Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Подобряване на спирачния път на фронти

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Подобряване на спирачния път на фронти

    За да прецениш работата на саморегулиращите механизми на барабанните спирачки, можеш да покараш на ръчна един два зъба, преди да сработи ефективно, колкото да не задържа и грее, за да обереш хлабината. Ако ходът на педала стане по-къс, трябва да се ремонтират въпросните механизми, които не трябва да се бъркат ляв с десен. Ако не знаеш точно какво правиш, не пипай разпределителя (кантара)
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • От: Подобряване на спирачния път на фронти

      Имам изминати 2000 км от смяната на накладките, значи ще подлежат на реглаж, въпроса е как да преценя с колко врътки да пристегна жилото без да проверявам всеки път дали ще се нагряват барабаните ако съм ги пристегнал повече?, колкото до кантарчето изобщо не мисля да го пипам.

      Коментар


      • От: Подобряване на спирачния път на фронти

        Горе си го написал - стягаш до момент когато не задържат спирачките. Не е сложно. На крик или подемник, можеш да въртиш и колелата на ръка, става по-лесно и точно. Но освен да ти се намали хода на ръчната, не мисля че ще постигнеш друг ефект.

        А колкото до теорията... Какво ще кажете за твърдението, че спирачния път(за който така и не стана дума всъщност в темата) зависи само от скоростта и коефициента на сцепление на колелата с пътя?! Масата(респективно теглото) няма значение, при равни други условия. Това само като информация, щото има широкоразпространена заблуда и по този въпрос.
        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

        Коментар


        • От: Подобряване на спирачния път на фронти

          Енергията е скоростта на квадрат по масата. За да свалиш тая енергия до нула, трябва да приложиш определено усилие за определено време. За да "укротиш" по-голяма енергия ти трябва или по-голяма сила, или повече време. При еднакви спирачки, прилагащи еднакво спирачно усилие, еднакви гуми, еднаква скорост и 2 пъти по-голяма маса, спирачния път ще е 2 пъти по-дълъг. При спирачки, работещи на ръба на пързаляне на гумите, спирачния път вероятно ще е по-дълъг но не 2 пъти, защото 2 пъти по-голямата маса значи и 2 пъти по-голям натиск между гуми и асфалт, което пък при равни други условия значи и двойно повече възможно спирачно усилие без пързаляне, ако не взимаме предвид особеностите (нелинейността) в качествата на материала на гумите, асфалта, диска и накладките.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • От: Подобряване на спирачния път на фронти

            Твоими устами глаголет Эйнштейн!!!

            Коментар


            • От: Подобряване на спирачния път на фронти

              Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
              Твоими устами глаголет Эйнштейн!!!
              А? Нещо сбъркАх ли?
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • От: Подобряване на спирачния път на фронти

                Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнение
                Днес реших да си направя един експеримент, значи вдигнах малко ръчната спирачка до момент, в който мога да бутам свободно джипката по инерция, направих едно кръгче и установих че спира супер леко, според вас какво ще значи това, дали пък проблема ще се реши с реглаж на жилото да е по-стегнат до момент че на свободна да не задържат спирачките 
                Не знам как е при хлопелите, но за Черока в книгата е даден и свободният ход на лоста за ръчната спирачка, който трябва да е 13 зъба.

                П.П. Сега погледнах в книгата за Фронтера на Хайнс и там дават 4 зъба на лоста за ръчната.
                Последно редактирано от коко келеша; 02-10-15, 20:34.
                Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                Из "Златния телец"

                Коментар


                • От: Подобряване на спирачния път на фронти

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  А? Нещо сбъркАх ли?
                  Не бе, Айнщайн го е казал малко преди теб, ама същото - буква по буква...
                  И той не е сбъркал, и ти - тоже.

                  Коментар


                  • От: Подобряване на спирачния път на фронти

                    Тъй. При проектиране на всички основни спирачни системи, е заложено колелата да могат да блокират дори и на настилки с много добър коефициент на сцепление и пълен товар на превозното средство. Има и коефициент за сигурност, та даже се преоразмерява системата. Следователно всички могат при нужда да реализират спирачна сила, ограничена от коефициента на сцепление между колелата и настилката. Логично, при по-голямо тегло и силата е прпорционално по-голяма при еднакъв коефициент на сцепление. Така в крайна сметка спирачното ускорение остава еднакво при различно тегло, и на практика зависи от коефициента на сцепление. А пък спирачният път зависи от скоростта от която се спира и максималното спирачно ускоерение. В цялата формула, променливи са само коефициента на сцепление и скоростта.
                    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                    Коментар


                    • От: Подобряване на спирачния път на фронти

                      В регулирaнето нa ръчнaтa имa смисъл ,моятa е нa 3-4 зъб ,джипa имa перфектнa инерция. и спирa супер.Рaзликa в спирaнето с регулирaнa рaботещa и нерегулирнa ръчнa е съществено.
                      Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                      Коментар


                      • От: Подобряване на спирачния път на фронти

                        Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
                        ..В регулирaнето нa ръчнaтa имa смисъл.
                        Естествено , че има смисъл . Някъде на "ръчната" спирачка и казват "паркингова" . При мен например на всичките ми автомобили ръчната е изправна и я използвам постоянно , но колкото да е действаща и да не клеясва . Навик ми е от товарните камиони ,въпреки че там условията са други и ръчната има доста по-голямо значение от тази при леките коли.

                        Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
                        ...Рaзликa в спирaнето с регулирaнa рaботещa и нерегулирнa ръчнa е съществено....
                        Е това вече е спорно И според зависи .
                        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                        Коментар


                        • От: Подобряване на спирачния път на фронти

                          Зa много хорa ръчнaтa е нещо кaто допълнителнa екстрa ,която не е нужно дa е изряднa.Голямa грешкa .
                          Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                          Коментар


                          • От: Подобряване на спирачния път на фронти

                            Преди да регулирате хода на лоста на ръчната е задължително да се регулира разстоянието между накладките и барабаните.Винтът на компенсатора трябва да се движи свободно по целия диапазон.Буталата на цилиндърчетата също трябва да се движат свободно.Ако има разлика в разстоянието между накладките на двата барабана никакво натягане на ръчната няма да доведе до изравняване на спирачното усилие при задните колела.
                            Както каза Фастер по-горе , разстоянието между накладката и барабана трябва да е минимално.Колкото е по- голямо това разстояние , толкова ходът на спирачния педал се увеличава.
                            Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                            Коментар


                            • От: Подобряване на спирачния път на фронти

                              Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
                              Надлъжни канали си правя обаче в накладките,разчертани с шублера и просто точна ръка с хубав диск и не до края на феродото остават 3-4мм. и всичко супер,накладки трудно прегряват,феродовия прах не се задържа и спира по-добре,намаляване с около 3мм.канал на накладка от контактната площ ,но с по -добър ефект, плюс леко отворени насочващи въздух защитни ламарини на дисковете отпред!
                              Правиш накладките да изглеждат така ли:
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:15_03_11_art_05.jpg
Прегледи:1
Размер:38.4 КБ
ID:5685187

                              Коментар


                              • От: Подобряване на спирачния път на фронти

                                Нещо подобно ,но по дължинa по R-a нa нaклaдкaтa,по лесно се сaмопочиствaт от феродовия прaх и дискa по лесно увличa въздух по посокaтa си нa движение,нa зaдните също по вертикaл нa челюстите в средaтa,не пиля до метaл ,меря с шублерa дълбочинa към 3-4мм.,по принцип в тоя диaпaзон 4-5мм.сменявaм нaклaдки.
                                Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X