката със зацепило виско ...

                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

                        Чавдаре, тоята ел перка не е удачен пример за нищо.
                        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                        Коментар


                        • От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

                          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                          Чавдаре, тоята ел перка не е удачен пример за нищо.
                          Моята ел. перка е удачен пример за електрическа компенсация на едно слабо място на виското - движение с ниска скорост при ниски обороти на двигателя и висока околна температура. А в първоначалната си (фабрична) версия е била единственото охлаждане на мотора и поради демонстрирано несправяне е била допълнена с виско.
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

                            На кой патрул е фабрично с ел перка?
                            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                            Коментар


                            • От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

                              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                              На кой патрул е фабрично с ел перка?
                              Некой пак бърза да се прави на велик курифей без да е прочел за какво иде реч. Патрулът от видеото е само илюстрация на това какво става с изправно виско при дадения от автора на темата пример. А електрическата перка съвсем добре съм пояснил къде е

                              Сегашният ми автомобил е с (фабрична) конфигурация перка с виско + електрически вентилатор ...





                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар


                              • От: Миграция от виско-муфа към ел. вентилатори на 3.2

                                Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                                Този пример не бих казал, че е особено удачен. Да беше казал "лазене в софийския трафик лятото с включен климатик", да се съгласи човек. Сегашният ми автомобил е с (фабрична) конфигурация перка с виско + електрически вентилатор. Най-често последният се включва лятото в софийските задръствания.

                                Ама катерене на стръмен баир на бавни с ниска скорост никак, ама никак, не означава ниски обороти на двигателя. По-скоро е точно обратното. Точно в такива случаи зацепило читаво виско може да направи ураган...
                                ОК де - буквално може и да не е удачен, но мисля, че се схаща идеята ми, а именно, че има режими в които ел. перката превъзхожда виското!
                                В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X